Wat nou tafel, daar moet je een complete racestoelgeval omheen bouwen natuurlijkquote:Op maandag 3 januari 2011 18:54 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
neh, dat is zo'n ding wat op de tafel moet; deze heeft een mooie steun waar de pedalen meteen op zitten
werkt prima
P.A.T.A.T.quote:Op maandag 3 januari 2011 18:54 schreef bietelboer het volgende:
[..]l
Wij zeggen hier gewoon friet en anders patat
quote:Op maandag 3 januari 2011 18:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Wat nou tafel, daar moet je een complete racestoelgeval omheen bouwen natuurlijk.
Check! Staat hier ook, alleen dan een generatie ouder :x Moet er alleen even een wheelstandpro bij zien te scharrelen omdat mijn vriendin geen zin heeft in een zelfgebouwd frame (heb nog 2 crx stoeltjes staanquote:Op maandag 3 januari 2011 18:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik ben meer van logitech (daarvan weet ik zeker dat je geen last hebt van vertragingen ed..)
Ik neem ook aan dat je GT gaat spelen?
Dan beter dit: http://www.logitech.com/nl-be/gaming/wheels/devices/4172.
Pringles zijn deze week in de aanbieding daar hequote:Op maandag 3 januari 2011 19:44 schreef Paladijn het volgende:
Net voor iets van 35 euro korting bij C1000 gehaaldHoewel 2x wasmiddel a 10 euro korting best hard gaat.
Nou het klopt wel allemaalquote:Op maandag 3 januari 2011 19:55 schreef Alfisti het volgende:
BarafappertWorkaholic met hart voor de zaak en een fijne stille auto
De mijne nietquote:Op maandag 3 januari 2011 19:57 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nou het klopt wel allemaalHij is kraakvrij op het moment...
Volgende week zaterdag voor een polo kijkenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:06 schreef Alfisti het volgende:
[..]
De mijne nietik heb een "kloenk" geluid erbij gekregen
![]()
Maandag a.s. mag ze naar de garage, zal iets van een motorsteun/aandrijfas/homokineet zijn denk ik
Het nieuwe model?quote:Op maandag 3 januari 2011 20:07 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag voor een polo kijken
Dat zijn nogal wat verschillenquote:Op maandag 3 januari 2011 20:06 schreef Alfisti het volgende:
[..]
De mijne nietik heb een "kloenk" geluid erbij gekregen
![]()
Maandag a.s. mag ze naar de garage, zal iets van een motorsteun/aandrijfas/homokineet zijn denk ik
Ja ben bij verschillende eco auto's wezen kijken, maar je komt uiteindelijk toch uit bij de poloquote:
Daar hebben we de lokale garage voor, laat hun maar zwarte handen krijgenquote:
goezzo, de enige mannelijke auto van het stel ( al vind ik een Punto Evo ook wel eens stoer gebakkie )quote:Op maandag 3 januari 2011 20:28 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ja ben bij verschillende eco auto's wezen kijken, maar je komt uiteindelijk toch uit bij de polo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |