+ hopen dat hij goed getraind wordt natuurlijk en 80 verkoop momentenquote:Op zondag 2 januari 2011 14:04 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
1-1,5 ton. Dus op zich prima ja.
quote:Elbert Ader [309676581]
17 jaar en 0 dagen, volgende verjaardag: 24-04-2011
Eigenaar: SC diepFries (sinds 02-01-2011 (5/44), 0d)
Total Skill Index (TSI): 1 240
Loon: 530 ¤/week
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Keepen: rampzalig
Verdedigen: matig
Positiespel: goed
Vleugelspel: rampzalig
Passen: waardeloos
Scoren: matig
Spelhervatting: slecht
Wat jammer dat die net geen uitstekend kon worden in de jeugd, scheelt echt vrijwel niets meer...quote:Op zondag 2 januari 2011 16:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Vanmiddag gepromoveerd en voor nop op de lijst.. Zit ook vrij hoog in 'goed' PM (zie salaris), dus misschien ook leuk voor de positiespeltrainers alhier?
[..]
Ik heb eens 1000 gebodenquote:Op zondag 2 januari 2011 16:16 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Vanmiddag gepromoveerd en voor nop op de lijst.. Zit ook vrij hoog in 'goed' PM (zie salaris), dus misschien ook leuk voor de positiespeltrainers alhier?
[..]
Turkse roots, wil op zijn moeder lijken ?quote:Op zondag 2 januari 2011 16:41 schreef FrituurVetPet het volgende:
Komt hij trouwens uit een of ander slecht geadministreerd Afrikaans land? Ziet er geen 17 uit namelijk
Nu maak je me toch nieuwsgierigquote:
Ik moest aan de beker denken, en vroeg me toen af als je samen in een stadion in een ander land speelt, of je dan dat vlaggetje krijgt.quote:Op zondag 2 januari 2011 17:35 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Nu maak je me toch nieuwsgierig
Hoop voor je dat Klootz weer in de buurt isquote:Op zondag 2 januari 2011 19:48 schreef Drassss het volgende:
Nou over 10 min rolt de bal weer... laat die goals maar weer komen.
Als het goed is heb ik Klootz ook vandaag niet nodigquote:Op zondag 2 januari 2011 19:53 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Hoop voor je dat Klootz weer in de buurt is
* FrituurVetPet doet meequote:Op zondag 2 januari 2011 19:54 schreef Gijs_ het volgende:
Eens zien hoeveel kansen ik vandaag om zeep ga helpen.
Londenquote:Op zondag 2 januari 2011 19:56 schreef vanpers het volgende:
Ben ook weer terug van een weekje Londen.
Over 5 min mogen we weer![]()
Vorige week trouwens met 4-0 gewonnen en sta nu 4de, vanavond tegen de nummer 3 die evenveel punten heeft. Wel uit.
Dat zie ik net pas.quote:31-12-2010 (5/44) Ontvangen voor een verkochte speler die voorheen bij jouw team speelde: 52.500 ¤
Jepz, 2 Premier League wedstrijden meegepikt(west ham - everton en chelsea - bolton), een rondleiding gehad bij arsenal en de spurs. Ook nog even langs geweest bij fulham.quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 19:59 schreef vanpers het volgende:
[..]
Jepz, 2 Premier League wedstrijden meegepikt(west ham - everton en chelsea - bolton), een rondleiding gehad bij arsenal en de spurs. Ook nog even langs geweest bij fulham.
Nice!quote:Op zondag 2 januari 2011 19:59 schreef vanpers het volgende:
[..]
Jepz, 2 Premier League wedstrijden meegepikt(west ham - everton en chelsea - bolton), een rondleiding gehad bij arsenal en de spurs. Ook nog even langs geweest bij fulham.
Verwacht bij mij maar een dood saaie wedstrijd met pressie tegen counter.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:03 schreef vanpers het volgende:
Voor de wedstrijd? Voor de eerste wedstrijd ong 50 euro, voor de 2de 60 euro.
Volg op het moment ook de wedstrijd van Gijs, Koekje, Possie en de Prentjes. Nog meer mensen bezig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |