De wonderen zijn de wereld nog niet uitquote:Op zondag 2 januari 2011 01:14 schreef Symphonic het volgende:
Weet je wat ik zo grappig vind Stu?
Je hebt echt de meest denkbare West-Friese naam en toch ben je een Engelsman
Welterusten Koentjequote:Op zondag 2 januari 2011 01:15 schreef Koen66 het volgende:
maar goed
ik ga nu maar pittah na de vaatwasser leeg gehaald te hebben![]()
![]()
![]()
Je heet ook Stuart in IRL?quote:Op zondag 2 januari 2011 01:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Ah, is wel een toffe naamquote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 01:16 schreef Stuart het volgende:
[..]
De wonderen zijn de wereld nog niet uit
Ik vond het ook super tof om jou eindelijk eens in het echt te kunnen zienquote:Op zondag 2 januari 2011 01:18 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ben wel heel blij dat ik je eindelijk gemeet heb
Kallyquote:
Ok, ik zal zo even wat naaktpics van mezelf posten!quote:Op zondag 2 januari 2011 11:46 schreef roos85 het volgende:
dat breng je toch wat meer leven in de brouwerij?
neeeeeeeeeeee....quote:Op zondag 2 januari 2011 11:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok, ik zal zo even wat naaktpics van mezelf posten!
quote:Op zondag 2 januari 2011 11:47 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok, ik zal zo even wat naaktpics van mezelf posten!
Ik heb mueslibollen,en brood met sesam.. jumjumquote:Op zondag 2 januari 2011 12:02 schreef roos85 het volgende:
[..]
ik heb straks lekkere zoete broodjes (croissantje, chocobroodje,koffiebroodje) jammie!!
das ook lekker...quote:Op zondag 2 januari 2011 12:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik heb mueslibollen,en brood met sesam.. jumjum
Met kaas, roomham,zeeuwsspek en kip-pesto salade
Ach joh, daar is het zondag voorquote:
en wie is Nathalie?quote:Op zondag 2 januari 2011 12:23 schreef Crazy-M het volgende:
lig nog op bed. Zo naar is opstaan en eten. Weet nu wel wie nathallie is. Nu nog achter komen wie me belde.
iemand die ik 2 jaar geleden (volgens mij nog langer) heb leren kennen. Alleen hele lange tijd niks van gehoordquote:
okequote:Op zondag 2 januari 2011 12:27 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
iemand die ik 2 jaar geleden (volgens mij nog langer) heb leren kennen. Alleen hele lange tijd niks van gehoord
nou doei dan veel plezierquote:Op zondag 2 januari 2011 12:58 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat iets anders doen. Misschien tot later![]()
quote:
whot doe joe mien?quote:Op zondag 2 januari 2011 13:27 schreef Renesite het volgende:
Twee zondagen achter elkaar is zooo niet goed.
Buh, hoofd wordt moe en ik begin me alleen nog maar brakker te voelenquote:
Oh, alcohol?quote:Op zondag 2 januari 2011 13:52 schreef Renesite het volgende:
[..]
Buh, hoofd wordt moe en ik begin me alleen nog maar brakker te voelenGelukkig morgen weer aan het werk
ahoy landrotquote:
Doe maarquote:Op zondag 2 januari 2011 16:50 schreef PatriQue89 het volgende:
Zal ik dan maar echt naaktfoto's plaatsen?? 't is hier zo dood..
Prima en met jou? Beetje luie dag vandaagquote:
Je bent toch bijna jarig?quote:Op zondag 2 januari 2011 17:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Prima en met jou? Beetje luie dag vandaag
same here!quote:Op zondag 2 januari 2011 17:36 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Prima en met jou? Beetje luie dag vandaag
Gewoon doen dan toch?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:06 schreef PatriQue89 het volgende:
grr.. ik wil een date.. vet leuk contact met n jongen...
Geen idee, viel me ook al op, Dat dit topic wel errug langzaam gaat.quote:
Wie?quote:Op zondag 2 januari 2011 18:21 schreef Bos81 het volgende:
O ja Coen Moulijn, herseninfarct gekregen..
We zijn ermee bezigquote:Op zondag 2 januari 2011 18:19 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Geen idee, viel me ook al op, Dat dit topic wel errug langzaam gaat.
Maar hoe is het met het mannelijk deel van het nieuwste mod-stelletje. ?
Een van de bekensdte voetballers van Feyenoord uit de jaren 60quote:
Jaa, maar ik ga daar niet binnenvallenquote:Op zondag 2 januari 2011 18:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat klinkt logisch... Maar dan kan het nog toch?
quote:
nogalquote:Op zondag 2 januari 2011 18:36 schreef PatriQue89 het volgende:
omg.. die wilma nanninga bij life4you
Okee, deze maand word je 20 he?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:04 schreef iBenny het volgende:
goed punt
Ik hoop op sneeuw met m'n verjaardag
Huh?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:24 schreef Lutte het volgende:
[..]
Het is veeel spannender wat er vandaag is. Eigenlijk niet maar dat maakt niet uit.
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Nu weet ik dat je een grapje maakt, de vorige keer kon ik er alleen op hopen.
Ik had heerlijk naar een film zitten kijkenquote:Op zondag 2 januari 2011 02:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Kally
Wat doe jij op om dit tijdstip![]()
vertel...quote:Op zondag 2 januari 2011 19:41 schreef PatriQue89 het volgende:
OOOO MMMMMM GGGGGGGGG!!!
[ afbeelding ]
Goed zo schat veel plezierquote:
mwoh, soms wel, soms niet.. dit word leuk denk ikquote:Op zondag 2 januari 2011 19:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik houd niet van daten. Maar ik heb er dan ook geen goede ervaringen mee.
Ik verwacht niks.. alleen dat het leuk word, wat daarna komt zie ik dan wel weer..quote:Op zondag 2 januari 2011 19:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Het stomme vind ik dat je zo met verwachtingen zit. Zowel die van jezelf als die van je date. En dus is de kans op mislukken zo groot.
Hm, ja ik kan dat niet zo goed, verwachtingen uitzetten. En ook het uitzetten van het willen voldoen aan iemand anders zijn verwachtingen (of welke ik inbeeld dat iemand heeftquote:Op zondag 2 januari 2011 19:53 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ik verwacht niks.. alleen dat het leuk word, wat daarna komt zie ik dan wel weer..
Donderdag al, maar toen had ik vrij genomen.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ook goed...
Maar voel je je dan al beter?
Ik zeg wel doei, want de rest zegt het blijkbaar niet meer, net zoals geen hoiquote:Op zondag 2 januari 2011 20:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Strijken, douchen en alles wat daar bij hoort, en dan filmpje kijken en slapen.. doei
Oh..quote:Op zondag 2 januari 2011 21:15 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik ben 19, ben er ook nog niet achter..
ach jah, soms worden er weleens wat mensen gemist die binnen komenquote:Op zondag 2 januari 2011 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zeg wel doei, want de rest zegt het blijkbaar niet meer, net zoals geen hoi
Spreek je wel op whatsapp Kitty
SOrry, PC valt af en teo weer uit en was Boer zoekt vrouw kijken.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik zeg wel doei, want de rest zegt het blijkbaar niet meer, net zoals geen hoi
Spreek je wel op whatsapp Kitty
Denk het welquote:Op zondag 2 januari 2011 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat denken jullie, zit er liefde in de 2011 lucht?
Voor mij niet, waarschijnlijkquote:Op zondag 2 januari 2011 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn glazen bol zegt ja.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:07 schreef Tha_Erik het volgende:
Ach ik ben meer realistisch, Eerst weer een betere dagbesteding hebben. Want de huidige is gewoon niet prettig voor een vrouw. Wie wil er nu iemand die overdag nauwelijks in staat is om zich zelf bezig te houden?quote:
Sorry.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:18 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik hoop het. Voor iedereen. In welke vorm dan ook. Al hoop ik voor mezelf in romantische vorm. Maar ik moet eens verzinnen hoe ik dat ga aanpakken
. Want mannen komen niet zomaar door het raam gevlogen meestal. En degenen die dat wel dien mot ik nie!!!
quote:Op zondag 2 januari 2011 22:22 schreef Rauzer het volgende:
Ik zie dat het gespreksonderwerp sinds mijn vertrek woensdagavond nog onveranderd is!
Ja, dat leek me handig.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:22 schreef Rauzer het volgende:
Ik zie dat het gespreksonderwerp sinds mijn vertrek woensdagavond nog onveranderd is!
Dat ligt eraan wat je bedoelt. Het betekent 'goede reis'.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:23 schreef Zeroku het volgende:
Bon Voyage Rauzer. Of betekent dat iets anders?
Dat had je woensdag moet zeggen.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:23 schreef Zeroku het volgende:
Bon Voyage Rauzer. Of betekent dat iets anders?
Zoals mijn opa zei in de slag om Berlijn! Hectisch!quote:
Trusten Grees.quote:Op zondag 2 januari 2011 22:24 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga maar is slapen. Morgen zeer vroeg uit bed
Trustenquote:Op zondag 2 januari 2011 22:24 schreef Crazy-M het volgende:
ik ga maar is slapen. Morgen zeer vroeg uit bed
jij ook vast lutjequote:
Hij was een uur en 2 seconden later dan de post voorhemquote:
Ohw zo...quote:Op zondag 2 januari 2011 23:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hij was een uur en 2 seconden later dan de post voorhem
Ja, dat is het zeker, Het was zo'n goede en gezellige groep..quote:Op zondag 2 januari 2011 23:38 schreef iBenny het volgende:
Ik vind het nog steeds ontzettend jammer hoe alles is gegaan...
Zo hoeft niet iedereen te denken, de een denkt ik ga wel naar een andere SC en de ander denkt dus wel ik ga nog proberen om de TAL groep te herstellen.quote:Op zondag 2 januari 2011 23:43 schreef Lutte het volgende:
Het hoeft niet voorbij te zijn... Iedereen mist die groep, dan zou je denken dat iedereen er wel voor wil werken om het weer gezellig en druk te maken.
Ja, dat weer wel ja. En misschien is het even stil, omdat iedereen nog een beetje moe is van de feestdagen..quote:Op zondag 2 januari 2011 23:45 schreef iBenny het volgende:
Ik heb sowieso het idee dat het nooit meer zoals vroeger zal zijn/worden
En dr staat trouwens wel tegenover dat er een aantal nieuwe mensen zijn komen kijken
Ach, ik denk niet dat dit tegen viel te houden. En dat je dit sowieso in elke SC wel een keer krijgt/hebt. Das op zich ook niet zo raar of niks mis mee, maar jammer is het welquote:Op zondag 2 januari 2011 23:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja, dat weer wel ja. En misschien is het even stil, omdat iedereen nog een beetje moe is van de feestdagen..
Ja, zal wel zo zijnquote:Op zondag 2 januari 2011 23:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ach, ik denk niet dat dit tegen viel te houden. En dat je dit sowieso in elke SC wel een keer krijgt/hebt. Das op zich ook niet zo raar of niks mis mee, maar jammer is het wel
Ik heb niet eens een week gehad.quote:Op maandag 3 januari 2011 00:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik wil nog een week
Eigenlijk wil ik juist nu een week. Niet met kerst
Ik snap het al... Benny houd je bekquote:Op maandag 3 januari 2011 00:04 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een week gehad.Ja eigenlijk wel maar dat was omdat ziek.
Jij deugniet!quote:
Alleen met een hamerquote:
Alloaquote:
Door de school ?quote:Op maandag 3 januari 2011 08:18 schreef iBenny het volgende:
Op school, maar mijn nek is een beetje naar de klote
ok, dus tochquote:Op maandag 3 januari 2011 08:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Neuhj, doordat ik verkeerd heb geslapen
Hier werken 3 mensen.quote:Op maandag 3 januari 2011 09:14 schreef Crazy-M het volgende:
Het irritante van de eerste werkdag in het nieuwe jaar ...
Mensen van het hele bedrijf komen langs de afdeling voor beste wensen.
Doe gewoon lekker op je afdeling en ga niet het hele bedrijf door a 350 man
jah hier op de afdeling 7quote:
In het hele bedrijf werken er 3.quote:Op maandag 3 januari 2011 09:23 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
jah hier op de afdeling 7
maar de rest ....
Ik 2, ik winquote:
dan hebben we ongeveer evenveel slaap gehadquote:
Misschien was hun scherm kapot.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:09 schreef Crazy-M het volgende:
C_A![]()
Sommige mensen zijn nog niet wakker
Mail wisseling met schermkapot.nl
Krijg ik een reply: Hierbij uw factuur.
Ik kijken ... Geen bijlage
hehe idd, ben blij dat ik die gast kan terug mailen en het niet een noreply@ adres isquote:
Je hebt hem toch wel uitgescholden hequote:Op maandag 3 januari 2011 10:11 schreef charmed_angel het volgende:
ik had langer kunnen slapen, maar werd wakker gebeld door de makelaar
neequote:Op maandag 3 januari 2011 10:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Je hebt hem toch wel uitgescholden he
haha, zie dat als een complimentquote:Op maandag 3 januari 2011 10:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nee
Ze dachten trouwens dat ze met het dochtertje van de bewoners praatte
Klink ik dan zo jong
Goedemorgen mevrouwquote:
hehequote:Op maandag 3 januari 2011 10:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nee ze vroeg: mag ik je mama even
kunt niet alles hebbenquote:
Ik hoef niet alles, ben niet inhaligquote:
Goedemorgenquote:
okidokiequote:
4:45 ook, zeker als je het 1 uur hebt zien worden, 2 uur, en 3 uurquote:
quote:
?quote:Op maandag 3 januari 2011 10:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik heb een aidsvlekje op me gezicht
nopequote:
Hahahaha ik heb al heel de week een schraal vlekje op me gezicht. Heeeel klein. Irritant is het....quote:
Ik ken hetquote:Op maandag 3 januari 2011 10:37 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
4:45 ook, zeker als je het 1 uur hebt zien worden, 2 uur, en 3 uur
lekker insmerenquote:Op maandag 3 januari 2011 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hahahaha ik heb al heel de week een schraal vlekje op me gezicht. Heeeel klein. Irritant is het....
Pffff ik twijfel, nog even onder de dekens blijven liggen of eruit gaan?
wel warmquote:Op maandag 3 januari 2011 10:40 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Hahahaha ik heb al heel de week een schraal vlekje op me gezicht. Heeeel klein. Irritant is het....
Pffff ik twijfel, nog even onder de dekens blijven liggen of eruit gaan?
mja moet weer in het werk ritme komenquote:
Ik heb geen vrij gehad was het dat maarquote:Op maandag 3 januari 2011 10:41 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
wel warm
[..]
mja moet weer in het werk ritme komen
Die presents?quote:Op maandag 3 januari 2011 10:45 schreef charmed_angel het volgende:
ow nu we toch maar met z'n drietjes zijn... ik heb nog 2 kadootjes nodig op mijn level 36 account in CV
zal je vanavond even sturenquote:Op maandag 3 januari 2011 10:45 schreef charmed_angel het volgende:
ow nu we toch maar met z'n drietjes zijn... ik heb nog 2 kadootjes nodig op mijn level 36 account in CV
Ik zal eens kijkenquote:
Ik ga nu een plekje maken op mijn Faithy account voor jequote:Op maandag 3 januari 2011 10:47 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
zal je vanavond even sturen
ik moet nog aantal sneeuwballen hebben, en nog ergens een plekje voor een franchine.
thx!!!quote:Op maandag 3 januari 2011 10:49 schreef Zeroku het volgende:
Zo, naar alle 3 je accounts gestuurd. Wist niet welke de goede was.
mja, zit nog op werk, dus kan zijn niet gelijk kijk.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga nu een plekje maken op mijn Faithy account voor je
het is zoverquote:Op maandag 3 januari 2011 10:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
mja, zit nog op werk, dus kan zijn niet gelijk kijk.
roep maar even als zover is
nog 1 kadootjequote:Op maandag 3 januari 2011 10:51 schreef Kally het volgende:
Werken, miran stuur maar mail wat je nodig hebt kijk ik vanmiddag
Hoi. Je staat zeker tegenwoordig vrolijk opquote:
Joah.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoi. Je staat zeker tegenwoordig vrolijk op?
Ik ben er sinds er werd gezegd dat het er kwam alleen nog maar mee bezig geweest.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:55 schreef Tha_Erik het volgende:
Ziek komt goed uit, heb je veel tijd.
Maar toch beterschap.
nog steeds?quote:Op maandag 3 januari 2011 10:55 schreef Lutte het volgende:
[..]
Joah.Ik ben al twee dagen hartstikke ziek maar ik ben zo blij en druk als wat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |