Snap ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
http://www.nufoto.nl/foto(...)markt-te-zwolle.html
wij zijn maar weer naar huis gegaan
Oh.quote:
Daarmee geef je ook al een beetje antwoord hequote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die foto van een look-a-like in de zee bedoel je?
Toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh.
Nou ja, toch een gelukkig nieuwjaar![]()
![]()
Van eentje was de broek lekquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet dat je een blauw met donkerblauwe hebt maar die ander weet ik niet en ik weet ook niet waarom je er dus 2 hebt![]()
Een beetje welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daarmee geef je ook al een beetje antwoord he
Wij wilden vuurwerk gaan halen, daar was t ook ongeveer zo... Ook maar omgedraaid. We hadden toch wel wat kinderspul.quote:
Ja, jammer dat je zo vaak een broek aan hebt, maar toch een gelukkig nieuwjaarquote:
Die is mooi.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ook weer een korset
Een nieuwe![]()
Komend jaar maar eens kijken
Zwart lijkt me maar saaiquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Van eentje was de broek leken hij was me te groot geworden
![]()
Maar de jas is nog wel fijn, daar pas ik nu in met een trui en een gewone jas en dan die jas en dan heb ik nog ruimte over![]()
Die andere is zwart
Ja, beetje jammer welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wij wilden vuurwerk gaan halen, daar was t ook ongeveer zo... Ook maar omgedraaid. We hadden toch wel wat kinderspul.
Beste wensen CGMquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:56 schreef cablegunmaster het volgende:
Gelukkig nieuwjaar al is het laat. voor alle meiden een kus op de wang! en alle jongens een geschudde hand!
Je bent jaloersquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:56 schreef Myraela het volgende:
Wat is er nou telkens met regenpakken?Waarom zou je zoiets aanwillen?
Ik was zelf gekrompenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zwart lijkt me maar saai
Lek![]()
![]()
Hoe groot zijn die jassen wel niet dan dat ze zo ruim zijn of is je regenpak maat xxl ofzo
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ook weer een korset
Een nieuwe![]()
Komend jaar maar eens kijken
Vind ik ookquote:
Zwart valt niet zo opquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zwart lijkt me maar saai
Lek![]()
![]()
Hoe groot zijn die jassen wel niet dan dat ze zo ruim zijn of is je regenpak maat xxl ofzo
Rokjes staan mij niet zo goed, denk ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, jammer dat je zo vaak een broek aan hebt, maar toch een gelukkig nieuwjaar
Dikke klapzoen terug, gelukkig nieuwjaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:56 schreef cablegunmaster het volgende:
Gelukkig nieuwjaar al is het laat. voor alle meiden een kus op de wang! en alle jongens een geschudde hand!
Stuart wil vrouwen gaan versierenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:56 schreef Myraela het volgende:
Om droog te blijven in een regenbui, ik noem zomaar iets raars hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:56 schreef Myraela het volgende:
Doorweekte mannen die dan toch hun paraplu aanbieden.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stuart wil vrouwen gaan versieren.
...in de regen.
Daar doelde ik ook niet opquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:57 schreef D. het volgende:
[..]
Rokjes staan mij niet zo goed, denk ik
Ja, als ze toch al doorweekt zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doorweekte mannen die dan toch hun paraplu aanbieden.Beter dan een man gekleed in een plastic pak.
Ik word liever nat.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Om droog te blijven in een regenbui, ik noem zomaar iets raars hoor
quote:
Dat idee had ik ook toen ik 18 wasquote:
Ja, dat zei ik, had ik ook altijd, maar ik haat een natte spijkerbroek op mn werk nog meer dan een regenpakquote:
hier, een kleurtje:quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:58 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm is de kleurtjesactie alweer voorbij
Ik vind dat een korset niet uit hoeftquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:59 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het aan doen van een corset nog niet zo erg. Maar de domme blik als een vent niet snapt hoe die uit moet is toch wel een behoorlijke turn-off.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hier, een kleurtje:
[ afbeelding ]
mja nou ja ik ken veel meiden die ze dragen maar sommige dingen zijn ook wel onmogelijk hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:59 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het aan doen van een corset nog niet zo erg. Maar de domme blik als een vent niet snapt hoe die uit moet is toch wel een behoorlijke turn-off.
Hier ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hier, een kleurtje:
[ afbeelding ]
Wij hebben paars in de woonkamer en ik wil er graag groen bijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hier, een kleurtje:
[ afbeelding ]
Nouja, dan heb ik liever dat ze hem aanlaten dan dat ze er een beetje aan gaan lopen prutsen waardoor ik het toch maar zelf moet doen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja nou ja ik ken veel meiden die ze dragen maar sommige dingen zijn ook wel onmogelijk hoor
een nat Suikertaartjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:02 schreef suikertaartje het volgende:
Stiekem hou ik wel van regen...ik kijk ook altijd zo vrolijk mogelijk als ik in de regen loop of fiets..nat worden we toch wel
Ik weet ook niet hoe ze daar bij komen hoor. Ik ben heul geen FOK!slet. En Annnet ook niet. Die award zou voor HeatWave moeten zijn.quote:
Aaah. Jij bent echt zoooooooo schattigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik vind het ook vaak prettig om door een miezerbuitje of lichte regenbui door te fietsen. Dan fiets ik op de een of andere manier lekkerder dan bij droog weer.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:02 schreef suikertaartje het volgende:
Stiekem hou ik wel van regen...ik kijk ook altijd zo vrolijk mogelijk als ik in de regen loop of fiets..nat worden we toch wel
HW is wel een fokslet jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe ze daar bij komen hoor. Ik ben heul geen FOK!slet. En Annnet ook niet. Die award zou voor HeatWave moeten zijn.
Dat is ook groenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wij hebben paars in de woonkamer en ik wil er graag groen bij
Alleen een iets andere kleur groen. Meer lime.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aaah. Jij bent echt zoooooooo schattig
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een beetje slet kan nooit kwaad.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
HW is wel een fokslet ja
Zeiden ze van mij eerst ook![]()
whehehehe of los proberen te maken en dan de touwtjes kapot trekken dat zie ik ook wel vaak gebeurenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, dan heb ik liever dat ze hem aanlaten dan dat ze er een beetje aan gaan lopen prutsen waardoor ik het toch maar zelf moet doen.
Gelukkig, want ik meende het ookquote:
Ja, maar het paste mooi bij je opmerkingquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe ze daar bij komen hoor. Ik ben heul geen FOK!slet. En Annnet ook niet. Die award zou voor HeatWave moeten zijn.
Bovenin je scherm, naast het PM-icoontje zit de link naar de verkiezingenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:04 schreef Koen66 het volgende:
waar staat de uitslag van de Fok Awards? k zit er overheen te gluren
Owquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:05 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Gelukkig, want ik meende het ook
oepsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:04 schreef Koen66 het volgende:
werd vanochtend toch met lichte koppijn en een droge strot wakker
terwijl ik toch genoeg had gedronken
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kleverige vingertjes aflikken daarna
Ja, maar wel anders groen dusquote:
Nah, als t niet waar is en je afgezeken wordt is t minder...quote:
Dat dusquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Om droog te blijven in een regenbui, ik noem zomaar iets raars hoor
volgende keer weer meer drinken dan, beter voor de droge strotquote:
Kopje verkeizingen, al zla ik vast wel spuit 11 zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:04 schreef Koen66 het volgende:
waar staat de uitslag van de Fok Awards? k zit er overheen te gluren
onzigheidquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:07 schreef suikertaartje het volgende:
Volgens mij heeft je sletgehalte op fok nogal te maken met je onzigheid
Daar kan ik niet vrolijk van worden als ik net ben aangekleedquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:02 schreef suikertaartje het volgende:
HIj is nu eenmaal de bekendste FOkker, zowel geliefd als verguisdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:10 schreef Koen66 het volgende:
hmmm Tong wordt wel weer erg veel genoemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |