Paul is dood!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lennon is niet dood, hij leeft!
Gelukkig ligt dat aan jou.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ga alleen maar chagrijnig kijken van reggae hoor
Nee, dat gaat het echt niet worden. Zelfs niet als ik morgen niet zou hoeven te werken...quote:Op donderdag 30 december 2010 23:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh dat is gevaarlijk Diaan, ik ken dat heel goed, maar dan blijven de mooie nummers komen en wordt het uiteindelijk toch 3 uur 's nachts
Wel goed gelukt dan vind ikquote:Op donderdag 30 december 2010 23:43 schreef Flitspaal het volgende:
Alweer zo'n Paul-ik-knip-2-nummers-tot-1-werkje.
Knap, ik ben namelijk wel zoquote:Op donderdag 30 december 2010 23:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, dat gaat het echt niet worden. Zelfs niet als ik morgen niet zou hoeven te werken...
Ik ga hem vannacht aanhouden, wil geen moment meer missenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:44 schreef Aalbers het volgende:
Morgen de wekker vroeg zetten voor de muziek
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:45 schreef FritsFlits het volgende:
Altijd al een zeikplaat gevonden
nacht doorhalen?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga hem vannacht aanhouden, wil geen moment meer missen
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:45 schreef Timo20 het volgende:
Zo, naar bed en even `t begin van de herhaling van de top2000agogo kijken en dan nog een beetje top2000 luisteren in bed![]()
Misschien wel jaquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:45 schreef Timo20 het volgende:
Zo, naar bed en even `t begin van de herhaling van de top2000agogo kijken en dan nog een beetje top2000 luisteren in bed![]()
Prince zingt het zelf beter.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:45 schreef cafca het volgende:
Ja, er zijn van die nummers waarvan je van tevoren denkt: "Och.." En als je ze dan hoort zijn ze toch wel erg mooi
Maar dan ben je morgennacht te moe om tot 8 uur te feestenquote:
Eigenlijk kan ik het ook al jaren niet meer aan maar het gebeurd gewoonquote:Op donderdag 30 december 2010 23:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vroeger zou ik het ook wel kunnen denk ik. De laatste jaren niet meer.
Ik val uiteindelijk ook wel in slaap hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 23:46 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar dan ben je morgennacht te moe om tot 8 uur te feesten
Als ik rond vijf uur in slaap val, slaap ik gerust tot vijf uur 's avonds door.. Als ik niet hoef wakker te worden, en geen wekker hoef te zetten wordt ik meestal na 12 uur wakker..quote:Op donderdag 30 december 2010 23:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik val uiteindelijk ook wel in slaap hoorEn ga morgen lekker uitslapen
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:48 schreef het_fokschaap het volgende:
hier ook maar slapen met het idee dat ik weer flink wat leuke nummers ga missen...helaas...
truste
Tijdens deze weken ben ik vroeger dan de kleine beneden... de kleine slaapkop..quote:Op donderdag 30 december 2010 23:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik het ook al jaren niet meer aan maar het gebeurd gewoonMaar goed, heb dan ook geen kleine waarvoor ik vroeg op hoef te staan
Ik ben precies zoquote:Op donderdag 30 december 2010 23:48 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Als ik rond vijf uur in slaap val, slaap ik gerust tot vijf uur 's avonds door.. Als ik niet hoef wakker te worden, en geen wekker hoef te zetten wordt ik meestal na 12 uur wakker..
Oh ik bedoel na 12 uur slaapquote:Op donderdag 30 december 2010 23:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben precies zoHoef morgen niet op tijd op dus zal wel rond 1 uur wakker worden
Slaap lekker.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:48 schreef het_fokschaap het volgende:
hier ook maar slapen met het idee dat ik weer flink wat leuke nummers ga missen...helaas...
truste
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tijdens deze weken ben ik vroeger dan de kleine beneden... de kleine slaapkop..![]()
Pffffff.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:49 schreef Ferdo het volgende:
De slechtste 1 april-grap: het noodweer van pa Gaye.
Uitslapen, lukt me niet eens meer zo goed. Als ik mag uitslapen, ben ik rond half 10 er wel uit..quote:Op donderdag 30 december 2010 23:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben precies zoHoef morgen niet op tijd op dus zal wel rond 1 uur wakker worden
Dat is bij mij ongeveer ook wel zoquote:
Een hele top 2000?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:50 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Heel topic gemist bij het samenstellen van mijn eigen lijst
Ik zal hem zo even posten en hoor graag wat jullie ervan vinden
Ja, is het ook... hij past zich aan aan het vakantiemodus.. Peace heeft wel vakantie.. en als ik moet werken, slaapt iedereen nog als ik opsta.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar wel fijn natuurlijk zo'n slaapkop
Ik kon als baby al tot 12 uur 's middags slapen, ik ben niets veranderd
Ik snap hem niet eens? En ja ik weet dat zijn vader hem heeft doodgeschoten. Maar dan snap ik hem nog niet, of het is niet grappigquote:Op donderdag 30 december 2010 23:49 schreef Ferdo het volgende:
De slechtste 1 april-grap: het noodweer van pa Gaye.
We slijpen de messenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:50 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Heel topic gemist bij het samenstellen van mijn eigen lijst
Ik zal hem zo even posten en hoor graag wat jullie ervan vinden
Zijn vader voerde aan dat hij uit noodweer gehandeld zou hebben toen hij zijn zoon doodschoot.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap hem niet eens? En ja ik weet dat zijn vader hem heeft doodgeschoten. Maar dan snap ik hem nog niet, of het is niet grappig
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:51 schreef cafca het volgende:
Ah, sweet memories......wakker worden, op je horloge kijken en denken: "Snel aankleden, dan kunnen we nog net boodschappen doen!"
Op 1 April 1984quote:Op donderdag 30 december 2010 23:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zijn vader voerde aan dat hij uit noodweer gehandeld zou hebben toen hij zijn zoon doodschoot.
En dat was op 1 april.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zijn vader voerde aan dat hij uit noodweer gehandeld zou hebben toen hij zijn zoon doodschoot.
Precies.quote:
Heb in het begin gedacht dat 'ie van Elton John was.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:52 schreef MaJo het volgende:
Wist niet dat dit nummer van Billy Joel wasVond het wel altijd al een heel mooi nummer
Was ook niet echt grappig bedoeld.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:53 schreef MaJo het volgende:
Ah met 1 april erbij snap ik, maar vind het nog steeds niet grappig
Had ook best gekund jaquote:Op donderdag 30 december 2010 23:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Heb in het begin gedacht dat 'ie van Elton John was.
Ik begrijp de verwarring, moet ik zeggen.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Heb in het begin gedacht dat 'ie van Elton John was.
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:55 schreef Diaan73 het volgende:
Nou, bedtijd voor mij. Veel plezier nog en tot morgen![]()
Truste, Diaan!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:55 schreef Diaan73 het volgende:
welterust! ik ga nog een uur of 4 door!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:55 schreef Diaan73 het volgende:
Tschuss...quote:Op donderdag 30 december 2010 23:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ook & nogmaals!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:55 schreef Diaan73 het volgende:
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:56 schreef MaJo het volgende:
Ik vind die Springsteen echt het slechtste
Oké, 't is niet zijn allerbeste werk. Maar 't is wèl Bruce!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:56 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Ontzettend vervelend nummer van Springsteen vind ik dit
Ook al zestigplusser inderdaad.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:57 schreef jakees het volgende:
zijn optreden bij de superbowl 2010 was echt legendarisch wat een energie die ouwe knar!
!
1 VAN DE MINDERE? hahahwhwhahahaha haiahiahiahiahiahiquote:Op donderdag 30 december 2010 23:57 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Een van de mindere nummers van Springsteen en over Vietnam.
Verklaar je nader.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:58 schreef Paul het volgende:
[..]
1 VAN DE MINDERE? hahahwhwhahahaha haiahiahiahiahiahi
Dat heb je met die ouwetjes, die hebben hun spieren niet helemaal meer onder controle...quote:Op donderdag 30 december 2010 23:58 schreef jakees het volgende:
[..]
hij kwam op en gleed op zijn knieen het podium op!
En heel erg jeugdsentimentquote:Op donderdag 30 december 2010 23:57 schreef Eska het volgende:
[..]
Oké, 't is niet zijn allerbeste werk. Maar 't is wèl Bruce!
Jezus man, je hebt 210 followersquote:Op donderdag 30 december 2010 23:58 schreef Paul het volgende:
Op twitter vroeg een meisje mij of ik hier wou komen posten ipv zingen op twitter
http://twitter.com/paulzeist
Da's waar. Maar Bruce mag dat.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:57 schreef cafca het volgende:
[..]
Ja, maar niet een van zijn beste nummers, dit
bepaal jij dat?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:57 schreef Eska het volgende:
[..]
Oké, 't is niet zijn allerbeste werk. Maar 't is wèl Bruce!
Is dat veel of weinig?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jezus man, je hebt 210 followers
welke?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:01 schreef cafca het volgende:
[..]
Mijn favo Bruce nummer staat niet eens in de lijst
Waar?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:00 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, Burnett straks weer met z'n bakkes on National TV.
Top2000 a Go Go, Ned 3quote:
Maar jij bent leuker dan Paulquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:00 schreef MaJo het volgende:
Is dat veel of weinig?Ik heb er veel meer
JA HEERLIJK MAN IK VERGAT MIJN PANNETJE MET ETEN ALLES VERBRANDE EN IK LIET HET WATER OVERKOKEN EN IK VERGAT DE HOND UIT TE LATEN EN IK VERGAT DE BABY TE VOERENquote:
Thanksquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:02 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Maar jij bent leuker dan Paul![]()
Trusten Djenneke
dat dit niet zijn beste plaat is. Bepaal jij dat ;-)quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:02 schreef Eska het volgende:
[..]
Wat?? Dat hij Bruce is? Neuh, daar heb ik verder niet echt de hand in gehad.
Ja manquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:02 schreef Paul het volgende:
[..]
JA HEERLIJK MAN IK VERGAT MIJN PANNETJE MET ETEN ALLES VERBRANDE EN IK LIET HET WATER OVERKOKEN EN IK VERGAT DE HOND UIT TE LATEN EN IK VERGAT DE BABY TE VOEREN
duh, ik ben zwaar populair zoals dat heetquote:Op donderdag 30 december 2010 23:59 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Jezus man, je hebt 210 followers
en je vergat je caps uit te doen?!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:02 schreef Paul het volgende:
[..]
JA HEERLIJK MAN IK VERGAT MIJN PANNETJE MET ETEN ALLES VERBRANDE EN IK LIET HET WATER OVERKOKEN EN IK VERGAT DE HOND UIT TE LATEN EN IK VERGAT DE BABY TE VOEREN
Nee, van half 8 vanavondquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Herhaling van een paar jaar geleden?
IK ZIE NIETS HAHAHAquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:03 schreef OutOfThisWorld het volgende:
265 FLEETWOOD MAC - Albatross (1969)![]()
264 ULTRAVOX - Vienna (1981)![]()
263 BLØF - Dansen aan zee (2000)![]()
262 STING - Englishman in New York (1988)![]()
261 BARRY RYAN - Eloise (1968)![]()
260 DE DIJK - Bloedend hart (1982)![]()
259 ROWWEN HEZE - November (2000)![]()
258 SNOW PATROL - Just say yes (2009)![]()
257 CROSBY, STILLS, NASH & YOUNG - Almost cut my hair (1971)![]()
256 JIMI HENDRIX EXPERIENCE - The wind cries mary (1967)![]()
255 DIRE STRAITS - Money for nothing (1985)![]()
254 SINEAD O'CONNOR - Troy (1987)
Oh dàt. Nee joh. Gelukkig niet.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:02 schreef jakees het volgende:
[..]
dat dit niet zijn beste plaat is. Bepaal jij dat ;-)
Het beste nummer van het uur zet jij eenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:03 schreef OutOfThisWorld het volgende:
265 FLEETWOOD MAC - Albatross (1969)![]()
264 ULTRAVOX - Vienna (1981)![]()
263 BLØF - Dansen aan zee (2000)![]()
262 STING - Englishman in New York (1988)![]()
261 BARRY RYAN - Eloise (1968)![]()
260 DE DIJK - Bloedend hart (1982)![]()
259 ROWWEN HEZE - November (2000)![]()
258 SNOW PATROL - Just say yes (2009)![]()
257 CROSBY, STILLS, NASH & YOUNG - Almost cut my hair (1971)![]()
256 JIMI HENDRIX EXPERIENCE - The wind cries mary (1967)![]()
255 DIRE STRAITS - Money for nothing (1985)![]()
254 SINEAD O'CONNOR - Troy (1987)
En je denkt dat dat hier ook gaat lukken?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:03 schreef Paul het volgende:
duh, ik ben zwaar populair zoals dat heet
En? Welke van de 4/quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:04 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Het beste nummer van het uur zet jij eenbij
Fanclub actie...quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
November, van Rowwen Heze, is uit niets zo hoog binnen gekomen. Nooit in de lijst gestaan, nummer uit 2000 en volgens mij niet opnieuw uitgebracht. Dat klopt niet helemaal lijkt me.
Ikke wel...quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:06 schreef MaJo het volgende:
Wie wil er mee doen aan een 'krijg Arcade Fire de top 2000 in'-actie?
Zullen we het opzetten voor volgend jaar?quote:
Ik, mits we dit geraffineerd doen...quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:06 schreef MaJo het volgende:
Wie wil er mee doen aan een 'krijg Arcade Fire de top 2000 in'-actie?
Als, met de zeer grote nadruk op als, wij ooit een dochter zouden hebben gekregen, had het Vienna geheten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:06 schreef cafca het volgende:
Sja, mooi nummer, maar tóch hoor ik liever een ouder nummer van Ultravox
wat versta je onder geraffineerd?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik, mits we dit geraffineerd doen...
Uiteraardquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik, mits we dit geraffineerd doen...
Moet je wel een hoop mensen mobiliseren en velen die ik ken zijn geen Arcade Fire liefhebbers...quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zullen we het opzetten voor volgend jaar?
buurmeisje heet ook viennaquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als, met de zeer grote nadruk op als, wij ooit een dochter zouden hebben gekregen, had het Vienna geheten.
En dit heb ik de afgelopen jaren volgens mij ook al gepost...
Ja, dat klinkt wel beter dan "Saturday Night in the City of the Damned"quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als, met de zeer grote nadruk op als, wij ooit een dochter zouden hebben gekregen, had het Vienna geheten.
En dit heb ik de afgelopen jaren volgens mij ook al gepost...
Ik ken er best wel een boelquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je wel een hoop mensen mobiliseren en velen die ik ken zijn geen Arcade Fire liefhebbers...
hehehehehehquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In dat geval had ik mijn dochter anders genoemd...
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:08 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Leonard Cohen - Suzanne
Jeff Buckley - Hallelujah
Alicia Keys Empire State of Mind
Queen Killer Queen
Sting Fields of gold
Ralph McTell Streets of London
Midnight Oil Beds are Burning
Crowded House Weather with you
Simon and Garfunkel Sound of Silence
Michel Fugain Une belle histoire
Bryan Adams Summer of 69
Mamas and Papas California Dreamin
Moody Blues Nights in white satin
echt? ik zal het zeggen tegen mijn knappe buuvquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vienna is een jongensnaam. Vienetta is voor meisjes.
Klopt...quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:10 schreef MadMaster het volgende:
Moet je wel een hoop mensen mobiliseren en velen die ik ken zijn geen Arcade Fire liefhebbers...
Dan had ik 'r Chocoprinses genoemd.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vienna is een jongensnaam. Vienetta is voor meisjes.
Mooie lijst hoor, maar wel een beetje standaard. Je hebt van elke band ongeveer het bekendste nummer gepakt. Vind jij die ook echt het mooiste? Van al die bands zou ik zelf bijna bij allemaal een ander nummer kiezen. Het lijkt nu net of je alleen de bekende nummers kent?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:08 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Leonard Cohen - Suzanne
Jeff Buckley - Hallelujah
Sonny & Cher I got you Babe
Bill Medley & Jennifer Warnes Time of my Life
Laura Pausini Strani Amori
Elton John Circle of Life
Eagle Eye Cherry Save Tonight
Aerosmith I dont wanna miss a thing
Savage Garden Truly Madly Deeply
Alicia Keys Empire State of Mind
Lighthouse Family High
Queen Killer Queen
USA We are the world
Sting Fields of gold
City to City The road ahead
De Kast Hart van mijn gevoel
James Blunt Carry you home
Band Aid Do they know its Christmas time
Ralph McTell Streets of London
Midnight Oil Beds are Burning
Blof Harder dan ik hebben kan
Crowded House Weather with you
Simon and Garfunkel Sound of Silence
Michel Fugain Une belle histoire
Bryan Adams Summer of 69
Guus Meeuwis Het is een nacht
Bob Dylan Knocking on heavens door
Creedence Clearwater Revival Suzie Q
Rolling Stones I cant get no (satisfaction)
Frank Boeijen Groep Kronenburger Park
Mamas and Papas California Dreamin
Bryan Adams Everything I do
Red Hot Chili Peppers Californication
Boudewijn de Groot Testament
Coldplay The scientist
Stef Bos Papa
R.E.M. Everybody hurts
Moody Blues Nights in white satin
Marco Borsato - Margeritha
Robbie Williams Feel
Animals House of the rising sun
Bob Dylan Make you feel my love
Robbie Williams Angels
Queen Bohemian Rhapsody
Daar moet iets aan gedaan worden natuurlijk! Arcade Fire niet kennen =quote:
Nu niet meer? Dit jaar voor het eerst niet gestemdquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tot dit jaar stond Arcade Fire ook in de keuzelijst.
Ga het luisteren, echt fantastisch!quote:
Misschien ken ik inderdaad vooral de bekende nummers. Maar ik ben van '89 dus van sommige artiesten ken ik er maar een paar. Van de jonge artiesten vind ik t wel de mooiste nummers.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mooie lijst hoor, maar wel een beetje standaard. Je hebt van elke band ongeveer het bekendste nummer gepakt. Vind jij die ook echt het mooiste? Van al die bands zou ik zelf bijna bij allemaal een ander nummer kiezen. Het lijkt nu net of je alleen de bekende nummers kent?
Ik heb één plaat van ze geprobeerd en die vond ik te hysterisch.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:14 schreef MaJo het volgende:
Daar moet iets aan gedaan worden natuurlijk! Arcade Fire niet kennen =![]()
![]()
't Zegt mij ook niets, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, The Smiths, Pixies en Arcade Fire zijn er dit jaat met alle nummers weer uitgehaald.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nu niet meer? Dit jaar voor het eerst niet gestemd
Dat dacht ikquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Yep
(kijk je niet zo heel makkelijk omheen)
The Smiths er niet meer bij, dat vind ik wel erg kwalijk ja.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, The Smiths, Pixies en Arcade Fire zijn er dit jaat met alle nummers weer uitgehaald.
Ah duidelijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:15 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Misschien ken ik inderdaad vooral de bekende nummers. Maar ik ben van '89 dus van sommige artiesten ken ik er maar een paar. Van de jonge artiesten vind ik t wel de mooiste nummers.
'We Used To Wait'?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb één plaat van ze geprobeerd en die vond ik te hysterisch.
Welke? Kan me dat wel voorstellenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb één plaat van ze geprobeerd en die vond ik te hysterisch.
Dat is geen plaat maar een nummerquote:
Goede zaakquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:18 schreef Aalbers het volgende:
goednummer, en ik ga arcade fire in het nieuwe jaar wel beluisteren
Moest even Googlen, maar volgens mij "Funeral". Er was mij verteld (op dit forumquote:
Zit nu achter fatima.quote:
Neighborhood # 1 (Tunnels), Wake Up, Rebellion, Intervention en No Cars Goquote:
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:19 schreef cafca het volgende:
Overigens, om ff op die dochters terug te komen: Ik wilde mijn dochter Johnny noemen, maar daar was vrouwlief het niet helemaal mee eens. Heb nog ff getwijfeld toen ik bij de burgelijke stand stond, maar toch maar niet
Welke kringen bedoel je? Moet ik me nu zorgen maken dat ik tot een kring behoor?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:21 schreef cafca het volgende:
Och, ik vind Arcade Fire best leuk, maar wel een beetje overrated in bepaalde kringen
Wel zwart shirt, nootjes niet volgens mij.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In zwart shirt, nootjes te bikken?
Haha. ''ja euh we hadden toch besloten om voor laura te gaan? Ik heb haar toch maar Johny genoemd."quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:19 schreef cafca het volgende:
Overigens, om ff op die dochters terug te komen: Ik wilde mijn dochter Johnny noemen, maar daar was vrouwlief het niet helemaal mee eens. Heb nog ff getwijfeld toen ik bij de burgelijke stand stond, maar toch maar niet
Uitstekend geschikt dan toch voor de Top 2000...quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:21 schreef cafca het volgende:
Och, ik vind Arcade Fire best leuk, maar wel een beetje overrated in bepaalde kringen
Rechts achter Fatima?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:23 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Wel zwart shirt, nootjes niet volgens mij.
In kringen van zelfbenoemde muziekkenners, zeg maar. Mensen die ook de Velvet Underground en Joy Division geweeeeeeeldig vinden of zo.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Welke kringen bedoel je? Moet ik me nu zorgen maken dat ik tot een kring behoor?
En een jongen? Sue?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:19 schreef cafca het volgende:
Je UI !!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Uitstekend geschikt dan toch voor de Top 2000...
Zeker aan het begin van het kwisje zaten ze pal tussen Raymond en Fatima in, op het einde ook weer.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rechts achter Fatima?
Of met colbert?
Ik kan terugspoelen...
Ik herken me daar niet in, de mensen die ik ken die het vet vinden vinden het stuk voor stuk goed omdat ZIJ het goed vinden, niet omdat het MOET ofzo. Joy Division vind ik ook gaaf, Velvet Underground ken ik niet goed.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:24 schreef cafca het volgende:
[..]
In kringen van zelfbenoemde muziekkenners, zeg maar. Mensen die ook de Velvet Underground en Joy Division geweeeeeeeldig vinden of zo.
Ze? Is Burnett schizofreenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Zeker aan het begin van het kwisje zaten ze pal tussen Raymond en Fatima in, op het einde ook weer.
And the missis..quote:
Dat moet je dus niet doen.... Luister wat meer radio2 door het jaar heen.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben een beetje De Dijk moe omdat ik dagelijks Radio Veronica luister
Ik luister nooit naar Veronica, maar ben ze ook al een hele poos zat. Vroeger vond ik 't wel leuk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben een beetje De Dijk moe omdat ik dagelijks Radio Veronica luister
Mijn favoriete nummer van Neil Youngquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:29 schreef Aalbers het volgende:
Voor de nachtbrakers: luister even voor mij naar Neil Young met old man
edit: kan ook zelf nachtbraken uiteraard
Mijne ook, 10 voor 3quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn favoriete nummer van Neil YoungHoe laat?
Hmmmz dat gaat hem toch niet worden denk ik. Maar wie weet, ik ken mezelfquote:
Dat heb ik dus de afgelopen 10 jaar (misschien iets langer) gedaan. En ik vind het steeds minder en minder worden. Maar weet eigenlijk ook geen aardig alternatief.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:29 schreef childintime het volgende:
[..]
Dat moet je dus niet doen.... Luister wat meer radio2 door het jaar heen.
Ik ook, tot 1974...quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:30 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik luister nooit naar Veronica, maar ben ze ook al een hele poos zat. Vroeger vond ik 't wel leuk.
inderdaad.. wss zit ik er dan ook nog, maar denk het nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmmz dat gaat hem toch niet worden denk ik. Maar wie weet, ik ken mezelf
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, zat op 2 heren te letten.
Morgen nog maar even kijken...
Neuhquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:32 schreef cafca het volgende:
Dacht je dat Rowwen Heze zelf al die nummers verzonnen hadden?
Ik ben zelfs lid geweest van hun fanclub...quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:32 schreef marcodej het volgende:
Eigenlijk zijn de ballads van Rowwen Heze mooier dan de opzwepende folknummers.
Dat geloof ik graag.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:37 schreef MadMaster het volgende:
Die waren in de Arena als voorprogramma vorig jaar beter dan hoofdact U2...
Oordeel zelf of je iets gemist hebt. Volgens mij valt dat wel meequote:Op vrijdag 31 december 2010 00:37 schreef MaJo het volgende:
Dacht dat ik Snow Patrol goed kende maar dit zegt me nietsIets gemist?
Vind het niet heel bijzonder nee. Maar is het een hit geweest ofzo?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:38 schreef cafca het volgende:
[..]
Oordeel zelf of je iets gemist hebt. Volgens mij valt dat wel mee
Behoorlijk, een jaar geleden.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind het niet heel bijzonder nee. Maar is het een hit geweest ofzo?
Mooi filmpje! Zijn wel meer goede, zoals die schakerquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:35 schreef jakees het volgende:
[..]
moet je hem met deze animatie kijken. Dan waggelen de tranen over je wangen!
quote:
Ahquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Behoorlijk, een jaar geleden.
Hoe ken je dan al die nummers?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
AhIk luister dus nooit radio, vandaar
Een goed uur nog.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:41 schreef Aalbers het volgende:
[..]
he verrek, dat moet wel lukken ja
Met de oude nummers ben ik opgegroeid, de nieuwe nummers download ik/koop ik op cdquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:42 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Hoe ken je dan al die nummers?
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Met de oude nummers ben ik opgegroeid, de nieuwe nummers download ik/koop ik op cd
Slaap wel!quote:
En jij ook!quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:44 schreef Aalbers het volgende:
nja, ik leg me laptop weg. ga lekker indommelen met muziek
Kun je beter naar Snow Patrol luisterenquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:44 schreef MaJo het volgende:
Muziek waar ik niks mee heb ken ik dan ook niet, allemaal nummer 1 hits van Marco Borsato ofzo zeggen mij helemaal niks
Oude muziek heb ik ook veel op cd, zoals de hele collectie van de Beatlesquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:44 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
![]()
Kon vroeger niet slapen, dus had ik veel Radio10 Gold op en onze lokale zender (zo ben ik daar ook ingerold). Oude muziek rocks!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |