Dank, jullie ook natuurlijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:49 schreef MarijeH het volgende:
[..]Fijne jaarswisseling en de beste wensen voor 2011.
Doeiiiii, fijne jaarwisseling!quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:52 schreef Codiac het volgende:
Moet zo (eigenlijk een beetje helaas) naar een feestje: dus nu al vast: fijne avond en 2011 en al die andere onzin enzo. Ik zie jullie allen wel in de aftermath van de top2000: de nummers die het net niet haalde
Fijn 2011 gewenst!!quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:52 schreef Codiac het volgende:
Moet zo (eigenlijk een beetje helaas) naar een feestje: dus nu al vast: fijne avond en 2011 en al die andere onzin enzo. Ik zie jullie allen wel in de aftermath van de top2000: de nummers die het net niet haalde
Dag Codiacquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:52 schreef Codiac het volgende:
Hallo twantwente. Hoe is het?quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:52 schreef Codiac het volgende:
Is het nog te doen op de chat? Het is al heel lang niet meer gezellig daar. Veel mensen vinden zich geweldig en boven de anderen staan.. vooral de harde kern.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Prettige jaarwisseling iedereen die gaat!
Moet zeggen dat het toch weemoedige gevoelens losmaakt..laatste uren van het jaar..letterlijk aftellen naar de nr 1 en daarmee 2011..mensen in dit topic en op de chat nemen afscheid voor dit jaar.. begeleid door prachtige muziek..
Ben hierquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:03 schreef Michelangelo2 het volgende:
Sjonge jonge, waar zijn de die hards dan?![]()
Ja op zich wel..en die harde kern valt op zich wel mee..mensen kennen elkaar al jaren, maar praten over goede muziek is boven banden verheven.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Is het nog te doen op de chat? Het is al heel lang niet meer gezellig daar. Veel mensen vinden zich geweldig en boven de anderen staan.. vooral de harde kern.
Ik ken ze ook al vrij lang, maar ben er een tijdje terug uitgestapt. Mensen werden er zonden reden uitgemieterd bijvoorbeeld. Kan er slecht tegen als mensen zo worden behandeld.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:06 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ja op zich wel..en die harde kern valt op zich wel mee..mensen kennen elkaar al jaren, maar praten over goede muziek is boven banden verheven.
heel goed knulquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:58 schreef Diaan73 het volgende:
ik heb toch nog iets geschreven
en ik ben onder het account van diaan73
Het gaat goed...
Ik gun mijn echtgenote ook wat tijd deze week. We waren allebei vrij, maar hebben elkaar nauwelijks gezien.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:03 schreef Michelangelo2 het volgende:
Sjonge jonge, waar zijn de die hards dan?![]()
Houdoequote:Op vrijdag 31 december 2010 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gun mijn echtgenote ook wat tijd deze week. We waren allebei vrij, maar hebben elkaar nauwelijks gezien.
Allemaal een fantastische jaarafsluiting gewenst, met of zonder de Top 2000. Maar laat 2011 weer een muzikaal jaar worden met op het eind de vervloekte Top 2000, waar we niet met en niet zonder kunnen...
Tot volgend jaar, het was mij weer een waar genoegen...
Jammer, maar begrijpelijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gun mijn echtgenote ook wat tijd deze week. We waren allebei vrij, maar hebben elkaar nauwelijks gezien.
Allemaal een fantastische jaarafsluiting gewenst, met of zonder de Top 2000. Maar laat 2011 weer een muzikaal jaar worden met op het eind de vervloekte Top 2000, waar we niet met en niet zonder kunnen...
Alle goeds en tot de volgende top 2000quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Fijne jaarswisseling toegewenst en de beste wensen voor 2011. Tot volgend jaar.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
he hallo, ik wil nog slapen vannacht!quote:
mooi gesproken en voor jou en Mw. MM ook natuurlijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
kaartsequote:Op vrijdag 31 december 2010 20:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
mooi gesproken en voor jou en Mw. MM ook natuurlijk![]()
Wij gaan kaarten, laten af en toe nog wel iets van ons horen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |