hier, een kleurtje:quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:58 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm is de kleurtjesactie alweer voorbij
Ik vind dat een korset niet uit hoeftquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:59 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het aan doen van een corset nog niet zo erg. Maar de domme blik als een vent niet snapt hoe die uit moet is toch wel een behoorlijke turn-off.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hier, een kleurtje:
[ afbeelding ]
mja nou ja ik ken veel meiden die ze dragen maar sommige dingen zijn ook wel onmogelijk hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:59 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het aan doen van een corset nog niet zo erg. Maar de domme blik als een vent niet snapt hoe die uit moet is toch wel een behoorlijke turn-off.
Hier ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hier, een kleurtje:
[ afbeelding ]
Wij hebben paars in de woonkamer en ik wil er graag groen bijquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
hier, een kleurtje:
[ afbeelding ]
Nouja, dan heb ik liever dat ze hem aanlaten dan dat ze er een beetje aan gaan lopen prutsen waardoor ik het toch maar zelf moet doen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:01 schreef Giertje het volgende:
[..]
mja nou ja ik ken veel meiden die ze dragen maar sommige dingen zijn ook wel onmogelijk hoor
een nat Suikertaartjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:02 schreef suikertaartje het volgende:
Stiekem hou ik wel van regen...ik kijk ook altijd zo vrolijk mogelijk als ik in de regen loop of fiets..nat worden we toch wel
Ik weet ook niet hoe ze daar bij komen hoor. Ik ben heul geen FOK!slet. En Annnet ook niet. Die award zou voor HeatWave moeten zijn.quote:
Aaah. Jij bent echt zoooooooo schattigquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ils qui sont décédés
ne sont pas partis
ils sont seulement invisibles
Ik vind het ook vaak prettig om door een miezerbuitje of lichte regenbui door te fietsen. Dan fiets ik op de een of andere manier lekkerder dan bij droog weer.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:02 schreef suikertaartje het volgende:
Stiekem hou ik wel van regen...ik kijk ook altijd zo vrolijk mogelijk als ik in de regen loop of fiets..nat worden we toch wel
HW is wel een fokslet jaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:03 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe ze daar bij komen hoor. Ik ben heul geen FOK!slet. En Annnet ook niet. Die award zou voor HeatWave moeten zijn.
Dat is ook groenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wij hebben paars in de woonkamer en ik wil er graag groen bij
Alleen een iets andere kleur groen. Meer lime.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:03 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Aaah. Jij bent echt zoooooooo schattig
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een beetje slet kan nooit kwaad.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:04 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
HW is wel een fokslet ja
Zeiden ze van mij eerst ook![]()
whehehehe of los proberen te maken en dan de touwtjes kapot trekken dat zie ik ook wel vaak gebeurenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nouja, dan heb ik liever dat ze hem aanlaten dan dat ze er een beetje aan gaan lopen prutsen waardoor ik het toch maar zelf moet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |