Zou ik echt stoer vindenquote:
in de wikiquote:
Ik ben blij dat ik geen onderburen hebquote:
Ik ben blij dat de onderbuurman de huismeester isquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:01 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ben blij dat ik geen onderburen heb.
Ja, maar die is er nog nietquote:
Mijn buren geven er niet zoveel om als ik de muziek hard zetquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ben blij dat de onderbuurman de huismeester isEn nouja, m'n buren, die hebben al de hele dag al mee kunnen genieten
http://fok.3fmfan.nl/opquote:
en waaromquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:04 schreef CindieY het volgende:
En toen ging de bel, of m'n buurmeisje bij mij mag douchen
Fijne jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:04 schreef DaMook het volgende:
Zo mensen, het was gezellig. Nu ga ik het weer even met irl vrienden gezellig hebben
.
Fijne avond allemaal en alvast een goede jaarwisseling.
TOT VOLGEND JAAR ALLEMAAL![]()
![]()
![]()
![]()
.
geilquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:04 schreef CindieY het volgende:
Die Header is oud.. Frank staat er niet bij en die ene gozer staat er nog inquote:
Dag Mook! Veel plezier.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:04 schreef DaMook het volgende:
Zo mensen, het was gezellig. Nu ga ik het weer even met irl vrienden gezellig hebben
.
![]()
![]()
![]()
.
Vandaag begint SRquote:
Stuur haar maar bij mij langsquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:04 schreef CindieY het volgende:
Beperkt warm water, studentenwoningen. Zij had geen warm water meer, ik nog welquote:
Veel plezier moppie!quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:04 schreef DaMook het volgende:
.
![]()
![]()
![]()
.
Ze is al bezetquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Stuur haar maar bij mij langs
Jij ook op jullie feestjequote:
en toch apart dat door de nieuwe lay-out de afbeeldingen niet meer aan elkaar vastzittenquote:
Zijn ze beetje doof of kunnen ze gehoorapparaat uitzettenquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn buren geven er niet zoveel om als ik de muziek hard zet.
Ik woon naast allochtonen die geven er ook niet zoveel om.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn buren geven er niet zoveel om als ik de muziek hard zet.
Ik woon naast buren die de muziek zelf ook altijd hard hebbenquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik woon naast allochtonen die geven er ook niet zoveel om.
Mooi.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:09 schreef naatje_1 het volgende:
heavy shit aan vuurwerk hier in de buurt
maar dat kan toch helemaal niet naatjequote:
Veel plezier! en jij ook alvast een gelukkig en gezond 2011quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:15 schreef CindieY het volgende:
Nou, wij beginnen elkaars kamers door te drentelen nu en de deuren staan wagenwijd open. Ik zeg: veel plezier allemaal vanavond, wees voorzichting met drank, vuurwerk en mist! GELUKKIG NIEUWJAAR alvast!![]()
![]()
sirolf werkt momenteel bij 3fm mischien dat hij wat foto's kan regelen. Ik kan er wel een collage van makenquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:34 schreef miieejj het volgende:
die 6 kleine foto's met die dj's er in.. kunnen die niet een keer vervangen worden ??
verandering..
ofzoiets
![]()
als dat zou kunnen..quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
sirolf werkt momenteel bij 3fm mischien dat hij wat foto's kan regelen. Ik kan er wel een collage van maken
Ben je de boerenkool van de muur af aan het schrapen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:39 schreef Pino112 het volgende:
Godverdomme, eten onder #HELLO, wat een fucking faal is dat toch![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben je de boerenkool van de muur af aan het schrapen.
Bijna wel jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben je de boerenkool van de muur af aan het schrapen.
Welke foto'tjes?quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:34 schreef miieejj het volgende:
die 6 kleine foto's met die dj's er in.. kunnen die niet een keer vervangen worden ??
verandering..
ofzoiets
![]()
Giel had het niet meerquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:41 schreef Pino112 het volgende:
Giel, bende gij een brillenjood OFWA?![]()
toen uploadde ik nog niet begon pas met pinkpopquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Aaaaargh, die staan dus ook niet meer op YouTube
FOK!ken, tv kijken, vuurwerk kijken, kennissen gelukkig nieuwjaar wensen, FOK!ken slapen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:45 schreef miieejj het volgende:
veel plezier vanavond wat jullie allemaal gaan doen![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
FOK!ken, tv kijken, kennissen gelukkig nieuwjaar wensen, vuurwerk afsteken, vuurwerk kijken, feesten, bier zuipen, nog meer feesten, bier zuipen, slapen
oke.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
FOK!ken, tv kijken, vuurwerk kijken, kennissen gelukkig nieuwjaar wensen, FOK!ken slapen.
ik zie 2 pluspuntenquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
FOK!ken, tv kijken, vuurwerk kijken, kennissen gelukkig nieuwjaar wensen, FOK!ken slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
ik kan het wel, maar ik heb wat materiaal nodigquote:
juahquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alleen de plaatjes hoeven maar aangepast te worden toch?
Jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alleen de plaatjes hoeven maar aangepast te worden toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |