als dat zou kunnen..quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:36 schreef hole1988 het volgende:
[..]
sirolf werkt momenteel bij 3fm mischien dat hij wat foto's kan regelen. Ik kan er wel een collage van maken
Ben je de boerenkool van de muur af aan het schrapen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:39 schreef Pino112 het volgende:
Godverdomme, eten onder #HELLO, wat een fucking faal is dat toch![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben je de boerenkool van de muur af aan het schrapen.
Bijna wel jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:40 schreef Cee het volgende:
[..]
Ben je de boerenkool van de muur af aan het schrapen.
Welke foto'tjes?quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:34 schreef miieejj het volgende:
die 6 kleine foto's met die dj's er in.. kunnen die niet een keer vervangen worden ??
verandering..
ofzoiets
![]()
Giel had het niet meerquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:41 schreef Pino112 het volgende:
Giel, bende gij een brillenjood OFWA?![]()
toen uploadde ik nog niet begon pas met pinkpopquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:43 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Aaaaargh, die staan dus ook niet meer op YouTube
FOK!ken, tv kijken, vuurwerk kijken, kennissen gelukkig nieuwjaar wensen, FOK!ken slapen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:45 schreef miieejj het volgende:
veel plezier vanavond wat jullie allemaal gaan doen![]()
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
FOK!ken, tv kijken, kennissen gelukkig nieuwjaar wensen, vuurwerk afsteken, vuurwerk kijken, feesten, bier zuipen, nog meer feesten, bier zuipen, slapen
oke.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
FOK!ken, tv kijken, vuurwerk kijken, kennissen gelukkig nieuwjaar wensen, FOK!ken slapen.
ik zie 2 pluspuntenquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
FOK!ken, tv kijken, vuurwerk kijken, kennissen gelukkig nieuwjaar wensen, FOK!ken slapen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
ik kan het wel, maar ik heb wat materiaal nodigquote:
juahquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alleen de plaatjes hoeven maar aangepast te worden toch?
Jaquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:50 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Alleen de plaatjes hoeven maar aangepast te worden toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |