Jij ook op jullie feestjequote:
en toch apart dat door de nieuwe lay-out de afbeeldingen niet meer aan elkaar vastzittenquote:
Zijn ze beetje doof of kunnen ze gehoorapparaat uitzettenquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn buren geven er niet zoveel om als ik de muziek hard zet.
Ik woon naast allochtonen die geven er ook niet zoveel om.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:03 schreef DaMook het volgende:
[..]
Mijn buren geven er niet zoveel om als ik de muziek hard zet.
Ik woon naast buren die de muziek zelf ook altijd hard hebbenquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik woon naast allochtonen die geven er ook niet zoveel om.
Mooi.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:09 schreef naatje_1 het volgende:
heavy shit aan vuurwerk hier in de buurt
maar dat kan toch helemaal niet naatjequote:
Veel plezier! en jij ook alvast een gelukkig en gezond 2011quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:15 schreef CindieY het volgende:
Nou, wij beginnen elkaars kamers door te drentelen nu en de deuren staan wagenwijd open. Ik zeg: veel plezier allemaal vanavond, wees voorzichting met drank, vuurwerk en mist! GELUKKIG NIEUWJAAR alvast!![]()
![]()
sirolf werkt momenteel bij 3fm mischien dat hij wat foto's kan regelen. Ik kan er wel een collage van makenquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:34 schreef miieejj het volgende:
die 6 kleine foto's met die dj's er in.. kunnen die niet een keer vervangen worden ??
verandering..
ofzoiets
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |