Daarvoor zijn de andere 5 jongensquote:Op zondag 2 januari 2011 01:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit met in een klas met 20 jongens 4 meiden en een meid die op een jongen lijkt. Wel lekker dat je in zo'n klas nog lekker kan lachen. Vrouwen hebben toch andere humor.
Daar moet ik altijd zo om lachen, van die mutsjesquote:Op zondag 2 januari 2011 01:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik weet niet wat voor werk jij doet, maar eh, stel je voor dat zo'n meidje haar nagels scheuren of doet ze zwaar lichamelijk werk moet doen.. Dan piep je over 't algemeen wel anders.
tis gewoon een raar soort.. mannen praten gewoon met kerels die ze niet kennenquote:Op zondag 2 januari 2011 01:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zit met in een klas met 20 jongens 4 meiden en een meid die op een jongen lijkt. Wel lekker dat je in zo'n klas nog lekker kan lachen. Vrouwen hebben toch andere humor.
Geen bijbaantje? Ik heb onder andere in kwekerijen gewerkt (= vieze handen), op een boomkwekerij (kan kruipen door de modder betekenen), bij TNT Pakketpost (zware pakketten) en zo kan ik nog wel even doorgaan. Vrouwen ben ik er nooit veel tegen gekomen.quote:
Daar moet ik eerder om huilen dan lachenquote:Op zondag 2 januari 2011 01:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar moet ik altijd zo om lachen, van die mutsjesHeb meegemaakt dat iemand na een dag werken meer dan een week de ziektewet is ingegaan omdat "ze zo moe was" na de dag
Nou ik niet. De eerste week was het muisstil pas toen we aan elkaar wenden werd het gezellig,quote:Op zondag 2 januari 2011 01:10 schreef miieejj het volgende:
[..]
tis gewoon een raar soort.. mannen praten gewoon met kerels die ze niet kennen
dat heb ik wel eens zien gebeuren in t callcenter waar ik werk...dat het toch zwaarder wacht dan ze dachtquote:Op zondag 2 januari 2011 01:10 schreef minthy het volgende:
[..]
Daar moet ik altijd zo om lachen, van die mutsjesHeb meegemaakt dat iemand na een dag werken meer dan een week de ziektewet is ingegaan omdat "ze zo moe was" na de dag
Oh, jawel. In een restaurant. Een kok, een collega, beide jongen/man. En twee van de bediening vrouwen van 30+, dus daar heb ik ook weinig mee van doenquote:Op zondag 2 januari 2011 01:10 schreef CindieY het volgende:
[..]
Geen bijbaantje? Ik heb onder andere in kwekerijen gewerkt (= vieze handen), op een boomkwekerij (kan kruipen door de modder betekenen), bij TNT Pakketpost (zware pakketten) en zo kan ik nog wel even doorgaan. Vrouwen ben ik er nooit veel tegen gekomen.
Maar ach, vrouw zijn heeft z'n voordelen. Even een lief en flirterig lachje en je krijgt veel gedaan.
wat erg eigenlijk dan he..quote:Op zondag 2 januari 2011 01:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heb ik wel eens zien gebeuren in t callcenter waar ik werk...dat het toch zwaarder wacht dan ze dacht
hoewel ik dat ook wel bij meneertjes zie gebeuren...quote:
Mijn godquote:Op zondag 2 januari 2011 01:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dat heb ik wel eens zien gebeuren in t callcenter waar ik werk...dat het toch zwaarder wacht dan ze dacht
Ik zou haar ook meteen ontslaanquote:
Waar betaal je alles van danquote:Op zondag 2 januari 2011 01:13 schreef heloef het volgende:
Ik ben te lui om te gaan werken naast school. Heb het wel eens gedaan maar ik was folder bezorger toen het eind vorig jaar enorm begon te sneeuwen ben ik gestopt.
Vreselijk volk... Of dat ze gaan miepen dat ze vieze handen krijgen, ook leukquote:Op zondag 2 januari 2011 01:11 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ik ben 16.quote:
Ja, dan heb je toch ook kosten?quote:
Dan zal ie nog wel zakgeld krijgen. En daar kun je makkelijk belkosten en een keertje stappen van betalen.quote:
Ik niet krijg geld voor eten en vervoer. Voor de rest heb ik naast af en toe wat geld voor nieuwe kleren niks nodig.quote:
Toen ik 16 was en nu nog steeds kocht ik nietsquote:
ik werk al 5 jaar (2jaar bellen en nu 3jaar beoordelen en coachen enzo) en om t nou zwaar te noemen....nee, vind ik nietquote:Op zondag 2 januari 2011 01:13 schreef CindieY het volgende:
[..]
Mijn godIk werk zelf in een callcenter, dat is toch helemaal niet zwaar.. Mieperd.
Hoe de fuck kun je niks uitgevenquote:Op zondag 2 januari 2011 01:15 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Toen ik 16 was en nu nog steeds kocht ik nietshet enige wat ik betaalde waren cd's etc..
Dus al het geld van anderhalf jaar werken staat nog op mn rekening, das niet veel want AH maarja..
Ach, misschien psychisch. Je moet wel tegen mensen kunnen die absoluut geen zin in jouw belletje hebben en dat laten merken ook. Of als je te vaak 'nee' te horen krijgt.quote:Op zondag 2 januari 2011 01:15 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik werk al 5 jaar (2jaar bellen en nu 3jaar beoordelen en coachen enzo) en om t nou zwaar te noemen....nee, vind ik niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |