De helft van je V6 kapte ermee?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:49 schreef Turquaz52 het volgende:
Ik ben langer hier een lid en ik weet wel het een en ander wat ik zeg
EN ik zeg je serieus hoe onlogisch het ook klinkt: Ik reed vol gas met de kickdown knop ingedrukt zwaar de rode zone in met 240 @ 6600 of 6700RPM, en hij schakelde serieus op en de toerental daalde naar 4500/5000RPM..
Ik geloofde het zelf niet, ik was in shock.. Ik dacht van huh..??ken toch niet??? Ik wachtte serieus af totdat ie de begrenzer in liep (6900/7000RPM) maar nee hij tikte het net wel of net niet aan en schakelde op! ik voelde het en ik zag het op mijn toerenteller..
Hahaha, ik kom hier even op pikken staan. Het is toch een lange piemel verhaal?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:45 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Het is een 6-in-lijn geen V6 achterlijke gladiool.
En hoe je dat voelt..quote:Op maandag 3 januari 2011 18:34 schreef willemwaus het volgende:
[..]
Dit lijkt mij ook het meest logisch ja, weet niet of je de kickdown nog uberhaupt voelt of d'r nog in hebt zitten aangezien je d'r zelf aan geknutseld hebt?
Hij schakelt wel vaker 2x terug, soms 3x.. als ik 80 rij bijv. in de 5 (na mijn mening) en trap dan vol de gaspedaal in, dan schakelt ie terug na de 2..quote:Op maandag 3 januari 2011 18:42 schreef madco het volgende:
Probeer zoiets:[ afbeelding ]
Op de kop te tikken voor een paar centen en kijk nog eens wat hij doet. misschien hij van zijn 5 naar zijn 3 terug schakelt als je de kick-down intrapt (wat mij wel logisch lijkt dat hij 2 versnellingen terug gaat)
Maar dat voelt waarschijnlijk gewoon als 1x terug schakelen
Thanks Yoshiquote:Op maandag 3 januari 2011 18:45 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Het is een 6-in-lijn geen V6 achterlijke gladiool.
Jou ogen zijn ook verneukt, even verneukt als de domme posts wat jij hier dumpt..quote:Op maandag 3 januari 2011 18:53 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Hahaha, ik kom hier even op pikken staan. Het is toch een lange piemel verhaal?
Serieus?> Kickdown naar de 3 en dan opschakelen naar 4 en dan 5. Of je hebt gewoon je toerenteller en snelheidsmeter verneukt zoals je in de film ziet.
quote:Op maandag 3 januari 2011 17:59 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Misschien moet jij je es terug naar school en leren lezen dombo..![]()
IK HEB EEN 318I MET EEN 525i MOTOR, EEN 2.5 24v 6 cilinder!!!!!!!!!!!!!!
Zo. Duidelijk?![]()
En begrijpend lezen niet jouw sterkste punt zeker?quote:Op maandag 3 januari 2011 19:49 schreef Palomar het volgende:
[..]
Communicatie is niet jouw sterkste punt.
Doe is normaal man. Houd ff lekker je grote bek.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jou ogen zijn ook verneukt, even verneukt als de domme posts wat jij hier dumpt..
LEER LEZEN!!! IK HEB NU EEN 320i Teller, dus mijn teller komt WEL overeen..
je bemoeien met dingen die je niet aangaan is zeker jouw sterke punt?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:38 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
En begrijpend lezen niet jouw sterkste punt zeker?
Buttkissing is zijn sterkste punt.quote:Op maandag 3 januari 2011 22:07 schreef Palomar het volgende:
[..]
je bemoeien met dingen die je niet aangaan is zeker jouw sterke punt?
Het maken van een schatting van de piemel adv de geposte filmpjes.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:32 schreef Barcaconia het volgende:
wat is er dan nog leuk aan dit topic?
Ik ben aziaat/europees geen negroide.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 13:38 schreef Sjabba het volgende:
[..]
Het maken van een schatting van de piemel adv de geposte filmpjes.
Ik zeg een dikke 30cm.
Een 320 teller in een 318 met een 325 motor/bak lijkt me inderdaad een heel betrouwbare snelheidsindicator.quote:Op maandag 3 januari 2011 19:26 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
Jou ogen zijn ook verneukt, even verneukt als de domme posts wat jij hier dumpt..
LEER LEZEN!!! IK HEB NU EEN 320i Teller, dus mijn teller komt WEL overeen..
320i teller en 325i zijn identiek, toerenteller trouwens ook. Hmmm nu ik er trouwens over nadenk, de 318is van m'n broertje loopt ook gewoon tot de 260 km/u of hebben alle E36's dat? M'n 316i had niet eens een tellerquote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:53 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Een 320 teller in een 318 met een 325 motor/bak lijkt me inderdaad een heel betrouwbare snelheidsindicator.
Oja en wat voor velgen/banden zitten eronder?
Ik ben ook wel benieuwd naar GPS data.
Verder een leuk knutselproject.
Factory Steelies..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 22:53 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
Een 320 teller in een 318 met een 325 motor/bak lijkt me inderdaad een heel betrouwbare snelheidsindicator.
Oja en wat voor velgen/banden zitten eronder?
Ik ben ook wel benieuwd naar GPS data.
Verder een leuk knutselproject.
Goed onderbouwde mening; en als de weg nou leeg was ??quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:36 schreef Dawnbreaker het volgende:
als je met zo'n snelheden op Nederlandse snelwegen rijdt ben je een auto en/of rijbewijs niet waard
is geen mening, is een wet, ook als de weg leeg is mag je op een Nederlandse snelweg niet harder dan 120kmpu.quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Goed onderbouwde mening; en als de weg nou leeg was ??
quote:Op woensdag 5 januari 2011 13:40 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
is geen mening, is een wet, ook als de weg leeg is mag je op een Nederlandse snelweg niet harder dan 120kmpu.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |