Dat was het jaar eropquote:Op donderdag 6 januari 2011 14:16 schreef Koosnaam het volgende:
Ik denk dat Ludo z'n oude pakkie al mee had genomen.![]()
Wanneer was dat ook al weer? Met die Rene Meijer verhaallijn?
Geen idee, gevonden via googlequote:Op donderdag 6 januari 2011 15:25 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Yay, mijn screenshotSintwiki, zeker?
Ah zoquote:Op donderdag 6 januari 2011 15:40 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Geen idee, gevonden via google
Ik ben op een gegevenmoment maar gaan doorspoelen bij die scenes. Ik zou de scenes Harmsen-Arthur niet overslaan die zijn echt te geniaalquote:Op donderdag 6 januari 2011 16:19 schreef PeterKelder het volgende:
Zit nu bij aflevering 541, en vind het niet zo heel spannend op het moment. Dood van Lotje was ontzettend goed geacteerd, zoals Laura die uit wanhoop op de kist duikt. Verder irriteer ik me mateloos aan de verhaallijn van Arthur / Dian, met als dieptepunt Tracey Peters (als dat mijn moeder was geweest had ik haar inmiddels gewurgd), en de kaviaarverhaallijn is wel leuk, maar niet superspannend ofzo. Maar ja, de Karmasekte moet nog komen, dus dat zal wel een hoop goedmaken
Ik ga steevast iets anders doen tijdens die scènes van Arthur/Dian/Tracey etc, ik vind er geen ruk aan. En Dian is inderdaad een irritant personage, verschrikkelijk.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:29 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik ben op een gegevenmoment maar gaan doorspoelen bij die scenes. Ik zou de scenes Harmsen-Arthur niet overslaan die zijn echt te geniaal![]()
Dian is wat mij betreft het meest irritante vaste personage, in seizoen 2 leek ze me minder irritant gek genoeg.
Hier was Daniël nog best goed eigenlijk, in seizoen 4 en 5 wordt ie nog milder en na seizoen 6 gaat het helaas fout. In 7-8 en 9 is ie nog maar een schaduw van wat ie ooit was, althans dat vind ik.quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:32 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik ga steevast iets anders doen tijdens die scènes van Arthur/Dian/Tracey etc, ik vind er geen ruk aan. En Dian is inderdaad een irritant personage, verschrikkelijk.
Trouwens, die woedeuitbarsting van Daniël naar Yolanda van Lier was geniaal. "Mens, ga je huis behangen!!!"
Prachtig kwaliteit, prachtig filmpje. Bedank Freyquote:
Jazeker, daar ben ik het volkomen mee eens. Sowieso vind ik dat de serie vanaf seizoen 7 een schaduw van zichzelf wordt. Vele - populaire - karakters die vertrekken, verhaallijnen die kant noch wal slaan etc.quote:Op donderdag 6 januari 2011 17:47 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Hier was Daniël nog best goed eigenlijk, in seizoen 4 en 5 wordt ie nog milder en na seizoen 6 gaat het helaas fout. In 7-8 en 9 is ie nog maar een schaduw van wat ie ooit was, althans dat vind ik.
Klopt, maar het echte keerpunt vind ik het begin van seizoen 10, toen veranderde heel veel, decors die op de schop gingen (Huize Alberts, hotel Dendermonde), families die veranderden (komst van die vieze Fischers, vertrek van Jessica, Julian en Kim). Robert en Jef die ineens een karikatuur van zichzelf werden en in plaats van het prestigieze AA&F in een of andere kelderbox gingen zitten. Het definitieve einde van het huwelijk van Robert en Laura die allebei een midlifecrisis leken te krijgen. Het werd toen pas echt zichtbaar een hele andere serie.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Jazeker, daar ben ik het volkomen mee eens. Sowieso vind ik dat de serie vanaf seizoen 7 een schaduw van zichzelf wordt. Vele - populaire - karakters die vertrekken, verhaallijnen die kant noch wal slaan etc.
De make-over van Hotel Dendermonde (opeens waren de muren afzichtelijk groen) was nog tot daar aan toe, maar Huize Alberts... nog erger is dat dat van de een op de andere dag is gebeurd en de buitenkant precies hetzelfde bleef. Niet normaal.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:27 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Klopt, maar het echte keerpunt vind ik het begin van seizoen 10, toen veranderde heel veel, decors die op de schop gingen (Huize Alberts, hotel Dendermonde), families die veranderden (komst van die vieze Fischers). Robert en Jef die ineens een karikatuur van zichzelf werden en in plaats van het prestigieze AA&F in een of andere kelderbox gingen zitten. Het definitieve einde van het huwelijk van Robert en Laura die allebei een midlifecrisis leken te krijgen. Het werd toen pas echt zichtbaar een hele andere serie.
Ik snap nog steeds wat daar nou het nut van was. In het nieuwe decor kon ik ook het oude huis vrijwel niet meer herkennen, iets wat ik toch elke keer weer probeerde voor lange tijd.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:35 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
De make-over van Hotel Dendermonde (opeens waren de muren afzichtelijk groen) was nog tot daar aan toe, maar Huize Alberts... nog erger is dat dat van de een op de andere dag is gebeurd en de buitenkant precies hetzelfde bleef. Niet normaal.
Klopt ook, Charlie heb ik nooit al vervanger voor Kim kunnen accepteren, en vlak voor seizoen 10 waren oudgedienden als Daniël en Arthur Peters weggegaan. Barbara begon leuk, maar was in mijn ogen al snel te dominant en overheersend tegenover Jef. Hoewel de verhaallijnen toen nog best goed waren (vooral alles rondom de familie Sanders), vond ik dit een duidelijke breuk met de eerste 9 jaar.quote:Maar ook verhaallijnen en personages veranderden. Het werd veel minder, ook doordat vele 'publiekslievelingen' in recordtempo de serie verlieten. En degenen die ervoor in de plaats kwamen waren niet bepaald geweldig.
Ikzelf ook niet. Misschien ruimtegebrek, het oude decor nam best veel ruimte in beslag. Of misschien was het niet handig qua gebruik, gezien er 3 openingen waren ipv 1 (bij de keuken, de gang en de woonkamer). Ik denk een combinatie van beiden, maar zeker weten doe ik het niet.quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik snap nog steeds wat daar nou het nut van was. In het nieuwe decor kon ik ook het oude huis vrijwel niet meer herkennen, iets wat ik toch elke keer weer probeerde voor lange tijd.
Er verdwenen in korte tijd veel vertrouwde mensen: Daniël, Arthur, Suzanne, Dian#2, Jessica, Hedwig, Kim, Julian. Dat waren stuk voor stuk populaire karakters die er in no time allemaal uit gingen. En opeens zaten we opgescheept met, inderdaad, types als Charliequote:Klopt ook, Charlie heb ik nooit al vervanger voor Kim kunnen accepteren, en vlak voor seizoen 10 waren oudgedienden als Daniël en Arthur Peters weggegaan. Barbara begon leuk, maar was in mijn ogen al snel te dominant en overheersend tegenover Jef. Hoewel de verhaallijnen toen nog best goed waren (vooral alles rondom de familie Sanders), vond ik dit een duidelijke breuk met de eerste 9 jaar.
Wat ik me afvraag: zouden die kinderen eigenlijk weten waar ze het in godsnaam over hebben?quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:35 schreef Hogendoorn het volgende:
Deze kids hebben het begrepen. Zij gebruiken de oude leader en de verhaallijn van seizoen 14 met hun eigen Martine Hafkamp. Hoezo, de nieuwe generatie kent haar verleden niet?
"Als je Ludo gaat pesten, beland je in de gevangenis..."
Waar, vergeet vooral Roos nietquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:47 schreef PeterKelder het volgende:
Er verdwenen in korte tijd veel vertrouwde mensen: Daniël, Arthur, Suzanne, Dian#2, Jessica, Hedwig, Kim, Julian. Dat waren stuk voor stuk populaire karakters die er in no time allemaal uit gingen. En opeens zaten we opgescheept met, inderdaad, types als Charlie
Ik denk het wel, als kind speelde we geregeld personages na uit gtst, vooral Frits van Houten was altijd bijzonder populair. Ten tijden van Ludo en dergelijke was ik er al iets te oud voorquote:Op donderdag 6 januari 2011 19:49 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag: zouden die kinderen eigenlijk weten waar ze het in godsnaam over hebben?
Ja, en wat kregen we ervoor terug:quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:54 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Waar, vergeet vooral Roos niet
Ik speelde vroeger altijd Nick op het schoolplein. Ironisch genoeg heette een klasgenote van me Maximequote:Ik denk het wel, als kind speelde we geregeld personages na uit gtst, vooral Frits van Houten was altijd bijzonder populair. Ten tijden van Ludo en dergelijke was ik er al iets te oud voor![]()
Zo zie je maar makers: slechteriken maken indruk
"Waar is de directeur trouwens?"quote:Op donderdag 6 januari 2011 19:35 schreef Hogendoorn het volgende:
Deze kids hebben het begrepen. Zij gebruiken de oude leader en de verhaallijn van seizoen 14 met hun eigen Martine Hafkamp. Hoezo, de nieuwe generatie kent haar verleden niet?
"Als je Ludo gaat pesten, beland je in de gevangenis..."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |