Dank je.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:18 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Valt wel mee hoor het is erg divers. Welkom iig.
Oeh en meteen nog een gemiste kans van hem!!quote:Op zondag 2 januari 2011 21:21 schreef Outpost76 het volgende:
Pfieuw mn tegenstander mist een flitsende counter kans.
Ik speel ook VIII.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:22 schreef Habork het volgende:
[..]
Dank je.
Na hoeveel seizoenen is het reëel om te kunnen promoveren trouwens? Genoeg algemene onzin tijdens de wedstrijd trouwens. 1-0 voor met rust tegen een bot-team, valt wat tegen.
Goed beginnen te trainen is het belangrijkst. Hangt ook een beetje van je competitie af, maar als je goed traint moet je in principe na twee seizoenen wel gepromoveerd kunnen zijn.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:22 schreef Habork het volgende:
[..]
Dank je.
Na hoeveel seizoenen is het reëel om te kunnen promoveren trouwens? Genoeg algemene onzin tijdens de wedstrijd trouwens. 1-0 voor met rust tegen een bot-team, valt wat tegen.
Vanuit VIII kun je redelijk snel door naar VIIquote:Op zondag 2 januari 2011 21:22 schreef Habork het volgende:
[..]
Dank je.
Dat ligt er aan hoe goed en serieus je er mee bezig bent. De meeste die beginnen lezen niet en maken dus veel beginners fouten waardoor ze niet goed beginnen en dus niet snel of helemaal niet promoveren.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:22 schreef Habork het volgende:
[..]
Dank je.
Zouquote:
de vader zijn van mijn traineequote:Zion Va'aknin (125855927) Israel 32 jaar en 10 dagen, volgende verjaardag: 14-04-2011
van mijn andere illegale elftal ?quote:Ram Va'aknin (308914215)
Israel 17 jaar en 96 dagen, volgende verjaardag: 18-01-2011
Hehe, dan was ie er vroeg bijquote:Op zondag 2 januari 2011 21:25 schreef DutchieBre het volgende:
[..]
Zou
[..]
de vader zijn van mijn trainee
[..]
van mijn andere illegale elftal ?
Weer wat geleerdquote:Op zondag 2 januari 2011 21:27 schreef DutchieBre het volgende:
15 jaar is in Israël een normale leeftijd hoor.. Voor de mannen
Het zal toch niet? Zijn 3e kans al, met 1 spits....quote:Konrad Kiryluk seemed highly inexperienced when, after 71 minutes, he was caught dilly-dallying with the ball and allowed Jerzy Rzemieniecki to intercept and strike home the 0-1 goal for Spork.
Ben me al genoeg aan het inlezen in de Help pagina. Ben ook gelijk met een jeugdelftal begonnen, misschien wel wat te veel hooi op de vork maar dan had ik iets meer te doen dacht ik.quote:Op zondag 2 januari 2011 21:25 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat ligt er aan hoe goed en serieus je er mee bezig bent. De meeste die beginnen lezen niet en maken dus veel beginners fouten waardoor ze niet goed beginnen en dus niet snel of helemaal niet promoveren.
*2quote:Op zondag 2 januari 2011 21:28 schreef TheVulture het volgende:
Volgens mij ga ik heerlijk genaaid worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |