quote:Op woensdag 5 januari 2011 19:45 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
Maya tempel:
[ afbeelding ]
Thuisbasis:
[ afbeelding ]
En nu ga ik proberen dingen te maken die niet zo vierkant zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
quote:Op donderdag 6 januari 2011 23:29 schreef SuperHarregarre het volgende:
[ afbeelding ]
"Zweefstad" op Berend's server.
Super nice. Zal ik nog eventjes een andere warp erop zetten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is goed. Er zijn nu drie ingangen maar doe 'm maar net binnen bij de mooiste ingang. (Die lange trap naar beneden die je rechtsonder op de foto ziet.) /warp zweefstadquote:Op vrijdag 7 januari 2011 13:32 schreef Berend. het volgende:
[..]
Super nice. Zal ik nog eventjes een andere warp erop zetten?
hey ik zou je server willen joinenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:52 schreef Berend. het volgende:
[..]
Kijk, de servers zijn een beetje verschillend. Als je geen survival mode wilt, maar gewoon creatief bouwen dan kan je naar Niettevolgen of Toothless. Mocht je graag tegen zombie's vechten, defence's bouwen, en natuurlijk ook creatief bouwen kan je ook naar mijn server komen. Maar mocht je kiezen tussen NTV en Toothless gaat mijn mening uit naar NTV. En ja, dat is een mening
Hey hey, stuur maar een PM met je usernamequote:Op vrijdag 7 januari 2011 20:15 schreef UBERDHOKER het volgende:
[..]
hey ik zou je server willen joinen
ik zit al op de dostya (toothless) server dus ik kan niet fulltime op beiden
ma anywayz wat is de IP
Obsidian, Netherstone en icequote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:43 schreef Ten_minste_houdbaar_tot het volgende:
[ afbeelding ]
Met welk soort blokjes kan ik deze het beste bouwen ?
Zwart rood blouw
Whehehe, geinig.quote:
quote:Op vrijdag 7 januari 2011 21:10 schreef Berend. het volgende:
De map render, zoals iedere dag ongeveer.
Linkje
quote:
Hmm raar. Dat is wel eens meer gebeurd, ik heb serieus geen idee waarom.quote:Op zaterdag 8 januari 2011 12:54 schreef SosuaCafe het volgende:
Eigenaardig, krijg elke keer een error van minecraft als ik op de server van berend wil inloggen.
Gebeurt bij het downloaden van de map.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |