Yapz, 2 punten. Mits de Engelse vertaling hetzelfde zegt.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:53 schreef vanpers het volgende:
[..]
Het blijft hattrick.
Trouwens, is dit ongunstig voor mijn GL?
In de 39e minuut werd Veldhoven-speler Nikola Tabakov door een laat ingezette tackle hard geraakt. Hij liep even te trekkebenen, maar kon toch doorspelen.
quote:
quote:
ik speel elke week hetzelfde systeem met dezelfde spelers..quote:00:00
Na talloze officiële documenten lekte nu ook de tactiek van Dynamo uit naar de media. Op de Hattrick Wiki stond te lezen dat het team zich opstelde in een 4-4-2-formatie.
Nu nog scorenquote:
Tja ik ook en bij mij is t nu al 2 weken op rij uitgelekt.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:01 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ik speel elke week hetzelfde systeem met dezelfde spelers..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If it has a grass wicket, play cricket! (Nee, dit slaat niet op het spelletje!)
Lullo scrotum ejaculatio est.
Hattrick: Ladderzatsquad (208243)
quote:
Das al rapquote:13:52
Bij deze voorsprong meende Breda zich wel wat meer te kunnen terugtrekken in een verdedigende stelling.
ja hier ook..quote:Op zondag 2 januari 2011 21:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Tja ik ook en bij mij is t nu al 2 weken op rij uitgelekt.
Ik ook!quote:
Spannend.quote:45:00
Met 52 procent balbezit was gras in deze helft de sterkste ploeg.
45:00
Bij rust stond er 2-2 op het scorebord.
Snelquote:Na 16 minuten snelde Miguel Vera met een mooie actie zijn man voorbij en passte de bal naar Zion Va'aknin, die meteen uithaalde en de keeper wist te passeren. De stand was nu 1-0.
Moet je je taal op engels zetten, daar lekt het nooit uit ;-)quote:Op zondag 2 januari 2011 21:16 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
De 1e keer was t wel grappig maar om t nu 2 weken op rij te doen....
Ik woon toch in Nederland?quote:Op zondag 2 januari 2011 21:17 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Moet je je taal op engels zetten, daar lekt het nooit uit ;-)
quote:Op zondag 2 januari 2011 21:17 schreef vanpers het volgende:
De bezoekers weigerden op te geven en scoorden in de 62e minuut de gelijkmaker. Timoteu Auz scoorde de 1-1 na een perfecte pass van de rechterflank.
![]()
Alleen zijn naam, Klootzzzz roepen is dus al genoeg!quote:Op zondag 2 januari 2011 21:17 schreef vanpers het volgende:
De bezoekers weigerden op te geven en scoorden in de 62e minuut de gelijkmaker. Timoteu Auz scoorde de 1-1 na een perfecte pass van de rechterflank.
![]()
Valt wel mee hoor het is erg divers. Welkom iig.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:17 schreef Habork het volgende:
Speel het ook al een tijdje nu, kom nu pas dit topic tegen. De meeste spelen hier zeker hoger dan VIII?
Beters!quote:Op zondag 2 januari 2011 21:17 schreef vanpers het volgende:
![]()
Lijkt er wel op, zal het nog eens proberen.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Alleen zijn naam, Klootzzzz roepen is dus al genoeg!
In dat geval!quote:Op zondag 2 januari 2011 21:18 schreef Drassss het volgende:
[..]
Alleen zijn naam, Klootzzzz roepen is dus al genoeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |