Een voorteken om een echte auto te kopenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:55 schreef lipje het volgende:
Iedereen de beste wensen voor 2011 (voor een paar mensen 20011)
En om het goede jaar te beginnen hebben we een flinke deuk in de Aygo
is leasebak van de vrouwquote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Een voorteken om een echte auto te kopen
Er zijn weinig betere auto's op de markt momenteel.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:11 schreef daNpy het volgende:
[..]
Een voorteken om een echte auto te kopen
Voor wat ik heb gezien wel, de verborgen gebreken zullen later wel boven water komen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 05:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Misschien heb je wel een goeie te pakken![]()
Ik ga ook eens op zoek naar een stukkie dekbed
In plaats van een _Aygo_ ?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 18:39 schreef Afketser het volgende:
[..]
Er zijn weinig betere auto's op de markt momenteel.
Die is al op slotquote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:11 schreef Paladijn het volgende:
Het grote Toyota Aygo ervaringen topic nog nooit gezien zeker
Ohja, geen kerstboomquote:Op zondag 2 januari 2011 12:30 schreef Duvel het volgende:
Goedemiddag. De kerstboom is de deur weer uit. Wat een drama ieder jaar, volgend jaar weer een nordmann, want de tering, wat een naalden overal! De boom maar van twee hoog van de galerij naar beneden gemikt, dan heb je alleen beneden naalden in plaats van in het complete portiek. Vervolgens ben je nog wel anderhalf uur bezig met bezems en emmers om al die klotenaalden aan de kant te spoelen, en zelfs dat lukt niet echt.
Ik heb 'em gewoon in de openhaard gegooid. Paar jaar geleden ook gedaan maar toen stond de hele wijk in de fik. Nu ging het gelukkig goed.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:30 schreef Duvel het volgende:
Goedemiddag. De kerstboom is de deur weer uit. Wat een drama ieder jaar, volgend jaar weer een nordmann, want de tering, wat een naalden overal! De boom maar van twee hoog van de galerij naar beneden gemikt, dan heb je alleen beneden naalden in plaats van in het complete portiek. Vervolgens ben je nog wel anderhalf uur bezig met bezems en emmers om al die klotenaalden aan de kant te spoelen, en zelfs dat lukt niet echt.
Tsk. hoe moeten we anders het Germaanse lichtjesfeest vieren?quote:
ik heb dit jaar ookgeen boom gehad, en ik dnek dat ik de enieg ben alhier die daadwerkelijk het germaanse lichtjesfeest viertquote:Op zondag 2 januari 2011 12:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Tsk. hoe moeten we anders het Germaanse lichtjesfeest vieren?
We hebben er niet echt de ruimte voor, dat icm de kat en de rotzooi, zorgt ervoor dat we wel kerst versiering hebben, maar geen boom.quote:Op zondag 2 januari 2011 12:34 schreef Duvel het volgende:
[..]
Tsk. hoe moeten we anders het Germaanse lichtjesfeest vieren?
Hij kijkt er niet eens naarquote:Op zondag 2 januari 2011 13:41 schreef daNpy het volgende:
Onze katten zijn te bang om in de boom te springen of iets te slopen.
Alleen het stalletje is wat hoofden kwijt omdat ze de beeldjes omgooiden, en een erg laag hangende bal kreeg een tikje. That's it
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 2 januari 2011 13:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ik heb dit jaar ookgeen boom gehad, en ik dnek dat ik de enieg ben alhier die daadwerkelijk het germaanse lichtjesfeest viert
je kunt em nu ook gaan halen... zijn ze goedkoper.quote:Op zondag 2 januari 2011 14:59 schreef bietelboer het volgende:
Ik had graag een boom gehad![]()
Volgend jaar maar doen
Flauwquote:Op zondag 2 januari 2011 15:25 schreef Afketser het volgende:
[..]
je kunt em nu ook gaan halen... zijn ze goedkoper.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |