Volgens jou heb ik pokon nodig, dus dat zou betekenen dat het geen knallers zijnquote:
Whut?quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb een foto van jou met je Holladieee Cup Cee Decolleteee
POSTEN!quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb een foto van jou met je Holladieee Cup Cee Decolleteee
Neequote:
Echt wel!quote:En das toch geen Cup Cee![]()
Ik was vannacht aan het uploaden en zo ineens zag ik het; je decolleteeej.quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik was vannacht aan het uploaden en zo ineens zag ik het; je decolleteeej.
Je begrijpt dat ik niet meer aan slapen ben toegekomen
Ik heb ze allemaal in m'n eigen emmert, maar dan moet je dus inloggen met mijn ww.quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WIE heeft die foto gemaakt!
En zullen we een photobucket delen ervoor? Gooi ik mijne daar ook in
Met de snelheid van de laatste tijd kunnen we vanavond de 1050 wel halen. Misschien zelfs wel de 1100 als we zo doorgaanquote:
1050 zou wel mooi zijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Met de snelheid van de laatste tijd kunnen we vanavond de 1050 wel halen. Misschien zelfs wel de 1100 als we zo doorgaan
Zal ik doenquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal in m'n eigen emmert, maar dan moet je dus inloggen met mijn ww.
Dus maak maar een nieuwe aan, gooi ik ze daar ook ff in
Heb je er afwasmiddel in gedaan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Van het gourmetten, duh![]()
Oh, en Greys? Je azijnbakjestip heeft tot nu toe 2 dooien opgeleverd.
En 2000 levenden geloof ik
Ja goed zo ,durf te dromenquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Met de snelheid van de laatste tijd kunnen we vanavond de 1050 wel halen. Misschien zelfs wel de 1100 als we zo doorgaan
Witte wijn azijn met afwasmiddel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je er afwasmiddel in gedaan?
Misschien had je dan toch niet de goede azijn
Of het goede afwasmiddel.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:59 schreef Greys het volgende:
Dirkh zou trots zijn op deze TT!
Oh en...Gelukkig Nieuwjaar APK!!!!
(want daar is het nu twaalf uur)
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Witte wijn azijn met afwasmiddel.
Ik heb er nu schoonmaakazijn bij ingegooid.
En dat in combinatie met de gourmetdampen maakt deze woonkamer tot een ware Lushwinkel
Mag gewoon zuipenquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:38 schreef indaha het volgende:
[..]
Wel uitkijken met alcohol als het nog bloed want dat werkt bloedverdunnend.
en beterschap
PM is ook goedquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:56 schreef Ingetje79 het volgende:
En no way dat er foto's van de gourmetmeet online komen
Wat fijn voor je want het is saai om oudjaar met een glaasje prik te vierenquote:
Joh, ik zuip zelfs met oxycodonquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:08 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat fijn voor je want het is saai om oudjaar met een glaasje prik te vieren
Ja die heeft mijn man ook, maar volgens mij is hij er zo aan gewend dat hij er met drinken geen last meer van heeftquote:
Niet dat hij zoveel drinkt hoor(voor dat iemand de verkeerde indruk krijgtquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja die heeft mijn man ook, maar volgens mij is hij er zo aan gewend dat hij er met drinken geen last meer van heeft
Alleen doe ik niet zo heel erg mee. Ik ga zometeen gezellig zijn en zoquote:
Nah, valt mee met dat saai. We hebben zelfs alcoholvrije champagne gevonden die niet naar appelsap smaaktquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:08 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat fijn voor je want het is saai om oudjaar met een glaasje prik te vieren
Jij ook Bamba.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:25 schreef Bamba het volgende:
Ik moet zo alweer weg, maar ik kan natuurlijk niet weg om jullie hier allemaal een hele fijne jaarwisseling te wensen!!!! Heel veel plezier vanavond!!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Niet dat hij zoveel drinkt hoor(voor dat iemand de verkeerde indruk krijgt)
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:29 schreef Greys het volgende:
Nok, als je wilt meedoen, de prijsvraag staat online
Delete(n): het nieuwe waxen
Dat zou al opgehouden moeten zijn. hoewel het wel wat kan nabloeden. het kan zelfs zijn dat je morgen ineens een flinke enge vieze bloedstolling als een klodder achter uit je keel kan raspen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:29 schreef Qwea het volgende:
Hey, hoelang blijft zoiets bloeden? 16u is hij getrokken. Het bloeden is niet echt minder geworden. De verdoving is wel uitgewerkt
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alleen doe ik niet zo heel erg mee. Ik ga zometeen gezellig zijn en zo
Ja ik ga ook zo eten en dan niet meer op Fok tot in het nieuwe jaar.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij ook Bamba.
En iedereen hier die de hort op gaat of offline gaat.
Veel plezier en een heel fijn nieuw jaar.
Nou, het is dus niet opgehoudenquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat zou al opgehouden moeten zijn. hoewel het wel wat kan nabloeden. het kan zelfs zijn dat je morgen ineens een flinke enge vieze bloedstolling als een klodder achter uit je keel kan raspen.
Maar echt... ik raad je aan om van de alcohol af te blijven. Zoals gezegd wordt bloed daar dunner van en dat moet je nu net niet hebben.
Auw auwquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:29 schreef Greys het volgende:
Heb je er dan geen gaasje meer in of iets er tussen doenwat de bloeding dicht kan duwenquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, het is dus niet opgehoudener komt nog evenveel uit als 16:00. Stel nou dat het over 2u nog zo is, moet ik dan de HAP raadplegen? En ik drink sowieso maar even niet want als ik wel naar de HAP moet, kan ik fietsen
.
Maar ik was bij de SEH om 17u om te vragen hoe het zat icm humira... en ik heb gelijk gevraagd of ik mocht drinken. Geen hele flessen of kratten maar ik mocht best wat drankjes zei ze. Verdoofde lekker
Maar goed, als ik nog misschien moeie autorijden, dan maar nie doen.
En mijn lege kiesholte klopt
Ik heb geen gaasje erin gekregen van de tandartsquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Heb je er dan geen gaasje meer in of iets er tussen doenwat de bloeding dicht kan duwen
mmm ik kan me niet herinneren dat het bij mij lang bleef bloeden. Al heb ik mezelf verdoofd met peperwodka toen de twee uit de bovenkaak eruit waren, dus daar herinner ik me sowieso niet veel vanquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, het is dus niet opgehoudener komt nog evenveel uit als 16:00. Stel nou dat het over 2u nog zo is, moet ik dan de HAP raadplegen? En ik drink sowieso maar even niet want als ik wel naar de HAP moet, kan ik fietsen
.
Maar ik was bij de SEH om 17u om te vragen hoe het zat icm humira... en ik heb gelijk gevraagd of ik mocht drinken. Geen hele flessen of kratten maar ik mocht best wat drankjes zei ze. Verdoofde lekker
Maar goed, als ik nog misschien moeie autorijden, dan maar nie doen.
En mijn lege kiesholte klopt
Mja, dat zou kunnen... alleen ik vind het vet goor en raar voelen om iets van papier, watten, gaas,zakdoen, ect in mijn waffel te hebben. Wacht het wel even rustig af. Heb wel ruim 20 min over mijn stukje vlees gedaan omdat ik maar aan 1 kant kon kauwenquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:42 schreef indaha het volgende:
Anders misschien een gek idee maar ik bedoel het serieus een stuk tampon erin wat het bloed opvangt zodat je dat niet zo proeft in je mond.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:41 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
mmm ik kan me niet herinneren dat het bij mij lang bleef bloeden. Al heb ik mezelf verdoofd met peperwodka toen de twee uit de bovenkaak eruit waren, dus daar herinner ik me sowieso niet veel van
Ik wens je ondanks je kies een fijne avond en beterschap ermee.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, dat zou kunnen... alleen ik vind het vet goor en raar voelen om iets van papier, watten, gaas,zakdoen, ect in mijn waffel te hebben. Wacht het wel even rustig af. Heb wel ruim 20 min over mijn stukje vlees gedaan omdat ik maar aan 1 kant kon kauwen
Fijne avond en jaarwisselingquote:
Fijne avond en jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:47 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik wens je ondanks je kies een fijne avond en beterschap ermee.
En natuurlijk een gelukkig nieuwjaar![]()
Tot volgend jaar allemaal
Zelfdequote:Op vrijdag 31 december 2010 18:47 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik wens je ondanks je kies een fijne avond en beterschap ermee.
En natuurlijk een gelukkig nieuwjaar![]()
Tot volgend jaar allemaal
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:52 schreef Barbaaf het volgende:
Prettige jaarwisseling voor degenen die nu gaan
Dat had ik dus bij de SEH gevraagdquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:28 schreef Rewimo het volgende:
Misschien zorgt een van je medicijnen wel voor dat bloeden joh. Ik zou het even navragen als je belt.
Goezzoquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:33 schreef Qwea het volgende:
Heb er eerst maar ff een gaaaaaasje in gepropt
Mike heeft een film gedownload. Social media. Dus die kijken we. En zuipen mocht wel van de arts en tandarts. Geen hele krattenquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Goezzo
En niet teveel zuipen vanavond denk ik![]()
Of maakt dat niet uit?
Wat gaan jullie in godsnaam kijken vanavond? Ik weet het niet!
Maar, maar, maarquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Q, zolang die wond nog niet bloedt mag je echt niet drinken heur.....zelfs zo min mogelijk gewoon drinken, omdat je daarmee de wond openhoudt.
Dus gedraag je ff vanaaf svp
Whut?quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Q, zolang die wond nog niet bloedt mag je echt niet drinken heur.....zelfs zo min mogelijk gewoon drinken, omdat je daarmee de wond openhoudt.
Dus gedraag je ff vanaaf svp
GEEN wijn meer voor ing! IK HERHAAL : GEEN wijn meer voor ing!quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
GEEN wijn meer voor ing! IK HERHAAL : GEEN wijn meer voor ing!
Weinig Geen animo voor een boyzilian so far.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:29 schreef Greys het volgende:
De heren durven idd nog niet echtquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:16 schreef Pagan het volgende:
[..]
Weinig Geen animo voor een boyzilian so far.
Zeker wetenquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:20 schreef Pagan het volgende:
Fijne avond iedereen, pas goed op oogjes, vingertjes, huisdieren en al het andere wat je dierbaar is.
Vooral jij,Gandalf Barbaaf.
Huh? Je mag bier drinken en neemt Heineken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:56 schreef Qwea het volgende:
Ik ben ff snel naar de HAP geweest vanwege het bloeden. Zag er goed uit, niks meer aan doen, veel koud drinken. Ook bier. Dus ik zit aan de ijskoude heineken![]()
fijne jaarwisseling iedereen die gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Hoe is het met de olieramp? Je werkte toch bij NUON, niet bij BP?quote:
Zeker een of ander goed voornemen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:23 schreef Ml-etje het volgende:
vanaf visite, alwaar we een sportschool zoeken
Uhuhquote:Op vrijdag 31 december 2010 21:23 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Zeker een of ander goed voornemen?
Iets met treintjes?quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:15 schreef Maes het volgende:
![]()
Allemaal veel lok en seine voor het nieuwe jaar![]()
![]()
quote:
donequote:Op vrijdag 31 december 2010 21:24 schreef Greys het volgende:
http://taalprof.web-log.n(...)verkiezing-2010.html
Daar rechts in het rijtje even FOK! aanklikken graag
Wat Rewimo ook al zei, maar dan hoef je niet eerst het TTK topic door te lezen
Top!quote:
Jij ook Blissebeeb! Jij hebt veel om naar uit te kijken in 2011!quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:44 schreef MissBliss het volgende:
Hoi!! Allemaal een fijne jaarwisseling gewenst!!![]()
![]()
Muizel!quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:44 schreef Muis006 het volgende:
Hoiii!
Ladiezz, hoe was het sjoermetten?
Elies, dankjewel voor de kaart!
Dat is een souvenir that keeps on givingquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Muizel!
Sjoermetten was gezelligIng denkt er nog elke minuut aan terug!
Door de lucht die nog steeds in haar huis hangt...
Van mij ook wel hoor. Wij zijn niet zo van die nachtbrakersquote:Op vrijdag 31 december 2010 22:42 schreef Nonneke het volgende:
allebei![]()
van mij mag het wel 12 uur zijn
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Muizel!
Sjoermetten was gezelligIng denkt er nog elke minuut aan terug!
Door de lucht die nog steeds in haar huis hangt...
quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:46 schreef Greys het volgende:
[..]
Top!
[..]
Jij ook Blissebeeb! Jij hebt veel om naar uit te kijken in 2011!![]()
Nog een uurtjequote:Op vrijdag 31 december 2010 22:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Van mij ook wel hoor. Wij zijn niet zo van die nachtbrakersMaar we kijken nu eindelijk Wim Kan (eerste dvd deed het niet
) en dat is wel erg leuk
Ik heb hem een paar keer live gezien zelfsquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:02 schreef Nonneke het volgende:
Nog een uurtje![]()
ik geloof niet dat ik ooit Wim Kan gezien heb
Die kreeg ik van Hara net.quote:We will open the book.
Its pages are blank.
We are going to put words on them ourselves.
The book is called "Opportunity" and its first chapter is New Year's Day.
Eerlijk gejat hoorquote:
O ik hoop dat hij gauw weer terug is en er niet te veel geknald wordtquote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:38 schreef Oognip het volgende:
Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Mijn nieuwe jaar is niet zo leuk begonnenben bij mijn moeder en haar katten zaten in de garage (altijd 's nachts) en de garagedeur is elektrisch. Nu is er op het knopje van de afstandsbediening gedrukt, tijdens een knuffel dus katten ontsnapt
De ene was gauw weer binnen maar de andere is nog steeds buiten
Ow jakkiequote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:38 schreef Oognip het volgende:
Mijn nieuwe jaar is niet zo leuk begonnenben bij mijn moeder en haar katten zaten in de garage (altijd 's nachts) en de garagedeur is elektrisch. Nu is er op het knopje van de afstandsbediening gedrukt, tijdens een knuffel dus katten ontsnapt
Ik hoop dat 2011 jou ook gaat brengen wat je wenstquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:03 schreef ElisaB het volgende:
Allemaal een heel gelukkig 2011
Een aantal van jullie wens ik in 2011 wat extra's. Gewoon omdat het er in 2010 niet helemaal in zat. Hou je doel voor ogen en ga recht vooruit!
Franca
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:04 schreef Qwea het volgende:
Ik moest lachen om je sms greysHier ook namelijk
Het smsen ligt wel vaker in de knoop met O&N, dus misschien komt ie bij jou later binnenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:09 schreef Oognip het volgende:
Het kattenluikje staat open, op de stand dat ie alleen naar binnen kan. Hopelijk komt ie snel.
Ik heb ook geen sms gekregen van mijn vader en mijn broer en vriend welOf hij heeft gewoon niks gestuurd of het ligt aan mijn provider maar dat lijkt me niet omdat ik wel van anderen sms'jes hen ontvangen...
Ik wens jullie hetzelfde.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:10 schreef Pagan het volgende:
Wij wensen jullie allemaal een heel gezond en gelukkig 2011.
We duimen voor jullie kat hoor!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 00:38 schreef Oognip het volgende:
Naja ik ben ook niet gevraagd met kerst en mijn broer wel... Maar goed ik wil niet meteen ongezellig doen hierquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Het smsen ligt wel vaker in de knoop met O&N, dus misschien komt ie bij jou later binnen![]()
Of misschien heeft je vader per ongeluk bij jou vergeten een vinkje te zetten, hij zal het vast niet rot bedoelen
Maar er is niets voorgevallen tussen jou en je vader dat je weet?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Naja ik ben ook niet gevraagd met kerst en mijn broer wel... Maar goed ik wil niet meteen ongezellig doen hier
Nah er is wel iets voorgevallen en daar hadden we een meningsverschil over en daar kwamen we niet uit. Toen besloten we maar om erover op te houden omdat we het toch niet eens werden. Dat is 2 maanden geleden, verder een ecars gehad van hem voor kerst en heb ik hem ook gestuurd en nu wacht ik op hem maar word er wel een klein beetje verdrietig vanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar er is niets voorgevallen tussen jou en je vader dat je weet?
Dan moet je het morgen misschien gewoon even vragen![]()
Ik kan me niet voorstellen dat hij zomaar - zonder ruzie oid - jouw vriend bv wel smst nu en jou niet?
Dank je wel. Hopelijk pakken de veranderingen voor jou in 2011 goed uit.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wens jullie hetzelfde.
En ik hoop dat 2011 voor jullie zo mooi wordt dat al het leed uit 2010 een beetje vergeten kan worden
Dankje Elies! Maar waarom is jouw naam rood?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:25 schreef ElisaB het volgende:
Wat een slecht begin voor jou Oognip
Ik hoop dat alles morgen duidelijk wordt, poes weer veilig binnen is en je er alsnog een mooi begin van kunt maken
Omdat het kanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:33 schreef Oognip het volgende:
Dankje Elies! Maar waarom is jouw naam rood?
Whehehehehehe, ik ben blauwquote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Omdat het kan
Wegens succes herhaald: de FOK!kleurtjesactie
Je Tag!quote:
Mooi, dat is een goed begin van 2011!quote:
Dapper wolfjequote:Op zaterdag 1 januari 2011 01:46 schreef Strega het volgende:
Gelukkig 2011 allemaal. Hier hebben we Tashi, het kleine wolfje, als verdediger tegen vuurwerk en carbid. Wafwafwafwaf.
quote:
Tombolalalalalafan. *hips*quote:
Dat hoop ik ook voor jullie lieverd!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 02:08 schreef Bamba het volgende:
Ik wens jullie ook alllemaal een heel erg gelukkig nieuwjaar! Dat al jullie dromen en wensen uit mogen komen in 2011![]()
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 03:57 schreef Barbaaf het volgende:
Nog even een potje poker aangezwengeld![]()
MI: had jij niet een vent om er even van langs te geven?
Klaarwakker enzoquote:Op zaterdag 1 januari 2011 04:00 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
hoezo moet ik die ervan langs geven?
Truste Ing!quote:
Ben bang dat iedereen hier verder onder zeil isquote:
Ik vond het heul erg stiekem een heul klein beetje lenteachtig aandoen, net buiten.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 06:51 schreef Barbaaf het volgende:
En weer thuis. Warm dat het is buiten (en binnen), 't lijkt meer op het soort winters dat we de afgelopem jaren meegemaakt hebben, met +5 graden in de nacht
Wat fijnquote:
Waarom heb je een advertentie gezet?quote:
Die van mij zijn 12 en 7, niet meer verkoopbaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:52 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Waarom heb je een advertentie gezet?
quote:
quote:
Wat dan nog meer?quote:
Och jeetje heeft ze verder nog wel familie ofzo die op haar let?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:00 schreef oh-oh het volgende:
Ja want?
Duidelijk zijn Ml![]()
Ik krijg net een sms van een benedenbuurvrouw. Ik had al een tijdje het idee dat het niet helemaal jofel gaat daar, tis een oudere vrouw, en haar man is in 2009 overleden.
Nu heel verhaal met gelukswensen voor het nieuwe jaar, en dan door Bert en Mieke.
Bert is dus al 18 maanden dood of zo
Jij ook Nokquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:02 schreef nokwanda het volgende:
Een heel fijn nieuwjaar voor jullie allemaal. Veel gezondheid en alles wat jullie willen.
Hij is al verwijderdquote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:24 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
valt me nog mee dat hij nog maar 32 keer bekeken is
Dank je wel. Ik begin maandag in ieder geval met iets nieuwsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Jij ook Nokdat je maar een hele fijne baan mag vinden.
Ja hopen dat die familie het oppaktquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:17 schreef oh-oh het volgende:
Ja sneu he.
Het is zo een sms die ze aan iedereen gestuurd heeft, dus ook aan zijn familie neem ik aan, ik werd dr echt naar van een beetje...
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:21 schreef Rewimo het volgende:
Christan heeft ook een goed voornemen voor dit jaar: groter worden dan ik
Ik vrees dat het hem nog gaat lukken ook. Hij is nu 10 en komt tot mijn wenkbrauwen. En ik ben 1.65, dus redelijk gemiddeld.
Ik heb geen voortuin.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
gezond gras in je voortuin? weet ik et
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:
Ja, was gezelligquote:
Ook gezelligquote:
Ja, daar kwam ie vanochtend ineens meequote:
Dat doe ik vandeweek nog. We hebben een flinke bananenplant gekregen om op die plek te zettenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:40 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ook gezellig![]()
ga de kerstboom aftuigen
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:40 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja, daar kwam ie vanochtend ineens mee
Slechtquote:
Ben je inmiddels gestopt met bloeden?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Slecht
Nou, slecht is een groot woordIk heb heel licht een katertje.. en stervens honger maar we hebben niks wat ik kan eten met mijn bek
Lekkerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:58 schreef oh-oh het volgende:
wat heb je nu weer Q???
Zo ging Chico het nieuwe jaar in![]()
[ afbeelding ]
Ik snap er geen kont vanquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:02 schreef Ml-etje het volgende:
We hebben gister apart van elkaar inkopen gedaanlaten we het erop houden dat we 2 dingen hetzelfde hadden en die gemixt aten dan proef je het verschil tussen de ene of de andere winkel wel flink. Maar het vlees was heeeerlijk
anders iets van yoghurt of pudding of anders van die babypotjes (maar die zijn niet zo lekkerquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
Slecht
Nou, slecht is een groot woordIk heb heel licht een katertje.. en stervens honger maar we hebben niks wat ik kan eten met mijn bek
Ja heel prima.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:01 schreef indaha het volgende:
[..]
Lekker, hoe was het gegaan met de hondjes en het vuurwerk
Eh... met 10/11 jaar ook al?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:01 schreef ElisaB het volgende:
@ Rewimo: onze stelregel: als je boven mij uitgroeit, ga je op kamers
@ allemaal: nogmaals de beste wensen
ook beste wensen van mij , maar ik vind het zielig dat een 10 jarige al bijna op kamers moetquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik snap er geen kont van
Goedemorgen allemaal; ik ben wakker en heb dus héérlijk uitgeslapen
@ oh-oh: wat sneu voor dat mensje
@ Rewimo: onze stelregel: als je boven mij uitgroeit, ga je op kamers
@ allemaal: nogmaals de beste wensen
Sort ofquote:
Have fun Tomboquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:25 schreef tombolafan het volgende:
Ing
Ik ga richting zusje om vader en stiefmoeder en -zusje gelukkig nieuwjaar te wensen
Maakten de blommekes jullie faal nog een beetje goed?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Sort of
[..]
Have fun Tombo![]()
Wij hoeven alleen ff bij mijn ouders langs, want vannacht hebben we de schone ouders al gedaan
Jup, toen we er rond half 1 aankwamen waren ze niet thuis, dus we hebben de bloemen bij de voordeur neergelegd. Nog geen kwartier later telefoon dat ze er weer waren en of we nog kwamen.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Maakten de blommekes jullie faal nog een beetje goed?
Gelukkig maar!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Jup, toen we er rond half 1 aankwamen waren ze niet thuis, dus we hebben de bloemen bij de voordeur neergelegd. Nog geen kwartier later telefoon dat ze er weer waren en of we nog kwamen.
Dus die kant maar weer opgesjouwd![]()
Veel plezier bij de oudersch
Kan nietquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:05 schreef indaha het volgende:
[..]
anders iets van yoghurt of pudding of anders van die babypotjes (maar die zijn niet zo lekker)
Lekker rustig aan het nieuwe jaar beginnenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:34 schreef oh-oh het volgende:
Ik ga nergens heen vandaag, morgen ook niet
![]()
Ff bietje uitzieken nu maar
quote:Ongeregeldheden bij bekendmaking Taalzuurpruim 2010
De bekendmaking van de Taalzuurpruim van het Jaar, volgens traditie in zaal "De Bierhoeve" in het op de grens van Nederland en België gelegen Arendonk, is vannacht uitgelopen op ongeregeldheden en chaos. Hoewel er protest is aangetekend, werd FOK!-forumpagina Originele Taal- en Spelfouten uitgeroepen tot winnaar (of verliezer, dat ligt er maar aan hoe je het bekijkt). Die mag dus het hele jaar voor de grootste Taalzuurpruim uitgemaakt worden.
Update: Inmiddels wordt er op het FOK!-forum, geheel in stijl, al gemopperd over het aangetekende protest. Zo bevestigt de uitslag van grootste Taalzuurpruim zichzelf al snel. Plasterks protest kan dus niet erg serieus genomen worden.
Geen ideequote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:55 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ben je inmiddels gestopt met bloeden?
Afgezien van zuivel shit niet. En ik kan ook wel iets eten... gisteren frikandel gehad dat wilde wel... maar brood en zuivel en sjit niet. En om nou telkens frikandel te gaan etenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 13:01 schreef Rewimo het volgende:
Chico
Q, heb je niks vloeibaars (zonder alchohol bedoel ik)?
Geniaal stukjequote:
Nou...niet alles maar tegelijk. Er moet wat te wensen blijvenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:02 schreef nokwanda het volgende:
Een heel fijn nieuwjaar voor jullie allemaal. Veel gezondheid en alles wat jullie willen.
Er zit geen mijter meer in je plaatjequote:
Ja, kan ik me voorstellen. Niet leukquote:Op zaterdag 1 januari 2011 12:17 schreef oh-oh het volgende:
Ja sneu he.
Het is zo een sms die ze aan iedereen gestuurd heeft, dus ook aan zijn familie neem ik aan, ik werd dr echt naar van een beetje...
Yayyyyyyyyyy jij zuurpruimquote:Op zaterdag 1 januari 2011 14:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Er zit geen mijter meer in je plaatjeen wel in je ondertitel (en check de mijne
)
quote:
Lekker is dat he?quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:03 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
ben ook weer gecrasht
heb nog niet zoveel energie maar alles is gestofzuigert en wil nu alleen nog een wasje draaien
![]()
Het is hier trouwens leeg
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:02 schreef Ingetje79 het volgende:
"Zo, die is goed op klompen!"
Voor Greys
1050quote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaan we straks trouwens verder in 1001 of in 1050?
Woorden schieten mij tekort...ech woarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]Ik ben benieuwd naar die foto van Tombo ja met jouw klompen aan.
Trouwens...
Dit is de tweede Nieuwjaarsdag dat ik intens teleurgesteld ben, omdat de verkeerde Sisi film op isVorig jaar werd de goede aangekondigd in de previews en zonden ze de verkeerde uit en nu weer hetzelfde. De previews met Romy Schneider, en de uitzending met... weet ik veel. Een heel andere versie
![]()
Zo, dat lucht op.
1050 X 300 zinnige postsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaan we straks trouwens verder in 1001 of in 1050?
Lekker maar ook wel erg leegquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:06 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Lekker is dat he?![]()
Hier is de energie ook ver te zoeken en meneer I. is nog onder z'n dekbed aan het zoeken naar energie![]()
Straks eerst maar ff naar m'n ouders en dan ga ik wel eea doen in huis, dan hoef ik daarna tenminste niets meer.
Ik vraag me dat echt afquote:
Om 16.30 uur op Ned2 wel de echte maar wel nummer 3 in de rij. R en ik zitten al klaarquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:07 schreef Greys het volgende:
[..]Ik ben benieuwd naar die foto van Tombo ja met jouw klompen aan.
Trouwens...
Dit is de tweede Nieuwjaarsdag dat ik intens teleurgesteld ben, omdat de verkeerde Sisi film op isVorig jaar werd de goede aangekondigd in de previews en zonden ze de verkeerde uit en nu weer hetzelfde. De previews met Romy Schneider, en de uitzending met... weet ik veel. Een heel andere versie
![]()
Zo, dat lucht op.
Ja maar dus óók niet die ene waar ze gaan trouwenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:14 schreef Maes het volgende:
[..]
Om 16.30 uur op Ned2 wel de echte maar wel nummer 3 in de rij. R en ik zitten al klaar
Toch wel pas na half 12 hè?quote:
Beter iets dan nietsquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:15 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dus óók niet die ene waar ze gaan trouwen
Sissiquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:17 schreef Ingetje79 het volgende:
Waar gaat het eiks over? Sissi?
Of echt over Sisi?
/confuuuused
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Dus officieel is het toch Sisi?quote:Zeer bekend, ook in Nederland, zijn de Sisi-triologie van Ernst Marischka met de destijd nog onbekende Romy Schneider in de hoofdrol:
Sisi (1955)
Sisi - Die junge Kaiserin (1956)
Sisi - Schicksalsjahre einer Kaiserin (1957)
Deze weinig presentieuze maar sterk op de emotie van de kijker werkende films worden in veel landen nog regelmatig op tv uitgezonden en hebben veel aan de mythe Sisi bijgedragen. Haar levensverhaal werd in 1991 opnieuw verfilmd onder de titel Sissi en in Wenen ging in 1992 de musical Elisabeth in premiére. In het keizerlijk paleis van Wenen bevindt zich direct naar het appartement vna de keizer een Sisi-museum dat vooral aan het privé leven is gewijd.
In 1997 werd de animatie serie Princess Sisi geproduceerd. De in 1991 gemaakte fiolm, die het werkelijke leven van de depressieve en neurotische Keizerin liet zien, werd bij het grote publiek geen succes.
Ik heb die films nog nooit gezienquote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Sissi![]()
(Waarvan ze het op tv altijd als Sisi schrijven - nu ook weer in de digitenne aankondiging - en ik het dan altijd fout overneemOverigens heet haar zus Nene dus ik vond Sisi dan logischer
)
[ afbeelding ]
quote:
* Pagan is nooit de beroerdstequote:Op zaterdag 1 januari 2011 15:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]![]()
waar Pagan begon met de afbraak en Ingetje eindigde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |