Ik luister nooit naar Veronica, maar ben ze ook al een hele poos zat. Vroeger vond ik 't wel leuk.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:28 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik ben een beetje De Dijk moe omdat ik dagelijks Radio Veronica luister
Mijn favoriete nummer van Neil Youngquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:29 schreef Aalbers het volgende:
Voor de nachtbrakers: luister even voor mij naar Neil Young met old man
edit: kan ook zelf nachtbraken uiteraard
Mijne ook, 10 voor 3quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mijn favoriete nummer van Neil YoungHoe laat?
Hmmmz dat gaat hem toch niet worden denk ik. Maar wie weet, ik ken mezelfquote:
Dat heb ik dus de afgelopen 10 jaar (misschien iets langer) gedaan. En ik vind het steeds minder en minder worden. Maar weet eigenlijk ook geen aardig alternatief.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:29 schreef childintime het volgende:
[..]
Dat moet je dus niet doen.... Luister wat meer radio2 door het jaar heen.
Ik ook, tot 1974...quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:30 schreef Eska het volgende:
[..]
Ik luister nooit naar Veronica, maar ben ze ook al een hele poos zat. Vroeger vond ik 't wel leuk.
inderdaad.. wss zit ik er dan ook nog, maar denk het nietquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:32 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmmz dat gaat hem toch niet worden denk ik. Maar wie weet, ik ken mezelf
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ah, zat op 2 heren te letten.
Morgen nog maar even kijken...
Neuhquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:32 schreef cafca het volgende:
Dacht je dat Rowwen Heze zelf al die nummers verzonnen hadden?
Ik ben zelfs lid geweest van hun fanclub...quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:32 schreef marcodej het volgende:
Eigenlijk zijn de ballads van Rowwen Heze mooier dan de opzwepende folknummers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |