Da's mooi kut dan, bij een yank zit die zooi lekker oldskool met klikkers en in een railtjequote:Op maandag 3 januari 2011 16:56 schreef daNpy het volgende:
Jup bij veel auto's wel.
Niet dat je ze dan niet loskrijgt, zo sterk is de kit niet. Maar je zal toch wel ff bezig zijn met het schoonmaken van die zooi voor je nieuwe kan plakken.
Ehm, ik weet de straatnaam niet uit mijn hoofd, het is onderaan een dijkje en het is een uitbreiding van een wijkje wat vol staat met redelijk nieuwe huizen. Ter hoogte van de bouw zit een PATATzaakie waar de boerenPATAT ernstig lekker smaaktequote:Op maandag 3 januari 2011 17:01 schreef bietelboer het volgende:
[..]
Waar moet je in Giesbeek aan de gang met de kraan dan? Giesbeek is 6 minuten rijden vanaf hier
What is the difference ? En wat bedoel je precies met 'je bent nu daar'??quote:
Dáár waar ze patat zeggen. Als je hier bent, is het friet.quote:Op maandag 3 januari 2011 17:57 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
What is the difference ? En wat bedoel je precies met 'je bent nu daar'??
Ik zit 50 meter bij mijn huis vandaan
Ik stelde een keer dezelfde soort vraag aan een user van hierquote:Op maandag 3 januari 2011 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)Home%20Page&cmid=WEH
is t wat?
in before aceren wehkamp
En nog sneller: een SSD-schijfjequote:Op maandag 3 januari 2011 18:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik stelde een keer dezelfde soort vraag aan een user van hier->
"Als je een laptop koopt moet je MINSTENS 4GB werkgeheugen aan boord hebben en een 64 bit windows 7 besturingssysteem. Let verder op harde schijf snelheden. meestal hebben ze een 5400 toeren disk en die met een 7200 toeren disk zijn veel sneller. "
Ow oke. Dan weet ik het niet. Ik heb er geen verstand van.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:09 schreef Alexxxxx het volgende:
ja maar ik ben niet zo veeleisend dat ik een nerdlaptop hoef he? beetje interweppen voor tv en op vakantie wat fotootjes uploaden, thats itpc blijft gewoon mijn 'werkpaard'
al gekeken waar Giesbeek ligt ?quote:Op maandag 3 januari 2011 17:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Dáár waar ze patat zeggen. Als je hier bent, is het friet.
Ja? Dat wist ik al. Zeggen ze daar ook al patat?quote:Op maandag 3 januari 2011 18:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
al gekeken waar Giesbeek ligt ?
Ik ga eens ff achter de PS3, er staat hier een Ferrari (quote:Op maandag 3 januari 2011 18:12 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
al gekeken waar Giesbeek ligt ?
neenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:13 schreef Anne het volgende:
[..]
Ja? Dat wist ik al. Zeggen ze daar ook al patat?
Geen idee. Ik gebruik alleen de pricewatch daaro.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:17 schreef Alexxxxx het volgende:
ik krijg dan weer jeuk van tweakers. een beetje OUD mensen, maar van mensen met een tweaker account kun je er vrij zeker van zijn dat het zich niet voortplantmaar ik kan me voorstellen dat er topics zijn voor zelfgebreide laptopmutsjes op tweakers
Thrustmaster zeker? Brrr.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:17 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik ga eens ff achter de PS3, er staat hier een Ferrari () stuursetje bij o_g vandaan en die gaan we ff inwijden
Ik hoor net van yes, wat is daar mis mee?quote:
Ik ben meer van logitech (daarvan weet ik zeker dat je geen last hebt van vertragingen ed..)quote:Op maandag 3 januari 2011 18:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik hoor net van yes, wat is daar mis mee?
neh, dat is zo'n ding wat op de tafel moet; deze heeft een mooie steun waar de pedalen meteen op zittenquote:Op maandag 3 januari 2011 18:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben meer van logitech (daarvan weet ik zeker dat je geen last hebt van vertragingen ed..)
Ik neem ook aan dat je GT gaat spelen?
Dan beter dit: http://www.logitech.com/nl-be/gaming/wheels/devices/4172.
Wat nou tafel, daar moet je een complete racestoelgeval omheen bouwen natuurlijkquote:Op maandag 3 januari 2011 18:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
neh, dat is zo'n ding wat op de tafel moet; deze heeft een mooie steun waar de pedalen meteen op zitten
werkt prima
P.A.T.A.T.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:54 schreef bietelboer het volgende:
[..]l
Wij zeggen hier gewoon friet en anders patat
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat nou tafel, daar moet je een complete racestoelgeval omheen bouwen natuurlijk.
Check! Staat hier ook, alleen dan een generatie ouder :x Moet er alleen even een wheelstandpro bij zien te scharrelen omdat mijn vriendin geen zin heeft in een zelfgebouwd frame (heb nog 2 crx stoeltjes staanquote:Op maandag 3 januari 2011 18:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben meer van logitech (daarvan weet ik zeker dat je geen last hebt van vertragingen ed..)
Ik neem ook aan dat je GT gaat spelen?
Dan beter dit: http://www.logitech.com/nl-be/gaming/wheels/devices/4172.
Pringles zijn deze week in de aanbieding daar hequote:Op maandag 3 januari 2011 19:44 schreef Paladijn het volgende:
Net voor iets van 35 euro korting bij C1000 gehaaldHoewel 2x wasmiddel a 10 euro korting best hard gaat.
Nou het klopt wel allemaalquote:Op maandag 3 januari 2011 19:55 schreef Alfisti het volgende:
BarafappertWorkaholic met hart voor de zaak en een fijne stille auto
De mijne nietquote:Op maandag 3 januari 2011 19:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou het klopt wel allemaalHij is kraakvrij op het moment...
Volgende week zaterdag voor een polo kijkenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:06 schreef Alfisti het volgende:
[..]
De mijne nietik heb een "kloenk" geluid erbij gekregen
![]()
Maandag a.s. mag ze naar de garage, zal iets van een motorsteun/aandrijfas/homokineet zijn denk ik
Het nieuwe model?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag voor een polo kijken
Dat zijn nogal wat verschillenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:06 schreef Alfisti het volgende:
[..]
De mijne nietik heb een "kloenk" geluid erbij gekregen
![]()
Maandag a.s. mag ze naar de garage, zal iets van een motorsteun/aandrijfas/homokineet zijn denk ik
Ja ben bij verschillende eco auto's wezen kijken, maar je komt uiteindelijk toch uit bij de poloquote:
Daar hebben we de lokale garage voor, laat hun maar zwarte handen krijgenquote:
goezzo, de enige mannelijke auto van het stel ( al vind ik een Punto Evo ook wel eens stoer gebakkie )quote:Op maandag 3 januari 2011 20:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja ben bij verschillende eco auto's wezen kijken, maar je komt uiteindelijk toch uit bij de polo
Ja, maar dat italiaanse troepquote:Op maandag 3 januari 2011 20:31 schreef Alfisti het volgende:
goezzo, de enige mannelijke auto van het stel ( al vind ik een Punto Evo ook wel eens stoer gebakkie )
Geen idee, al een tijd niets meer van gehoord helaas.quote:Op maandag 3 januari 2011 20:39 schreef Paladijn het volgende:
Over rammelende schroefjes gesproken, waar is de 155 fapper tegenwoordig?
[ afbeelding ]
quote:PayPal dient rekening te worden geverifieerd hieronder.
Onderbroken Om te genieten van dienst van jou kijk dan op de informatie:
Gehouden met het controleren van uw, eigen, klik dan op de link:
http://www.paypal-fj.com/nl/?cgi-bin/webscr?cmd=_login-run
Dank u wel, PayPal
quote:
quote:Op maandag 3 januari 2011 21:18 schreef daNpy het volgende:
He Anne, heb je dit mailtje ook gehad?
[..]
Even mijn wachtwoord in vullen hoor, momentje.
En auwiesquote:
Inderdaad, dat heb ik ook eerder gepost.quote:Op maandag 3 januari 2011 21:18 schreef daNpy het volgende:
He Anne, heb je dit mailtje ook gehad?
[..]
Even mijn wachtwoord in vullen hoor, momentje.
Jij ook gelukkig nieuwjaar!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 05:57 schreef Xtreem het volgende:
Nog een gelukkig nieuwjaar heren!
Dat jullie de barrels maar schadevrij mogen houden
Geen turbo, auto rijd in de standaard klasse, daar mag je niet meer dan 2000cc, 4 cilinders en alleen ongeblazen.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:41 schreef daNpy het volgende:
Is geen turbo toch? Dan valt er sowieso niet veel te halen met enkel een chip.
Die spanbanden naar de carrosserie vind ik wel wat eng eruit zien. Zit er ook nog een spanband achter?
Als de vervroeging wordt geregeld via de ECU is er juist wel wat te halen met een chip.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 09:41 schreef daNpy het volgende:
Is geen turbo toch? Dan valt er sowieso niet veel te halen met enkel een chip.
Die spanbanden naar de carrosserie vind ik wel wat eng eruit zien. Zit er ook nog een spanband achter?
ja, maar dan iets schuiner naar buiten.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:26 schreef Tjabbo het volgende:
spanbanden zitten achter wel ongeveer zo?
en die processor zou ik niet nemen.. Celeron's staan erom bekend gigantisch traag te zijn.. Je bent zeer veel beter af met een gewone pentium processor(liefst een i-processor zelfs)quote:Op maandag 3 januari 2011 18:07 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik stelde een keer dezelfde soort vraag aan een user van hier->
"Als je een laptop koopt moet je MINSTENS 4GB werkgeheugen aan boord hebben en een 64 bit windows 7 besturingssysteem. Let verder op harde schijf snelheden. meestal hebben ze een 5400 toeren disk en die met een 7200 toeren disk zijn veel sneller. "
Maar, ff serieus, neem geen Acer.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:05 schreef Alexxxxx het volgende:
http://www.wehkamp.nl/Zoe(...)Home%20Page&cmid=WEH
is t wat?
in before aceren wehkamp
dat ook ja..quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:40 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Maar, ff serieus, neem geen Acer.
Beste wensen Xquote:Op dinsdag 4 januari 2011 05:57 schreef Xtreem het volgende:
Nog een gelukkig nieuwjaar heren!
Dat jullie de barrels maar schadevrij mogen houden
Don't get too excited cause that's all you get from me. Hey!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:53 schreef Barcaconia het volgende:
It's ok with me if you don't have that much to say.
Doesn't really mean that i'm in to you...quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:55 schreef Anne het volgende:
[..]
Don't get too excited cause that's all you get from me. Hey!
I could stick around a little longer with you.quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:56 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Doesn't really mean that i'm in to you...
Hello!quote:Op dinsdag 4 januari 2011 11:59 schreef Anne het volgende:
[..]
I could stick around a little longer with you.
Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello! Hello!quote:
quote:Op dinsdag 4 januari 2011 10:37 schreef Anne het volgende:
[..]
Doch nicht.
In dieser Topic (eigentlich am ganzen FOK!forum naturlich) sprechen wir nur holländisch.
Dus. Terug naar het Nederlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |