Jeuj mijn huisje onderaanquote:Op maandag 3 januari 2011 20:31 schreef NietTeVolgen het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.megaupload.com/?d=AGE1XD5Z
Start er een zou ik zeggenquote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:05 schreef Gianthuust het volgende:
Is er ook een gezamelijk project (binnen fok!), waar veel mensen samen bouwen aan iets grandieus?
Op Berend zijn server werkt men vooral samen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 12:05 schreef Gianthuust het volgende:
Is er ook een gezamelijk project (binnen fok!), waar veel mensen samen bouwen aan iets grandieus?
Yup. Nu is het meer huisjes bouwen. Maar een gezamelijk project komt er zeker weer aanquote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:34 schreef Toothless het volgende:
[..]
Op Berend zijn server werkt men vooral samen.
Op de andere servers niet.
Ik ben wel benieuwd naar een survival server, ga even meedoen bij jullie.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 15:48 schreef Berend. het volgende:
[..]
Yup. Nu is het meer huisjes bouwen. Maar een gezamelijk project komt er zeker weer aan
Yup. Je kan je eigen huisje bouwen/chatten enzovoortquote:Op dinsdag 4 januari 2011 17:10 schreef DownBusiness88 het volgende:
Nog bedankt voor je snelle reactie Fe2O3, het is gelukt!
Gisteravond tot laat lopen kloten met dit spel. Wel gaaf maar geeft soms beetje gevoel van eenzaamheid lijkt het wel haha. Vooral als opeens zo'n muziekje begint te spelen.
Als ik nou online in de Fok! server zou willen komen spelen, kan ik dan gewoon het IP adres invoeren en joinen? Dan krijg ik een plekje voor het huisje en met elkaar 'spelen' of survivalen?
Welke texturepack is dat? Of is dat een shop?quote:
Stuur een PMquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:52 schreef Proxzor het volgende:
Berend kan jij zien wie er in me huis is geweest? ik mis wat Flint en er is ineens een deur in me 2e huis naar beneden en in me eerste huisje was me keldertrap met aarde bedekt...
Nop, was geen griefer. Ik wist niet dat het van jou was, maar daar waren Heavensaxe en nog iemand mee bezig. Volgens mij willen ze geen huis in het water daar. Maar ik zal er wat van zeggen, overleggen is het minste wat je kan doen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:50 schreef MagischMannetje het volgende:
Trouwens wie heeft mijn 'Huis in See' gesloopt @Berends server. Hij is ineens heel diep en de brug is weg
Ow, dat waren Heavensaxe en ik dan.quote:Op woensdag 5 januari 2011 07:10 schreef Berend. het volgende:
[..]
Nop, was geen griefer. Ik wist niet dat het van jou was, maar daar waren Heavensaxe en nog iemand mee bezig. Volgens mij willen ze geen huis in het water daar. Maar ik zal er wat van zeggen, overleggen is het minste wat je kan doen.
oh kud, we dachten dat een of andere debiel dat had gedaan om te trollen dus gebruikten we het voor de stadstoren, sorryquote:Op woensdag 5 januari 2011 07:10 schreef Berend. het volgende:
[..]
Nop, was geen griefer. Ik wist niet dat het van jou was, maar daar waren Heavensaxe en nog iemand mee bezig. Volgens mij willen ze geen huis in het water daar. Maar ik zal er wat van zeggen, overleggen is het minste wat je kan doen.
O maakt niet uit maar zou ik daar dan wel weer mogen bouwen? Daar ergens in het water? Ik wou namelijk aan iemand even snel mn toekomstige plaatsje laten zien, en toen was hij ineenkeer weg. En ik dacht WTF?. Maar ben je nog steeds van plan daar de toren te bouwen? Hij was nog niet klaar dus snap ik wel dar jullie hem hebben gesloopt stond nog geen bordje etc.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:26 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ow, dat waren Heavensaxe en ik dan.Hebben we weggehaald omdat t stadhuis/toren daar in t midden komt. Maar ik had van Heavensaxe begrepen dat t weg mocht, geen idee dat t van iemand anders was. Excuses bij deze, ik wil natuurlijk niet de boel verkloten op m'n eerste dag op de (overigens vermakelijke) server.
ik ben van plan om achter de bomenrij uit te breiden, daar mag je wel bouwenquote:Op woensdag 5 januari 2011 16:26 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
O maakt niet uit maar zou ik daar dan wel weer mogen bouwen? Daar ergens in het water? Ik wou namelijk aan iemand even snel mn toekomstige plaatsje laten zien, en toen was hij ineenkeer weg. En ik dacht WTF?. Maar ben je nog steeds van plan daar de toren te bouwen? Hij was nog niet klaar dus snap ik wel dar jullie hem hebben gesloopt stond nog geen bordje etc.
oja, die bomen heb ik daar geplant voor het uitzicht, maar stonden toch ietsjes te dichtbij:Pquote:Op woensdag 5 januari 2011 17:40 schreef HeavensAxe het volgende:
[..]
ik ben van plan om achter de bomenrij uit te breiden, daar mag je wel bouwen
Kijkquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:34 schreef Berend. het volgende:
De nieuwe map render(paar min geleden gemaakt)
http://fuson.nl/output.png
Hehe cool. Maar wat nog vetter is is zo'n Google Map zooi dinges. Daarmee kan je echt elk blokje zien. Niet aangeraden voor de grotere servers met 30/50mb map. Dat is een paar GB om te uploaden denk ik hehe.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:05 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Kijk
als je een ander plaatje hebt deze gebruiken
Je kan daar ook de zoomlevels instellen. Ik heb al zo'n kaarten gezien en daar kon je maar drie levels kiezen, en de meest gedetailleerde zaten er niet tussen. Deze sparen je waarschijnlijk 80% uitquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:12 schreef Berend. het volgende:
[..]
Hehe cool. Maar wat nog vetter is is zo'n Google Map zooi dinges. Daarmee kan je echt elk blokje zien. Niet aangeraden voor de grotere servers met 30/50mb map. Dat is een paar GB om te uploaden denk ik hehe.
Moet je zelf 'tiles' maken (de grote image opknippen in tegeltjes)quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:12 schreef Berend. het volgende:
[..]
Hehe cool. Maar wat nog vetter is is zo'n Google Map zooi dinges. Daarmee kan je echt elk blokje zien. Niet aangeraden voor de grotere servers met 30/50mb map. Dat is een paar GB om te uploaden denk ik hehe.
Maybe, maar dan valt het hele concept wel weg.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:14 schreef Jump het volgende:
[..]
Je kan daar ook de zoomlevels instellen. Ik heb al zo'n kaarten gezien en daar kon je maar drie levels kiezen, en de meest gedetailleerde zaten er niet tussen. Deze sparen je waarschijnlijk 80% uit
Mja, uitgezoomd kan je ook al veel details tonen hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 21:21 schreef Berend. het volgende:
[..]
Maybe, maar dan valt het hele concept wel weg.
Dat heb ik vorige week gemaakt.quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:12 schreef Berend. het volgende:
[..]
http://kexx.net/uploads/f(...)2FFOK%216jan2011.pngquote:Op donderdag 6 januari 2011 13:55 schreef Toothless het volgende:
RENDER
En dan hier de render van vandaag.
Het voetbalveld word wel grooten schiet ook wel op.
Klik hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |