misschien als ik die dag weer vrij ben, iets waar ik niet van uit ga. misschien later de podcastsquote:
ik ben nu rond een uur of kwart over 11 aanbeland. en ze beginnen duidelijk moe en af en toe wat melig te wordenquote:Op dinsdag 11 januari 2011 09:08 schreef Qunix het volgende:
Heerlijk om de Rob marathon te horen!
Jelmer jingles
Ik heb zojuist uur 8 gestart.
Ik ben nu dat het 7 uur in de ochtend is.quote:Op donderdag 13 januari 2011 18:46 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ben nu rond een uur of kwart over 11 aanbeland. en ze beginnen duidelijk moe en af en toe wat melig te worden
helemaal mee eens. mooie radio met met mooie presentaties en soms hilarische dj'squote:Op maandag 17 januari 2011 15:12 schreef Qunix het volgende:
Laatste uur!
Ik heb hem uit! Erg tof! Hoe tof? Zo tof en nog een beetje meer!
Zo maar alles op DVD branden
Beter laat dan nooitquote:
Heb al 700 nummersquote:Op zondag 16 januari 2011 19:44 schreef Piles het volgende:
Ik ben maar begonnen met de Rob2000+
Nee, niet alleen om te luisteren, maar ook om te verzamelen. Nog best veel werk
Wooow!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb al 700 nummersEind van het jaar heb ik alles wel compleet denk ik
Verzamelen kun je ook samen doen, natuurlijk. Dan gaat het dubbel zo snel. Heb je een overzicht van wat je hebt en wat je nog moet?quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:08 schreef Piles het volgende:
Heb al 700 nummersEind van het jaar heb ik alles wel compleet denk ik
http://piles.nl/upload/Rob2000.xlsxquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:18 schreef broer het volgende:
[..]
Verzamelen kun je ook samen doen, natuurlijk. Dan gaat het dubbel zo snel. Heb je een overzicht van wat je hebt en wat je nog moet?
quote:Inge Ipenburg dj op KX Radio
Inge Ipenburg krijgt haar eigen programma op KX Radio. Ipenburg, die nationale faam verwierf als Martine Hafkamp in Goede Tijden, Slechte Tijden, is elke woensdagavond, van 19.00 tot 21.00 uur, te horen op het radiostation van Rob Stenders.
Ipenburg presenteerde onlangs een VIPcast uitzending op KX. Daarin draaien Bekende Nederlanders een uur lang hun favoriete muziek. Die ervaring is door alle partijen als dusdanig prettig ervaren, dat het heeft geresulteerd in een vast programma.
Naast Inge Ipenburg en Rob Stenders, hebben ook Nico Dijkshoorn, Kluun, Jeroen van Inkel, Leo Blokhuis, Carice van Houten en Henk Westbroek eigen programma's op KX Radio.
quote:Op maandag 14 februari 2011 15:59 schreef purplerose het volgende:
Whehehe, ik win gewoon een dvd bij Fredje
wist geeneens dat ik meedeed maar toch leuk!!
Ik retweete wat hij zei, wist ik veel dat ik daar wat mee kon winnenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |