ik neem liever minthyquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
ok, dan neem ik ehm wel, of dago, of rock
ook om 4uur 's nachts ben ik nog zo scherp als een roestig samoeraizwaard!quote:
Dan krijg je dit te horen als je op een knop drukt:quote:
tis veiligquote:
scherp als roest, is dat niet een paradox?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ook om 4uur 's nachts ben ik nog zo scherp als een roestig samoeraizwaard!
Ik krijg op de een of andere manier iets heel erg nasty in mijn hoofd bij het woord "rimshot"quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:23 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dan krijg je dit te horen als je op een knop drukt:
pa-dam*tisj
ik ben zo scherp dat ik alle regels met betrekking tot paradoxen aan mijn laars lap! ofzo.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:24 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
scherp als roest, is dat niet een paradox?
dn bunde gij niet de enige!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik krijg op de een of andere manier iets heel erg nasty in mijn hoofd bij het woord "rimshot"![]()
Had ik ookquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik krijg op de een of andere manier iets heel erg nasty in mijn hoofd bij het woord "rimshot"![]()
Nou, het blijktquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:22 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ook om 4uur 's nachts ben ik nog zo scherp als een roestig samoeraizwaard!
en mag ik je nou doen als prijs?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:25 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou, het blijkt![]()
You win this time...
quote:
Ah, gelukkig!!! Moet wel zeggen dat ik veel te veel dingen te letterlijk neem enzoquote:
instant ook nogquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:24 schreef minthy het volgende:
[..]
hai hai zo de spotify lijst van TopSR is helemaal nagekeken en er staan 1973 nummers van de 2147 in.quote:
of te vroeg......tis maar hoe je het bekijktquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Nou? Man, tis al bijna 4:30!!! Veulste laat
netjesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:27 schreef hole1988 het volgende:
[..]
hai hai zo de spotify lijst van TopSR is helemaal nagekeken en er staan 1973 nummers van de 2147 in.
Hoe moet ik me dat nou weer voorstellen? MI's...quote:
de beatles, acdc, pink floyd, RHCP en de volendammers zijn in ieder geval afwezigquote:
Laat vind ik, zeker na een paar korte nachtjes. Duik er ook over niet al te lange tijd in, denk ikquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:27 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
of te vroeg......tis maar hoe je het bekijkt
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:30 schreef naatje_1 het volgende:
@LarsHei did you get my last twitter?
heel verstandig. kom ik mijn prijs ff innenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Laat vind ik, zeker na een paar korte nachtjes. Duik er ook over niet al te lange tijd in, denk ik
quote:
Wat valt er te innen aan eeuwige roem? (houdbaar tot morgenavond 23 uur)quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
heel verstandig. kom ik mijn prijs ff innen
dat basloopje!quote:
Watje, Mietje. kwitter.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:32 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ga intens genieten van oliebollenradio, daarvoor moet ik de PC links laten liggen, wellicht nog even wat posts, maar niet actief.
yo!quote:
nja, die roem heb ik al in mijn eigen wereldjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat valt er te innen aan eeuwige roem? (houdbaar tot morgenavond 23 uur)
Nee, dit keer niet was te verwachten ivm. met dat het op de radio wasquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Great alike minds think!!! Ofzo...
Ah, kut...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:35 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Nee, dit keer niet was te verwachten ivm. met dat het op de radio was
Als we nou allebij tijdens bijvoorbeeld katieperry hadden gezegt: RATM is nu ook wel ff lekker
dan was het GMTA!
de poging wordt gewaardeerd hoorquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Ah, kut...![]()
Dacht het ook eens te kunnen roepen
Eigen wereldjesquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:34 schreef 3rdRock het volgende:
nja, die roem heb ik al in mijn eigen wereldje
alle mashup's komen voorbijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
And if you think that I've been loosing my way
That's because I'm slightly blinded
And if you think that I don't make too much sense
That's because I'm broken minded
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:41 schreef 3rdRock het volgende:
ja! ik heb de oudejaarsloterij gewonnen!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wow, zal je best ff stil van geweest zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Ja, ik denk het ja.quote:
vooral omdat het lot me niets gekost heeft!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Wow, zal je best ff stil van geweest zijn
Nee, hij schreeuwt het van de daken. Zie de velequote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:43 schreef minthy het volgende:
[..]
Wow, zal je best ff stil van geweest zijn
Dan is 2011 tot nu toe een klotejaar voor jequote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
vooral omdat het lot me niets gekost heeft!
helaas heb ik zelf ook nog een lot gekocht waar dan niks op is gevallen.....dus helaas verlies
je zou het bijna denken aangezien michiel en roos niet twitterenquote:
In the bucket!quote:
nee hoor, want die 30euro heb ik vorig jaar al uitgegeven en ik ontdek dit jaar dat ik 7,50 krijg van de staatsloterij!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan is 2011 tot nu toe een klotejaar voor je
mis ik ietsquote:
Jamaar, daar zal vast een heel stil moment aan vooraf gegaan zijn. Zie je vaak bij zulke hoge bedragen, mensen worden eerst stil en gaan wat huilen, daarna gaan ze pas los!!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:44 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, hij schreeuwt het van de daken. Zie de vele
ruim 2u geleden was Michiels laatste tweet...quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:45 schreef hole1988 het volgende:
[..]
je zou het bijna denken aangezien michiel en roos niet twitteren
ja jij ook!quote:
Ow, maar dan is het goed!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nee hoor, want die 30euro heb ik vorig jaar al uitgegeven en ik ontdek dit jaar dat ik 7,50 krijg van de staatsloterij!
Hé webnerdjequote:
jij ookquote:
Vanmiddag bedoel jequote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:47 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=1306
en
http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=574
wat een filmmiddag/avond wordt het morgen! hoppa!
Oude cheesy filmsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:47 schreef 3rdRock het volgende:
http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=1306
en
http://www.filmtotaal.nl/film.php?id=574
wat een filmmiddag/avond wordt het morgen! hoppa!
en 20inch? bestaat dat dan??quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:47 schreef Dagoduck het volgende:
Jongens ik heb vandaag NIET ¤400 aan vuurwerk uitgegeven! Dus welke TV zal ik kopen? 20"
ow jaquote:
waar heb je het overquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:46 schreef naatje_1 het volgende:
Dit was toch een der jouw aanbevelingen hole?
Voor dat geld heb je toch ook wel grotere tv's?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:47 schreef Dagoduck het volgende:
Jongens ik heb vandaag NIET ¤400 aan vuurwerk uitgegeven! Dus welke TV zal ik kopen? 20"
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |