Januari is voor veel mensen de maand dat ze op de centen moeten gaan letten vanwege die dure december-maand.quote:
Voor mij was december de maand waarin ik het meest heb gespaard van vorig jaarquote:Op zondag 2 januari 2011 15:35 schreef Afketser het volgende:
[..]
Januari is voor veel mensen de maand dat ze op de centen moeten gaan letten vanwege die dure december-maand.
Oh, dat doe je dan wel goed want je zal 1 van de weinige zijn. Of komt dat omdat je je 13e maand gestort hebt gekregenquote:Op zondag 2 januari 2011 15:52 schreef Anne het volgende:
[..]
Voor mij was december de maand waarin ik het meest heb gespaard van vorig jaar.
Zaten er nog naalden aan?quote:Op zondag 2 januari 2011 15:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
bij de sligro liep iemand met 3 kerstbomen naar buiten afgelopen donderdag anders
Dat laatste.quote:Op zondag 2 januari 2011 15:58 schreef Afketser het volgende:
[..]
Oh, dat doe je dan wel goed want je zal 1 van de weinige zijn. Of komt dat omdat je je 13e maand gestort hebt gekregen
Ja, ik heb haar vamorgen afgetuigd.quote:Op zondag 2 januari 2011 16:05 schreef Anne het volgende:
In plaats daarvan heb je je vriendin maar weer eens versierd?
En in vuur en vlam gezet?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:06 schreef Afketser het volgende:
[..]
Ja, ik heb haar vamorgen afgetuigd.
En dan is ze over de houdbaarheidsdatum heen?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:07 schreef Afketser het volgende:
[..]
Nou, ik wil haar nog minimaal een jaar houden....
Nee, dan ruil ik mijn auto weer in en met haar erbij krijg ik wellicht wat meer voor mijn autoquote:Op zondag 2 januari 2011 16:10 schreef Anne het volgende:
[..]
En dan is ze over de houdbaarheidsdatum heen?
Slim!quote:Op zondag 2 januari 2011 16:11 schreef Afketser het volgende:
[..]
Nee, dan ruil ik mijn auto weer in en met haar erbij krijg ik wellicht wat meer voor mijn auto
Banners verwijderen (frontpage, forum, fotoboek, games)quote:Op zondag 2 januari 2011 18:01 schreef Afketser het volgende:
Heej DS4 !! Ik heb ook een pimp-abonnement net als jij... maareh, wat kun je er eigenlijk mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |