10pk meer lijkt redelijk standaard/ok. elk blok is anders dus het kan makkelijk kloppen die 10pk afwijking.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:33 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Nouja, dit was na mijn eigen eerste blok revisie, volgens die uitdraai 10 pk boven fabrieksopgave. Er zitten alleen een rare knik in de koppelkromme, die had eigenlijk gewoon door moeten lopen
Maar goed, gewoon boven de 4000rpm blijven...
[..]
Dat is idd zo, ik weet niet of hij dat ooit geprobeerd heeft. Maar hij houd zich wel gewoon aan die din standaard, ook rekeninghoudend met omgevingstemp e.d.
[..]
Misschien moet ik eens regelen dat je met de supra langskomt. voor kicks'n giggls.
Valt niet zo heel veel meer te klussen. Zometeen een koelkast ophalen en vanavond een fatsoenlijke computer.quote:
Ik zal proberen vanavond wel een filmpje te maken, dan heb je een idee.quote:Op maandag 3 januari 2011 13:50 schreef Tjabbo het volgende:
de mijne trekt 600NM koppel op slechte banden.
ok gaafquote:Op maandag 3 januari 2011 13:53 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Ik zal proberen vanavond wel een filmpje te maken, dan heb je een idee.
Maar verwacht geen professionele praktijken. Hij staat gewoon ergens bij het bedrijf van zijn ouders in een hal en doet alles puur hobby matig.
Wat voor'n auto?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:05 schreef El_Liberaliste het volgende:
Luitjes, weet iemand waar ik m'n deur-/ raamrubbers kan laten vervangen? Er kan geen vochtvreter meer tegenop bij mij..
Euh .. Ik bedoel natuurlijk hoogslaper.quote:
Rubbers haal ik bij de Kruidvatquote:Op maandag 3 januari 2011 14:26 schreef Sounddragon het volgende:
Kun je zelf ook, google weet vast wel hoeRubbers kun je vast wel bij de Brezan ofzo bestellen
Je moet wel bij blijvenquote:Op maandag 3 januari 2011 14:30 schreef Anne het volgende:
Ja, dat heb je wel nodig als je elke maand een ander wipt.
Sloop proberen, of Marktplaats. Plus zelfdoen kan nooit moeilijk zijn.quote:Op maandag 3 januari 2011 14:30 schreef El_Liberaliste het volgende:
Dealer heb ik het vorig jaar laten doen, dat was echter beunwerk dus zoek ik een vakman.. En heb idd ook e.e.a. op Google gevonden, maar weet niet of ik zo goed met kit e.d. overweg kan
Proberen kan altijd natuurlijk, maar het moet wel goed gaan.
Zit die meuk serieus gekit dan ?quote:Op maandag 3 januari 2011 14:30 schreef El_Liberaliste het volgende:
Dealer heb ik het vorig jaar laten doen, dat was echter beunwerk dus zoek ik een vakman.. En heb idd ook e.e.a. op Google gevonden, maar weet niet of ik zo goed met kit e.d. overweg kan
Proberen kan altijd natuurlijk, maar het moet wel goed gaan.
Waar moet je in Giesbeek aan de gang met de kraan dan? Giesbeek is 6 minuten rijden vanaf hierquote:Op maandag 3 januari 2011 09:58 schreef Sounddragon het volgende:
Mogguh, terug van een retourtje Giesbeek; beetje zonde van het om 03.45 opstaan, maar wel weer 8 uurtjes op de bon en een vrije dag, en ik gok morgen ook nog wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |