Ligt eraan; mijn vader had het veelal over moffen, en wij, die geboren waren in WOII spraken daarover, maar de generatie na 1970 hoeft echt niet meer te klagen, die hebben een goede jeugd tegenmoet gezien.quote:Op vrijdag 31 december 2010 02:49 schreef Pumatje het volgende:
ja, ben nu 25, en wat wijzer.. maar het is me er altijd ingestampt thuis.
Duitsers noemen we moffen , en moffen zijn niet te vertrouwen..
verderop zitten Jappen, en jappen vergeven we nooit meer..
Ome lou!! Puma.. die heeft goddomme z'n eigen maaien uit zijn poep kunnen vissen om te kunnen eten in hun kamp.. etc.etc.
Bij mijn grootouders aan moeders kant zatten joden verstopt, maar mijn oma hield me altijd voor, xxxx niet alle moffe waren slecht.quote:Op vrijdag 31 december 2010 03:04 schreef Clan het volgende:
[..]
Ligt eraan; mijn vader had het veelal over moffen, en wij, die geboren waren in WOII spraken daarover, maar de generatie na 1970 hoeft echt niet meer te klagen, die hebben een goede jeugd tegenmoet gezien.
Ja pumatje heeft net aan zijn palen getrokken en wij maken er weer een zooitje vanquote:Op vrijdag 31 december 2010 03:06 schreef m.k het volgende:
zullen we er vannacht 10 maken voor lotus om op te ruimen?
Kan me niet herinneren, ik was amper 2 jaar toen WO II eindigde. Ik kan me alleen de nasleep herinneren, dat Amerikaanse soldaten in ons dorp, in Limburg aanwezig waren. Nabij, In de omgeving werden Erevelden aangelegd waar 'duizenden' Amerikaanse doden van het Ardennenoffensief werden begraven. Tijdens mijn kinderjaren fietste ik naast de aanleg van die oorlogsgraven op weg naar papa.quote:Op vrijdag 31 december 2010 03:07 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
Bij mijn grootouders aan moeders kant zatten joden verstopt, maar mijn oma hield me altijd voor, xxxx niet alle moffe waren slecht.
quote:Op vrijdag 31 december 2010 03:19 schreef Sine_Pari het volgende:
Vrouwtje kwam net voorbij schuiven en vroeg wat betekend Fok?![]()
![]()
Ja had ik haar al uitgelegt. Maar men heeft in Nederlands wat leuke woorden, zoals bv. fakkelquote:
Die WO II is maar een fractie, ik werd in 1943 geboren, en na twee zussen verliet mijn vader ons in 1949. Je was een hoerenzoon, een bastaard! Wij hebben, zonder onze pa zijn inkomen moeten doorbrengen. Als wij financiencien hadden gehad was ik tegenwoordig een miljonair geweest die een groot advocatenbureau had gehad, ipv dat heb ik alleen Lager Onderwijs gehad, en heb op mijn 16e voor mijn moeder en zussen moeten zorgen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 03:19 schreef Pumatje het volgende:
lijkt me toch apart Clan.
Voor mij was de wereldoorlog al precies 40 jaar afgelopen. Verplichte kost op de Basisschool tot Middelbare school. En zelfs in mijn opleidingen kwam dit naar voren toen ik kunstgeschiedenis studeerde.
Maar jij hebt daar toch een stukje deel van uitgemaakt. Dat is dus voor in ieder geval mij een andere tijd. Echt iets van "vroeger"maar niet te lang geleden. Helemaal als je als tiener de oorlog mee hebt gemaakt.
Meisjes gaan nu al aan de baby melk fles als ze de verkeerde shampoo hebben gebruikt...Zo beinvloedbaar. En dan maak je in een ander geval even een complete oorlog en bezetting mee, laat staan vervolging.
Apart ja![]()
goede rum drink ik
En hoe wil je dat met zekerheid kunnen zeggen?quote:Op vrijdag 31 december 2010 03:30 schreef Clan het volgende:
...Als wij financiencien hadden gehad was ik tegenwoordig een miljonair geweest die een groot advocatenbureau had gehad...
Mijn vader is in 1998 overleden, en drie maanden erna ging ik met FLO bij defensie, en ik,en mijn zussen hebben nooit meer hoeven werken ernaquote:Op vrijdag 31 december 2010 03:33 schreef Sine_Pari het volgende:
[..]
En hoe wil je dat met zekerheid kunnen zeggen?
Lekker.quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:09 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja niet echt ga meestal eerst rond 02:00 naar bed, en heb nu vrij dus kan wat later worden
* Gaat weer op zijn stoel zitten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:21 schreef Lotusss het volgende:
Goedemorgen! ER staat nu al in de rij om oliebollen te halen....
Don't worry, als ER terug is ga ik nog even een paar uur slapen!quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:22 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
* Gaat weer op zijn stoel zitten.
Wat ben jij vroeg wakker!?
Nee hoor, meestal "pest" ik hem wakker, om daarna weer lekker in slaap te vallen...quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:23 schreef Sine_Pari het volgende:
Mogguh Lotusss ER je wakker gepest?
Stalin gooit en jij brengt 'm terug?quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:23 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Don't worry, als ER terug is ga ik nog even een paar uur slapen!
Ben nu een speelgoedmuisje aan het apporteren met kater Stalin.... net een hond
quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Stalin gooit en jij brengt 'm terug?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 08:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Stalin gooit en jij brengt 'm terug?
Hoiquote:
Gooi een peuk in zijn tas met vuurwerk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:33 schreef Erasmo het volgende:
Ben veels te vroeg wakker geworden vandaag, zit zo'n blaag in de straat hier sinds vanmorgen 8 uur rotjes en babypijltjes af te steken.
Echt om de tien seconden zo'n ding, al uren lang
heb je zn nek gebroken?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:05 schreef Vronsky het volgende:
Er gooide net iemand vuurwerk naar m'n hond.
BRAND. MOORD. VERWOESTING. >: (
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:17 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, vanochtend vroeg eruit gegaan om oliebollen te kopen, stond ongeveer een half uurtje in de rij, viel dus nog mee. Daarna hebben we er samen eentje soldaat gemaakt, en na 8 jaar zonder oliebollen te hebben gezeten moet ik zeggen dat het me zeer goed smaakte
Ja, maar er is een verschil tussen met vuurwerk kloten (niets mis mee) en gericht op mensen en dieren gooien.. ben best wel blij dat die hond nu niet doodsbang is ervoor, was nog leuk geworden vanavond...quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:18 schreef ErwinRommel het volgende:
En ja, kut koters met hun rotjes, word er stront chagerijnig van (al geef ik toe dat ik dat vroeger ook afstook op de vroege ochtend)
all hail vronsky the mersyfulquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:17 schreef Vronsky het volgende:
Wilde het wel doen, maar heb hem maar even heel erg bang gemaakt.
Was zo'n groepje van een bepaalde bevolkingsgroep met bontkraagjes, kreeg te horen dat hij het niet zo bedoelde, en dat ik het niet moest doen daarom, dat jong dat gooide stond een beetje achteraan te kijken terwijl z'n vrienden niet helemaal wisten wat ze moesten doen
Mietjes dat het zijn, als je de ballen hebt om zoiets te flikken moet je ook de gevolgen kunnen ondergaan.
Ik heb het toch wel te doen met honden op 31 december. Onze hond is er toch altijd wel heel erg bang voor...quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:19 schreef Vronsky het volgende:
[..]
Ja, maar er is een verschil tussen met vuurwerk kloten (niets mis mee) en gericht op mensen en dieren gooien.. ben best wel blij dat die hond nu niet doodsbang is ervoor, was nog leuk geworden vanavond...
Ben uit bed dus zo irritant is het niet meer...quote:Op vrijdag 31 december 2010 10:37 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Gooi een peuk in zijn tas met vuurwerk.
Onze kat gaat gewoon niet naar buiten de komende paar dagen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:25 schreef m.k het volgende:
honden zijn makkelijk, zie maar eens een kat binnen te houden terwijl hij maar al te graag naar buiten wil
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:17 schreef Vronsky het volgende:
Was zo'n groepje van een bepaalde bevolkingsgroep met bontkraagjes, kreeg te horen dat hij het niet zo bedoelde, en dat ik het niet moest doen daarom, dat jong dat gooide stond een beetje achteraan te kijken terwijl z'n vrienden niet helemaal wisten wat ze moesten doen
Mietjes dat het zijn, als je de ballen hebt om zoiets te flikken moet je ook de gevolgen kunnen ondergaan.
Die heeft z'n kruit al voor middernacht verschoten dusquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ben uit bed dus zo irritant is het niet meer...
Hij is echt drillmatig zijn slof aan het opmaken
Trommelvuur!quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:28 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Ben uit bed dus zo irritant is het niet meer...
Hij is echt drillmatig zijn slof aan het opmaken
Zielig hoor.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:33 schreef Bouke-p het volgende:
Mijn katten komen nooit buiten, ik wil niet dat ze in de tuin van een ander schijten en bovendien heb ik 2 ras maine coons. Als die los buiten lopen ben ik ze zeker weten kwijt.....
Ik heb wel een soort vogelkooi op mn balkon gebouwd, daar kunnen ze dus wel naar buiten.
Wat heb je uberhaubt tegen ze gezegd dat ze zo bang voor je waren?quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:17 schreef Vronsky het volgende:
Dat ik hem een coma in zou slaan, het me geen fuck interesseerde dat ze met z'n zessen waren, en m'n hond liep nogal agressief te blaffenquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:39 schreef hcwp het volgende:
[..]
Wat heb je uberhaubt tegen ze gezegd dat ze zo bang voor je waren?
Toen hij zei dat hij het niet zo bedoelde, heb je hem toen een peer gegeven en gezegd dat je dat ook niet zo bedoelde?
quote:Op donderdag 30 december 2010 22:07 schreef Clan het volgende:
[..]
Hier, heb je in 1 minuut gelezen![]()
http://retro.nrc.nl/W2/Lab/Profiel/Schulden/staatsschuld.html
Den Uyl was niet de zuinigste, maar hij kon het zich deels veroorloven dankzij de aardgasbaten. Of dat verstandig was, daar kun je over twisten. Nu was je in je eerste post af aan het geven op de PvdA, maar uit je artikel blijkt niet dat de PvdA zich meer dan andere partijen schuldig heeft gemaakt aan slap begrotingsbeleid, wat m.i. ook waar is.quote:Het ziet er naar uit dat de Nederlandse staatsschuld volgend jaar in de buurt van de EMU-grens van zestig procent komt. In het laatste jaar van het kabinet-Den Uyl (1977) was de staatsschuld volgens de EMU-norm veertig procent.
Die krengen zijn echt groot zegquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:57 schreef Maitje het volgende:
@Bouke
Heb je main coons! Hoe zwaar zijn ze of heb je geen katers.
ik heb 1x een maincoon gehad op de tafel bij de dierenarts en die had een verstopte urine buis, heel triest en dat is dan ook 1 van de grote "spoedjes" in de dierenarts wereld.
Dus ik helpen om die plasbuis weer vrij te maken, moest ik dat beest in de lucht houde... Gvd 5kg! En dat boven je hoofd houden omdat die gruwelijk lang was.... Hij heeft het wel gered!
Mijn hond heb ik op commando leren blaffen. Als ik dan 's avonds alleen liep en er kwamen "engerds" aan liet ik der blaffen en liepen ze met een boog om mij heen
Ik wou het net schrijven!quote:
Persoonlijk zou ik wachten tot morgen voor ik iets op de post doequote:Op vrijdag 31 december 2010 12:30 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo, net weer een sollicitatie de deur uitgedaan.
uhmmm, online dusquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:33 schreef Erasmo het volgende:
[..]
Persoonlijk zou ik wachten tot morgen voor ik iets op de post doe
Dan zou ik er niet té lang mee wachten, want winkels gaan om 16:00 dichtquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:45 schreef Erasmo het volgende:
Moet nog spullen halen, net een brooddeeg gemaakt voor het stokbrood vanavond.
Dat meen je niet!?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan zou ik er niet té lang mee wachten, want winkels gaan om 16:00 dicht
Ga zo ookquote:Op vrijdag 31 december 2010 12:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan zou ik er niet té lang mee wachten, want winkels gaan om 16:00 dicht
Shit.quote:
Bier.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:43 schreef ErwinRommel het volgende:
Wat snacken jullie vanavond allemaal?
Nee joh, 18.00 uur pas!quote:
word dat jillz niet een beetje saai?quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:58 schreef Maitje het volgende:
[..]
Nee joh, 18.00 uur pas!![]()
Ik weet niet wat we vanaaf hebben want we zijn bij iemand anders. Wat ik wel weet is dat er voor mij Jillz is
Vraag aan de vlootmannen hier, hoe doen de rokers dat op de Nederlandse subs?quote:Rookverbod in Amerikaanse onderzeeërs
WASHINGTON - Vanaf vrijdag mogen bemanningsleden aan boord van Amerikaanse onderzeeërs niet meer roken. Daartoe werd eerder dit jaar besloten door admiraal John Donnelly, die het commando heeft over de vloot van 73 onderzeeërs.
Verrassend genoeg mocht er nog altijd gerookt worden aan boord van de boten. Maar uit onderzoek van het Pentagon bleek dat er toch wel erg veel gevaar was voor gezondheidsrisico's door meeroken in de kleine, afgesloten ruimten.
Ruim veertig procent van het personeel rookt; ruim twee keer zoveel als gemiddeld in de Verenigde Staten.
Zestien jaar terug mocht er al niet meer gerookt worden in militaire gebouwen, installaties en schepen. Buiten mag er uiteraard wel gerookt worden.
Dat mag bij een onderzeeër ook niet meer. De diepzeevloot van de VS krijgt in 2012 nog een verandering om de oren: dan mogen ook vrouwen monsteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |