Mja, Zo'n zevenhonderd posts in krap drie uur...is inderdaad wel een opgaaf.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:04 schreef djenneke het volgende:
Dat gaan we toch niet meer redden met zijn drieën
Vorig jaar werd het laatste topic rond deze tijd geopend geloof ik. Dus laten we het maar gewoon vergetenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:06 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Mja, Zo'n zevenhonderd posts in krap drie uur...is inderdaad wel een opgaaf.
Misschien istie gewoon verkoudenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:07 schreef FritsFlits het volgende:
DJ is gelijk al prutser van het uur met z'n verspreking. John Ledion
Wel zullen het verder toch met hem moeten doen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:07 schreef FritsFlits het volgende:
DJ is gelijk al prutser van het uur met z'n verspreking. John Ledion
Ach, en het is natuurlijk ook geen wedstrijd.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
Vorig jaar werd het laatste topic rond deze tijd geopend geloof ik. Dus laten we het maar gewoon vergeten
Ik vervang hem welquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wel zullen het verder toch met hem moeten doen.
Of heeft-ie zich vast ingedronken voor het feest na twaalven.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:08 schreef djenneke het volgende:
[..]
Misschien istie gewoon verkouden
Nee, maar het is wel duidelijk dat de interesse aan het afnemen is. Toch wel jammerquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Wel zullen het verder toch met hem moeten doen.
[..]
Ach, en het is natuurlijk ook geen wedstrijd.
Jij blij dat Prisencolinensinainciusol er niet zo hoog instaat.quote:
Ik hoop het voor hemquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:09 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Of heeft-ie zich vast ingedronken voor het feest na twaalven.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:09 schreef FritsFlits het volgende:
Dire Straits![]()
[ afbeelding ]
Mark voetbalde ook!
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:09 schreef FritsFlits het volgende:
Dire Straits![]()
[ afbeelding ]
Mark voetbalde ook!
[ afbeelding ]
Idem dito gezien. Geweldig die improvisatiesquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:09 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Mark Knopfler, van de zomer gezien in de HMH. Hij speelt nu zittend maar kan het nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |