Jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:21 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Je hebt het journaal zitten luisteren?
Ik loop dus 10min achter, wanne plaatquote:
Ik ook eigenlijk jaquote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:30 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Dat album moet ik ook nog eens luisteren.
Het hele album van The Subs =quote:Op dinsdag 21 juni 2011 20:32 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik loop dus 10min achter, wanne plaat![]()
[..]
Ik ook eigenlijk ja![]()
.
quote:Op maandag 27 juni 2011 15:38 schreef Sersjee het volgende:
Freddie draaide Meeting across the river.
Wat een held is het ookquote:Op woensdag 13 juli 2011 22:59 schreef broer het volgende:
Voor de Ratz-vrienden die het nog niet op zijn Twitter hadden gelezen: Ratz vervangt vannacht tussen 04.00 en 06.00 uur Bert van Lent op 3FM.
Da's toch echt wel tof voor hem.
Het is bijna aandoenlijk om zijn twitterpagina te lezen, zo blij als een kind is ie.quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:51 schreef broer het volgende:
En hij mag aankomende nacht nog een keer, las ik.
quote:Op donderdag 14 juli 2011 16:45 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Wat een held is het ook
Hij is zo heerlijk enthousiast altijd
Pas sinds vorig jaarquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:12 schreef TheZapster het volgende:
Toch wel pijnlijk dat dit topic nog open is
Goede TT iddquote:Op dinsdag 26 juli 2011 22:12 schreef TheZapster het volgende:
Toch wel pijnlijk dat dit topic nog open is
quote:Er moet heel snel een partner komen voor KX Radio, anders gaat het radiostation ten onder. Dat zegt Rob Stender, eigenaar van de internetzender in de VARA gids. "We moeten studiohuur betalen aan Eyeworks, we moeten geld afdragen aan auteursrechtenorganisaties als Buma/Stemra en er zijn nog wat oude schulden. We halen nu echt alles uit onze studio-apparatuur. Mark Reman moet vaak zesdehands stekkerdozen solderen", aldus de dj.
KX Radio is al bji veel investeerders langs gegaan, maar dat heeft nog geen resultaat opgeleverd. "We hebben nog meegedaan aan de veiling van FM-frequenties. Er kwamen er twee beschikbaar. We hadden wat potjes met geld gevonden, we hadden een doortimmerd business-plan en we dachten dat we een goede kans maakten. Maar ineens bleek dat we negentien miljoen euro moesten meenemen voor alleen een frequentie. Dat is voor ons niet op te brengen. Voor niemand, denk ik", aldus Stenders.
KX Radio is inmiddels niet meer via de digitale kabel te ontvangen.
En deel 2:twitter:martijnmuijs twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 19:04:33Leuk stukkie in de #VARAgids over het hobbyhoekje bij #KXRadio - http://moby.to/s006xk reageer retweet
twitter:martijnmuijs twitterde op dinsdag 09-08-2011 om 19:05:02Leuk stukkie in de #VARAgids over het hobbyhoekje bij #KXRadio - http://moby.to/7yzpih reageer retweet
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:27 schreef Sersjee het volgende:
"Waarom ren jij voor kinderen in Honduras?"
"Omdat het kan!"
"In Zuilen rennen we meestal voor kinderen uit Marokko..."![]()
Fred
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:27 schreef Sersjee het volgende:
"Waarom ren jij voor kinderen in Honduras?"
"Omdat het kan!"
"In Zuilen rennen we meestal voor kinderen uit Marokko..."![]()
Fred
twitter:dijkshoorn twitterde op dinsdag 23-08-2011 om 22:01:06Als ik nou gvd nog 1 keer de woorden drie en effem hoor sleur ik je volgende week door de hele studio. LAAT HET LOSS!!!!!! reageer retweet
twitter:marijkeroskam twitterde op dinsdag 23-08-2011 om 22:03:10@djratz wat @dijkshoorn zegt :-) Klaar ermee en je omringen met leuke dingen en toffe mensen. En platen die je zelf wilt draaien. X reageer retweet
Nee, maar wat dat betreft was het sowieso al raar dat ze hem lieten invallen.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 23:13 schreef Sersjee het volgende:
Geen idee. Ik gok dat de reacties op zijn invalbeurten niet al te positief zijn geweest. Nou heb ik het niet gehoord (want tussen 4 en 6 slaap ik), maar op basis van z'n programma op KX snap ik het wel. Zijn stijl is niet bepaald des 3FMs en al helemaal niet zoals Bertje.
De waarheid mag gehoord worden.quote:Op donderdag 8 september 2011 15:22 schreef TheZapster het volgende:
Fred is een afstammeling van Jezus Christus![]()
En Ed Struijlaart is er ook blij mee.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:44 schreef TheZapster het volgende:
Eddie Zoey vanaf oktober elke maandag op kx
twitter:EdStruijlaart twitterde op donderdag 08-09-2011 om 16:22:29ah ok, @eddyzoey1 gaat dus mijn 2 uren op maandag overnemen hoor ik net. Of nee, 1 uur. Want 2 is toch wat veel. #kxradio reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |