Januari is voor veel mensen de maand dat ze op de centen moeten gaan letten vanwege die dure december-maand.quote:
Voor mij was december de maand waarin ik het meest heb gespaard van vorig jaarquote:Op zondag 2 januari 2011 15:35 schreef Afketser het volgende:
[..]
Januari is voor veel mensen de maand dat ze op de centen moeten gaan letten vanwege die dure december-maand.
Oh, dat doe je dan wel goed want je zal 1 van de weinige zijn. Of komt dat omdat je je 13e maand gestort hebt gekregenquote:Op zondag 2 januari 2011 15:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Voor mij was december de maand waarin ik het meest heb gespaard van vorig jaar.
Zaten er nog naalden aan?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij de sligro liep iemand met 3 kerstbomen naar buiten afgelopen donderdag anders
Dat laatste.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:58 schreef Afketser het volgende:
[..]
Oh, dat doe je dan wel goed want je zal 1 van de weinige zijn. Of komt dat omdat je je 13e maand gestort hebt gekregen
Ja, ik heb haar vamorgen afgetuigd.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:05 schreef Anne het volgende:
In plaats daarvan heb je je vriendin maar weer eens versierd?
En in vuur en vlam gezet?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:06 schreef Afketser het volgende:
[..]
Ja, ik heb haar vamorgen afgetuigd.
En dan is ze over de houdbaarheidsdatum heen?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:07 schreef Afketser het volgende:
[..]
Nou, ik wil haar nog minimaal een jaar houden....
Nee, dan ruil ik mijn auto weer in en met haar erbij krijg ik wellicht wat meer voor mijn autoquote:Op zondag 2 januari 2011 16:10 schreef Anne het volgende:
[..]
En dan is ze over de houdbaarheidsdatum heen?
Slim!quote:Op zondag 2 januari 2011 16:11 schreef Afketser het volgende:
[..]
Nee, dan ruil ik mijn auto weer in en met haar erbij krijg ik wellicht wat meer voor mijn auto
Banners verwijderen (frontpage, forum, fotoboek, games)quote:Op zondag 2 januari 2011 18:01 schreef Afketser het volgende:
Heej DS4 !! Ik heb ook een pimp-abonnement net als jij... maareh, wat kun je er eigenlijk mee?
Smering is belangrijk, gefeliciteerd!quote:
Zo, dat is nog best een hoop. Bedankt voor het overzicht trouwensquote:Op zondag 2 januari 2011 21:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Banners verwijderen (frontpage, forum, fotoboek, games)
Meedingen naar weggeefacties aan abonnementhouders
Je usernotes bekijken
Custom CSS (pas de layout aan naar eigen voorkeur)
Forumheaders selecteerbaar (niet in oude layouts)
Headerrotatie maken (maximaal aantal - niet in oude layouts) 25
Achtergrond aanpassen (niet in oude layouts)
Friends / Foes (niet in oude layouts) 20 / 10
Aantal usericons in profiel 50
Maximale Filesize usericons 150 kB
Maximale edittijd berichten (forum only) 240 uur
Aantal foto's in fotoboek 2000
Bestandsgrootte fotoboek 750 kB
FOK!PM Limiet inbox/outbox 5000 / 5000
Errmmm, als je je rekeningnummer wilt koppelen worden er kleine bedragen op je rekening gestort. Die bedragen moet je invoeren in je paypal-account en dan issie bevestigd. Kun je em niet opnieuw koppelen?quote:Op zondag 2 januari 2011 23:53 schreef Anne het volgende:
Iemand verstand van/met paypal? Blijkbaar is mijn rekening aan een of ander account gekoppeld, maar niet aan de mijne. Op mijn rekening kan ik in ieder geval niks terug vinden over paypal, dus mijn rekening kan nooit bevestigd zijn lijkt mij?
Nu kan ik dat klotebankrekenignummer in ieder geval niet koppelen aan mijn account.
Dat is al niet tof. Maar ik vertrouw het ook niet dat mijn rekeningnummer al in gebruik is.
Iemand?
quote:
En met die vroiwen moet je dan reclame makenquote:
tja, als het nu 180 of 190 pk is, is niet zo heel belangrijk. Belangrijker is dat je een auto goed kunt afstellen op de bank omdat je resultaten tussen verschillende runs mooi kunt vergelijken.quote:Op maandag 3 januari 2011 10:36 schreef Tjabbo het volgende:
Resultaten al eens vergeleken bij een bank zoals verhoeven in harskamp?
die hebben ook zoiets en halen hele reële getallen.
Ben wel benieuwd hoe accuraat die bank van je maat is.
yokosukaquote:Op zaterdag 1 januari 2011 16:18 schreef Afketser het volgende:
[..]
Haha, dat had ik graag willen meemaken. Welke regio?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |