Ja, moeilijk is het overigens niet hoewel het inmiddels begint te vervelenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:39 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, want ben je overigens weer flink aan het posten vandaag. Je gaat gewoon over de 1000 heen vandaag.
Nu heb je er al minimaal
1 952 Stuart
Ja dat kanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, moeilijk is het overigens niet hoewel het inmiddels begint te vervelen
Ik ga straks dan ook maar gewoon iets anders doen
Okee, misschien wel verstandig.Ik haal misschien wel vandaag de 300. Heb nog ca 5 uur voor iets van 120 posts.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, moeilijk is het overigens niet hoewel het inmiddels begint te vervelen
Ik ga straks dan ook maar gewoon iets anders doen
Dat lijkt mij geen enkel probleem. Gaat je lukken Bosquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, misschien wel verstandig.Ik haal misschien wel vandaag de 300. Heb nog ca 5 uur voor iets van 120 posts.
Dat red je makkelijkquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, misschien wel verstandig.Ik haal misschien wel vandaag de 300. Heb nog ca 5 uur voor iets van 120 posts.
ik welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:52 schreef Crazy-M het volgende:
Jij ook Hey hey CC
Had geen zin om topic te sluiten
nu had bosje de eerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:52 schreef Crazy-M het volgende:
Jij ook Hey hey CC
Had geen zin om topic te sluiten
Jij ook hoiquote:
denk wel aan andere mensenquote:
haha dat is liefquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:57 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
denk wel aan andere mensen
mensen die je over een half uur ziet, die je smst dat je ze komt ophalen, en dan zeuren dat je niet begint met de beste wensen
Zie je godver over half uur, mondeling is beter dan sms.
Moet te doen zijn ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Dat lijkt mij geen enkel probleem. Gaat je lukken Bos
idd,quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha dat is lief
Ja inderdaad, alsof dat ene half uurtje nog uitmaakt
Okee, het is wel een beejte postopkrikken nu, maar vandaag mag dat best. Morgen doe ik weer normaalquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wij helpen je wel met posten
Veel plezierquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd,
maar goed ik ga er vandoor
Naar gezellig cafetje in Tilburg, De Roemer
Massolos iedereen
Kan gebeuren, iedereen heeft dat wel eensquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, het is wel een beejte postopkrikken nu, maar vandaag mag dat best. Morgen doe ik weer normaal![]()
Sorry
Ik doe morgen ook weer 'normaal'quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, het is wel een beejte postopkrikken nu, maar vandaag mag dat best. Morgen doe ik weer normaal![]()
Sorry
*gaat naar de roemer en GREESIE EM roepen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:13 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd,
maar goed ik ga er vandoor
Naar gezellig cafetje in Tilburg, De Roemer
Massolos iedereen
Ik heb er simpelweg na vandaag ook helaas geen tijd meer voorquote:
Ja misschien wel, Maar toch begin ik me er nu wat ongemakkelijk onder te voelen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:14 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kan gebeuren, iedereen heeft dat wel eens
Niet doen, als je gezellig kletst is er toch niks aan de hand?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja misschien wel, Maar toch begin ik me er nu wat ongemakkelijk onder te voelen.
Alleen vandaag dus even 'hyperactief'quote:
En niet zo'n beetje ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Alleen vandaag dus even 'hyperactief'
Precies, ik zie er ook geen probleem inquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Niet doen, als je gezellig kletst is er toch niks aan de hand?
Precies. Als je daar meer bij wilt kun je MEN erbij pakken bijvoorbeeld. Maar hier kun je gewoon leuk blijven meedoenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:20 schreef Kally het volgende:
Als je nu irri zit te posten voor je aantal zeg ik doe lekker ergens anders, maar als het gewoon leuk en gezellig is boeien toch?
MENquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Als je daar meer bij wilt kun je MEN erbij pakken bijvoorbeeld. Maar hier kun je gewoon leuk blijven meedoen![]()
Preciesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
Precies. Als je daar meer bij wilt kun je MEN erbij pakken bijvoorbeeld. Maar hier kun je gewoon leuk blijven meedoen![]()
Nee okeequote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:18 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Niet doen, als je gezellig kletst is er toch niks aan de hand?
En je hebt gelijk iets omhanden en hebt toch een beetje contact met mensen, en dat is ook heel leukquote:
Lutjequote:
Dat misschien wel ja..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:20 schreef Kally het volgende:
Als je nu irri zit te posten voor je aantal zeg ik doe lekker ergens anders, maar als het gewoon leuk en gezellig is boeien toch?
Dus ga vooral lekker door, niemand heeft last van jequote:
Ik weet waar Zorro is.quote:
SPOILER: Alleen klikken als je het echt wil weten.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik weet waar Zorro is.SPOILER: Alleen klikken als je het echt wil weten.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt wel
You can't deny laughter; when it comes, it plops down in your favorite chair and stays as long as it wants.
Hij is heul nietquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is heul niet, hij jat alles wat los en vast zit
gelukkig wel anders was het geen echte katquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij is heul niet, hij jat alles wat los en vast zit
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:26 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik weet waar Zorro is.SPOILER: Alleen klikken als je het echt wil weten.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nu eerst maar wie van de 3 kijken, Andre van Duin in het panel![]()
Echt hoorquote:
wat een baasquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt hoor
Als hij de kans krijgt, pakt hij het eten uit je mond, wat een bietser
wat een baasquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:28 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt hoor
Als hij de kans krijgt, pakt hij het eten uit je mond, wat een bietser
Het klopt wel, ik heb een Zorro in huis rondlopenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:28 schreef roos85 het volgende:
[..]
![]()
nu eerst maar wie van de 3 kijken, Andre van Duin in het panel
quote:
GMTAquote:
leuk!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Het klopt wel, ik heb een Zorro in huis rondlopen
oh die van mij ript gewoon eten van mijn bord of uit mijn handquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Onze kat die eet alleen maar van de grond.. als je een stukje vlees wil geven uit je hand eet ie t niet.. ruikt alleen maar.. gooi je het op de grond, nou dan is ie er als de kippen bij!
O ja zo een had mijn moeder er ook, zo hoort het wel, lekker eigenwijs en doen wat ze zelf willenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:30 schreef PatriQue89 het volgende:
Onze kat die eet alleen maar van de grond.. als je een stukje vlees wil geven uit je hand eet ie t niet.. ruikt alleen maar.. gooi je het op de grond, nou dan is ie er als de kippen bij!
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
oh die van mij ript gewoon eten van mijn bord of uit mijn hand
ja, van het bord ook wel idd ...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:31 schreef roos85 het volgende:
[..]
oh die van mij ript gewoon eten van mijn bord of uit mijn hand
heerlijk he!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:31 schreef Kally het volgende:
[..]
O ja zo een had mijn moeder er ook, zo hoort het wel, lekker eigenwijs en doen wat ze zelf willen
Dat doet de hont van mijn tante ook jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:33 schreef Bos81 het volgende:
Mijn moeder had onze oude hond aangeleerd om alleen maar uit de rechterhand eten aan te nemen.ls je hem met links iets gaf, at ze het niet op![]()
Okee, wel grappig is dat. En dan deed ik voor de grap mijn handen gekruist zoals het enet leek of ik het toch met links gafquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:33 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Dat doet de hont van mijn tante ook ja
en dat geloofde hij?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, wel grappig is dat. En dan deed ik voor de grap mijn handen gekruist zoals het enet leek of ik het toch met links gaf
Shela trapte er iedere keer in en nam het dus niet aan.quote:
Ja en hoofdje een tikje scheefquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:34 schreef roos85 het volgende:
[..]
das nog het ergere!
zetten ze een beetje grote ogen op
dat is echt zo schattigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en hoofdje een tikje scheef
Of echt kijken, wut? ik doe niks
dat jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja en hoofdje een tikje scheef
Of echt kijken, wut? ik doe niks
Ja, te schattig idd, vandaar dat ik te veel goed vindquote:
OMG Puss, en die stem van Antonio erbijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat ja
perfect weergegeven in Shrek:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:46 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat ja
perfect weergegeven in Shrek:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:47 schreef Kally het volgende:
[..]
OMG Puss, en die stem van Antonio erbij
Mijn katten komen altijd op het aanrecht als er vis voor ze wordt gemaaktquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:48 schreef Laysa het volgende:
Mijn jongste kat dacht toen we hier kwamen te wonen dat ze ineens wel op het aanrecht mocht.....Nu heb ik dr zilverfolie opgelegd dus als ze op het aanrecht springt, schrikt ze zich de tyfus
![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:48 schreef Laysa het volgende:
Mijn jongste kat dacht toen we hier kwamen te wonen dat ze ineens wel op het aanrecht mocht.....Nu heb ik dr zilverfolie opgelegd dus als ze op het aanrecht springt, schrikt ze zich de tyfus
![]()
Draakje is hetquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:48 schreef Laysa het volgende:
![]()
Benieuwd of het werktquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja helaas wel....maar zo leer ik het haar hopenlijk af
bij de nekvel pakken wil ook nog wel eens helpenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:02 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja helaas wel....maar zo leer ik het haar hopenlijk af
Tot nu toe wel....als ik in de kamer ben....ik zie niet wat ze doen als ik er niet benquote:
Zie hierbovenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:03 schreef roos85 het volgende:
[..]
bij de nekvel pakken wil ook nog wel eens helpen
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tot nu toe wel....als ik in de kamer ben....ik zie niet wat ze doen als ik er niet ben![]()
[..]
Zie hierboven![]()
En daarbij....ze krimpen sowieso ineen als ik keihard :EEEEEEEEEEEEEEEHHHHHHHH roep.....Incl DK![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
gaat wel lukken, kreeg te horen dat ik bij kan klussen bij vrienden als PHPer, lekker centjes machen
1 2 3 | <?php echo 'Gefeliciteerd'; ?> |
oh fuck, ik ben helemaal vergeten die dingen in te vullen, ik had alleen graseter staan als dorpsgekquote:
ik ben 2e.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh fuck, ik ben helemaal vergeten die dingen in te vullen, ik had alleen graseter staan als dorpsgek
Is het ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:20 schreef DeZwabber het volgende:
en ja, dat vind ik nou eens echt leuk
welke effecten heb je?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:27 schreef Graseter het volgende:
Ik wil Brick by boring brick spelen van paramore maar ik weet niet hoe ik de effecten in moet stellen van m'n gitaar.
Ik pleur ze altijd meteen weg, net als PM, waarom zou ik dat in vredesnaam bewaren?quote:
Omdat je met PM's mensen later nog kan confronteren.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik pleur ze altijd meteen weg, net als PM, waarom zou ik dat in vredesnaam bewaren?
hmm, ik heb net het nummer opgezet, volgens mij gebruikt hij niet veel effectenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:32 schreef Graseter het volgende:
[..]
http://www.apple.com/logicstudio/plug-ins/
Alle die voor Logic Pro beschikbaar zijn.
Ja als je als zo'n stumperd in elkaar zit moet je dat vooral doen ja, gelukkig ben ik iets beter dan datquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:37 schreef Graseter het volgende:
[..]
Omdat je met PM's mensen later nog kan confronteren.
Omdat teruglezenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik pleur ze altijd meteen weg, net als PM, waarom zou ik dat in vredesnaam bewaren?
De meeste zijn het teruglezen niet waardquote:
Hij heeft allemaal liefdesverklaringen in de zijne, dat isquote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Wat heeft dat voor toegevoegde waarde?
1702 berichten van Lutte.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:41 schreef Kally het volgende:
[..]
Hij heeft allemaal liefdesverklaringen in de zijne, dat is
De meeste.... dus niet allequote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:40 schreef Kally het volgende:
[..]
De meeste zijn het teruglezen niet waard
Ik heb een olifantengeheugen, dus de belangrijke dingen weet ik nogquote:
Alles... ik hou alleen maar interessante gesprekken.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 20:50 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
bij jou is 75% het teruglezen waard
uhu denk het ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Alles... ik hou alleen maar interessante gesprekken.
jouw fobo is populairquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:02 schreef Bos81 het volgende:
Ik rijg dus alleen maar PM"S en DM's als ik een nieuwe foboreactie heb. Ja soms wel iets anders maar 90% van die dingen is Fobo gerelateerd
Valt wel mee. Chat wel vaak met ene CrystalAnnquote:
haha als het maar gezellig isquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Valt wel mee. Chat wel vaak met ene CrystalAnn
Ja dat is het ook welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
haha als het maar gezellig is
http://yfrog.com/h02nqgjquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:09 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wat schattig
moet ze hem optillen?
grappig dat hij dan zo'n lange vrouw treftquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt
Zij is langer dan de gem. vrouw
Ja 1.80 is wel erg lang...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Klopt
Zij is langer dan de gem. vrouw
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ze kwam iig een (heel) stuk boven mij uit
Neequote:
Ben jij dan zo groot?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:28 schreef Zeroku het volgende:
Die vrouw van VV is dus een kop kleiner dan mij.
Hoe lang ben je wel niet?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:28 schreef Zeroku het volgende:
Die vrouw van VV is dus een kop kleiner dan mij.
quote:
1.92quote:
quote:
Benny is eigenlijk Van Velzenquote:
dan ben jij nog zo'n 10 cm groter dan dat ik benquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je bent 22 centimeter groter dan mij
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Je bent 22 centimeter groter dan mij
quote:
Klein maar fijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:32 schreef roos85 het volgende:
[..]
dan ben jij nog zo'n 10 cm groter dan dat ik ben
scheelt ook met concerten enzoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:32 schreef Zeroku het volgende:
[..]
. Ik moet toch alles kunnen zien
.
[..].
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
scheelt ook met concerten enzo
dat bedoel ikquote:
Alles heeft zo z'n voordelenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
en bij het Glazen Huis vorige week
.
Dat had Vaduz ook toen ik er met hem was. Hoorde al mensen zeggen, die heeft geen trapje nodigquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:34 schreef Zeroku het volgende:
[..]
en bij het Glazen Huis vorige week
.
Whahaha ik klim altijd bij iedereen op zijn nek, zelfs bij wildvreemdenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:35 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat bedoel ik
alleen met concerten is het wel lastig, vooral als erg lange mensen je niet zien staan
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat had Vaduz ook toen ik er met hem was. Hoorde al mensen zeggen, die heeft geen trapje nodig
wat zeggen ze dan?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahaha ik klim altijd bij iedereen op zijn nek, zelfs bij wildvreemden
Ik vraag het liefquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vraag het lief
Meestal krijg ik wel een ja
Bij U2 heb ik bij 6 mannen op hun nek gezeten
das wel stoerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vraag het lief
Serieus?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik vraag het lief
Ja ik was toen nog bij mijn man, en die had me al op zijn nek gehad, maar dat ging doorwegen, toen bij een vriend, en toen ging ik springen om wat te zien, en werd het aangebodenquote:
Dus ik moet niet schrikken als er opeens iemand op mijn nek zit bij Rogier Waters?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Whahaha ik klim altijd bij iedereen op zijn nek, zelfs bij wildvreemden
Whehe, je zult anders U2 maar missenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja ik was toen nog bij mijn man, en die had me al op zijn nek gehad, maar dat ging doorwegen, toen bij een vriend, en toen ging ik springen om wat te zien, en werd het aangeboden
Denk je dat ik nee zeg dan?
Jaquote:
dat is een zondequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Whehe, je zult anders U2 maar missen.
Jij breekt in tweeënquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:39 schreef Graseter het volgende:
[..]
Dus ik moet niet schrikken als er opeens iemand op mijn nek zit bij Rogier Waters?
Al denk ik dan Hanzel een beter doelwit is aangezien hij 5 meter langer is dan ik.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:39 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Whehe, je zult anders U2 maar missen.
Die rechterquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:40 schreef Zeroku het volgende:
Unox meisje van 2011?
OMG.
[..]
Idd. U2.
Ja echt, wat een grafgezichtquote:
Ik ook niet, ik moet blijven fappen op deze foto.quote:
Zeer niet begrijpelijk.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik moet blijven fappen op deze foto.
Ik kan weer slapenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Kijk dan naar je Lutteverzameling
Ik werd afgeleid door haar mooie gezicht.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:42 schreef Kally het volgende:
En sorry ze heeft lelijke tieten ook
Zal ik het dan maar zeggen
Pics van je tieten in mijn inbox voor compensatie.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:42 schreef Kally het volgende:
En sorry ze heeft lelijke tieten ook
Zal ik het dan maar zeggen
Uhuhquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:42 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik werd afgeleid door haar mooie gezicht.
Hihi, een hele dunne sjeerlieder.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:42 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
Nu is de wereld weer gered *I*
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
Pics van je tieten in mijn inbox voor compensatie.
hihiquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
Hihi, een hele dunne sjeerlieder.
Maar schatteke, dat overleef jij heul niet, ik wil je dood niet op mijn geweten hebbenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:43 schreef Graseter het volgende:
[..]
Pics van je tieten in mijn inbox voor compensatie.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar schatteke, dat overleef jij heul niet, ik wil je dood niet op mijn geweten hebben
Overleef ik wel, hup.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar schatteke, dat overleef jij heul niet, ik wil je dood niet op mijn geweten hebben
Als je haar tieten hebt gezien staat hij op uit z'n dood als jij de jouwe stuurtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:43 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:
Je bent al gek schat, geen beginnen meer aanquote:
Nou nog pics van je tieten in mijn inbox.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:45 schreef Kally het volgende:
[..]
Je bent al gek schat, geen beginnen meer aan
Ga eens met je lul van je Caps Lock af.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
VAN KALLIEE, WAT DOE JE, WAT DOE JE!?
Nee.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ga eens met je lul van je Caps Lock af.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Who the fuck is Kallie?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:45 schreef Graseter het volgende:
[..]
VAN KALLIEE, WAT DOE JE, WAT DOE JE!?
Ik was even brakenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
mijn vader zag die foto voorbij komen, hij kijkt me nu raar aan
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
Symphiequote:
Beetje jamme, wel.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:46 schreef DeZwabber het volgende:
O maar Kally is slechts een illusie op Fok!, dat wist je toch wel?quote:
Van Simone dan.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:47 schreef Kally het volgende:
[..]
O maar Kally is slechts een illusie op Fok!, dat wist je toch wel?
Nee dat gaat niet sorry, dat is een zeer brave moederquote:
Zegquote:
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:45 schreef Zeroku het volgende:
[..]
quote:
Wilde.quote:
Origineel danquote:
OMGquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:51 schreef Zeroku het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk mijn koele zonnebril.
Dankjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
OMG
Sommige mensen weten zich echt niet te kleden, zodat hun sterke punten geaccentueerd worden
Hij zit gewoon hier thuis hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:51 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit OZNZ te kijken
Echt helemaal mijn ding
quote:
ik vind het ook best wel leuk nu ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:51 schreef Symphonic het volgende:
Ik zit OZNZ te kijken
Echt helemaal mijn ding
Laat je boobs liften dan schatquote:
Ja, dat zekerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:52 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik vind het ook best wel leuk nu ja.
IK vond dat ik wel verplicht was te kijken als TS van het eerste topic
does voor.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
OMG
Sommige mensen weten zich echt niet te kleden, zodat hun sterke punten geaccentueerd worden
Je hebt me gezien in kleding, zeg jij maar of ik dat goed doequote:
Ik zag je tieten niet, is dat een geldige nee?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:55 schreef Kally het volgende:
[..]
Je hebt me gezien in kleding, zeg jij maar of ik dat goed doe
Nee het ging om sterke punten accentuerenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:55 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik zag je tieten niet, is dat een geldige nee?
"deze clownsbroek, schmink en knijptoeter accentueren mijn gevoel voor flauwe humor"quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:51 schreef Kally het volgende:
[..]
OMG
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
"deze clownsbroek, schmink en knijptoeter accentueren mijn gevoel voor flauwe humor"
Ja.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:56 schreef Kally het volgende:
[..]
Nee het ging om sterke punten accentueren
Expanden.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:55 schreef Graseter het volgende:
Ik heb 121k op CityVille, wat kan ik daar mee doen?
Ik heb geen plek meer om dingen te bouwen.
Jij weet niet of mijn tieten dat zijnquote:
Betaal jijquote:
Tuurlijk liefquote:
Je bent een vrouw.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij weet niet of mijn tieten dat zijn
Nicequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Tuurlijk lief
Zorro loert naar mijn tapenade
Ja dus, ik vind niet alle tieten mooi hoorquote:
geef hem een beetjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Tuurlijk lief
Zorro loert naar mijn tapenade
Ik wacht nog op pics van die van jou.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:58 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja dus, ik vind niet alle tieten mooi hoor
Tot je een ons weegt jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:59 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik wacht nog op pics van die van jou.
Hoeft ook niet. Jij eet toch ook als je honger hebtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 21:59 schreef Kally het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 1 januari 2011 21:59 schreef roos85 het volgende:
Dan leert hij het nooit af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |