ik tikte pas op invoeren nadat haar berichtje was geplaatst kennelijk, en haar reactie dus niet heb gelezen.quote:
Ah okeequote:Op vrijdag 31 december 2010 18:00 schreef TheHolyTiamat het volgende:
[..]
ik tikte pas op invoeren nadat haar berichtje was geplaatst kennelijk, en haar reactie dus niet heb gelezen.
Hihi, Debsterr heeft knieën op d'r poesquote:Op vrijdag 31 december 2010 18:58 schreef Debsterr het volgende:
Ja, ik wil! Om eindelijk eens een echt glad gevoel te ervaren zonder m'n knieën aan gort te snijden.
Danny is al kaal.quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:55 schreef Harajuku. het volgende:
Review
Een bekende mannelijke FOK!er zal zich binnenkort laten waxen bij Delete en jullie op de hoogte brengen van zijn bevindingen!
Ik zit hierop te wachten
quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi, Debsterr heeft knieën op d'r poes
Doen ze er dan meteen een castratiesetje bij cadeau?quote:Op vrijdag 31 december 2010 19:55 schreef Harajuku. het volgende:
Review
Een bekende mannelijke FOK!er zal zich binnenkort laten waxen bij Delete en jullie op de hoogte brengen van zijn bevindingen!
Ik zit hierop te wachten
Hoezo in godsnaam?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:20 schreef Xessive het volgende:
[..]
Doen ze er dan meteen een castratiesetje bij cadeau?
Echte mannen doen niet aan persoonlijke verzorging,quote:
Dat vind jij toch zeker niet?quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Echte mannen doen niet aan persoonlijke verzorging,.
Precies! Lekker laten woekeren.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:24 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Echte mannen doen niet aan persoonlijke verzorging,.
Nee, ik spreek voor Xessive.quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vind jij toch zeker niet?
Echte mannen durven roze te dragen en durven hier een review over te schrijven juist
quote:Op vrijdag 31 december 2010 21:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat vind jij toch zeker niet?
Echte mannen durven roze te dragen en durven hier een review over te schrijven juist
Ze zullen glimmen en zo zacht zijn, dat zelfs jij er even aan wil zitten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 22:58 schreef Xessive het volgende:
[..]
Dirkh.En daar ging mijn laatste hoop op een goede afloop voor de mannen van Nederland.
Tegen de tijd dat je huid zover hersteld is dat je er iemand aan durft te laten zitten, kun je er weer kaas mee raspen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:00 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ze zullen glimmen en zo zacht zijn, dat zelfs jij er even aan wil zitten.
Je bedoelt dat de elfestedentocht er op gereden kan worden, al is het dan lente. #gladjesquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:09 schreef Xessive het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je huid zover hersteld is dat je er iemand aan durft te laten zitten, kun je er weer kaas mee raspen.![]()
Stiekem ben ik natuurlijk gewoon jaloers.
Hé! Komt die review ook op de weblog?quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de elfestedentocht er op gereden kan worden, al is het dan lente. #gladjes
Vind het echtquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:11 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de elfestedentocht er op gereden kan worden, al is het dan lente. #gladjes
Oh, hihi, ik zat nog met die full body behandeling in m'n hoofdquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:52 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Hihi, Debsterr heeft knieën op d'r poes
Dat zal toch wel?quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:15 schreef Xessive het volgende:
[..]
Hé! Komt die review ook op de weblog?
Zo is dat, als je er toch bent, dan de Brazilian/Boyzilian wax for free als je uitgekozen wordt, en de rest gewoon er even bij.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:17 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh, hihi, ik zat nog met die full body behandeling in m'n hoofd.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:20 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Zo is dat, als je er toch bent, dan de Brazilian/Boyzilian wax for free als je uitgekozen wordt, en de rest gewoon er even bij.
Dompel mij maar in de wax (tot mijn kruin) en dan zien we wel verder.
Gaat Stefan met je mee? Dat lijkt me dan nog leuker.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:32 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Heb je wel eens gezien hoe ze een kip plukken?
Hell noquote:Op vrijdag 31 december 2010 23:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gaat Stefan met je mee? Dat lijkt me dan nog leuker.
Dan zal je je verwachtingen iets bij moeten stellen. Review okay, volledige controle op wat wel en niet getoond wordt okay, een ander mee... niet okay.quote:
Om het te doen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:34 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Gaat Stefan met je mee? Dat lijkt me dan nog leuker.
Okay, dan zet je er zelf een camera neer, opgelost!quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:39 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Dan zal je je verwachtingen iets bij moeten stellen. Review okay, volledige controle op wat wel en niet getoond wordt okay, een ander mee... niet okay.
Jij vindt het prettiger als Stefan mee gaat? Dat is wel heel erg ziek hoor.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:37 schreef Harajuku. het volgende:
Maar ik ben niet boos hoor, alleen teleurgesteld.
Oh, maar een camera ging sowieso mee.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Okay, dan zet je er zelf een camera neer, opgelost!
quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:40 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Oh, maar een camera ging sowieso mee.
Wel meteen de review van het jaar dan.quote:Op vrijdag 31 december 2010 23:39 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dat zou nog leuker zijn denk ik ja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |