Nope.. dan zegt ie dat het rekeningnummer al aan een ander account is gekoppeld..quote:Op maandag 3 januari 2011 06:21 schreef Afketser het volgende:
[..]
Errmmm, als je je rekeningnummer wilt koppelen worden er kleine bedragen op je rekening gestort. Die bedragen moet je invoeren in je paypal-account en dan issie bevestigd. Kun je em niet opnieuw koppelen?
quote:Op zondag 26 december 2010 22:14 schreef ach het volgende:
Van te voren had ik het idee dat het een enorme hardcore/stampmuziek luisterende bitch was
Weet ik, maar wilde het van je zelf horenquote:
Dat weet jij helemaal nietquote:Op maandag 3 januari 2011 12:51 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Weet ik, maar wilde het van je zelf horen
Hij heeft wideband meter e.d. er gewoon allemaal bij?quote:Op maandag 3 januari 2011 10:42 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
tja, als het nu 180 of 190 pk is, is niet zo heel belangrijk. Belangrijker is dat je een auto goed kunt afstellen op de bank omdat je resultaten tussen verschillende runs mooi kunt vergelijken.
luister jij geen gabber dan ?quote:Op maandag 3 januari 2011 12:46 schreef Anne het volgende:
Dit gaat over mij;
[..]![]()
. Toch apart wat mensen voordat ze je zien/leren kennen over je denken. Ik heb ook wel eens "Wtf, ik dacht dat jij een gothic was, joh!" in mijn gezicht gekregen, omdat ie van tevoren toevallig wist dat ik zwart haar had
.
Ik ken de tekst uit mijn hoofdquote:Op maandag 3 januari 2011 13:02 schreef Sounddragon het volgende:
De onderste is met tekst; kun je lekker lui meebleren
http://www.broeswillems.nl/downloads/Power_AFR.pdfquote:Op maandag 3 januari 2011 12:53 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
Hij heeft wideband meter e.d. er gewoon allemaal bij?
Aantal pk maakt natuurlijk wel uit. je moet een baseline hebben die betrouwbaar is.
Hoe weet je anders of je motortje gezond is? als de fabriek 200 pk opgeeft en jij drukt 160pk, is dan je motortje niet meer fris, of ligt het aan je eigen programmatuur?
Tuurlijk is het handig als je kan vergelijken, en zeker voor afstellen is het mooi. Maar je wilt wel accurate metingen en niet alleen een verschilmeting.
imho
Nouja, dit was na mijn eigen eerste blok revisie, volgens die uitdraai 10 pk boven fabrieksopgave. Er zitten alleen een rare knik in de koppelkromme, die had eigenlijk gewoon door moeten lopenquote:Op maandag 3 januari 2011 13:19 schreef Tjabbo het volgende:
Ja die had ik al eens gezien.
Mooie uitdraai, ziet er goed uit. Maar dan nog, je weet niet of je door 'kunst en vliegwerk' een moegestreden motortje weer op zijn fabrieksspec gekregen hebt, of dat je een goed lopend blok inderdaad 20kw boven de fabrieksspec gekregen hebt.
Dat is idd zo, ik weet niet of hij dat ooit geprobeerd heeft. Maar hij houd zich wel gewoon aan die din standaard, ook rekeninghoudend met omgevingstemp e.d.quote:Daarom vroeg ik me af of je al eens een auto voor kicks'n giggls eerst op de bank van je maat gemeten had en daarna op die van verhoeven. Dan heb je een goede maatstaf toch ? ik ben wel erg benieuwd naar de accuraatheid van zelfgeschreven software aangezien je erg veel zelf moet regelen zols remvertraging bij verliesmetingen e.d.
Misschien moet ik eens regelen dat je met de supra langskomt. voor kicks'n giggls.quote:Aantallen zijn leuk voor verjaardagen idd. Een gentleman praat sowieso niet zomaar over wat en hoeveel zijn dame in huis heeft.
wideband is inderdaad een wijd bereik sensor voor A/F ratio's
10pk meer lijkt redelijk standaard/ok. elk blok is anders dus het kan makkelijk kloppen die 10pk afwijking.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:33 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nouja, dit was na mijn eigen eerste blok revisie, volgens die uitdraai 10 pk boven fabrieksopgave. Er zitten alleen een rare knik in de koppelkromme, die had eigenlijk gewoon door moeten lopen
Maar goed, gewoon boven de 4000rpm blijven...
[..]
Dat is idd zo, ik weet niet of hij dat ooit geprobeerd heeft. Maar hij houd zich wel gewoon aan die din standaard, ook rekeninghoudend met omgevingstemp e.d.
[..]
Misschien moet ik eens regelen dat je met de supra langskomt. voor kicks'n giggls.
Valt niet zo heel veel meer te klussen. Zometeen een koelkast ophalen en vanavond een fatsoenlijke computer.quote:
Ik zal proberen vanavond wel een filmpje te maken, dan heb je een idee.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:50 schreef Tjabbo het volgende:
de mijne trekt 600NM koppel op slechte banden.
ok gaafquote:Op maandag 3 januari 2011 13:53 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik zal proberen vanavond wel een filmpje te maken, dan heb je een idee.
Maar verwacht geen professionele praktijken. Hij staat gewoon ergens bij het bedrijf van zijn ouders in een hal en doet alles puur hobby matig.
Wat voor'n auto?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:05 schreef El_Liberaliste het volgende:
Luitjes, weet iemand waar ik m'n deur-/ raamrubbers kan laten vervangen? Er kan geen vochtvreter meer tegenop bij mij..
Euh .. Ik bedoel natuurlijk hoogslaper.quote:
Rubbers haal ik bij de Kruidvatquote:Op maandag 3 januari 2011 14:26 schreef Sounddragon het volgende:
Kun je zelf ook, google weet vast wel hoeRubbers kun je vast wel bij de Brezan ofzo bestellen
Je moet wel bij blijvenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:30 schreef Anne het volgende:
Ja, dat heb je wel nodig als je elke maand een ander wipt.
Sloop proberen, of Marktplaats. Plus zelfdoen kan nooit moeilijk zijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:30 schreef El_Liberaliste het volgende:
Dealer heb ik het vorig jaar laten doen, dat was echter beunwerk dus zoek ik een vakman.. En heb idd ook e.e.a. op Google gevonden, maar weet niet of ik zo goed met kit e.d. overweg kan
Proberen kan altijd natuurlijk, maar het moet wel goed gaan.
Zit die meuk serieus gekit dan ?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:30 schreef El_Liberaliste het volgende:
Dealer heb ik het vorig jaar laten doen, dat was echter beunwerk dus zoek ik een vakman.. En heb idd ook e.e.a. op Google gevonden, maar weet niet of ik zo goed met kit e.d. overweg kan
Proberen kan altijd natuurlijk, maar het moet wel goed gaan.
Waar moet je in Giesbeek aan de gang met de kraan dan? Giesbeek is 6 minuten rijden vanaf hierquote:Op maandag 3 januari 2011 09:58 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh, terug van een retourtje Giesbeek; beetje zonde van het om 03.45 opstaan, maar wel weer 8 uurtjes op de bon en een vrije dag, en ik gok morgen ook nog wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |