Volgens jou heb ik pokon nodig, dus dat zou betekenen dat het geen knallers zijnquote:
Whut?quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb een foto van jou met je Holladieee Cup Cee Decolleteee
POSTEN!quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik heb een foto van jou met je Holladieee Cup Cee Decolleteee
Neequote:
Echt wel!quote:En das toch geen Cup Cee![]()
Ik was vannacht aan het uploaden en zo ineens zag ik het; je decolleteeej.quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:56 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik was vannacht aan het uploaden en zo ineens zag ik het; je decolleteeej.
Je begrijpt dat ik niet meer aan slapen ben toegekomen
Ik heb ze allemaal in m'n eigen emmert, maar dan moet je dus inloggen met mijn ww.quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
WIE heeft die foto gemaakt!
En zullen we een photobucket delen ervoor? Gooi ik mijne daar ook in
Met de snelheid van de laatste tijd kunnen we vanavond de 1050 wel halen. Misschien zelfs wel de 1100 als we zo doorgaanquote:
1050 zou wel mooi zijnquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Met de snelheid van de laatste tijd kunnen we vanavond de 1050 wel halen. Misschien zelfs wel de 1100 als we zo doorgaan
Zal ik doenquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik heb ze allemaal in m'n eigen emmert, maar dan moet je dus inloggen met mijn ww.
Dus maak maar een nieuwe aan, gooi ik ze daar ook ff in
Heb je er afwasmiddel in gedaan?quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
![]()
Van het gourmetten, duh![]()
Oh, en Greys? Je azijnbakjestip heeft tot nu toe 2 dooien opgeleverd.
En 2000 levenden geloof ik
Ja goed zo ,durf te dromenquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Met de snelheid van de laatste tijd kunnen we vanavond de 1050 wel halen. Misschien zelfs wel de 1100 als we zo doorgaan
Witte wijn azijn met afwasmiddel.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je er afwasmiddel in gedaan?
Misschien had je dan toch niet de goede azijn
Of het goede afwasmiddel.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 17:59 schreef Greys het volgende:
Dirkh zou trots zijn op deze TT!
Oh en...Gelukkig Nieuwjaar APK!!!!
(want daar is het nu twaalf uur)
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:01 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Witte wijn azijn met afwasmiddel.
Ik heb er nu schoonmaakazijn bij ingegooid.
En dat in combinatie met de gourmetdampen maakt deze woonkamer tot een ware Lushwinkel
Mag gewoon zuipenquote:Op vrijdag 31 december 2010 16:38 schreef indaha het volgende:
[..]
Wel uitkijken met alcohol als het nog bloed want dat werkt bloedverdunnend.
en beterschap
PM is ook goedquote:Op vrijdag 31 december 2010 17:56 schreef Ingetje79 het volgende:
En no way dat er foto's van de gourmetmeet online komen
Wat fijn voor je want het is saai om oudjaar met een glaasje prik te vierenquote:
Joh, ik zuip zelfs met oxycodonquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:08 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat fijn voor je want het is saai om oudjaar met een glaasje prik te vieren
Ja die heeft mijn man ook, maar volgens mij is hij er zo aan gewend dat hij er met drinken geen last meer van heeftquote:
Niet dat hij zoveel drinkt hoor(voor dat iemand de verkeerde indruk krijgtquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:10 schreef indaha het volgende:
[..]
Ja die heeft mijn man ook, maar volgens mij is hij er zo aan gewend dat hij er met drinken geen last meer van heeft
Alleen doe ik niet zo heel erg mee. Ik ga zometeen gezellig zijn en zoquote:
Nah, valt mee met dat saai. We hebben zelfs alcoholvrije champagne gevonden die niet naar appelsap smaaktquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:08 schreef indaha het volgende:
[..]
Wat fijn voor je want het is saai om oudjaar met een glaasje prik te vieren
Jij ook Bamba.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:25 schreef Bamba het volgende:
Ik moet zo alweer weg, maar ik kan natuurlijk niet weg om jullie hier allemaal een hele fijne jaarwisseling te wensen!!!! Heel veel plezier vanavond!!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:22 schreef indaha het volgende:
[..]
Niet dat hij zoveel drinkt hoor(voor dat iemand de verkeerde indruk krijgt)
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:29 schreef Greys het volgende:
Nok, als je wilt meedoen, de prijsvraag staat online
Delete(n): het nieuwe waxen
Dat zou al opgehouden moeten zijn. hoewel het wel wat kan nabloeden. het kan zelfs zijn dat je morgen ineens een flinke enge vieze bloedstolling als een klodder achter uit je keel kan raspen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:29 schreef Qwea het volgende:
Hey, hoelang blijft zoiets bloeden? 16u is hij getrokken. Het bloeden is niet echt minder geworden. De verdoving is wel uitgewerkt
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Alleen doe ik niet zo heel erg mee. Ik ga zometeen gezellig zijn en zo
Ja ik ga ook zo eten en dan niet meer op Fok tot in het nieuwe jaar.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:27 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Jij ook Bamba.
En iedereen hier die de hort op gaat of offline gaat.
Veel plezier en een heel fijn nieuw jaar.
Nou, het is dus niet opgehoudenquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dat zou al opgehouden moeten zijn. hoewel het wel wat kan nabloeden. het kan zelfs zijn dat je morgen ineens een flinke enge vieze bloedstolling als een klodder achter uit je keel kan raspen.
Maar echt... ik raad je aan om van de alcohol af te blijven. Zoals gezegd wordt bloed daar dunner van en dat moet je nu net niet hebben.
Auw auwquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:29 schreef Greys het volgende:
Heb je er dan geen gaasje meer in of iets er tussen doenwat de bloeding dicht kan duwenquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, het is dus niet opgehoudener komt nog evenveel uit als 16:00. Stel nou dat het over 2u nog zo is, moet ik dan de HAP raadplegen? En ik drink sowieso maar even niet want als ik wel naar de HAP moet, kan ik fietsen
.
Maar ik was bij de SEH om 17u om te vragen hoe het zat icm humira... en ik heb gelijk gevraagd of ik mocht drinken. Geen hele flessen of kratten maar ik mocht best wat drankjes zei ze. Verdoofde lekker
Maar goed, als ik nog misschien moeie autorijden, dan maar nie doen.
En mijn lege kiesholte klopt
Ik heb geen gaasje erin gekregen van de tandartsquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:40 schreef indaha het volgende:
[..]
Heb je er dan geen gaasje meer in of iets er tussen doenwat de bloeding dicht kan duwen
mmm ik kan me niet herinneren dat het bij mij lang bleef bloeden. Al heb ik mezelf verdoofd met peperwodka toen de twee uit de bovenkaak eruit waren, dus daar herinner ik me sowieso niet veel vanquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou, het is dus niet opgehoudener komt nog evenveel uit als 16:00. Stel nou dat het over 2u nog zo is, moet ik dan de HAP raadplegen? En ik drink sowieso maar even niet want als ik wel naar de HAP moet, kan ik fietsen
.
Maar ik was bij de SEH om 17u om te vragen hoe het zat icm humira... en ik heb gelijk gevraagd of ik mocht drinken. Geen hele flessen of kratten maar ik mocht best wat drankjes zei ze. Verdoofde lekker
Maar goed, als ik nog misschien moeie autorijden, dan maar nie doen.
En mijn lege kiesholte klopt
Mja, dat zou kunnen... alleen ik vind het vet goor en raar voelen om iets van papier, watten, gaas,zakdoen, ect in mijn waffel te hebben. Wacht het wel even rustig af. Heb wel ruim 20 min over mijn stukje vlees gedaan omdat ik maar aan 1 kant kon kauwenquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:42 schreef indaha het volgende:
Anders misschien een gek idee maar ik bedoel het serieus een stuk tampon erin wat het bloed opvangt zodat je dat niet zo proeft in je mond.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:41 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
mmm ik kan me niet herinneren dat het bij mij lang bleef bloeden. Al heb ik mezelf verdoofd met peperwodka toen de twee uit de bovenkaak eruit waren, dus daar herinner ik me sowieso niet veel van
Ik wens je ondanks je kies een fijne avond en beterschap ermee.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:44 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, dat zou kunnen... alleen ik vind het vet goor en raar voelen om iets van papier, watten, gaas,zakdoen, ect in mijn waffel te hebben. Wacht het wel even rustig af. Heb wel ruim 20 min over mijn stukje vlees gedaan omdat ik maar aan 1 kant kon kauwen
Fijne avond en jaarwisselingquote:
Fijne avond en jaarwisselingquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:47 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik wens je ondanks je kies een fijne avond en beterschap ermee.
En natuurlijk een gelukkig nieuwjaar![]()
Tot volgend jaar allemaal
Zelfdequote:Op vrijdag 31 december 2010 18:47 schreef indaha het volgende:
[..]
Ik wens je ondanks je kies een fijne avond en beterschap ermee.
En natuurlijk een gelukkig nieuwjaar![]()
Tot volgend jaar allemaal
quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:52 schreef Barbaaf het volgende:
Prettige jaarwisseling voor degenen die nu gaan
Dat had ik dus bij de SEH gevraagdquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:28 schreef Rewimo het volgende:
Misschien zorgt een van je medicijnen wel voor dat bloeden joh. Ik zou het even navragen als je belt.
Goezzoquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:33 schreef Qwea het volgende:
Heb er eerst maar ff een gaaaaaasje in gepropt
Mike heeft een film gedownload. Social media. Dus die kijken we. En zuipen mocht wel van de arts en tandarts. Geen hele krattenquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Goezzo
En niet teveel zuipen vanavond denk ik![]()
Of maakt dat niet uit?
Wat gaan jullie in godsnaam kijken vanavond? Ik weet het niet!
Maar, maar, maarquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Q, zolang die wond nog niet bloedt mag je echt niet drinken heur.....zelfs zo min mogelijk gewoon drinken, omdat je daarmee de wond openhoudt.
Dus gedraag je ff vanaaf svp
Whut?quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:50 schreef Ingetje79 het volgende:
Q, zolang die wond nog niet bloedt mag je echt niet drinken heur.....zelfs zo min mogelijk gewoon drinken, omdat je daarmee de wond openhoudt.
Dus gedraag je ff vanaaf svp
GEEN wijn meer voor ing! IK HERHAAL : GEEN wijn meer voor ing!quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:02 schreef Qwea het volgende:
[..]
GEEN wijn meer voor ing! IK HERHAAL : GEEN wijn meer voor ing!
Weinig Geen animo voor een boyzilian so far.quote:Op vrijdag 31 december 2010 18:29 schreef Greys het volgende:
De heren durven idd nog niet echtquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:16 schreef Pagan het volgende:
[..]
Weinig Geen animo voor een boyzilian so far.
Zeker wetenquote:Op vrijdag 31 december 2010 20:20 schreef Pagan het volgende:
Fijne avond iedereen, pas goed op oogjes, vingertjes, huisdieren en al het andere wat je dierbaar is.
Vooral jij,Gandalf Barbaaf.
Huh? Je mag bier drinken en neemt Heineken.quote:Op vrijdag 31 december 2010 20:56 schreef Qwea het volgende:
Ik ben ff snel naar de HAP geweest vanwege het bloeden. Zag er goed uit, niks meer aan doen, veel koud drinken. Ook bier. Dus ik zit aan de ijskoude heineken![]()
fijne jaarwisseling iedereen die gaat
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Hoe is het met de olieramp? Je werkte toch bij NUON, niet bij BP?quote:
Zeker een of ander goed voornemen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:23 schreef Ml-etje het volgende:
vanaf visite, alwaar we een sportschool zoeken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |