abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_90880012
quote:
14s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:50 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
moraalridder :') je kunt 200+ kmpu rijden niet goedpraten, kunt je zoveel trieste plaatjes posten als je wilt...
<hr>
  woensdag 5 januari 2011 @ 14:13:02 #52
150083 Barcaconia
ºº [[[[] []]]] ºº
pi_90880179
quote:
Op woensdag 5 januari 2011 14:09 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

moraalridder :') je kunt 200+ kmpu rijden niet goedpraten, kunt je zoveel trieste plaatjes posten als je wilt...
Open er een topic over in KLB en flikker hier dan even op ok?
[b]Op vrijdag 24 augustus 2007 09:50 schreef PretKroket het volgende:[/b]
dude? :') ik hoop voor je dat je niet serieus bent
Even voor jou: 2x1/2 = 1/2 x 1/2
[b]Neem mij niet tè serieus, dat doe ik zelf ook niet[/b]
pi_90880494
quote:
17s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:13 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

Nej.

Maar ik moet natuurlijk onthouden dat het reuze cool is om zo hard te rijden in een zelfgemaakte zeepkist...
<hr>
pi_90883834
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:19 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

Nej.

Maar ik moet natuurlijk onthouden dat het reuze cool is om zo hard te rijden in een zelfgemaakte zeepkist...
Jij wordt vast gepest.
Facts don't care about your feelings
pi_90887281
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 15:36 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Jij wordt vast gepest.
ja vast, wat een trieste figuren hier zeg, duidelijk pubertjes die net hun rijbewijs hebben, anders snap ik het echt niet. Ik vind het echt onverantwoord om zo hard te rijden, je moet eens stilstaan bij de gevolgen dat dat kan hebben. Voor de bestuurder is het jammer maar eigen schuld, maar eerder voor je inzittende of andere weggebruikers. Ik heb de gevolgen van te hard rijden gezien, en dan vindt je het echt niet stoer om 230 te gaan rijden.
<hr>
  woensdag 5 januari 2011 @ 16:55:48 #56
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_90887688
quote:
17s.gif Op woensdag 5 januari 2011 14:13 schreef Barcaconia het volgende:

[..]

De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_90901044
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:49 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

ja vast, wat een trieste figuren hier zeg, duidelijk pubertjes die net hun rijbewijs hebben, anders snap ik het echt niet. Ik vind het echt onverantwoord om zo hard te rijden, je moet eens stilstaan bij de gevolgen dat dat kan hebben. Voor de bestuurder is het jammer maar eigen schuld, maar eerder voor je inzittende of andere weggebruikers. Ik heb de gevolgen van te hard rijden gezien, en dan vindt je het echt niet stoer om 230 te gaan rijden.
Heb een troost, heb 250 aangetikt.. Venlo-Eindhoven was binnen 2 tellen bereikt..

Maar je hebt aan de ene kant ook gelijk, dat weet iedereen ook.. Maar wat hier duidelijk probeert worden gemaakt is dat je er niet zo ver op in hoeft te gaan, je hebt je mening geuit en dan Punt.

Weg was vrij en het was iets diep in de nacht.. Geen kip op de snelweg en als ik auto's zag of vrachtwagens minderde ik ook mijn snelheid naar 160-170.. Ook minderde ik mijn snelheid wanneer ik een brug op of af reed.. ;)

Ik ben niet onverantwoord, maar wel iemand die laks heeft aan de 120kmpu snelheid op de snelweg.. Ik rij vaker 90-100 op de snelweg dan sneller.. Ik rij een 6 cilinder en dat verbruik maakt me met deze tijden echt niet blij, ik doe al moeite om dat verbruiksmeter onder de 10L/100km te houden, dus tijden dat ik de gaspedaal diep in trap of 160+/200+ rij is echt weinig..

Maargoed, ik heb dit dus allemaal gefilmd omdat ik jullie meer informatie wil geven van hoe en wat, soms zie je hier topics van mijn auto doet zus en zoo.. Alleen getypt en dan mogen wij onze glazenbol er bij pakken, hier kun je tenminste zien, observeren en je eventuele mening over het onderwerp uiten om mij behulpzaam te zijn.

Maargoed, ik snap ook niet waarom ik zo aardig terug reageer na jou toe, maar dat komt zeker omdat ik trots ben op mijn zelf gebouwde 'zeepkist' en mijn 'pas' verdiende rijbewijs met 'minimale' rij ervaring..
Als je je een beetje verdiept in mij dan wist je dat mijn auto totaal tot op het laatste schroefje is aangepast voor zijn vermogen, mijn ophanging (schroefset), remmerij (325i remmerij) en achteras met diff van een 325i.. En dat ik wel al langer rij dan dat ik rijbewijs heb (of ik er trots op ben is ten 2e ;) )..

Je mag doorgaan met mij te bashen, pfff ga je gang.. Maare nog een post wat mij neerhalend is of mij probeert te beledigen dan sla ik ook terug.. ;) Ik kan niet aan de gang gaan om steeds aardig te zijn tegen iedereen, ik doe mijn best maare er zijn van die gozers die denken echt dat ze wat zijn met hun internetpik van 24,6cm.. :{
Quote van Tjabbo:
Vaste pta mensen hebben olie in hun aderen, geen bloed.
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
en als we een scheet laten zeggen we dat de wastegate open staat.
pi_90905295
Of Turq rijdt em te pletter en hebben we een goede reden om die M50 in een mooie auto te lepelen.
.
pi_90906062
En toen vloog je sideskirt eraf op 240 km/u oO<
pi_90928015
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 21:48 schreef MC-Shithead het volgende:
En toen vloog je sideskirt eraf op 240 km/u oO<
Godzijdank.. ZIet er een heeel stuk beter uit zo.. :P
Quote van Tjabbo:
We drinken benzine, ons hart heeft 4 kleppen per cilinder in plaats van hartkamer
pi_90930331
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2011 13:16 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Godzijdank.. ZIet er een heeel stuk beter uit zo.. :P
Loopt je BMW atm goed en heb je al je uitlaat gefixt ipv. die rechte pijp of maakt ie nog steeds erg veel herrie? :P
Je hebt nog een gelukje dat je een 6 cilinder hebt, compleet rechte pijp op een 4 cilinder komt wannabe over :') Tenzij je een BMW S14 motor hebt :+

Ben al een tijdje niet meer voorbij je deur geweest dus heb je BMW al een flinke tijd niet meer gezien :P
pi_90948140
D'r worden hier toch wel veel stereotypes bevestigd wat betreft bevolkingsgroepen van Ottomaanse afkomst die hun hele leven om een Duits automerk heen inrichten _O-
pi_90949962
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 14:07 schreef MC-Shithead het volgende:

[..]

Loopt je BMW atm goed en heb je al je uitlaat gefixt ipv. die rechte pijp of maakt ie nog steeds erg veel herrie? :P
Je hebt nog een gelukje dat je een 6 cilinder hebt, compleet rechte pijp op een 4 cilinder komt wannabe over :') Tenzij je een BMW S14 motor hebt :+

Ben al een tijdje niet meer voorbij je deur geweest dus heb je BMW al een flinke tijd niet meer gezien :P
Ik heb nogsteeds 2 rechte buizen onder me 6 pitter ja, ik heb de gat wel gedicht wat na elke drempel ontstaan is.. zo'n 2x2,5cm, is nu ook lekker verstevigd met 2 laagjes 10x10cm plaatjes om het een slijtage marge te geven, zo kan ik steeds met me uitlaat er overheen schuren zonder dat mijn uitlaat weer open gaat..

En ik heb een 325i einddemper als je het niet vergeten bent he.. ;)

Mijn uitlaatlijn:
Quote van Tjabbo:
pi_90950009
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 20:19 schreef TeringHenkie het volgende:
D'r worden hier toch wel veel stereotypes bevestigd wat betreft bevolkingsgroepen van Ottomaanse afkomst die hun hele leven om een Duits automerk heen inrichten _O-
Mwa, ik was gek op jappen, eerlijk waar.
Maare daar ben ik al gauw uitgegroeid, eens een BMW, ALTIJD een BMW _O_
Quote van Tjabbo:
pi_90951811
quote:
2s.gif Op donderdag 6 januari 2011 20:56 schreef Turquaz52 het volgende:

[..]

Ik heb nogsteeds 2 rechte buizen onder me 6 pitter ja, ik heb de gat wel gedicht wat na elke drempel ontstaan is.. zo'n 2x2,5cm, is nu ook lekker verstevigd met 2 laagjes 10x10cm plaatjes om het een slijtage marge te geven, zo kan ik steeds met me uitlaat er overheen schuren zonder dat mijn uitlaat weer open gaat..

En ik heb een 325i einddemper als je het niet vergeten bent he.. ;)

Mijn uitlaatlijn:
[ afbeelding ]
Komt dat eigenlijk door de apk zo?
pi_90952937
quote:
14s.gif Op woensdag 5 januari 2011 13:50 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Dat is mijn plaatje vriend.
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
pi_90953247
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 16:49 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

Nou jongens....... de minister van Justitie voor over een jaar of 20 is nu ook op Fok!

-overbodig ei verwijderd-

[ Bericht 16% gewijzigd door Sounddragon op 07-01-2011 02:09:43 ]
Als een belasting op tabak het roken zou moeten terugbrengen, en een belasting op benzine het verbruik op brandstof zou moeten terugbrengen.
Wat denk je dan dat een belasting op inkomen zou moeten doen?
  vrijdag 7 januari 2011 @ 02:09:54 #68
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_90963217
quote:
18s.gif Op donderdag 6 januari 2011 21:47 schreef ellevehC86 het volgende:

[..]

Dat is mijn plaatje vriend.
Nou nou, het is me toch wat he :P
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_90965131
Ik vraag me echt af of je weleens met gps in de auto gereden hebt, dan wordt je waarschijnlijk uit je illusie gewekt dat je auto 240 of zelfs 250 heeft gereden.
toch?
pi_90990582
Die automaat die je hebt (de 5HP18 toch?) is een 5traps met interlock...
Bij 120 schakelt hij (als je rustig rijdt :+ ) normaliter de interlock in, zodat je de verliezen van de koppelomvormer kwijt bent. scheelt je enkele procenten in toerental.
En dat gebeurde dus bij je.

[ Bericht 2% gewijzigd door crashback op 07-01-2011 19:46:39 ]
pi_90990687
klopt en dat merk ik ook, ik draai dan best lage toeren.. :)

Maare dat ie met 240/245 ineens opschakeld..?? :P
Quote van Tjabbo:
pi_90990820
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 19:43 schreef Turquaz52 het volgende:
klopt en dat merk ik ook, ik draai dan best lage toeren.. :)

Maare dat ie met 240/245 ineens opschakeld..?? :P
Tsja, dat doet ie. Toen ik de mijne een keer aan het vlammen was schakelde hij ook vrolijk in en uit de interlock bij 210.
pi_90990906
Interlock sluit ik uit. Kan niet, hij was al zeker weten gelocked op dat moment.. ;)
Moet wel, want als ik gas los liet en weer gas gaf merkte ik ook dat ie op de motor afremde. EN toen ie 'opschakelde' schakelde hij van 6600/6700RPM terug naar 4000/5000RPM..
Quote van Tjabbo:
pi_90991020
Dat ZEG ik toch. De omvormer lockt normaliter alleen bij constante snelheid, of licht versnellen. Bij volgas of kickdown unlockt ie zeker wel. Het locken met volgas erop wordt zeker met schokje ervaren en toeren gaan iets terug. Net alsof ie opschakelt.
.
pi_90991124
2000RPM VERSCHIL..??

Hij was toen zeker al gelocked.. zoveel slipt mijn koppelomvormer niet, gewoon +/- 500RPM wat ie slipt alvorens het locken..
Quote van Tjabbo:
pi_90991545
Als je dat zo zeker weet, is ie met kickdown 2 of 3 trappen teruggegaan en stond ie nog in 4. Veel automaten hebben een "overdrive". Bakverhouding is dan wel 1:1 maar de totale reductie is te lang om op topsnelheid ook max toerental te draaien.

Das weer nodig om dat geslurp van de omvormer te compenseren en hebt de kickdown als je even wilt versnellen.
.
pi_90991897
Maar je automaat is zeker geen 6traps. Gewoon 5+interlock.
pi_90992517
Daar ging ik ook al van uit dan, 245 in de 4...?
Quote van Tjabbo:
pi_90992677
quote:
2s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 20:15 schreef Turquaz52 het volgende:
Daar ging ik ook al van uit dan, 245 in de 4...?
waarom niet? Mijn diesel (stock) kon ook dik 200 in de vier, met nog iets van 4000 toeren.
Hangt totaal van je tandwiel verhoudingen af. Ik zoek ze ff op...
pi_90992821
AUTOMATIC TRANSMISSION A5S310Z
ZF: ZF 5HP18
Gear ratio:
1. 3.66
2. 2.00
3. 1.41
4. 1.00
5. 0.74
R. 4.08

The ZF five-speed automatic transmission includes a torque converter with a lock-up clutch, three drive clutch assemblies, three brake assemblies, and three planetary gearsets.

One disadvantage of the above ZF five-speed automatic transmission is that the arrangement of the planetary gearsets provides higher losses of efficiency in fifth gear because all three gearsets are loaded. Another disadvantage of the ZF five-speed automatic transmission is that it is more difficult with good planetary gearset design to provide a 0.75 overdrive ratio and good ratio spacing.
pi_90992877
Meeste auto;s die ik reed haalden bijna hun top in de een-na-hoogste versnelling.
.
pi_90998219
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 20:22 schreef Fer het volgende:
Meeste auto;s die ik reed haalden bijna hun top in de een-na-hoogste versnelling.
Waren meestal 6 traps zeker?
pi_91049422
6 bakken lopen allemaal evenhard in 5 als in 6, soms zelfs harder. Maar de meeste 5 bakken haalden ook wel bijna hun top in 4. Behalve me eerste auto, maar die had een sport-bak. Maakte altijd teveel toeren zeg maar.
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')