Dat was het ja, en dit mijn laatstequote:
Dag D. fijne avond en jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:35 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was het ja, en dit mijn laatste
Nouja, voor dit jaar dan
Iedereen een fijne jaarwisseling gewenst
Neeeeeeeeeequote:Op vrijdag 31 december 2010 19:35 schreef D. het volgende:
[..]
Dat was het ja, en dit mijn laatste
Nouja, voor dit jaar dan
Iedereen een fijne jaarwisseling gewenst
En dan de Stones een cijfer geven wat zowat het halve is van dat... damnquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:37 schreef Wilskracht het volgende:
42 Procol Harum A whiter shade of pale 1967
cijfer daar is ie weer dikke vette 10
Boeiend dat het achter loopt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:38 schreef Codiac het volgende:
Internetradio loopt achter.... maar FM stoort te veel. Wat te doen?
Niks tipt aan een Hammondorgel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:37 schreef Codiac het volgende:
[..]
En dan de Stones een cijfer geven wat zowat het halve is van dat... damn
Zeg dan gelijk dat vroeger alles beter was, hadden we dit nummer niet hoeven horen.quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zeg dan gelijk dat vroeger alles beter was, hadden we dit nummer niet hoeven horen.
Spangas is voorbij dus nu wel stilte om te genieten?quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
ik vind het geen vervelend nummer.
Geweldig iddquote:
Ja enquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geweldig idd
Maar je zit in het verkeerde topic.
Yeps. Nu staat babytv erop, maar dat kan zonder geluid.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:44 schreef Codiac het volgende:
[..]
Spangas is voorbij dus nu wel stilte om te genieten?
past wel bij je he... babytvquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. Nu staat babytv erop, maar dat kan zonder geluid.
JEEEEEEJ geniet er vanquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. Nu staat babytv erop, maar dat kan zonder geluid.
same!quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:48 schreef peaceman het volgende:
Voor het geval ik hier niet post of er tussentijds mensen weggaan: Insgelijks, ik wens jou/jullie ook een goede jaarwisseling!
jij ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:48 schreef peaceman het volgende:
Voor het geval ik hier niet post of er tussentijds mensen weggaan: Insgelijks, ik wens jou/jullie ook een goede jaarwisseling!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
past wel bij je he... babytv![]()
heb ik twan nou gemist met posten?
quote:
ahaa dan lag het niet aan mij...quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
Ja, hij heeft niet gepost. Hij had niet zo'n zin zegt hij net.
Dank, jullie ook natuurlijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:49 schreef MarijeH het volgende:
[..]Fijne jaarswisseling en de beste wensen voor 2011.
Doeiiiii, fijne jaarwisseling!quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:52 schreef Codiac het volgende:
Moet zo (eigenlijk een beetje helaas) naar een feestje: dus nu al vast: fijne avond en 2011 en al die andere onzin enzo. Ik zie jullie allen wel in de aftermath van de top2000: de nummers die het net niet haalde
Fijn 2011 gewenst!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:52 schreef Codiac het volgende:
Moet zo (eigenlijk een beetje helaas) naar een feestje: dus nu al vast: fijne avond en 2011 en al die andere onzin enzo. Ik zie jullie allen wel in de aftermath van de top2000: de nummers die het net niet haalde
Dag Codiacquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:52 schreef Codiac het volgende:
Hallo twantwente. Hoe is het?quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:52 schreef Codiac het volgende:
Is het nog te doen op de chat? Het is al heel lang niet meer gezellig daar. Veel mensen vinden zich geweldig en boven de anderen staan.. vooral de harde kern.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Prettige jaarwisseling iedereen die gaat!
Moet zeggen dat het toch weemoedige gevoelens losmaakt..laatste uren van het jaar..letterlijk aftellen naar de nr 1 en daarmee 2011..mensen in dit topic en op de chat nemen afscheid voor dit jaar.. begeleid door prachtige muziek..
Ben hierquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:03 schreef Michelangelo2 het volgende:
Sjonge jonge, waar zijn de die hards dan?![]()
Ja op zich wel..en die harde kern valt op zich wel mee..mensen kennen elkaar al jaren, maar praten over goede muziek is boven banden verheven.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Is het nog te doen op de chat? Het is al heel lang niet meer gezellig daar. Veel mensen vinden zich geweldig en boven de anderen staan.. vooral de harde kern.
Ik ken ze ook al vrij lang, maar ben er een tijdje terug uitgestapt. Mensen werden er zonden reden uitgemieterd bijvoorbeeld. Kan er slecht tegen als mensen zo worden behandeld.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja op zich wel..en die harde kern valt op zich wel mee..mensen kennen elkaar al jaren, maar praten over goede muziek is boven banden verheven.
heel goed knulquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:58 schreef Diaan73 het volgende:
ik heb toch nog iets geschreven
en ik ben onder het account van diaan73
Het gaat goed...
Ik gun mijn echtgenote ook wat tijd deze week. We waren allebei vrij, maar hebben elkaar nauwelijks gezien.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:03 schreef Michelangelo2 het volgende:
Sjonge jonge, waar zijn de die hards dan?![]()
Houdoequote:Op vrijdag 31 december 2010 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gun mijn echtgenote ook wat tijd deze week. We waren allebei vrij, maar hebben elkaar nauwelijks gezien.
Allemaal een fantastische jaarafsluiting gewenst, met of zonder de Top 2000. Maar laat 2011 weer een muzikaal jaar worden met op het eind de vervloekte Top 2000, waar we niet met en niet zonder kunnen...
Tot volgend jaar, het was mij weer een waar genoegen...
Jammer, maar begrijpelijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gun mijn echtgenote ook wat tijd deze week. We waren allebei vrij, maar hebben elkaar nauwelijks gezien.
Allemaal een fantastische jaarafsluiting gewenst, met of zonder de Top 2000. Maar laat 2011 weer een muzikaal jaar worden met op het eind de vervloekte Top 2000, waar we niet met en niet zonder kunnen...
Alle goeds en tot de volgende top 2000quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fijne jaarswisseling toegewenst en de beste wensen voor 2011. Tot volgend jaar.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
he hallo, ik wil nog slapen vannacht!quote:
mooi gesproken en voor jou en Mw. MM ook natuurlijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
kaartsequote:Op vrijdag 31 december 2010 20:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
mooi gesproken en voor jou en Mw. MM ook natuurlijk![]()
Wij gaan kaarten, laten af en toe nog wel iets van ons horen.
Idd.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:20 schreef Michelangelo2 het volgende:
One van Metallica ook heel goed natuurlijk![]()
Yupquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:20 schreef Michelangelo2 het volgende:
One van Metallica ook heel goed natuurlijk![]()
100x iddquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:23 schreef Michelangelo2 het volgende:
Vind deze eerlijk gezegd een stuk beter dan Nothing Else Matters.
Ook een mooi nummer.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:29 schreef FritsFlits het volgende:
Eén van m'n all time favorites zo meteenSimon and Garfunkel
Dat dacht ik ook al. Bij Hallelujah is het bijvoorbeeld een zootje gewordenquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:29 schreef Ferdo het volgende:
Toch knap, van de vijftienhonderd+ uitvoeringen is het de enige die de Top2000 haalde.
Ook 1 van mijquote:
Helaas alweer het laatste van die twee, maar dat geldt op deze hoogte natuurlijk voor zo'n beetje elke act bij elk nummer.quote:
Hmmh, nee dat is niet prettig idd. Er is wel een nieuw beleid nu. Heb je vandeweek ff voorbij zien flitsen in de chat, en vond t wel gezellig iig!quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik ken ze ook al vrij lang, maar ben er een tijdje terug uitgestapt. Mensen werden er zonden reden uitgemieterd bijvoorbeeld. Kan er slecht tegen als mensen zo worden behandeld.
iddquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:36 schreef MarijeH het volgende:
Dochters van marco Borsato. Zo'n mooi nummer.![]()
Toch vind ik je stiekem wel lief hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:36 schreef MarijeH het volgende:
Dochters van marco Borsato. Zo'n mooi nummer.![]()
de tijd gaat zo snelquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:38 schreef nipeng het volgende:
Dit is nog wel uit te houden als je maar in gedachten houdt dat hierna Bruce komt.
De tijd gaat toch snel.
smaakpapillen stuk?quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:38 schreef FritsFlits het volgende:
Dan heb ik liever 'Nu jij er bent' van Trijntje
Helemaal mee eens. Fantastisch nummer he!quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:41 schreef nipeng het volgende:
Een van de mooiste Springsteen nummers.
jij bent te veel tekenfilmfanaatquote:
Valt mee. Heb eigenlijk weinig met Disney... alleen Beauty and the Beast vind ik echt mooi.quote:
Nu nog De Roos van Boudewijn de Groot en we zijn compleet. Helaas staat die niet in de Top2000. Nahja, zo mooi is dat nummer toch niet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:51 schreef Ferdo het volgende:
Ook een mooie overgang, van The Rose naar Whole Lotta Rosie.
Gezien het tijdstip zal het wel niet de albumversie worden, nee.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:54 schreef FritsFlits het volgende:
Volgens de webcam draaien ze de edit...
Ja klopt, ik had een fout gemaakt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:56 schreef FritsFlits het volgende:
Eeej, moet dit niet topic 43 zijn trouwens?
Hoeft niet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:57 schreef MarijeH het volgende:
Ik zet het wel even in het feedback topic.
45 hoorde ik net.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:00 schreef djenneke het volgende:
Hoeveel topics waren het nu vorig jaar? Misschien dat we t toch nog wel evenaren
Moet kunnen, moet kunnen!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:00 schreef djenneke het volgende:
Hoeveel topics waren het nu vorig jaar? Misschien dat we t toch nog wel evenaren
Mja, Zo'n zevenhonderd posts in krap drie uur...is inderdaad wel een opgaaf.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:04 schreef djenneke het volgende:
Dat gaan we toch niet meer redden met zijn drieën
Vorig jaar werd het laatste topic rond deze tijd geopend geloof ik. Dus laten we het maar gewoon vergetenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Mja, Zo'n zevenhonderd posts in krap drie uur...is inderdaad wel een opgaaf.
Misschien istie gewoon verkoudenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:07 schreef FritsFlits het volgende:
DJ is gelijk al prutser van het uur met z'n verspreking. John Ledion
Wel zullen het verder toch met hem moeten doen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:07 schreef FritsFlits het volgende:
DJ is gelijk al prutser van het uur met z'n verspreking. John Ledion
Ach, en het is natuurlijk ook geen wedstrijd.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
Vorig jaar werd het laatste topic rond deze tijd geopend geloof ik. Dus laten we het maar gewoon vergeten
Ik vervang hem welquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wel zullen het verder toch met hem moeten doen.
Of heeft-ie zich vast ingedronken voor het feest na twaalven.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
Misschien istie gewoon verkouden
Nee, maar het is wel duidelijk dat de interesse aan het afnemen is. Toch wel jammerquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wel zullen het verder toch met hem moeten doen.
[..]
Ach, en het is natuurlijk ook geen wedstrijd.
Jij blij dat Prisencolinensinainciusol er niet zo hoog instaat.quote:
Ik hoop het voor hemquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Of heeft-ie zich vast ingedronken voor het feest na twaalven.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:09 schreef FritsFlits het volgende:
Dire Straits![]()
[ afbeelding ]
Mark voetbalde ook!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:09 schreef FritsFlits het volgende:
Dire Straits![]()
[ afbeelding ]
Mark voetbalde ook!
[ afbeelding ]
Idem dito gezien. Geweldig die improvisatiesquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:09 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Mark Knopfler, van de zomer gezien in de HMH. Hij speelt nu zittend maar kan het nog steeds
Wie weet wordt het volgend jaar gewoon de vijftig halen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel duidelijk dat de interesse aan het afnemen is. Toch wel jammer
sowieso de laatste uren is het minder omdat er toch familieverplichtingen enzo zijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:09 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, maar het is wel duidelijk dat de interesse aan het afnemen is. Toch wel jammer
Ik denk het stiekem een beetje van wniet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:11 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wie weet wordt het volgend jaar gewoon de vijftig halen.
Hoop doet leven!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:12 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ik denk het stiekem een beetje van wniet.
Voetbal of gitaar?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:13 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Die jongen kan leuk spelen. Moet ie iets mee gaan doen
Nou ja, misschien als er volgend jaar nog drie van haar nummers de top 100 van de lijst halen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:13 schreef jrk1990 het volgende:
Tsja door grapjurken als Caro Emerald valt er weinig meer te bediscussiëren
Misschien moet radio2 gewoon netjes de keuze van de luisteraar gaan respecteren en komt het dan wel goedquote:
Meer ACDC dus.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:14 schreef djenneke het volgende:
[..]
Misschien moet radio2 gewoon netjes de keuze van de luisteraar gaan respecteren en komt het dan wel goed
Ze hoort niet thuis in de lijst maar ze kan aardig zingen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:13 schreef jrk1990 het volgende:
Tsja door grapjurken als Caro Emerald valt er weinig meer te bediscussiëren
Morissey kan ook aardig zingen, hoe vaak staat die erin?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ze hoort niet thuis in de lijst maar ze kan aardig zingen.
Nu wel. Je luistert ook via het internet?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:15 schreef djenneke het volgende:
Ik ben nog helemaal niet aan het einde
ze hoort er over een jaar of 10 in...quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ze hoort niet thuis in de lijst maar ze kan aardig zingen.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:15 schreef Nizno het volgende:
hey judeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
Wie?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:15 schreef jrk1990 het volgende:
[..]
Morissey kan ook aardig zingen, hoe vaak staat die erin?
iphone appquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:15 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nu wel. Je luistert ook via het internet?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:16 schreef tong80 het volgende:
Hey Jude staat al tientalle jaren op één in Israël.
'That Man' wordt ook tot groeven gespeeld, ik zet mijn geld erop in dat deze er ook in komt...quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:14 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nou ja, misschien als er volgend jaar nog drie van haar nummers de top 100 van de lijst halen.
Ik vind de Beatles geweldig. Maar dit is zeker ook niet mijn favoriet. Ik begrijp die hoge positie ook nooit zo goed.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:16 schreef OutOfThisWorld het volgende:
OK, dit vind ik dus een zeiknummer
zijn de kevers uitgestorven?quote:
Zanger van The Smiths.quote:
Dat ga ik de volgende keer doen...quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:16 schreef FritsFlits het volgende:
Had op Sultans of Swing gestemd... stomme gasten
wie??????quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:17 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zanger van The Smiths.
En nu vraag je vast weer...
Ik heb van ze gehoord, maar ze nog nooit gehoord inderdaadquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:17 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zanger van The Smiths.
En nu vraag je vast weer...
En Stuck vast ook wel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:17 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
'That Man' wordt ook tot groeven gespeeld, ik zet mijn geld erop in dat deze er ook in komt...
geloof dat dit die poppies ofzo zijn.. die fransen... na na na na nananaquote:
Frans Bauer, dat kan je horen aan de nanananana... o nee, die zingt lalalalalala. Geen idee verderquote:
Ach, dat wordt niks. Gitaarmuziek heeft toch geen toekomst!quote:
Zweep eroverquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:18 schreef FritsFlits het volgende:
Geen idee, maar volgens mij had ik op Brabant gestemd. Maar even voor de goede orde, ik vind het veel te hoog staan...
Ik roteer tussen radiostations, ik zal het niet merken dat dat nummer ook heetgedraaid zal worden...quote:
owwwwwwwwwww zijn dit die backstreetboys?quote:
Ik moest lachen en ik heb nog niet eens al iets gedronkenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:19 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Frans Bauer, dat kan je horen aan de nanananana... o nee, die zingt lalalalalala. Geen idee verder
Familie komt uit Brabant en ik zal ook weer een keer terugkerenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:19 schreef djenneke het volgende:
[..]
Zweep erover![]()
Serieus, hoe kun je er dan op stemmen, als het volgens jou niet eens tot de top 24 behoort?
Ja, er gaan geruchten dat die dood isquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
owwwwwwwwwww zijn dit die backstreetboys?
daar speelde robbie toch in?!?!?!
Nee joh, die zat toch in Boyzone Five?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
owwwwwwwwwww zijn dit die backstreetboys?
daar speelde robbie toch in?!?!?!
In 1962 had je het eerste muziekprogramma op TV. Gepresenteerd door Herman Stok. Moest een panel voor publiek uitmaken welke groep of welk nummer door zou breken.quote:
Was dat een band?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:20 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Nee joh, die zat toch in Boyzone Five?
Wie kreeg er niet mee aan de stok!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
In 1962 had je het eerste muziekprogramma op TV. Gepresenteerd door Herman Stok. Moest een panel voor publiek uitmaken welke groep of welk nummer door zou breken.
Henk van Ulsen :
'Wat een geschreeuw, dit is niet normaal, tenenkrommend. En dan die haren. Dit is eenmalig. Horen we niks meer van.'
Had ie het over Love me do van The Beatles.
Ik ben een Brabantse... so what???quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:20 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Familie komt uit Brabant en ik zal ook weer een keer terugkeren
Bij platenmaatschappij Decca liep er ook al iemand rond die er niks in zag.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:21 schreef tong80 het volgende:
[..]
In 1962 had je het eerste muziekprogramma op TV. Gepresenteerd door Herman Stok. Moest een panel voor publiek uitmaken welke groep of welk nummer door zou breken.
Henk van Ulsen :
'Wat een geschreeuw, dit is niet normaal, tenenkrommend. En dan die haren. Dit is eenmalig. Horen we niks meer van.'
Had ie het over Love me do van The Beatles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |