Nu misschien wel jaquote:Op zondag 2 januari 2011 20:38 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dat komt dan ook aardig in de richting.
Tsja, maar zolang ik voor sta kan ik er mee leven...quote:
De verschillen zijn niet echt groot. We zijn redelijk vergelijkbaar. Zit nu ook met koorts en een kop vol snot achter mn pc. Kan best dat ik hierdoor vanmiddag mn kansen op winst om zeep heb geholpen.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:40 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Nu misschien wel jamaar het is jammer als de verschillen klein blijken te zijn.
quote:
quote:In de 42e minuut versierde het thuisteam een strafschop. De keeper van de bezoekers dook naar de goede hoek, maar Tibo Van Den Bosch nam de penalty zo hard dat hij onhoudbaar was: 1-2.
Feli!quote:
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:45 schreef Gijs_ het volgende:
Hmm, met 52% bbz en mijn gemiste kansen kan het nog spannend worden de tweede helft.
quote:Met 61 procent balbezit was Kluitje in deze helft de sterkste ploeg.
heb nog 49% bb ook, met 2 man minder op het middenveldquote:Op zondag 2 januari 2011 20:45 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thx!
Tja bij vanpers ook nog steeds
quote:Op zondag 2 januari 2011 20:46 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
heb nog 49% bb ook, met 2 man minder op het middenveld
Goffer een uitmuntend def eruit en een redelijk def er in.quote:Kluitje moest in de 44e minuut wisselen. Mathijs van den Bosch strompelde mank van het veld en werd vervangen door Yohan van den Bosch.
Nee, maar scoren doe ik niet en de kansenverhouding is 0-1quote:Op zondag 2 januari 2011 20:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan heeft je tegenstander niet veel bijzonders lopen zeg.
Zo lang hij ze maar niet scored dan.....quote:Op zondag 2 januari 2011 20:49 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Nee, maar scoren doe ik niet en de kansenverhouding is 0-1
Dat is waar maar gezien zijn stats in de aanvalquote:Op zondag 2 januari 2011 20:49 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zo lang hij ze maar niet scored dan.....
mag hij niet veel kansen tegen mijn formidabel to briljante verdediging krijgen...quote:Right Attack slecht (high)
Central Attack slecht (very high)
Left Attack zwak (low)
Een pingel of een vrije trap kan er ook in he.quote:Op zondag 2 januari 2011 20:52 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat is waar maar gezien zijn stats in de aanval
[..]
mag hij niet veel kansen tegen mijn formidabel to briljante verdediging krijgen...
Het blijft hattrickquote:Op zondag 2 januari 2011 20:52 schreef ScudRaket het volgende:
[..]
Dat is waar maar gezien zijn stats in de aanval
[..]
mag hij niet veel kansen tegen mijn formidabel to briljante verdediging krijgen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |