Ik weet dat je een blauw met donkerblauwe hebt maar die ander weet ik niet en ik weet ook niet waarom je er dus 2 hebtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat is er toch mis met jouw geheugen?
Snap ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:49 schreef suikertaartje het volgende:
http://www.nufoto.nl/foto(...)markt-te-zwolle.html
wij zijn maar weer naar huis gegaan
Oh.quote:
Daarmee geef je ook al een beetje antwoord hequote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die foto van een look-a-like in de zee bedoel je?
Toch?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:50 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh.
Nou ja, toch een gelukkig nieuwjaar![]()
![]()
Van eentje was de broek lekquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik weet dat je een blauw met donkerblauwe hebt maar die ander weet ik niet en ik weet ook niet waarom je er dus 2 hebt![]()
Een beetje welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:51 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daarmee geef je ook al een beetje antwoord he
Wij wilden vuurwerk gaan halen, daar was t ook ongeveer zo... Ook maar omgedraaid. We hadden toch wel wat kinderspul.quote:
Ja, jammer dat je zo vaak een broek aan hebt, maar toch een gelukkig nieuwjaarquote:
Die is mooi.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ook weer een korset
Een nieuwe![]()
Komend jaar maar eens kijken
Zwart lijkt me maar saaiquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:52 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Van eentje was de broek leken hij was me te groot geworden
![]()
Maar de jas is nog wel fijn, daar pas ik nu in met een trui en een gewone jas en dan die jas en dan heb ik nog ruimte over![]()
Die andere is zwart
Ja, beetje jammer welquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wij wilden vuurwerk gaan halen, daar was t ook ongeveer zo... Ook maar omgedraaid. We hadden toch wel wat kinderspul.
Beste wensen CGMquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:56 schreef cablegunmaster het volgende:
Gelukkig nieuwjaar al is het laat. voor alle meiden een kus op de wang! en alle jongens een geschudde hand!
Je bent jaloersquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:56 schreef Myraela het volgende:
Wat is er nou telkens met regenpakken?Waarom zou je zoiets aanwillen?
Ik was zelf gekrompenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zwart lijkt me maar saai
Lek![]()
![]()
Hoe groot zijn die jassen wel niet dan dat ze zo ruim zijn of is je regenpak maat xxl ofzo
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil ook weer een korset
Een nieuwe![]()
Komend jaar maar eens kijken
Vind ik ookquote:
Zwart valt niet zo opquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:55 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zwart lijkt me maar saai
Lek![]()
![]()
Hoe groot zijn die jassen wel niet dan dat ze zo ruim zijn of is je regenpak maat xxl ofzo
Rokjes staan mij niet zo goed, denk ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:54 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, jammer dat je zo vaak een broek aan hebt, maar toch een gelukkig nieuwjaar
Dikke klapzoen terug, gelukkig nieuwjaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:56 schreef cablegunmaster het volgende:
Gelukkig nieuwjaar al is het laat. voor alle meiden een kus op de wang! en alle jongens een geschudde hand!
Stuart wil vrouwen gaan versierenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:56 schreef Myraela het volgende:
Om droog te blijven in een regenbui, ik noem zomaar iets raars hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:56 schreef Myraela het volgende:
Doorweekte mannen die dan toch hun paraplu aanbieden.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Stuart wil vrouwen gaan versieren.
...in de regen.
Daar doelde ik ook niet opquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:57 schreef D. het volgende:
[..]
Rokjes staan mij niet zo goed, denk ik
Ja, als ze toch al doorweekt zijnquote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:58 schreef Myraela het volgende:
[..]
Doorweekte mannen die dan toch hun paraplu aanbieden.Beter dan een man gekleed in een plastic pak.
Ik word liever nat.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:57 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Om droog te blijven in een regenbui, ik noem zomaar iets raars hoor
quote:
Dat idee had ik ook toen ik 18 wasquote:
Ja, dat zei ik, had ik ook altijd, maar ik haat een natte spijkerbroek op mn werk nog meer dan een regenpakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |