moraalridderquote:
Open er een topic over in KLB en flikker hier dan even op ok?quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:09 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
moraalridderje kunt 200+ kmpu rijden niet goedpraten, kunt je zoveel trieste plaatjes posten als je wilt...
Nej.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Open er een topic over in KLB en flikker hier dan even op ok?
Jij wordt vast gepest.quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:19 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
Nej.
Maar ik moet natuurlijk onthouden dat het reuze cool is om zo hard te rijden in een zelfgemaakte zeepkist...
ja vast, wat een trieste figuren hier zeg, duidelijk pubertjes die net hun rijbewijs hebben, anders snap ik het echt niet. Ik vind het echt onverantwoord om zo hard te rijden, je moet eens stilstaan bij de gevolgen dat dat kan hebben. Voor de bestuurder is het jammer maar eigen schuld, maar eerder voor je inzittende of andere weggebruikers. Ik heb de gevolgen van te hard rijden gezien, en dan vindt je het echt niet stoer om 230 te gaan rijden.quote:
quote:Op woensdag 5 januari 2011 14:13 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Open er een topic over in KLB en flikker hier dan even op ok?
Heb een troost, heb 250 aangetikt.. Venlo-Eindhoven was binnen 2 tellen bereikt..quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:49 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ja vast, wat een trieste figuren hier zeg, duidelijk pubertjes die net hun rijbewijs hebben, anders snap ik het echt niet. Ik vind het echt onverantwoord om zo hard te rijden, je moet eens stilstaan bij de gevolgen dat dat kan hebben. Voor de bestuurder is het jammer maar eigen schuld, maar eerder voor je inzittende of andere weggebruikers. Ik heb de gevolgen van te hard rijden gezien, en dan vindt je het echt niet stoer om 230 te gaan rijden.
Godzijdank.. ZIet er een heeel stuk beter uit zo..quote:Op woensdag 5 januari 2011 21:48 schreef MC-Shithead het volgende:
En toen vloog je sideskirt eraf op 240 km/u
Loopt je BMW atm goed en heb je al je uitlaat gefixt ipv. die rechte pijp of maakt ie nog steeds erg veel herrie?quote:Op donderdag 6 januari 2011 13:16 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Godzijdank.. ZIet er een heeel stuk beter uit zo..
Ik heb nogsteeds 2 rechte buizen onder me 6 pitter ja, ik heb de gat wel gedicht wat na elke drempel ontstaan is.. zo'n 2x2,5cm, is nu ook lekker verstevigd met 2 laagjes 10x10cm plaatjes om het een slijtage marge te geven, zo kan ik steeds met me uitlaat er overheen schuren zonder dat mijn uitlaat weer open gaat..quote:Op donderdag 6 januari 2011 14:07 schreef MC-Shithead het volgende:
[..]
Loopt je BMW atm goed en heb je al je uitlaat gefixt ipv. die rechte pijp of maakt ie nog steeds erg veel herrie?![]()
Je hebt nog een gelukje dat je een 6 cilinder hebt, compleet rechte pijp op een 4 cilinder komt wannabe overTenzij je een BMW S14 motor hebt
![]()
Ben al een tijdje niet meer voorbij je deur geweest dus heb je BMW al een flinke tijd niet meer gezien
Mwa, ik was gek op jappen, eerlijk waar.quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:19 schreef TeringHenkie het volgende:
D'r worden hier toch wel veel stereotypes bevestigd wat betreft bevolkingsgroepen van Ottomaanse afkomst die hun hele leven om een Duits automerk heen inrichten
Komt dat eigenlijk door de apk zo?quote:Op donderdag 6 januari 2011 20:56 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Ik heb nogsteeds 2 rechte buizen onder me 6 pitter ja, ik heb de gat wel gedicht wat na elke drempel ontstaan is.. zo'n 2x2,5cm, is nu ook lekker verstevigd met 2 laagjes 10x10cm plaatjes om het een slijtage marge te geven, zo kan ik steeds met me uitlaat er overheen schuren zonder dat mijn uitlaat weer open gaat..
En ik heb een 325i einddemper als je het niet vergeten bent he..
Mijn uitlaatlijn:
[ afbeelding ]
Dat is mijn plaatje vriend.quote:
Nou jongens....... de minister van Justitie voor over een jaar of 20 is nu ook op Fok!quote:Op woensdag 5 januari 2011 16:49 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
ja vast, wat een trieste figuren hier zeg, duidelijk pubertjes die net hun rijbewijs hebben, anders snap ik het echt niet. Ik vind het echt onverantwoord om zo hard te rijden, je moet eens stilstaan bij de gevolgen dat dat kan hebben. Voor de bestuurder is het jammer maar eigen schuld, maar eerder voor je inzittende of andere weggebruikers. Ik heb de gevolgen van te hard rijden gezien, en dan vindt je het echt niet stoer om 230 te gaan rijden.
Nou nou, het is me toch wat hequote:
Tsja, dat doet ie. Toen ik de mijne een keer aan het vlammen was schakelde hij ook vrolijk in en uit de interlock bij 210.quote:Op vrijdag 7 januari 2011 19:43 schreef Turquaz52 het volgende:
klopt en dat merk ik ook, ik draai dan best lage toeren..
Maare dat ie met 240/245 ineens opschakeld..??
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |