SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Topic statistieken
Klik op de link om te zien welke FOK!kende hattrickers de meeste posts hebben of wat het spamrecord is van de hattrickende FOK!kers. Hattrick op FOK! statistieken
Deze openingspost
Als je het topic sluit doordat je reactie 301 hebt geplaatst, word je vriendelijk verzocht een nieuw topic te openen.
De OP is dan hier te vinden.
Tevens word je verzocht even je eigen laatste topic post te editen en een linkje te plaatsen naar t nieuwe topic.
bvd
Correctie:quote:Op donderdag 30 december 2010 22:10 schreef Outpost76 het volgende:
Dat weet ik niet ik weet niet wat jij allemaal voor "talent" hebt rond lopen.
quote:Storm Prent
Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van positiespel van matig naar redelijk.
Sinds wanneer traint een reserve keeper ook op positiespel ?quote:Vaardigheidsniveau gestegen! József Füri Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van uitstekend naar formidabel.
Vaardigheidsniveau gestegen! René Manhart Zag zijn mate van positiespel toenemen van formidabel naar uitmuntend.
Vaardigheidsniveau gestegen! Mike Waldbott Zijn beoordeling op het gebied van positiespel steeg van matig naar redelijk.
Vaardigheidsniveau gestegen! Mario Hauke Al het harde trainingswerk was niet tevergeefs! Op positiespel steeg hij van waardeloos naar slecht.
Altijd al.quote:Op vrijdag 31 december 2010 09:10 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Sinds wanneer traint een reserve keeper ook op positiespel ?
quote:Mathijs van den Bosch Zag zijn mate van verdedigen toenemen van formidabel naar uitmuntend.
Twee stijgers, waaronder een bekende!quote:Bálint Pest Al zijn inspanningen op de training hadden een positief effect! Hij verbeterde zich op het gebied van verdedigen van uitstekend naar formidabel.
Job Hellendoorn Het keiharde werken op de training had resultaat! Hij ging in verdedigen vooruit van goed naar uitstekend.
Jah ik dacht een friendly te regelen woensdag op t laatste moment. Mja die bleek voor volgende week te zijn.quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:23 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Twee stijgers, waaronder een bekende!
De gemiddelde vorm van je hele selectie is niet zo belangrijk. Die van je basisteam welquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:25 schreef DutchieBre het volgende:
Mijn vorm is Vorm is matig (zeer hoog) (is dat ok ?)
Dat hangt er vanaf, als wat van je waailappen slecht in vorm zijn en je basisspelers redelijk tot goed, dan is het oke. Mijn vorm is redelijk (heel laag), maar dat zit hem vooral in de slechte vorm van mijn mids en spitsen, dat is niet zo fijn.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:25 schreef DutchieBre het volgende:
Mijn vorm is Vorm is matig (zeer hoog) (is dat ok ?)
Hier valt de vorm ook tegen.... 1 A verdediger zelfs waardeloos in vorm...quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:24 schreef Gijs_ het volgende:
Licht herstel in mijn vorm verder, maar bij lange na nog niet zoals ik het wil...
quote:Top 11 gemiddelde
TSI 23 868
Loon 13 429
Leeftijd 21
Vorm redelijk (heel laag)
Conditie goed (laag)
Ervaring slecht (laag)
Ook die Top11 is niet helemaal ok... daar gaan ze uit van de 11 spelers met het meeste TSI, en dat hoeven niet persé je 11 basisspelers te zijn imoquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Hier valt de vorm ook tegen.... 1 A verdediger zelfs waardeloos in vorm...
[..]
Klopt maar neem van mij aan dat dat bij mij wel zo is.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:36 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Ook die Top11 is niet helemaal ok... daar gaan ze uit van de 11 spelers met het meeste TSI, en dat hoeven niet persé je 11 basisspelers te zijn imo
Bij mij hebben B-trainees een hoger TSI dan een aantal A-spelersquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:39 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Klopt maar neem van mij aan dat dat bij mij wel zo is.
Bij mij niet. Ik heb in mn B team allemaal waailappen lopen waar ik er een paar van aan t trainen ben uit gebrek aan trainies.quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:40 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Bij mij hebben B-trainees een hoger TSI dan een aantal A-spelers
Sowieso Prentjesquote:Op vrijdag 31 december 2010 11:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Bij mij niet. Ik heb in mn B team allemaal waailappen lopen waar ik er een paar van aan t trainen ben uit gebrek aan trainies.
Oh en 2 Prentjes mja dat stelt ook niet veel voor.
Mooi. Meteen een oefenwedstrijd kunnen regelen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ Xummon, Koekje:
Nog steeds geen bericht van pekel, heb 'm internationaal en publiek gemaakt en er is nu een III'er uit NL, tevens lid van HOG en HT-T (waar ik ook in zit) toegetreden. Wie weet ook een geschikte kandidaat om mee door te (blijven) gaan.
Ga er vanuit dat de wedstrijden zo zullen worden aangemaakt, zodat we nog even een opstelling kunnen maken.
quote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 11:44 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Jah wie traint die nou voor een ander??![]()
Zul je zien dat ie me nog een TS-hit gaat opleveren ook...quote:Mike Modderman (309543339)
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 22-04-2011
redelijk in vorm, conditie zwak
Een sympathiek persoon die evenwichtig en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een goed leider.
Eigenaar: Koning.Keizer.Admiraal.
(sinds 31-12-2010 (5/44), 0d)
Total Skill Index (TSI): 530
Loon: 330 ¤/week
5 280 ¤/ seizoen
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Specialiteit: Krachtig
STAAT OP DE TRANSFERLIJST
Deadline: 03-01-2011 14:28 (2 dagen 23u 58m)
Vraagprijs: 0 ¤
Plaats een bod op deze speler ¤
Huidige vaardigheden
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: redelijk Passen: zwak
Vleugelspel: zwak Verdedigen: zwak
Scoren: zwak Spelhervatting: matig
Nope. Spelers uit je eigen jeugd die je binnen 3 dagen in de verkoop gooit, daar krijg je geen TS-hit van.quote:Op vrijdag 31 december 2010 14:30 schreef Flappekz het volgende:
Eindelijk iets verkoopbaars uit mn jeugd gevist
[..]
Zul je zien dat ie me nog een TS-hit gaat opleveren ook...
Ow? Da wissik nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:33 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Nope. Spelers uit je eigen jeugd die je binnen 3 dagen in de verkoop gooit, daar krijg je geen TS-hit van.
Het staat op deze manier in de spelregels:quote:
quote:Je riskeert geen daling van de teamgeest zolang je een jeugdspeler binnen 6 dagen verkoopt nadat hij bij het hoofdteam is gekomen.
Dat scheelt dan weer. Had er verder ook nog nooit zo over nagedacht eigenlijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 14:37 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Het staat op deze manier in de spelregels:
[..]
Mja... zal hem niet vergetenquote:Op vrijdag 31 december 2010 19:56 schreef MrMoon het volgende:
Iedereen alvast een goede jaarwisseling en voorzichtig met vuurwerk
@ Drassss: vergeet Prent niet vanavond
Hoe laat wat en hoe? Ik zit gezellig met al mn vrienden de hele avond thuis dus als ik ergens mee helpen kan roep je maar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 1 januari 2011 10:36 schreef Drassss het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gister nog even een goede jeugdtraining meegepikt in het oude jaarDit kon wel eens geld op gaan leveren:quote:Jeffrey Wentholt heeft goed gereageerd op de Vleugelspel-sessies die we deze week hebben gehouden, en hij steeg dus een niveau.
Ik weet dat het niet helemaal volgens je trainingsplannen is, maar het is duidelijk dat Jeffrey Wentholt redelijk kan worden in Verdedigen.quote:Jeffrey Wentholt (VL) (92457868)
15 jaar en 93 dagen, volgende verjaardag: 20-01-2011
Speler kan pas gepromoveerd worden over 131 dagen.
Team: Jong Dynamo
Nationaliteit: Nederland
Arriveerde bij de club: 12-12-2010 09:52 (20 dagen geleden)
Blessures: fit
Spelersvaardigheden
Keepen: onbekend
Verdedigen: onbekend (max. redelijk)
Positiespel: onbekend (max. slecht)
Vleugelspel: redelijk (max. onbekend)
Passen: onbekend (max. uitstekend)
Scoren: onbekend
Spelhervatting: onbekendHT: FC Dinamo Assen (504765)
quote:Ferdinand Veth: Er zit volgens mij nog aardig wat talent verborgen in hem. Ik denk dat hij zich in het team kan verbeteren, maar het is nog niet te zeggen of hij een ster kan worden.
Tobias Maat: Als de andere jongens niet weten hoe ze ergens over moeten denken, vragen ze hem om zijn mening.
Midas Ubbink: Deze wedstrijd heb ik zijn Verdedigen-vaardigheid bekeken. Ik schat dat hij daarin nu waardeloos is.
Midas Ubbink: Wil hij overall gezien echt alles eruit halen, dan heeft hij meer training nodig.
Ferdinand Veth: Ik zou me niet graag tussen hem en de bal bevinden. Dat joch gaat dwars door je heen.
Omdat we ook Passen trainen, heb ik Midas Ubbink bestudeerd tijdens de wedstrijd. Ik denk dat hij redelijk kan worden hierin voor hij de jeugdacademie verlaat.
Ik weet dat we onze aandacht niet echt richten op Positiespel, maar ik wil toch even opmerken dat Giel de Gaay Fortmann slecht kan worden op deze vaardigheid.
Ja meerderequote:Op zaterdag 1 januari 2011 17:18 schreef Drassss het volgende:
Je hebt wel een Nigel de Jong in je team
quote:Ali Benkirane (CV)
16 jaar en 50 dagen
Keepen: onbekend (max. waardeloos)
Verdedigen: uitstekend (max. uitstekend)
Positiespel: zwak (max. zwak)
Vleugelspel: onbekend (max. zwak)
Passen: redelijk (max. redelijk)
Scoren: slecht (max. onbekend)
daar hoop ik ook op, daarnaast heb ik nog 3 anderen die me geld gaan opleveren..quote:Op zaterdag 1 januari 2011 11:10 schreef Drassss het volgende:
Tomme, dat is een leuke speler MoonHopelijk is hij goed of zelfs uitstekend in Vleugelspel zou ik zeggen.
Ik heb nu ook een stuk of 6 spelers die 100% geld op gaan brengen in de toekomst dus de jeugdopleiding kosten ga ik de komende seizoenen er makkelijk uit krijgen.
Zo, dat is een leuk spelertje! Maakt je jeugdopleiding weer rendabel voor een aantal seizoenenquote:
Ja, dat moet zeker 7 ton op gaan leverenquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:17 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Zo, dat is een leuk spelertje! Maakt je jeugdopleiding weer rendabel voor een aantal seizoenen
op 17.3 toch wel meer denk ik.quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:21 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, dat moet zeker 7 ton op gaan leveren
Oh die 7 ton had ik net even via een tv bekeken. Meer is natuurlijk nog beterquote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:22 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
op 17.3 toch wel meer denk ik.
Zoals FVP zegt, met 3 dagen gaat ie flink meer opleveren!quote:Op zaterdag 1 januari 2011 19:30 schreef Drassss het volgende:
[..]
Oh die 7 ton had ik net even via een tv bekeken. Meer is natuurlijk nog beter
Helaas wel 300k, maar deze gaat vrijwel zeker stijgen vrijdagquote:Miroslav Tibetský [playerid=302015708]
18 years and 1 days, Next birthday: 22-04-2011
Nationality: Slovakia
Owner: Ural Wolves (since 07-10-2010 (9/43), 12wk 2d)
Total Skill Index (TSI): 1 480
Wage: 1 164 ¤ (970 ¤) /week including 20% bonus 18 624 ¤/season
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Speciality: Technical
[table]
[tr][th]Keeper[/th][td]disastrous[/td][/tr]
[tr][th]Defending[/th][td]excellent[/td][/tr]
[tr][th]Playmaking[/th][td]weak[/td][/tr]
[tr][th]Winger[/th][td]poor[/td][/tr]
[tr][th]Passing[/th][td]poor[/td][/tr]
[tr][th]Scoring[/th][td]weak[/td][/tr]
[tr][th]Set pieces[/th][td]disastrous[/td][/tr]
[/table]
Deadline: 01-01-2011 20:45
Asking price: 215 000 ¤
Highest bid: 306 000 ¤ by FC Mattheus Eugenius
Bidding is finished!
quote:Fergus Castelijn heeft volgens mij potentieel. Hij is 16, 29 dagen en lijkt iets extra's te hebben.
Ik zou zeggen dat het een zwak allrounder is. Als hij zich goed ontwikkelt, dan kan deze jongen slecht in Passen worden voordat hij bij het eerste komt. Deze speler is slecht in Verdedigen op dit moment in zijn loopbaan.
Ik hoop ook op een overwinning, zonder te counteren vandaag!quote:Op zondag 2 januari 2011 12:00 schreef TheVulture het volgende:
Vanavond op naar een hatstatsrecord en een overwinning hopelijk
quote:Op vrijdag 31 december 2010 12:14 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
@ Xummon, Koekje:
Nog steeds geen bericht van pekel, heb 'm internationaal en publiek gemaakt en er is nu een III'er uit NL, tevens lid van HOG en HT-T (waar ik ook in zit) toegetreden. Wie weet ook een geschikte kandidaat om mee door te (blijven) gaan.
Ga er vanuit dat de wedstrijden zo zullen worden aangemaakt, zodat we nog even een opstelling kunnen maken.
Ik zie dat mr_prent zich ook al in de discussie gemengd heeftquote:Op zondag 2 januari 2011 13:24 schreef Drassss het volgende:
Hehe mooi topic op het vragenforum HT. 7 van de 8 zondagen regent het al in oost-Vlaanderen
Beetje rellen is altijd mooiquote:Op zondag 2 januari 2011 13:40 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik zie dat mr_prent zich ook al in de discussie gemengd heeft
Nu nog een talentje om te promoveren, dan een hele tijd droogtequote:Clarence Geerlings [playerid=309683342]
17 years and 1 days, Next birthday: 23-04-2011
Owner: FC Mattheus Eugenius (since 02-01-2011 (5/44), 0d)
Total Skill Index (TSI): 370
Wage: 430 ¤/week 6 880 ¤/season
Warnings: 0
Injuries: Healthy
Speciality: Unpredictable
[table]
[tr][th]Keeper[/th][td]wretched[/td][/tr]
[tr][th]Defending[/th][td]solid[/td][/tr]
[tr][th]Playmaking[/th][td]poor[/td][/tr]
[tr][th]Winger[/th][td]wretched[/td][/tr]
[tr][th]Passing[/th][td]poor[/td][/tr]
[tr][th]Scoring[/th][td]wretched[/td][/tr]
[tr][th]Set pieces[/th][td]disastrous[/td][/tr]
[/table]
Deadline: 05-01-2011 13:46
(3 days 0hr 0min)
Asking price: 0 ¤
+ hopen dat hij goed getraind wordt natuurlijk en 80 verkoop momentenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:04 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
1-1,5 ton. Dus op zich prima ja.
quote:Elbert Ader [309676581]
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 24-04-2011
Eigenaar: SC diepFries (sinds 02-01-2011 (5/44), 0d)
Total Skill Index (TSI): 1 240
Loon: 530 ¤/week
Fysiek: fit
Keepen: rampzalig
Verdedigen: matig
Positiespel: goed
Vleugelspel: rampzalig
Passen: waardeloos
Scoren: matig
Spelhervatting: slecht
Wat jammer dat die net geen uitstekend kon worden in de jeugd, scheelt echt vrijwel niets meer...quote:Op zondag 2 januari 2011 16:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Vanmiddag gepromoveerd en voor nop op de lijst.. Zit ook vrij hoog in 'goed' PM (zie salaris), dus misschien ook leuk voor de positiespeltrainers alhier?
[..]
Ik heb eens 1000 gebodenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Vanmiddag gepromoveerd en voor nop op de lijst.. Zit ook vrij hoog in 'goed' PM (zie salaris), dus misschien ook leuk voor de positiespeltrainers alhier?
[..]
Turkse roots, wil op zijn moeder lijken ?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
Komt hij trouwens uit een of ander slecht geadministreerd Afrikaans land? Ziet er geen 17 uit namelijk
Nu maak je me toch nieuwsgierigquote:
Ik moest aan de beker denken, en vroeg me toen af als je samen in een stadion in een ander land speelt, of je dan dat vlaggetje krijgt.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nu maak je me toch nieuwsgierig
Hoop voor je dat Klootz weer in de buurt isquote:Op zondag 2 januari 2011 19:48 schreef Drassss het volgende:
Nou over 10 min rolt de bal weer... laat die goals maar weer komen.
Als het goed is heb ik Klootz ook vandaag niet nodigquote:Op zondag 2 januari 2011 19:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hoop voor je dat Klootz weer in de buurt is
* FrituurVetPet doet meequote:Op zondag 2 januari 2011 19:54 schreef Gijs_ het volgende:
Eens zien hoeveel kansen ik vandaag om zeep ga helpen.
Londenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:56 schreef vanpers het volgende:
Ben ook weer terug van een weekje Londen.
Over 5 min mogen we weer![]()
Vorige week trouwens met 4-0 gewonnen en sta nu 4de, vanavond tegen de nummer 3 die evenveel punten heeft. Wel uit.
Dat zie ik net pas.quote:31-12-2010 (5/44) Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 52.500 ¤
Jepz, 2 Premier League wedstrijden meegepikt(west ham - everton en chelsea - bolton), een rondleiding gehad bij arsenal en de spurs. Ook nog even langs geweest bij fulham.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:59 schreef vanpers het volgende:
[..]
Jepz, 2 Premier League wedstrijden meegepikt(west ham - everton en chelsea - bolton), een rondleiding gehad bij arsenal en de spurs. Ook nog even langs geweest bij fulham.
Nice!quote:Op zondag 2 januari 2011 19:59 schreef vanpers het volgende:
[..]
Jepz, 2 Premier League wedstrijden meegepikt(west ham - everton en chelsea - bolton), een rondleiding gehad bij arsenal en de spurs. Ook nog even langs geweest bij fulham.
Verwacht bij mij maar een dood saaie wedstrijd met pressie tegen counter.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:03 schreef vanpers het volgende:
Voor de wedstrijd? Voor de eerste wedstrijd ong 50 euro, voor de 2de 60 euro.
Volg op het moment ook de wedstrijd van Gijs, Koekje, Possie en de Prentjes. Nog meer mensen bezig?
312261411 ;-)quote:Op zondag 2 januari 2011 20:03 schreef vanpers het volgende:
Voor de wedstrijd? Voor de eerste wedstrijd ong 50 euro, voor de 2de 60 euro.
Volg op het moment ook de wedstrijd van Gijs, Koekje, Possie en de Prentjes. Nog meer mensen bezig?
Nice, ben laatst ook op Stamford Bridge geweest voor Chelsea - Aston Villa, werd 7-1. Wat een sfeer daarquote:Op zondag 2 januari 2011 19:59 schreef vanpers het volgende:
[..]
Ook nog iets van Londen gezien?quote:Op zondag 2 januari 2011 19:59 schreef vanpers het volgende:
[..]
Dat zal wel niet.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ook nog iets van Londen gezien?
mm zag een ajax logoquote:Op zondag 2 januari 2011 20:04 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
312261411 ;-)
Geen wedstrijd met een hele hoge entertainmentswaarde maar wel spannend waarschijnlijk.
Dat was bij mij vorige week zo!quote:Op zondag 2 januari 2011 20:07 schreef TheVulture het volgende:
Na talloze officiële documenten lekte nu ook de tactiek van Vulture uit naar de media. Op de Hattrick Wiki stond te lezen dat het team zich opstelde in een 5-4-1-formatie.
Wij moesten het doen met 1-0, maar sfeer was iddquote:Op zondag 2 januari 2011 20:05 schreef Maroon het volgende:
[..]
Nice, ben laatst ook op Stamford Bridge geweest voor Chelsea - Aston Villa, werd 7-1. Wat een sfeer daar.
Ontopic, sta nu 180k in de schuld, maar volgende week ga ik m'n bijna 19-jarige uitmuntend positiespel matig passen verkopen (als hij dan uitmuntend is). Moet toch wel een tonnetje of 7 opleveren?
quote:De volgende spelers kwamen het veld op: Van den Bosch - van den Bosch, Van den Bosch, Van Den Bosch, Van Den Bosch, van den Bosch - Van Den Bosch, van den Bosch, Van Den Bosch - van den Bosch, Van den Bosch.
Jawel hoorquote:Op zondag 2 januari 2011 20:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ook nog iets van Londen gezien?
Hier maar weinig fans :quote:
quote:Door het vrij behoorlijke voetbalweer kwamen er 19369 fans naar Boschveld.
Ik kreeg van een competitie genoot te horen dat hij het zwaar irritant vond welke Prent er nu precies in stondquote:Op zondag 2 januari 2011 20:08 schreef Outpost76 het volgende:
Toch is t wel leuk om zo je team t veld op te sturen.
[..]
Weest blij dat het uit is, nu zit je tenminste op new anfield road ipv de amsterdam arena ;-)quote:Op zondag 2 januari 2011 20:07 schreef vanpers het volgende:
[..]
mm zag een ajax logo![]()
Toch ke wedstrijd erbij gezet
Doet die trainer niet mee? Scoor je dan wel?quote:Op zondag 2 januari 2011 20:08 schreef Outpost76 het volgende:
Toch is t wel leuk om zo je team t veld op te sturen.
[..]
Lekker snugger dat kan ie dat zo nakijken bij je spelers lijst.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:10 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ik kreeg van een competitie genoot te horen dat hij het zwaar irritant vond welke Prent er nu precies in stondDus hij wist nog niks hehe.
Ehm nee en nee.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:11 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Doet die trainer niet mee? Scoor je dan wel?
Nou hij wilde weten wie er nu precies op het veld staan om een indicatie van de wedstrijd te krijgen. Dat lukt dus nietquote:Op zondag 2 januari 2011 20:11 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Lekker snugger dat kan ie dat zo nakijken bij je spelers lijst.
Ach, alsof hij er nu nog iets aan kan doen ;-)quote:Op zondag 2 januari 2011 20:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nou hij wilde weten wie er nu precies op het veld staan om een indicatie van de wedstrijd te krijgen. Dat lukt dus niet
Als hij dan bij je spelers lijst kijkt kan ie wel zien welke er vorige week hebben gespeeld enzo dus hij kan een redelijk goede schatting maken.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:13 schreef Drassss het volgende:
[..]
Nou hij wilde weten wie er nu precies op het veld staan om een indicatie van de wedstrijd te krijgen. Dat lukt dus niet
Daar gaan we weer.....quote:Dedemsvaart kwam op voorsprong in de 12e minuut. Het werd 0-1 na een magnifieke combinatie door het midden. Fabian Hooyer was de doelpuntenmaker.
Koekje is niet zo raar, die is alleen bezig met trainen.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:14 schreef vanpers het volgende:
43931 fans!
Speel helaas uit en een derby.
Koekje en Possie al 1-0 achter.
Vertel mij wat....quote:Op zondag 2 januari 2011 20:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar gaan we weer.....
Als ik goffer maar niet ga degraderen want die begin tijd in de VII is zo ruk!!
Je moet ook gewoon je coach erin zetten...quote:Op zondag 2 januari 2011 20:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar gaan we weer.....
Ik zou niet weten wat ik voor verhaaltje kan vertellen.quote:
Jah en een Prent.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:16 schreef Drassss het volgende:
[..]
Je moet ook gewoon je coach erin zetten...
Enquote:Er was geen regen voorspeld, zodat er vandaag 59431 toeschouwers naar De Bull Ring kwamen.
Maken het een goed begin van mijn topduel om het koploperschapquote:De Bulls nam in de 8e minuut de leiding na een aanval over rechts. Het ongevaarlijk lijkende schot van Klemens Schültz werd op het laatste moment van richting veranderd en liet de keeper kansloos: 1-0.
en 0-2quote:Op zondag 2 januari 2011 20:15 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Daar gaan we weer.....
quote:De keeper van de thuisploeg beoordeelde in de 18e minuut een vrije trap van Truls Loebbeke volkomen verkeerd. Terwijl hij naar links dook, zag hij de bal in de andere hoek verdwijnen: 0-2 voor de bezoekers.
ouchquote:
Tja dan maar degraderen. Heel mn team er weer uit gooien en overnieuw beginnen vanuit de VIII oid.quote:
Jou duel ook maar gaan volgen dan, zie dat je zelfs nog in de beker zit, respectquote:Op zondag 2 januari 2011 20:18 schreef NelisZ het volgende:
[..]
En
[..]
Maken het een goed begin van mijn topduel om het koploperschap
De beker was tot nu toe niet zo moeilijk, alles was het scoreverloop van afgelopen woensdag vrij ongewoon, en veel te spannendquote:Op zondag 2 januari 2011 20:20 schreef vanpers het volgende:
[..]
Jou duel ook maar gaan volgen dan, zie dat je zelfs nog in de beker zit, respect.
Zow das vroeg in de wedstrijd.quote:Vanaf dit moment geloofden de spelers van Dedemsvaart het verder wel, en beperkten ze zich tot het verdedigen van hun voorsprong.
Had ik vorige week ook... best irritant eigenlijk!quote:
quote:De aanval van Bifröst was de verdedigers in de 25e minuut duidelijk te slim af. De ingestudeerde vrije-trapcombinatie verplaatste de actie snel naar de zijlijn, waarna de bal weer werd teruggespeeld richting doelmond. Ignas Dodemond dook precies op het juiste moment op bij de paal, en passeerde de keeper, die geen schijn van kans had. 1-0.
Zo, dat gaat snel!quote:Bifröst bouwde na 26 minuten de voorsprong verder uit toen Ignas Dodemond door de centrale verdediging brak en de bal van buiten het zestienmetergebied in de linker bovenhoek schoot: 2-0.
Behoorlijk ja. Zeker aangezien ik Pressie speelquote:Op zondag 2 januari 2011 20:25 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Had ik vorige week ook... best irritant eigenlijk!
FUUUUUUUU en hij krijgt alleen maar kansen..quote:Een foutje in de centrale verdediging van de thuisploeg zorgde ervoor dat Yury Grebenskiy in de 26e minuut de 0-1 voor Holtvluwer kon scoren
Met pressie geef je het eigenlijk ook bij voorbaat al opquote:Op zondag 2 januari 2011 20:27 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Behoorlijk ja. Zeker aangezien ik Pressie speel
Drassss ook achter..........
Possie's Pressie Paradijsquote:Op zondag 2 januari 2011 20:28 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Met pressie geef je het eigenlijk ook bij voorbaat al op
quote:
Pressie is imo een goede tegen counter. Mja als hij zo snel op 0-2 komt is het voorbij.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:28 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
ik doe ook wel zonder pressie.. maw ik heb het seizoen al opgegeven.. ik verwacht er eigenlijk niks meer van.. ben alleen benieuwd hoe ik vanavond genaaid ga worden..quote:Op zondag 2 januari 2011 20:28 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Met Pressie probeer je te voorkomen dat de tegenstander scoort ten kost van je eigen aanval. Bij mij is het nog nooit een goede tactiek gebleken...quote:Op zondag 2 januari 2011 20:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Pressie is imo een goede tegen counter. Mja als hij zo snel op 0-2 komt is het voorbij.
BAM!quote:Henk-Jan Prent kreeg een staande ovatie toen hij in de 30e minuut door de centrale verdediging van de gasten glipte en de gelijkmaker liet noteren: 1-1.
1-1quote:Op zondag 2 januari 2011 20:27 schreef Drassss het volgende:
[..]
FUUUUUUUU en hij krijgt alleen maar kansen..
quote:
? dat moet je me even uitleggen.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:30 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Pressie is imo een goede tegen counter. Mja als hij zo snel op 0-2 komt is het voorbij.
Ik heb duidelijk niet goed opgelet. Weer een lek in mn team goffer.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat was bij mij vorige week zo!![]()
![]()
Gelukkig is bij mij het lek boven water.
quote:Na talloze officiële documenten lekte nu ook de tactiek van Kluitje uit naar de media. Op de Hattrick Wiki stond te lezen dat het team zich opstelde in een 5-3-2-formatie.
Geen idee. Hier is dat een aantal keer gemeld. Dat is blijven hangen dus vandaar. Vraag me niet hoe en wat.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:32 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
? dat moet je me even uitleggen.
Twee counterkansen gemist
Volgens mij is pressie alleen bruikbaar als je toch al geen kans hebt en de schade wilt beperken.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:35 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Geen idee. Hier is dat een aantal keer gemeld. Dat is blijven hangen dus vandaar. Vraag me niet hoe en wat.
niet slechtquote:Op zondag 2 januari 2011 20:33 schreef Drassss het volgende:
Trap ik zijn 5.5 ster CM eraf, 4 ster ervoor in de plaats.
Weer ouderwets bezig Gijs..quote:Op zondag 2 januari 2011 20:36 schreef Gijs_ het volgende:
En weer een kans aan gort, dat maakt twee verpeste kansen...
Dat komt dan ook aardig in de richting.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:37 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Volgens mij is pressie alleen bruikbaar als je toch al geen kans hebt en de schade wilt beperken.
quote:De centrale verdediging van de bezoekers wist de pass naar Claus Prent niet te onderscheppen. De speler van PRT kapte zich vrij en scoorde met een harde schuiver recht door het midden: 2-1.
Nu misschien wel jaquote:Op zondag 2 januari 2011 20:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat komt dan ook aardig in de richting.
Tsja, maar zolang ik voor sta kan ik er mee leven...quote:
De verschillen zijn niet echt groot. We zijn redelijk vergelijkbaar. Zit nu ook met koorts en een kop vol snot achter mn pc. Kan best dat ik hierdoor vanmiddag mn kansen op winst om zeep heb geholpen.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nu misschien wel jamaar het is jammer als de verschillen klein blijken te zijn.
quote:
quote:In de 42e minuut versierde het thuisteam een strafschop. De keeper van de bezoekers dook naar de goede hoek, maar Tibo Van Den Bosch nam de penalty zo hard dat hij onhoudbaar was: 1-2.
Feli!quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:45 schreef Gijs_ het volgende:
Hmm, met 52% bbz en mijn gemiste kansen kan het nog spannend worden de tweede helft.
quote:Met 61 procent balbezit was Kluitje in deze helft de sterkste ploeg.
heb nog 49% bb ook, met 2 man minder op het middenveldquote:Op zondag 2 januari 2011 20:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx!
Tja bij vanpers ook nog steeds
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:46 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
heb nog 49% bb ook, met 2 man minder op het middenveld
Goffer een uitmuntend def eruit en een redelijk def er in.quote:Kluitje moest in de 44e minuut wisselen. Mathijs van den Bosch strompelde mank van het veld en werd vervangen door Yohan van den Bosch.
Nee, maar scoren doe ik niet en de kansenverhouding is 0-1quote:Op zondag 2 januari 2011 20:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heeft je tegenstander niet veel bijzonders lopen zeg.
Zo lang hij ze maar niet scored dan.....quote:Op zondag 2 januari 2011 20:49 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Nee, maar scoren doe ik niet en de kansenverhouding is 0-1
Dat is waar maar gezien zijn stats in de aanvalquote:Op zondag 2 januari 2011 20:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo lang hij ze maar niet scored dan.....
mag hij niet veel kansen tegen mijn formidabel to briljante verdediging krijgen...quote:Right Attack slecht (high)
Central Attack slecht (very high)
Left Attack zwak (low)
Een pingel of een vrije trap kan er ook in he.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:52 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat is waar maar gezien zijn stats in de aanval
[..]
mag hij niet veel kansen tegen mijn formidabel to briljante verdediging krijgen...
Het blijft hattrickquote:Op zondag 2 januari 2011 20:52 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat is waar maar gezien zijn stats in de aanval
[..]
mag hij niet veel kansen tegen mijn formidabel to briljante verdediging krijgen...
Yapz, 2 punten. Mits de Engelse vertaling hetzelfde zegt.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:53 schreef vanpers het volgende:
[..]
Het blijft hattrick.
Trouwens, is dit ongunstig voor mijn GL?
In de 39e minuut werd Veldhoven-speler Nikola Tabakov door een laat ingezette tackle hard geraakt. Hij liep even te trekkebenen, maar kon toch doorspelen.
quote:
quote:
ik speel elke week hetzelfde systeem met dezelfde spelers..quote:00:00
Na talloze officiële documenten lekte nu ook de tactiek van Dynamo uit naar de media. Op de Hattrick Wiki stond te lezen dat het team zich opstelde in een 4-4-2-formatie.
Nu nog scorenquote:
Tja ik ook en bij mij is t nu al 2 weken op rij uitgelekt.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik speel elke week hetzelfde systeem met dezelfde spelers..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
quote:
Das al rapquote:13:52
Bij deze voorsprong meende Breda zich wel wat meer te kunnen terugtrekken in een verdedigende stelling.
ja hier ook..quote:Op zondag 2 januari 2011 21:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja ik ook en bij mij is t nu al 2 weken op rij uitgelekt.
Ik ook!quote:
Spannend.quote:45:00
Met 52 procent balbezit was gras in deze helft de sterkste ploeg.
45:00
Bij rust stond er 2-2 op het scorebord.
Snelquote:Na 16 minuten snelde Miguel Vera met een mooie actie zijn man voorbij en passte de bal naar Zion Va'aknin, die meteen uithaalde en de keeper wist te passeren. De stand was nu 1-0.
Moet je je taal op engels zetten, daar lekt het nooit uit ;-)quote:Op zondag 2 januari 2011 21:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De 1e keer was t wel grappig maar om t nu 2 weken op rij te doen....
Ik woon toch in Nederland?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Moet je je taal op engels zetten, daar lekt het nooit uit ;-)
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:17 schreef vanpers het volgende:
De bezoekers weigerden op te geven en scoorden in de 62e minuut de gelijkmaker. Timoteu Auz scoorde de 1-1 na een perfecte pass van de rechterflank.
![]()
Alleen zijn naam, Klootzzzz roepen is dus al genoeg!quote:Op zondag 2 januari 2011 21:17 schreef vanpers het volgende:
De bezoekers weigerden op te geven en scoorden in de 62e minuut de gelijkmaker. Timoteu Auz scoorde de 1-1 na een perfecte pass van de rechterflank.
![]()
Valt wel mee hoor het is erg divers. Welkom iig.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:17 schreef Habork het volgende:
Speel het ook al een tijdje nu, kom nu pas dit topic tegen. De meeste spelen hier zeker hoger dan VIII?
Beters!quote:Op zondag 2 januari 2011 21:17 schreef vanpers het volgende:
![]()
Lijkt er wel op, zal het nog eens proberen.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Alleen zijn naam, Klootzzzz roepen is dus al genoeg!
In dat geval!quote:Op zondag 2 januari 2011 21:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Alleen zijn naam, Klootzzzz roepen is dus al genoeg!
Dank je.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor het is erg divers. Welkom iig.
Oeh en meteen nog een gemiste kans van hem!!quote:Op zondag 2 januari 2011 21:21 schreef Outpost76 het volgende:
Pfieuw mn tegenstander mist een flitsende counter kans.
Ik speel ook VIII.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:22 schreef Habork het volgende:
[..]
Dank je.
Na hoeveel seizoenen is het reëel om te kunnen promoveren trouwens? Genoeg algemene onzin tijdens de wedstrijd trouwens. 1-0 voor met rust tegen een bot-team, valt wat tegen.
Goed beginnen te trainen is het belangrijkst. Hangt ook een beetje van je competitie af, maar als je goed traint moet je in principe na twee seizoenen wel gepromoveerd kunnen zijn.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:22 schreef Habork het volgende:
[..]
Dank je.
Na hoeveel seizoenen is het reëel om te kunnen promoveren trouwens? Genoeg algemene onzin tijdens de wedstrijd trouwens. 1-0 voor met rust tegen een bot-team, valt wat tegen.
Vanuit VIII kun je redelijk snel door naar VIIquote:Op zondag 2 januari 2011 21:22 schreef Habork het volgende:
[..]
Dank je.
Dat ligt er aan hoe goed en serieus je er mee bezig bent. De meeste die beginnen lezen niet en maken dus veel beginners fouten waardoor ze niet goed beginnen en dus niet snel of helemaal niet promoveren.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:22 schreef Habork het volgende:
[..]
Dank je.
Zouquote:
de vader zijn van mijn traineequote:Zion Va'aknin (125855927) Israel 32 jaar en 10 dagen, volgende verjaardag: 14-04-2011
van mijn andere illegale elftal ?quote:Ram Va'aknin (308914215)
Israel 17 jaar en 96 dagen, volgende verjaardag: 18-01-2011
Hehe, dan was ie er vroeg bijquote:Op zondag 2 januari 2011 21:25 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Zou
[..]
de vader zijn van mijn trainee
[..]
van mijn andere illegale elftal ?
Weer wat geleerdquote:Op zondag 2 januari 2011 21:27 schreef DutchieBre het volgende:
15 jaar is in Israël een normale leeftijd hoor.. Voor de mannen
Het zal toch niet? Zijn 3e kans al, met 1 spits....quote:Konrad Kiryluk seemed highly inexperienced when, after 71 minutes, he was caught dilly-dallying with the ball and allowed Jerzy Rzemieniecki to intercept and strike home the 0-1 goal for Spork.
Ben me al genoeg aan het inlezen in de Help pagina. Ben ook gelijk met een jeugdelftal begonnen, misschien wel wat te veel hooi op de vork maar dan had ik iets meer te doen dacht ik.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe goed en serieus je er mee bezig bent. De meeste die beginnen lezen niet en maken dus veel beginners fouten waardoor ze niet goed beginnen en dus niet snel of helemaal niet promoveren.
*2quote:Op zondag 2 januari 2011 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij ga ik heerlijk genaaid worden
Mn zoveelste trainee dit seizoen.... en vooral deze topper mag nix missenquote:Pieter-Jan van Plateringen werd er bij KKA in gestuurd voor Volkert Aerts, die in de 28e minuut groggy van het veld moest na een zware botsing.
Dat had je beter nog niet kunnen doen maar het is wel een leuke toevoeging. Belangrijker is eerst jonkies voor op je trainings linie en geen verlies meer draaien in 2 weken.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:28 schreef Habork het volgende:
[..]
Ben me al genoeg aan het inlezen in de Help pagina. Ben ook gelijk met een jeugdelftal begonnen, misschien wel wat te veel hooi op de vork maar dan had ik iets meer te doen dacht ik.
Potentieel international?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:29 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Mn zoveelste trainee dit seizoen.... en vooral deze topper mag nix missen
Hopen dat het meevalt dan...quote:Op zondag 2 januari 2011 21:30 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Yep...17jr89dgn, 9k TSI zegt genoeg
Ik vond www.hagonline.org er goed om er weer in te komen.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:28 schreef Habork het volgende:
[..]
Ben me al genoeg aan het inlezen in de Help pagina. Ben ook gelijk met een jeugdelftal begonnen, misschien wel wat te veel hooi op de vork maar dan had ik iets meer te doen dacht ik.
Goeie tip!quote:Op zondag 2 januari 2011 21:32 schreef Maroon het volgende:
[..]
Ik vond www.hagonline.org er goed om er weer in te komen.
Mijn 2-wekelijks resultaat is momenteel +45.034 en heb nog een kapitaal van ruim 3 ton, dus financieel ben ik er nog niet op achteruit gegaan denk. Maar op zich is een jeugdopleiding van 10.000 euro per week wel aan de hoge kant.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:29 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat had je beter nog niet kunnen doen maar het is wel een leuke toevoeging. Belangrijker is eerst jonkies voor op je trainings linie en geen verlies meer draaien in 2 weken.
Ik heb wel 3x gescoord, kaarten wel te verstaan.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:32 schreef ScudRaket het volgende:
Die gast heeft gemiddeld 40 hatstats minder dan ik, en nog sta ik achter omdat hij met zijn slecht aanval kan scoren tegen mijn tenminste formidabele verdediging, WAT DE FUCK.
Ik ga hem lezen, dank je.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:32 schreef Maroon het volgende:
[..]
Ik vond www.hagonline.org er goed om er weer in te komen.
Hij moest heel nodig?quote:78:45
It might be a while before the fans see liverpooldt's Eugenio Belloni again, after he had to leave the field in great distress at the 78 minute mar
quote:[quote]Henk-Jan Prent vergrootte de voorsprong van PRT naar 4-1 door een vlijmscherpe voorzet van rechts in te koppen.
Is dat geen ervarings SE?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:32 schreef ScudRaket het volgende:
Die gast heeft gemiddeld 40 hatstats minder dan ik, en nog sta ik achter omdat hij met zijn slecht aanval kan scoren tegen mijn tenminste formidabele verdediging, WAT DE FUCK.
Met 45k in de plus, is 10k voor je jeugd wel te doen hoor.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:32 schreef Habork het volgende:
[..]
Mijn 2-wekelijks resultaat is momenteel +45.034 en heb nog een kapitaal van ruim 3 ton, dus financieel ben ik er nog niet op achteruit gegaan denk. Maar op zich is een jeugdopleiding van 10.000 euro per week wel aan de hoge kant.
Das snel dat ik met 10 man sta. Hopelijk kan ik op deze manier mijn 0 - 2 vasthoudenquote:38:22
Toen Abdelkader Sellimi in de 38e minuut weer een keiharde tackle maakte, kon de scheidsrechter niets anders doen dan de speler van Breda een tweede gele kaart geven, waardoor hij alvast kon gaan douchen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |