Verder was het wel ontzettend gezelligquote:
OKee. Ik heb even op Facebook de foto's van Lotuss gezien ja, Zag er wel leuk uit.quote:Op zondag 2 januari 2011 02:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Verder was het wel ontzettend gezellig![]()
![]()
Zelfs 2 keer oud en nieuw "gevierd" vanwege Lotusss d'r Engelse afkomst
Dat was het zeker, maar met de randomheid die in de hoofden van Lotusss en mij ronddwaalt is het altijd leukquote:Op zondag 2 januari 2011 02:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
OKee. Ik heb even op Facebook de foto's van Lotuss gezien ja, Zag er wel leuk uit.
Mooi zoquote:Op zondag 2 januari 2011 02:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat was het zeker, maar met de randomheid die in de hoofden van Lotusss en mij ronddwaalt is het altijd leuk![]()
Clap your hands,quote:
Je nieuwe? Of je huidige maar redone?quote:
Ik had liever lingeriefoto's gezienquote:
Foto's zijn overrated! Glimpsen opvangen irl is veel leukerquote:
Mooi, wanneer moet je beginnen in Maastricht?quote:
\de evt nieuwe jaquote:Op zondag 2 januari 2011 02:57 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je nieuwe? Of je huidige maar redone?
Oh, en ik weet trouwens welke Flat je bedoelde waar je nu zit
Me-Mo meeten is inderdaad best wel leukquote:Op zondag 2 januari 2011 02:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Foto's zijn overrated! Glimpsen opvangen irl is veel leuker
En dan een half jaar, of een heel jaar?quote:Op zondag 2 januari 2011 02:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
\de evt nieuwe jaen bos, per februari
Ziet er goed uit welquote:Op zondag 2 januari 2011 02:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
\de evt nieuwe jaen bos, per februari
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het aanraken en uittrekken nog leukerquote:Op zondag 2 januari 2011 02:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Foto's zijn overrated! Glimpsen opvangen irl is veel leuker
Volkomen mee eens! Had d'r paar maanden terug op de meet gezien heul even, en dus nu met oud en nieuwquote:Op zondag 2 januari 2011 02:59 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Me-Mo meeten is inderdaad best wel leuk
heel jaar als ik alles in 1 keer haal anders langerquote:Op zondag 2 januari 2011 03:01 schreef Bos81 het volgende:
[..]
En dan een half jaar, of een heel jaar?
Mjah, maar als je de 3D versie bekijkt lijkt het of je heel weinig ruimte hebt om binnen te komen met die kast zoquote:Op zondag 2 januari 2011 03:02 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja ff mee gespeeld te kijken hoe en wat zou passen, valt me nog erg mee
Ja, We hebebn elkaar iets van 3 keer op een meet gezien en ook soms wat via MSN gepraat, maar de laatste keer is al weer iets van 3 jaar geleden en ik ben niet meer dezelfde persoon als toen.quote:Op zondag 2 januari 2011 03:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volkomen mee eens! Had d'r paar maanden terug op de meet gezien heul even, en dus nu met oud en nieuw![]()
Me-Mo is gewoon een tof mens
Okee, spannend welquote:Op zondag 2 januari 2011 03:03 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heel jaar als ik alles in 1 keer haal anders langer
quote:Op zondag 2 januari 2011 03:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]BraafSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En mooi
Today is the greatest day I've ever known
Can't live for tomorrow, tomorrow's much too long
Trouwens, die buro opstelling heb ik ook!quote:Op zondag 2 januari 2011 03:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, maar als je de 3D versie bekijkt lijkt het of je heel weinig ruimte hebt om binnen te komen met die kast zo
Troost je, ik zit ook zonder vanavondquote:
moet wel lukken hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 03:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Mjah, maar als je de 3D versie bekijkt lijkt het of je heel weinig ruimte hebt om binnen te komen met die kast zo
Anders zijn er altijd nog de hamer, zaag en schroevendraaierquote:Op zondag 2 januari 2011 03:06 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
moet wel lukken hoorach de meubels passen iig sowieso die mee moeten van mij
hoe t irl precies komt zien we wel
Aww das liefquote:Op zondag 2 januari 2011 03:02 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Volkomen mee eens! Had d'r paar maanden terug op de meet gezien heul even, en dus nu met oud en nieuw![]()
Me-Mo is gewoon een tof mens
Yay! Ik ben ook tof!quote:Op zondag 2 januari 2011 03:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Aww das liefjij bent ook tof
en bos is ook tof
Ik ook, tenzij er weer sensatie te beleven isquote:
Ook weltrustenquote:Op zondag 2 januari 2011 03:11 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik ook, tenzij er weer sensatie te beleven is
ervoor ook hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 03:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Yay! Ik ben ook tof!
Was dat voor of na de drank?
Alleen wat stil zeker?quote:
Mjah, dat was me wel opgevallen, ik durf zelf de laatste tijd wat meer, en sowieso meer mezelf/losser omdat ik Lotusss al vaker gezien had enzo, dat hielp ook welquote:Op zondag 2 januari 2011 03:15 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben ook wel n stillerd hoor dus dat vond ik wel meevallen
I didquote:Op zondag 2 januari 2011 08:22 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Hup, terug je bed in. Je hebt nog een zware avond voor de boeg!
Ik lig met een kopkoffie in bedquote:Op zondag 2 januari 2011 10:33 schreef xFriendx het volgende:
Goedemorgen
Nu even klaar met het bier en zo.
Lekker ontbijten zo, daarna sporten, misschien mams nog even opzoeken.
Moguh Yukiquote:
quote:
Dat is een flink verschilquote:Op zondag 2 januari 2011 10:35 schreef Samzz het volgende:
Zo. Werk klaar
Een collega vertelde over een Cane Corso X Am. Staff die binnen is gebracht een hele poos terug. Dier woog 6 (!!!!) kilo. Nu zit ze op 19 kilo en is ze weer blij.
Woow! Wat fijn dat ze zo is opgeknapt!quote:Op zondag 2 januari 2011 10:35 schreef Samzz het volgende:
Zo. Werk klaar
Een collega vertelde over een Cane Corso X Am. Staff die binnen is gebracht een hele poos terug. Dier woog 6 (!!!!) kilo. Nu zit ze op 19 kilo en is ze weer blij.
Zo'n hond hoort rond de 20 kilo te zitten. Kan je nagaan hoe uitgemergeld ze wasquote:
Ik kan dat slecht, dat in bed blijven hangen. Als er een dame naast ligt wil ik best blijven liggen, maar in mn eentje ga ik er meestal gewoon uit om daarna lekker ontbijt te maken. Is dat op kan ik direct weg als ik wat wil doen.quote:
Teringquote:Op zondag 2 januari 2011 10:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zo'n hond hoort rond de 20 kilo te zitten. Kan je nagaan hoe uitgemergeld ze was
Ja, is het ook. Er zijn mensen die geen dieren zouden mogen houden...quote:
Ik kan niet niks doen, daarom zit ik ook aan de koffie en was ik wat aan het uitzoekenquote:Op zondag 2 januari 2011 10:38 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik kan dat slecht, dat in bed blijven hangen. Als er een dame naast ligt wil ik best blijven liggen, maar in mn eentje ga ik er meestal gewoon uit om daarna lekker ontbijt te maken. Is dat op kan ik direct weg als ik wat wil doen.
Dat is helaas al langer bekend. Jammer genoeg weten ze dat zelf niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, is het ook. Er zijn mensen die geen dieren zouden mogen houden...
Oh ok. Ik heb dat ook hoor, wil wat om handen hebben. Soms als ik het geluier hier lees denk ik dat ik zo'n wild geval ben terwijl ik toch een rustige vent ben.quote:Op zondag 2 januari 2011 10:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kan niet niks doen, daarom zit ik ook aan de koffie en was ik wat aan het uitzoeken
Ik ben daar één van trouwens.quote:Op zondag 2 januari 2011 10:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, is het ook. Er zijn mensen die geen dieren zouden mogen houden...
Ik luier wel hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 10:43 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Oh ok. Ik heb dat ook hoor, wil wat om handen hebben. Soms als ik het geluier hier lees denk ik dat ik zo'n wild geval ben terwijl ik toch een rustige vent ben.
Nou, het scheelt dat je het van jezelf weet.quote:Op zondag 2 januari 2011 10:44 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik ben daar één van trouwens.
Hoi Yuki en zulks!
Ja. Zie het als een soort paradoxale dierenliefde dat ik dus geen huisdieren neem.quote:Op zondag 2 januari 2011 10:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou, het scheelt dat je het van jezelf weet.
en bedankt, nu zit dat klote nummer dus in mn hoofdquote:
Score!quote:Op zondag 2 januari 2011 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
en bedankt, nu zit dat klote nummer dus in mn hoofd
Dan zit er iig íets in je hoofdquote:Op zondag 2 januari 2011 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Geeen idee.. Gewoon leuk uiteinde gehad en ik voel me goed en 't zonnetje schijnt enzoooowwquote:Op zondag 2 januari 2011 11:07 schreef Yuki het volgende:
[..]
[..]
Woowwat heb jij gebruikt?
en mag ik ook een beetje?![]()
You are most welcomequote:Op zondag 2 januari 2011 11:06 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:
Oh, maar dat geeft niet!quote:Op zondag 2 januari 2011 11:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ieuw. Ik heb brandstofinjectie niet uitgevonden ofzo.
Hoe raadt je het?quote:Op zondag 2 januari 2011 11:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Is blauw je lievelingskleur ofzo?
Je hebt ze niet meer?quote:Op zondag 2 januari 2011 11:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Daar had ik vroeger cassettebandjes van!!
Bustedquote:
Arme jongenquote:
Hier werkte het prima, werd rond half 11mooi wakkerquote:
Ik doe die half 9 dus uit mezelf wakker worden, vind ik niet zo nodig op zondagquote:Op zondag 2 januari 2011 11:33 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hier werkte het prima, werd rond half 11mooi wakkerna eerst om half 9 wakker te zijn geworden van een smsje
Dat heb ik normaal ook, gelukkig heb ik vakantie gehad, dus kon ik lekker uitslapen. Ik vrees voor morgenquote:Op zondag 2 januari 2011 11:34 schreef rival het volgende:
[..]
Ik doe die half 9 dus uit mezelf wakker worden, vind ik niet zo nodig op zondag
en dan?quote:
Gaat R. naar Schiedam om te werken de komende 2 wekenquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gaat R. naar Schiedam om te werken de komende 2 weken
De eerste maandagwekker na vakantiequote:Op zondag 2 januari 2011 11:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat heb ik normaal ook, gelukkig heb ik vakantie gehad, dus kon ik lekker uitslapen. Ik vrees voor morgen
Lekker rustigquote:Op zondag 2 januari 2011 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 januari 2011 11:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat wordt twee weken ontspannen dus voor je
Jaquote:
Als ie maar oppast niet onder de bus te komenquote:Op zondag 2 januari 2011 11:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verwar je misschien jaloezie met medelijden?quote:Op zondag 2 januari 2011 11:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met iPhone bezitters
Ik heb graag een wekfunctie die het wel doetquote:Op zondag 2 januari 2011 11:47 schreef rival het volgende:
[..]
Verwar je misschien jaloezie met medelijden?
feliquote:Op zondag 2 januari 2011 11:49 schreef rival het volgende:
[..]
Morgen mijn eerste dag in vaste dienst
Ik heb thuis een wekkerradio, maar op vakantie oid gebruik ik het weleens. Het werkt gewoon toch?quote:Op zondag 2 januari 2011 11:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik heb graag een wekfunctie die het wel doet
Gisteren en vandaag blijkt van nietquote:Op zondag 2 januari 2011 11:51 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb thuis een wekkerradio, maar op vakantie oid gebruik ik het weleens. Het werkt gewoon toch?
Lol, foutje met de datum oid in 2011?quote:Op zondag 2 januari 2011 11:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gisteren en vandaag blijkt van nietApple heeft het zelf toegegeven
Schijnt met de eerste 2 dagen te maken te hebben ja, morgen zou het weer normaal moeten zijn..quote:
Is dat dan ook meer?quote:Op zondag 2 januari 2011 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
Thnx!
Nu nog 4 weekjes wachten op mijn eerste vaste salaris
Ben je ook meer gaan verdienen?quote:Op zondag 2 januari 2011 11:52 schreef rival het volgende:
[..]
Thnx!
Nu nog 4 weekjes wachten op mijn eerste vaste salaris
hmm, ik doe wat verkeerdquote:Op zondag 2 januari 2011 11:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Bij mij scheelt het 50 cent per uur
Ik krijg niks er bijquote:
Je werkt voor niets?quote:
Degene met wie ik rij 's ochtends gebruikt die wel, ik ga hem wakker bellen voor de zekerheidquote:Op zondag 2 januari 2011 11:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Schijnt met de eerste 2 dagen te maken te hebben ja, morgen zou het weer normaal moeten zijn..
Strak planquote:Op zondag 2 januari 2011 11:57 schreef rival het volgende:
[..]
Degene met wie ik rij 's ochtends gebruikt die wel, ik ga hem wakker bellen voor de zekerheid
Hahahaquote:
wtfquote:
Had ik jou mijn rekeningnummer al gegeven?quote:
Dan kan hij die 30% meteen naar jou afstorten?quote:Op zondag 2 januari 2011 11:58 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Had ik jou mijn rekeningnummer al gegeven?
WTFquote:
15 % mag ook hoor. Ben niet zo hebberigquote:Op zondag 2 januari 2011 11:59 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kan hij die 30% meteen naar jou afstorten?
Dat is al meer dan ik vorig jaar bij gekregen.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
straks heeft ie verkeerd gelezen en is het 3,0%
Dat scheeltquote:Op zondag 2 januari 2011 11:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
15 % mag ook hoor. Ben niet zo hebberig
quote:Op zondag 2 januari 2011 12:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
straks heeft ie verkeerd gelezen en is het 3,0%
Even verbeterdquote:Op zondag 2 januari 2011 12:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat scheelt
Hebberige mensen zijn![]()
Samequote:Op zondag 2 januari 2011 12:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Straks eens in de stad kijken, uitverkoop is weer begonnen overal
Hahaquote:
Hmm, goed idee.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:01 schreef Memento-Mori het volgende:
Straks eens in de stad kijken, uitverkoop is weer begonnen overal
30 % van niets is nog steed nietsquote:
quote:
Ik heb net een koffie door mn stro gegooid, maar je mag bijschenkenquote:
De vrolijkheid van 't nummer en 't zonnetje buiten maakt veel goedquote:
Thee alsjeblieftquote:
Goed hequote:
Niet zo'n bekkie jij hequote:
You're so sweet you don't need extra sugarquote:
If people only knewquote:Op zondag 2 januari 2011 12:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
You're so sweet you don't need extra sugar
hier ook hetzelfde. Lekker de stad in, alleen ik mag alles zelf betalen..quote:Op zondag 2 januari 2011 12:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
SameGezellig met ouders en broertje, zoals "vroeger"
![]()
Dat houdt meestal in dat mams de leuke dingen wel wil betalen
Aww, das minderquote:Op zondag 2 januari 2011 12:10 schreef cafpow het volgende:
[..]
hier ook hetzelfde. Lekker de stad in, alleen ik mag alles zelf betalen..en mam gaat niet mee
ja,..dat wel. Maar ach, na 4 daagjes binnen zitten wil ik weer naar buiten, en ik ga een mobiel zoekenquote:
Je kent mequote:
moguhquote:
Babequote:
Nu niet overdrijven he...quote:
Awwquote:Op zondag 2 januari 2011 12:14 schreef missbehavin het volgende:
Ik gun het jullie allemaal hoor, maar van die 'ik ga lekker shoppen' posts word ik sad
Ik heb helemaal geen doekoe om te gaan shoppen. Al heb ik wel een aantal dingetjes nodig eigenlijk.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:14 schreef missbehavin het volgende:
Ik gun het jullie allemaal hoor, maar van die 'ik ga lekker shoppen' posts word ik sad
het wordt voor mij ook een kijken-kijken-niet kopen ronde. Pas eind januari weet ik of ik kan shoppenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:14 schreef missbehavin het volgende:
Ik helaas nietquote:
Ik ben man dus dan hoort dat zoquote:
Wel nee, shoppen is best leukquote:Op zondag 2 januari 2011 12:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker weer een homo
Ja dat dus en dan heb ik het niet eens over rare luxe dingenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen doekoe om te gaan shoppen. Al heb ik wel een aantal dingetjes nodig eigenlijk.
Of een vrouwquote:Op zondag 2 januari 2011 12:18 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Dan ben ik zeker weer een homo
ik ben er ook niet zo'n grote fan van hoor. Maar tja, het is lastig een nieuwe mobiel te kopen zonder in de winkels te kijken(ja internet bestaat ook), en ik heb wat zomershirts nodig voor de vakantie, en nog wat cadeautjes voor familie daarzoquote:
Mijn voeten zijn helemaal gaar maarja, geen eurootjes in de pocket om comfortabele schoenkes te kopen met dit weer.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja dat dus en dan heb ik het niet eens over rare luxe dingen
Wat is er mis met zulke mensen?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Of een vrouwIk weet niet wat erger is
Tsja soms moet je welquote:Op zondag 2 januari 2011 12:19 schreef cafpow het volgende:
[..]
ik ben er ook niet zo'n grote fan van hoor. Maar tja, het is lastig een nieuwe mobiel te kopen zonder in de winkels te kijken(ja internet bestaat ook), en ik heb wat zomershirts nodig voor de vakantie, en nog wat cadeautjes voor familie daarzo
Ik erger mij gewoon aan al die mensen. Mensenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:20 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben vrouw, zeggen ze, en ik heb een bloedhekel aan shoppen
Vrouwen? De meeste nietsquote:Op zondag 2 januari 2011 12:20 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat is er mis met zulke mensen?
Oh. Ik dacht dat je het over transsexuelen had.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik erger mij gewoon aan al die mensen. Mensen![]()
[..]
Vrouwen? De meeste niets![]()
Homo's? Ook niets
Die was ik vergetenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:23 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Oh. Ik dacht dat je het over transsexuelen had.
Nou, wat vind je daar van dan?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die was ik vergeten![]()
Maar nu even wat nuttigs doen tot later
Tijn wil het allemaal wel ervaren denk ik.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nou, wat vind je daar van dan?
Veel plezierquote:
middagquote:
Slome, is hier allang gedaan! Heerlijk die Broederlijke teamwork!quote:Op zondag 2 januari 2011 12:34 schreef PeuRac het volgende:
Of gewoon lekker scherp![]()
Ik ga maar eens wat opruimen
Dat heb ik vanmorgen al gedaanquote:Op zondag 2 januari 2011 12:34 schreef PeuRac het volgende:
Of gewoon lekker scherp![]()
Ik ga maar eens wat opruimen
Deze had ik gemist, ga je ook shoppen zoquote:
Tsja, ik doe het alleenquote:Op zondag 2 januari 2011 12:37 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Slome, is hier allang gedaan! Heerlijk die Broederlijke teamwork!
Dag drummermevrouwtjequote:
hey drummertjequote:
Wat klopt wel? Dat je alles weleens geprobeerd wilt hebben?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik vanmorgen al gedaan![]()
En wat Jofu zegt klopt wel
Ik ga echt niet op koopzondag de stad in, ben niet gek.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Deze had ik gemist, ga je ook shoppen zo
[..]
Tsja, ik doe het alleen
quote:Op zondag 2 januari 2011 12:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga echt niet op koopzondag de stad in, ben niet gek.
Dat jaquote:Op zondag 2 januari 2011 12:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Wat klopt wel? Dat je alles weleens geprobeerd wilt hebben?
Weer op die bank waar er niemand bij kan?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:42 schreef Huppelmuts het volgende:
Gewoon omdat het kan, ga ik nog even liggen![]()
Mijquote:Op zondag 2 januari 2011 12:42 schreef rival het volgende:
Douchen
Dat zou ik de hele dag wel kunnen doen
Heb ik wat gemist?
Het is toch koopzondag?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:49 schreef CherryLips het volgende:
ik heb geen snaaierij in huis, vanwege nieuwe voornemens enzo. al heb ik er nu wel spijt van
Morgen ligt de eerste Milka-reep al in je buik.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:49 schreef CherryLips het volgende:
ik heb geen snaaierij in huis, vanwege nieuwe voornemens enzo. al heb ik er nu wel spijt van
Dat doe ik ook weleensquote:Op zondag 2 januari 2011 12:51 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb nog hagelslag liggen, die giet ik zo wel naar binnen.
Klopt, maar dat heb ik bijna nooit in huis.. Heel af en toe eens..quote:Op zondag 2 januari 2011 12:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
chocoladevlokken zouden lekkerder zijn, maar ach
Milka choco swingquote:Op zondag 2 januari 2011 12:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Morgen ligt de eerste Milka-reep al in je buik.
Nee, die muisjes vind ik viesquote:Op zondag 2 januari 2011 12:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Klopt, maar dat heb ik bijna nooit in huis.. Heel af en toe eens..
Of euh, die roze en witte en blauwe muisjes..
Jaah, ik ben er de hele ochtend al vrolijk vanquote:Op zondag 2 januari 2011 12:54 schreef Samzz het volgende:
Die zon is trouwens echt smerig felHet wegdek leek gewoon goud
Gelukkig heb ik altijd een Serengeti bij me.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:54 schreef Samzz het volgende:
Die zon is trouwens echt smerig felHet wegdek leek gewoon goud
Nog erger dan Utrecht op een andere dag?quote:
Nog erger dan donderdagavond of zaterdagquote:Op zondag 2 januari 2011 12:55 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nog erger dan Utrecht op een andere dag?
Ik ookquote:Op zondag 2 januari 2011 12:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jaah, ik ben er de hele ochtend al vrolijk van
Ik heb mijn Ray Banquote:Op zondag 2 januari 2011 12:54 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik altijd een Serengeti bij me.
Meestal welquote:Op zondag 2 januari 2011 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nog erger dan donderdagavond of zaterdag
Ik was woensdag nog in de Ikea, jezus wat een ellendequote:Op zondag 2 januari 2011 12:58 schreef rival het volgende:
[..]
Meestal wel
Nu moeten ook alle mannen mee hè, de stad of Ikea
Ikea vandaagquote:Op zondag 2 januari 2011 12:58 schreef rival het volgende:
[..]
Meestal wel
Nu moeten ook alle mannen mee hè, de stad of Ikea
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |