Jeuj mijn huisje onderaanquote:Op maandag 3 januari 2011 20:31 schreef NietTeVolgen het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.megaupload.com/?d=AGE1XD5Z
Start er een zou ik zeggenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:05 schreef Gianthuust het volgende:
Is er ook een gezamelijk project (binnen fok!), waar veel mensen samen bouwen aan iets grandieus?
Op Berend zijn server werkt men vooral samen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:05 schreef Gianthuust het volgende:
Is er ook een gezamelijk project (binnen fok!), waar veel mensen samen bouwen aan iets grandieus?
Yup. Nu is het meer huisjes bouwen. Maar een gezamelijk project komt er zeker weer aanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:34 schreef Toothless het volgende:
[..]
Op Berend zijn server werkt men vooral samen.
Op de andere servers niet.
Ik ben wel benieuwd naar een survival server, ga even meedoen bij jullie.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:48 schreef Berend. het volgende:
[..]
Yup. Nu is het meer huisjes bouwen. Maar een gezamelijk project komt er zeker weer aan
Yup. Je kan je eigen huisje bouwen/chatten enzovoortquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:10 schreef DownBusiness88 het volgende:
Nog bedankt voor je snelle reactie Fe2O3, het is gelukt!
Gisteravond tot laat lopen kloten met dit spel. Wel gaaf maar geeft soms beetje gevoel van eenzaamheid lijkt het wel haha. Vooral als opeens zo'n muziekje begint te spelen.
Als ik nou online in de Fok! server zou willen komen spelen, kan ik dan gewoon het IP adres invoeren en joinen? Dan krijg ik een plekje voor het huisje en met elkaar 'spelen' of survivalen?
Welke texturepack is dat? Of is dat een shop?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |