Nop, was geen griefer. Ik wist niet dat het van jou was, maar daar waren Heavensaxe en nog iemand mee bezig. Volgens mij willen ze geen huis in het water daar. Maar ik zal er wat van zeggen, overleggen is het minste wat je kan doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:50 schreef MagischMannetje het volgende:
Trouwens wie heeft mijn 'Huis in See' gesloopt @Berends server. Hij is ineens heel diep en de brug is weg
Ow, dat waren Heavensaxe en ik dan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:10 schreef Berend. het volgende:
[..]
Nop, was geen griefer. Ik wist niet dat het van jou was, maar daar waren Heavensaxe en nog iemand mee bezig. Volgens mij willen ze geen huis in het water daar. Maar ik zal er wat van zeggen, overleggen is het minste wat je kan doen.
oh kud, we dachten dat een of andere debiel dat had gedaan om te trollen dus gebruikten we het voor de stadstoren, sorryquote:Op woensdag 5 januari 2011 07:10 schreef Berend. het volgende:
[..]
Nop, was geen griefer. Ik wist niet dat het van jou was, maar daar waren Heavensaxe en nog iemand mee bezig. Volgens mij willen ze geen huis in het water daar. Maar ik zal er wat van zeggen, overleggen is het minste wat je kan doen.
O maakt niet uit maar zou ik daar dan wel weer mogen bouwen? Daar ergens in het water? Ik wou namelijk aan iemand even snel mn toekomstige plaatsje laten zien, en toen was hij ineenkeer weg. En ik dacht WTF?. Maar ben je nog steeds van plan daar de toren te bouwen? Hij was nog niet klaar dus snap ik wel dar jullie hem hebben gesloopt stond nog geen bordje etc.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:26 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ow, dat waren Heavensaxe en ik dan.Hebben we weggehaald omdat t stadhuis/toren daar in t midden komt. Maar ik had van Heavensaxe begrepen dat t weg mocht, geen idee dat t van iemand anders was. Excuses bij deze, ik wil natuurlijk niet de boel verkloten op m'n eerste dag op de (overigens vermakelijke) server.
ik ben van plan om achter de bomenrij uit te breiden, daar mag je wel bouwenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:26 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
O maakt niet uit maar zou ik daar dan wel weer mogen bouwen? Daar ergens in het water? Ik wou namelijk aan iemand even snel mn toekomstige plaatsje laten zien, en toen was hij ineenkeer weg. En ik dacht WTF?. Maar ben je nog steeds van plan daar de toren te bouwen? Hij was nog niet klaar dus snap ik wel dar jullie hem hebben gesloopt stond nog geen bordje etc.
oja, die bomen heb ik daar geplant voor het uitzicht, maar stonden toch ietsjes te dichtbij:Pquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:40 schreef HeavensAxe het volgende:
[..]
ik ben van plan om achter de bomenrij uit te breiden, daar mag je wel bouwen
Kijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:34 schreef Berend. het volgende:
De nieuwe map render(paar min geleden gemaakt)
http://fuson.nl/output.png
Hehe cool. Maar wat nog vetter is is zo'n Google Map zooi dinges. Daarmee kan je echt elk blokje zien. Niet aangeraden voor de grotere servers met 30/50mb map. Dat is een paar GB om te uploaden denk ik hehe.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kijk
als je een ander plaatje hebt deze gebruiken
Je kan daar ook de zoomlevels instellen. Ik heb al zo'n kaarten gezien en daar kon je maar drie levels kiezen, en de meest gedetailleerde zaten er niet tussen. Deze sparen je waarschijnlijk 80% uitquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:12 schreef Berend. het volgende:
[..]
Hehe cool. Maar wat nog vetter is is zo'n Google Map zooi dinges. Daarmee kan je echt elk blokje zien. Niet aangeraden voor de grotere servers met 30/50mb map. Dat is een paar GB om te uploaden denk ik hehe.
Moet je zelf 'tiles' maken (de grote image opknippen in tegeltjes)quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:12 schreef Berend. het volgende:
[..]
Hehe cool. Maar wat nog vetter is is zo'n Google Map zooi dinges. Daarmee kan je echt elk blokje zien. Niet aangeraden voor de grotere servers met 30/50mb map. Dat is een paar GB om te uploaden denk ik hehe.
Maybe, maar dan valt het hele concept wel weg.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:14 schreef Jump het volgende:
[..]
Je kan daar ook de zoomlevels instellen. Ik heb al zo'n kaarten gezien en daar kon je maar drie levels kiezen, en de meest gedetailleerde zaten er niet tussen. Deze sparen je waarschijnlijk 80% uit
Mja, uitgezoomd kan je ook al veel details tonen hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:21 schreef Berend. het volgende:
[..]
Maybe, maar dan valt het hele concept wel weg.
Dat heb ik vorige week gemaakt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:12 schreef Berend. het volgende:
[..]
http://kexx.net/uploads/f(...)2FFOK%216jan2011.pngquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:55 schreef Toothless het volgende:
RENDER
En dan hier de render van vandaag.
Het voetbalveld word wel grooten schiet ook wel op.
Klik hier
quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:45 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
Maya tempel:
[ afbeelding ]
Thuisbasis:
[ afbeelding ]
En nu ga ik proberen dingen te maken die niet zo vierkant zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
"Zweefstad" op Berend's server.
Super nice. Zal ik nog eventjes een andere warp erop zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is goed. Er zijn nu drie ingangen maar doe 'm maar net binnen bij de mooiste ingang. (Die lange trap naar beneden die je rechtsonder op de foto ziet.) /warp zweefstadquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:32 schreef Berend. het volgende:
[..]
Super nice. Zal ik nog eventjes een andere warp erop zetten?
hey ik zou je server willen joinenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:52 schreef Berend. het volgende:
[..]
Kijk, de servers zijn een beetje verschillend. Als je geen survival mode wilt, maar gewoon creatief bouwen dan kan je naar Niettevolgen of Toothless. Mocht je graag tegen zombie's vechten, defence's bouwen, en natuurlijk ook creatief bouwen kan je ook naar mijn server komen. Maar mocht je kiezen tussen NTV en Toothless gaat mijn mening uit naar NTV. En ja, dat is een mening
Hey hey, stuur maar een PM met je usernamequote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:15 schreef UBERDHOKER het volgende:
[..]
hey ik zou je server willen joinen
ik zit al op de dostya (toothless) server dus ik kan niet fulltime op beiden
ma anywayz wat is de IP
Obsidian, Netherstone en icequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:43 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
[ afbeelding ]
Met welk soort blokjes kan ik deze het beste bouwen ?
Zwart rood blouw
Whehehe, geinig.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:10 schreef Berend. het volgende:
De map render, zoals iedere dag ongeveer.
Linkje
quote:
Hmm raar. Dat is wel eens meer gebeurd, ik heb serieus geen idee waarom.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:54 schreef SosuaCafe het volgende:
Eigenaardig, krijg elke keer een error van minecraft als ik op de server van berend wil inloggen.
Gebeurt bij het downloaden van de map.
Heb onder de tafel gelegen van het lachen.quote:
Ik heb precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:54 schreef SosuaCafe het volgende:
Eigenaardig, krijg elke keer een error van minecraft als ik op de server van berend wil inloggen.
Gebeurt bij het downloaden van de map.
Je hebt gelijk jaquote:Op zaterdag 8 januari 2011 14:23 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maurisioo, heb uit jouw winkel 64 smoothstone en 32 boekenplanken gekocht. Cobblestone was gratis maar heb je er toch wat voor gegeven. In totaal 15 iron. Volgens mij ook omdat je cobble wat te goedkoop verkoopt, volgens je eigen systeem.
Je verkoopt 64 coal voor 4 ijzer en je hebt 8 coal nodig om 1 stack cobble in smoothstone te veranderen. Dat betekent dat smoothstone dus eigenlijk 0,5 ijzer waard is maar je verkoopt het voor 2. Dus eigenlijk zou je of voor cobble nog wat moeten berekenen of de prijs van smooth naar beneden moeten doen. Aangezien ik zelf een hekel heb aan graven ben ik best bereid je wat te betalen voor cobble zelf. Het is alleen natuurlijk wel het makkelijkste om cobble te krijgen en zoveel iron heb ik niet, dus noem een leuke prijs waarvoor ik een exclusief cobble-contract kan afsluiten en dan kunnen we erover onderhandelen.
Ze zijn nog nooit op de server geweest. Of snap ik je nou verkeerd?quote:Op zaterdag 8 januari 2011 15:35 schreef NietTeVolgen het volgende:
Berend verwijder hun player.dat files nadat hun inventory leeg is.
Nop iedereen zit er nog opquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:13 schreef SosuaCafe het volgende:
klopt, nog nooit op de server geweest.
Ik gok dat het een servergerelateerd probleem is, aangezien ik met veel andere servers geen last heb na wat tests.
Kreeg dezelfde melding als katth een tijdje geleden.
Gok dat ie nu offline is omdat ik nu unknown host krijg.
Klopt, nu krijg ik weer de vertrouwde melding.quote:
Ik zie jou soms wel verschijnen boven de spawn hoor, zwevend in de lucht.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:13 schreef SosuaCafe het volgende:
klopt, nog nooit op de server geweest.
Ik gok dat het een servergerelateerd probleem is, aangezien ik met veel andere servers geen last heb na wat tests.
Kreeg dezelfde melding als katth een tijdje geleden.
Gok dat ie nu offline is omdat ik nu unknown host krijg.
Hoe werkt dat eigenlijkquote:Op zaterdag 8 januari 2011 16:50 schreef Berend. het volgende:
1. Aan de knoppen draaien.
[ afbeelding ]
2. Beneden ophalen
[ afbeelding ]
Ons nieuwe weggeef systeem. Ga niet lame doen en het naapen, danku!
Geheel automatisch.
Oh, dat stond er dus. Mau en ik dachten "Renderse"quote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:43 schreef MagischMannetje het volgende:
Day:
[ afbeelding ]
'N night:
[ afbeelding ]
Met een paar addonsquote:Op zaterdag 8 januari 2011 17:21 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Hoe werkt dat eigenlijk![]()
Ben wel benieuwd nu
Leuk!quote:Op zaterdag 8 januari 2011 19:47 schreef MagischMannetje het volgende:
Even wat screens van Berends server:
Sorry voor de taakbalk enzo volgende keer gebruik ik een ander programma
ARES
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mc Donalds
[ afbeelding ]
Zweefstad
[ afbeelding ]
Let niet op die MSN notificatie