Idd.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:20 schreef Michelangelo2 het volgende:
One van Metallica ook heel goed natuurlijk![]()
Yupquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:20 schreef Michelangelo2 het volgende:
One van Metallica ook heel goed natuurlijk![]()
100x iddquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:23 schreef Michelangelo2 het volgende:
Vind deze eerlijk gezegd een stuk beter dan Nothing Else Matters.
Ook een mooi nummer.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:29 schreef FritsFlits het volgende:
Eén van m'n all time favorites zo meteenSimon and Garfunkel
Dat dacht ik ook al. Bij Hallelujah is het bijvoorbeeld een zootje gewordenquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:29 schreef Ferdo het volgende:
Toch knap, van de vijftienhonderd+ uitvoeringen is het de enige die de Top2000 haalde.
Ook 1 van mijquote:
Helaas alweer het laatste van die twee, maar dat geldt op deze hoogte natuurlijk voor zo'n beetje elke act bij elk nummer.quote:
Hmmh, nee dat is niet prettig idd. Er is wel een nieuw beleid nu. Heb je vandeweek ff voorbij zien flitsen in de chat, en vond t wel gezellig iig!quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:07 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik ken ze ook al vrij lang, maar ben er een tijdje terug uitgestapt. Mensen werden er zonden reden uitgemieterd bijvoorbeeld. Kan er slecht tegen als mensen zo worden behandeld.
iddquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:36 schreef MarijeH het volgende:
Dochters van marco Borsato. Zo'n mooi nummer.![]()
Toch vind ik je stiekem wel lief hoorquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:36 schreef MarijeH het volgende:
Dochters van marco Borsato. Zo'n mooi nummer.![]()
de tijd gaat zo snelquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:38 schreef nipeng het volgende:
Dit is nog wel uit te houden als je maar in gedachten houdt dat hierna Bruce komt.
De tijd gaat toch snel.
smaakpapillen stuk?quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:38 schreef FritsFlits het volgende:
Dan heb ik liever 'Nu jij er bent' van Trijntje
Helemaal mee eens. Fantastisch nummer he!quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:41 schreef nipeng het volgende:
Een van de mooiste Springsteen nummers.
jij bent te veel tekenfilmfanaatquote:
Valt mee. Heb eigenlijk weinig met Disney... alleen Beauty and the Beast vind ik echt mooi.quote:
Nu nog De Roos van Boudewijn de Groot en we zijn compleet. Helaas staat die niet in de Top2000. Nahja, zo mooi is dat nummer toch niet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:51 schreef Ferdo het volgende:
Ook een mooie overgang, van The Rose naar Whole Lotta Rosie.
Gezien het tijdstip zal het wel niet de albumversie worden, nee.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:54 schreef FritsFlits het volgende:
Volgens de webcam draaien ze de edit...
Ja klopt, ik had een fout gemaakt.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:56 schreef FritsFlits het volgende:
Eeej, moet dit niet topic 43 zijn trouwens?
Hoeft niet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:57 schreef MarijeH het volgende:
Ik zet het wel even in het feedback topic.
45 hoorde ik net.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:00 schreef djenneke het volgende:
Hoeveel topics waren het nu vorig jaar? Misschien dat we t toch nog wel evenaren
Moet kunnen, moet kunnen!quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:00 schreef djenneke het volgende:
Hoeveel topics waren het nu vorig jaar? Misschien dat we t toch nog wel evenaren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |