quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:41 schreef hole1988 het volgende:
voor de spotify mensjes hier de rob 2000+ http://open.spotify.com/u(...)Bd7sTPhgVCEfaEUKQTwv
Van 21:00 tot 23:00 uur.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:49 schreef Piles het volgende:
Is er ook al iemand bezig om de volledige Rob2000+ en Flip2010 als download aan te bieden?
En dan bedoel ik niet als podcast, maar alle nummers
Hoe laat is Stenders op 3FM trouwens?
Ernstig illegaal, maar het zou echt geweldig zijn!quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:49 schreef Piles het volgende:
Is er ook al iemand bezig om de volledige Rob2000+ en Flip2010 als download aan te bieden?
Ik hou me ook aanbevolenquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:16 schreef broer het volgende:
[..]
Ernstig illegaal, maar het zou echt geweldig zijn!
http://podcast.kxradio.nl/specials/download.phpquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:28 schreef Qunix het volgende:
Heeft iemand toevallig een link naar de Rob2000+ podcast?
Dank!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:28 schreef Piles het volgende:
[..]
http://podcast.kxradio.nl/specials/download.php
En de playlist: http://kxradio.nl/home.php?action=rob2000
Ze hebben tot 31 december, 15.00 uur, gepresenteerd. Vanaf dat moment is het de Flip 2010.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:06 schreef Qunix het volgende:
gaat het nou helemaal door tot 31december?
Laatste 25 uur door Rob en Fred idd, rest non-stopquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:47 schreef 3rdRock het volgende:
hoe zit dat nou met die rob2000+?
die is niet alleen door Rob gepresenteerd? Rob heeft alleen die marathon gedaan toch?
Aha, duidelijk!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Laatste 25 uur door Rob en Fred idd, rest non-stop
helder, dan download ik alleen de rob en fred marathonquote:Op zaterdag 1 januari 2011 22:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Laatste 25 uur door Rob en Fred idd, rest non-stop
Dan mis je wel de onbekende juweeltjes in de lijst.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
helder, dan download ik alleen de rob en fred marathon
dat zal best, maar om nou die hele lijst te gaan luisteren.... eerst maar ruimte op mn HDD vrijmaken, misschien dat ik het dan alsnog doequote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan mis je wel de onbekende juweeltjes in de lijst.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 23:56 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan mis je wel de onbekende juweeltjes in de lijst.
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:28 schreef broer het volgende:
Die Rob2000+-lijst in Spotify is echt fantastisch. Er komt hier al de hele dag continu briljante muziek uit de speakers.
Dat is geen geheim op KX hoorquote:Op woensdag 5 januari 2011 20:15 schreef 3rdRock het volgende:
Het lijkt of er niks voorbereid is en ik vraag me af of dat niet stiekem ook echt zo is
nee, maar zo klinkt op 3FM ook, en eigenlijk vroeger ook al, met uitzondering van de sketches in die tijd natuurlijk. bij sommige dj's heb ik het idee dat ze een verhaaltje oplezen, bij Rob en Fred heb ik het ideedat ze om 4uur binnenkomen, gaan zitten en 3 uur vollullen!quote:
Volgende week misschien?quote:Op donderdag 6 januari 2011 16:07 schreef 3rdRock het volgende:
zo, dat was leuk. nu weer naar 3FM
tot ooit!
misschien als ik die dag weer vrij ben, iets waar ik niet van uit ga. misschien later de podcastsquote:
ik ben nu rond een uur of kwart over 11 aanbeland. en ze beginnen duidelijk moe en af en toe wat melig te wordenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:08 schreef Qunix het volgende:
Heerlijk om de Rob marathon te horen!
Jelmer jingles
Ik heb zojuist uur 8 gestart.
Ik ben nu dat het 7 uur in de ochtend is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben nu rond een uur of kwart over 11 aanbeland. en ze beginnen duidelijk moe en af en toe wat melig te worden
helemaal mee eens. mooie radio met met mooie presentaties en soms hilarische dj'squote:Op maandag 17 januari 2011 15:12 schreef Qunix het volgende:
Laatste uur!
Ik heb hem uit! Erg tof! Hoe tof? Zo tof en nog een beetje meer!
Zo maar alles op DVD branden
Beter laat dan nooitquote:
Heb al 700 nummersquote:Op zondag 16 januari 2011 19:44 schreef Piles het volgende:
Ik ben maar begonnen met de Rob2000+
Nee, niet alleen om te luisteren, maar ook om te verzamelen. Nog best veel werk
Wooow!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb al 700 nummersEind van het jaar heb ik alles wel compleet denk ik
Verzamelen kun je ook samen doen, natuurlijk. Dan gaat het dubbel zo snel. Heb je een overzicht van wat je hebt en wat je nog moet?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:08 schreef Piles het volgende:
Heb al 700 nummersEind van het jaar heb ik alles wel compleet denk ik
http://piles.nl/upload/Rob2000.xlsxquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:18 schreef broer het volgende:
[..]
Verzamelen kun je ook samen doen, natuurlijk. Dan gaat het dubbel zo snel. Heb je een overzicht van wat je hebt en wat je nog moet?
quote:Inge Ipenburg dj op KX Radio
Inge Ipenburg krijgt haar eigen programma op KX Radio. Ipenburg, die nationale faam verwierf als Martine Hafkamp in Goede Tijden, Slechte Tijden, is elke woensdagavond, van 19.00 tot 21.00 uur, te horen op het radiostation van Rob Stenders.
Ipenburg presenteerde onlangs een VIPcast uitzending op KX. Daarin draaien Bekende Nederlanders een uur lang hun favoriete muziek. Die ervaring is door alle partijen als dusdanig prettig ervaren, dat het heeft geresulteerd in een vast programma.
Naast Inge Ipenburg en Rob Stenders, hebben ook Nico Dijkshoorn, Kluun, Jeroen van Inkel, Leo Blokhuis, Carice van Houten en Henk Westbroek eigen programma's op KX Radio.
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:59 schreef purplerose het volgende:
Whehehe, ik win gewoon een dvd bij Fredje
wist geeneens dat ik meedeed maar toch leuk!!
Ik retweete wat hij zei, wist ik veel dat ik daar wat mee kon winnenquote:
alles van de twitter dat ie voorleest van MissCherrieBomb ben ik!quote:
is stenders er niet?quote:Op donderdag 24 februari 2011 14:52 schreef purplerose het volgende:
[..]
alles van de twitter dat ie voorleest van MissCherrieBomb ben ik!
Hoe bedoel je? Wat kwaliteit betreft of wat financiële situatie betreft?quote:Op donderdag 24 februari 2011 17:28 schreef Tim_Schuhmacher het volgende:
Hoe dramatisch is het met KXRadio gesteld?
quote:Op donderdag 3 maart 2011 12:34 schreef naatje_1 het volgende:
IK BEN HET LAATSTE UUR VAN DE MARATHON INGEGAAN(die van voor de jaarwisseling)
Van mijzelf. Ik heb dit gevonden door iedere keer related video's te kijken. Als het leuk klinkt sla ik het op en kijk ik verder.quote:
Het is wel de stijl van hun, vandaar dat ik het hier post.quote:Op donderdag 3 maart 2011 13:18 schreef broer het volgende:
Op die manier. Ik dacht dat je een lijstje van Siebelink en Stenders had gevonden.
quote:Op woensdag 9 maart 2011 12:46 schreef Piles het volgende:
http://www.nu.nl/muziek/2(...)an-rob-stenders.html
Goh, dus KX ClassiKX had een half jaar geleden op een willekeurige dinsdagmiddag maar zes luisteraars? Dan is dit inderdaad een fikse stijging.quote:FIKSE TOENAME KX RADIO LUISTERCIJFERS
KX Radio, het internet radiostation van Rob Stenders, heeft in maart haar eigen luistercijfer record gebroken. Van november 2010 tot maart 2011 is het aantal unieke luisteraars gestegen met 250% Dit mede dankzij de komst van nog meer bekende DJ’s met een muziekhart, zoals Tim Knol en Manuela Kemp en de geslaagde samenwerkingsverbanden met NU.nl en Muziek.nl.
Ook KX ClassiKX laat een fors stijgende lijn zien. Binnen een half jaar heeft deze nonstop stream met klassiekers uit de pop, rock, funk en soul het aantal luisteraars bijna verdrievoudigd.
Bron.
Wel in de Skream remixquote:Op maandag 4 april 2011 22:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat was hem, was de titel enzulks even kwijt.
Op de site is vervolgens niets te vinden. Lekker handig.quote:Nieuws: KX Zakelijk: KX ZAKELIJK KX is niet alleen Radio 4 the Love of Music, want met onze muziekliefde kunnen en ...
En dat was als antwoord op;quote:Op dinsdag 5 april 2011 17:24 schreef naatje_1 het volgende:
@PatrickWobben @naatje_1 Beetje laat maar: thx!
@stomphorst
Jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:21 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Je hebt het journaal zitten luisteren?
Ik loop dus 10min achter, wanne plaatquote:
Ik ook eigenlijk jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:30 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dat album moet ik ook nog eens luisteren.
Het hele album van The Subs =quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik loop dus 10min achter, wanne plaat![]()
[..]
Ik ook eigenlijk ja![]()
.
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:38 schreef Sersjee het volgende:
Freddie draaide Meeting across the river.
Wat een held is het ookquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:59 schreef broer het volgende:
Voor de Ratz-vrienden die het nog niet op zijn Twitter hadden gelezen: Ratz vervangt vannacht tussen 04.00 en 06.00 uur Bert van Lent op 3FM.
Da's toch echt wel tof voor hem.
Het is bijna aandoenlijk om zijn twitterpagina te lezen, zo blij als een kind is ie.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:51 schreef broer het volgende:
En hij mag aankomende nacht nog een keer, las ik.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat een held is het ook
Hij is zo heerlijk enthousiast altijd
Pas sinds vorig jaarquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:12 schreef TheZapster het volgende:
Toch wel pijnlijk dat dit topic nog open is
Goede TT iddquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:12 schreef TheZapster het volgende:
Toch wel pijnlijk dat dit topic nog open is
quote:Er moet heel snel een partner komen voor KX Radio, anders gaat het radiostation ten onder. Dat zegt Rob Stender, eigenaar van de internetzender in de VARA gids. "We moeten studiohuur betalen aan Eyeworks, we moeten geld afdragen aan auteursrechtenorganisaties als Buma/Stemra en er zijn nog wat oude schulden. We halen nu echt alles uit onze studio-apparatuur. Mark Reman moet vaak zesdehands stekkerdozen solderen", aldus de dj.
KX Radio is al bji veel investeerders langs gegaan, maar dat heeft nog geen resultaat opgeleverd. "We hebben nog meegedaan aan de veiling van FM-frequenties. Er kwamen er twee beschikbaar. We hadden wat potjes met geld gevonden, we hadden een doortimmerd business-plan en we dachten dat we een goede kans maakten. Maar ineens bleek dat we negentien miljoen euro moesten meenemen voor alleen een frequentie. Dat is voor ons niet op te brengen. Voor niemand, denk ik", aldus Stenders.
KX Radio is inmiddels niet meer via de digitale kabel te ontvangen.
En deel 2:twitter:martijnmuijs twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 19:04:33Leuk stukkie in de #VARAgids over het hobbyhoekje bij #KXRadio - http://moby.to/s006xk reageer retweet
twitter:martijnmuijs twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 19:05:02Leuk stukkie in de #VARAgids over het hobbyhoekje bij #KXRadio - http://moby.to/7yzpih reageer retweet
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:27 schreef Sersjee het volgende:
"Waarom ren jij voor kinderen in Honduras?"
"Omdat het kan!"
"In Zuilen rennen we meestal voor kinderen uit Marokko..."![]()
Fred
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:27 schreef Sersjee het volgende:
"Waarom ren jij voor kinderen in Honduras?"
"Omdat het kan!"
"In Zuilen rennen we meestal voor kinderen uit Marokko..."![]()
Fred
twitter:dijkshoorn twitterde op dinsdag 23-08-2011 om 22:01:06Als ik nou gvd nog 1 keer de woorden drie en effem hoor sleur ik je volgende week door de hele studio. LAAT HET LOSS!!!!!! reageer retweet
twitter:marijkeroskam twitterde op dinsdag 23-08-2011 om 22:03:10@djratz wat @dijkshoorn zegt :-) Klaar ermee en je omringen met leuke dingen en toffe mensen. En platen die je zelf wilt draaien. X reageer retweet
Nee, maar wat dat betreft was het sowieso al raar dat ze hem lieten invallen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef Sersjee het volgende:
Geen idee. Ik gok dat de reacties op zijn invalbeurten niet al te positief zijn geweest. Nou heb ik het niet gehoord (want tussen 4 en 6 slaap ik), maar op basis van z'n programma op KX snap ik het wel. Zijn stijl is niet bepaald des 3FMs en al helemaal niet zoals Bertje.
De waarheid mag gehoord worden.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:22 schreef TheZapster het volgende:
Fred is een afstammeling van Jezus Christus![]()
En Ed Struijlaart is er ook blij mee.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:44 schreef TheZapster het volgende:
Eddie Zoey vanaf oktober elke maandag op kx
twitter:EdStruijlaart twitterde op donderdag 08-09-2011 om 16:22:29ah ok, @eddyzoey1 gaat dus mijn 2 uren op maandag overnemen hoor ik net. Of nee, 1 uur. Want 2 is toch wat veel. #kxradio reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |