oh, maar ik doe het net andersom. mensen belden mij en mijn collega's omdat internet weer eens stuk was en ze te achterlijk waren om even t modem te resettenquote:Op zondag 2 januari 2011 01:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach, misschien psychisch. Je moet wel tegen mensen kunnen die absoluut geen zin in jouw belletje hebben en dat laten merken ook. Of als je te vaak 'nee' te horen krijgt.
Ik geloof best dat als je de hele tijd getyf krijgt als je belt het best een kutbaantje kan zijn.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik werk al 5 jaar (2jaar bellen en nu 3jaar beoordelen en coachen enzo) en om t nou zwaar te noemen....nee, vind ik niet
als je nog jong bent, dan hoef je geen grote bedragen uit te geven ..quote:
Wat moet ik uitgeven dan?quote:
Ik ben veels te klantvriendelijk om mensen op te kunnen bellen om ze iets te kunnen verkopen...quote:Op zondag 2 januari 2011 01:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ach, misschien psychisch. Je moet wel tegen mensen kunnen die absoluut geen zin in jouw belletje hebben en dat laten merken ook. Of als je te vaak 'nee' te horen krijgt.
Jij geeft gewoon te veel geld uit,quote:
is het niet heel erg vaak dat mensen zeggen, nee sorry maar....quote:Op zondag 2 januari 2011 01:17 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben iemand die al heel snel als 'lief', 'aardig' en 'sociaal' wordt beschreven. Toch vind ik het niet moeilijk om mensen iets te verkopen. Ik ben en blijf ten alle tijden vriendelijk.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik ben veels te klantvriendelijk om mensen op te kunnen bellen om ze iets te kunnen verkopen...
Hoe weet jij wat ik uitgeefquote:Op zondag 2 januari 2011 01:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Jij geeft gewoon te veel geld uit,![]()
Ik en Dago zijn minimalisten hebben alleen het essentiële nodig. Ik lrijg af en toe een game als cadeau en daar ben ik een half jaar mee zoet en dan heb ik wel weer een nieuwe. Dus ja ik zou niet weten waar ik geld aan moet uitgeven.
Hobby's? Kleren kosten wel meer dan ¤50,- normaal. Games? Console? iPod?quote:Op zondag 2 januari 2011 01:19 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Wat moet ik uitgeven dan?
Ik krijg ¤50 kleedgeld en ¤25 zakgeld, mobiel gebruik ik nooit, ik ga nooit uit, en van die 25 p.m. red ik 1 broodje döner en af en toe iets anders wel hoor
Ik heb een tv op mn kamer, die is klein, hij doet het nog wel dus daarom hoef ik geen nieuwe te kopen maar ik heb genoeg geld dus waarom zou ik niet mn kleine bakbeest verruilen voor een grotere dunne!quote:Op zondag 2 januari 2011 01:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik en Dago zijn minimalisten hebben alleen het essentiële nodig. Ik lrijg af en toe een game als cadeau en daar ben ik een half jaar mee zoet en dan heb ik wel weer een nieuwe. Dus ja ik zou niet weten waar ik geld aan moet uitgeven.
jullie wonen nog thuis...dan heb je vaak idd niet veel geld nodig weet ik nog van vroeger...quote:Op zondag 2 januari 2011 01:20 schreef heloef het volgende:
[..]
In wat voor krakkemikkig huis woon jij?quote:Op zondag 2 januari 2011 01:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jullie wonen nog thuis...dan heb je vaak idd niet veel geld nodig weet ik nog van vroeger...
en ik schrik me net lam. ineesn een plens water uit het plafond!
Nou jij zegt hoe kan je nou niks uitgeven, dat geeft aan dat je geld uitgeeft misschien niet teveel maar toch.quote:
da's wazig..quote:Op zondag 2 januari 2011 01:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
jullie wonen nog thuis...dan heb je vaak idd niet veel geld nodig weet ik nog van vroeger...
Je moet ook niet aan iedere gek je telefoonnummer geven. Maar ik krijg dat soort mensen ook wel eens aan de telefoon jaquote:Op zondag 2 januari 2011 01:22 schreef hole1988 het volgende:
Callcenters moeten verboden worden. Zelf de laatste weken meegemaakt. Één of andere oetlul heeft bij tientallen enquêtes mijn tel nr doorgegeven en nu wordt ik al weken lastig gevallen.
Goh, wat gek dat ik geld uitgeefquote:Op zondag 2 januari 2011 01:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou jij zegt hoe kan je nou niks uitgeven, dat geeft aan dat je geld uitgeeft misschien niet teveel maar toch.
dan moet je naar zo'n website gaan.. weet niet hoe het heet..quote:Op zondag 2 januari 2011 01:22 schreef hole1988 het volgende:
Callcenters moeten verboden worden. Zelf de laatste weken meegemaakt. Één of andere oetlul heeft bij tientallen enquêtes mijn tel nr doorgegeven en nu wordt ik al weken lastig gevallen.
huisjesmelkerhuis. Een soort kartonnen vergiet. vraag me af of het plafond of de vloer het eerder begeeft....maar nog max 1 maand en dan ga ik naar mijn verbouwde cafeetje in ljouwertquote:Op zondag 2 januari 2011 01:22 schreef CindieY het volgende:
[..]
In wat voor krakkemikkig huis woon jij?
Inderdaad als ik ooit op kamers ga wonen dan ga ik wel werken je hebt dan wel meer kosten.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Bel-me-niet-register bedoel je?quote:Op zondag 2 januari 2011 01:23 schreef miieejj het volgende:
[..]
dan moet je naar zo'n website gaan.. weet niet hoe het heet..
het was mijn broer dat is alles wat ik zeg.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Je moet ook niet aan iedere gek je telefoonnummer geven. Maar ik krijg dat soort mensen ook wel eens aan de telefoon ja
bel me niet register.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:23 schreef miieejj het volgende:
[..]
dan moet je naar zo'n website gaan.. weet niet hoe het heet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |