Fanclub actie...quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:04 schreef Gordon_Shumway het volgende:
November, van Rowwen Heze, is uit niets zo hoog binnen gekomen. Nooit in de lijst gestaan, nummer uit 2000 en volgens mij niet opnieuw uitgebracht. Dat klopt niet helemaal lijkt me.
Ikke wel...quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:06 schreef MaJo het volgende:
Wie wil er mee doen aan een 'krijg Arcade Fire de top 2000 in'-actie?
Zullen we het opzetten voor volgend jaar?quote:
Ik, mits we dit geraffineerd doen...quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:06 schreef MaJo het volgende:
Wie wil er mee doen aan een 'krijg Arcade Fire de top 2000 in'-actie?
Als, met de zeer grote nadruk op als, wij ooit een dochter zouden hebben gekregen, had het Vienna geheten.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:06 schreef cafca het volgende:
Sja, mooi nummer, maar tóch hoor ik liever een ouder nummer van Ultravox
wat versta je onder geraffineerd?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik, mits we dit geraffineerd doen...
Uiteraardquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:09 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik, mits we dit geraffineerd doen...
Moet je wel een hoop mensen mobiliseren en velen die ik ken zijn geen Arcade Fire liefhebbers...quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Zullen we het opzetten voor volgend jaar?
buurmeisje heet ook viennaquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als, met de zeer grote nadruk op als, wij ooit een dochter zouden hebben gekregen, had het Vienna geheten.
En dit heb ik de afgelopen jaren volgens mij ook al gepost...
Ja, dat klinkt wel beter dan "Saturday Night in the City of the Damned"quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als, met de zeer grote nadruk op als, wij ooit een dochter zouden hebben gekregen, had het Vienna geheten.
En dit heb ik de afgelopen jaren volgens mij ook al gepost...
Ik ken er best wel een boelquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Moet je wel een hoop mensen mobiliseren en velen die ik ken zijn geen Arcade Fire liefhebbers...
hehehehehehquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In dat geval had ik mijn dochter anders genoemd...
quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:08 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Leonard Cohen - Suzanne
Jeff Buckley - Hallelujah
Alicia Keys Empire State of Mind
Queen Killer Queen
Sting Fields of gold
Ralph McTell Streets of London
Midnight Oil Beds are Burning
Crowded House Weather with you
Simon and Garfunkel Sound of Silence
Michel Fugain Une belle histoire
Bryan Adams Summer of 69
Mamas and Papas California Dreamin
Moody Blues Nights in white satin
echt? ik zal het zeggen tegen mijn knappe buuvquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vienna is een jongensnaam. Vienetta is voor meisjes.
Klopt...quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:10 schreef MadMaster het volgende:
Moet je wel een hoop mensen mobiliseren en velen die ik ken zijn geen Arcade Fire liefhebbers...
Dan had ik 'r Chocoprinses genoemd.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:12 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Vienna is een jongensnaam. Vienetta is voor meisjes.
Mooie lijst hoor, maar wel een beetje standaard. Je hebt van elke band ongeveer het bekendste nummer gepakt. Vind jij die ook echt het mooiste? Van al die bands zou ik zelf bijna bij allemaal een ander nummer kiezen. Het lijkt nu net of je alleen de bekende nummers kent?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:08 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Leonard Cohen - Suzanne
Jeff Buckley - Hallelujah
Sonny & Cher I got you Babe
Bill Medley & Jennifer Warnes Time of my Life
Laura Pausini Strani Amori
Elton John Circle of Life
Eagle Eye Cherry Save Tonight
Aerosmith I dont wanna miss a thing
Savage Garden Truly Madly Deeply
Alicia Keys Empire State of Mind
Lighthouse Family High
Queen Killer Queen
USA We are the world
Sting Fields of gold
City to City The road ahead
De Kast Hart van mijn gevoel
James Blunt Carry you home
Band Aid Do they know its Christmas time
Ralph McTell Streets of London
Midnight Oil Beds are Burning
Blof Harder dan ik hebben kan
Crowded House Weather with you
Simon and Garfunkel Sound of Silence
Michel Fugain Une belle histoire
Bryan Adams Summer of 69
Guus Meeuwis Het is een nacht
Bob Dylan Knocking on heavens door
Creedence Clearwater Revival Suzie Q
Rolling Stones I cant get no (satisfaction)
Frank Boeijen Groep Kronenburger Park
Mamas and Papas California Dreamin
Bryan Adams Everything I do
Red Hot Chili Peppers Californication
Boudewijn de Groot Testament
Coldplay The scientist
Stef Bos Papa
R.E.M. Everybody hurts
Moody Blues Nights in white satin
Marco Borsato - Margeritha
Robbie Williams Feel
Animals House of the rising sun
Bob Dylan Make you feel my love
Robbie Williams Angels
Queen Bohemian Rhapsody
Daar moet iets aan gedaan worden natuurlijk! Arcade Fire niet kennen =quote:
Nu niet meer? Dit jaar voor het eerst niet gestemdquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:13 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Tot dit jaar stond Arcade Fire ook in de keuzelijst.
Ga het luisteren, echt fantastisch!quote:
Misschien ken ik inderdaad vooral de bekende nummers. Maar ik ben van '89 dus van sommige artiesten ken ik er maar een paar. Van de jonge artiesten vind ik t wel de mooiste nummers.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:13 schreef MaJo het volgende:
[..]
Mooie lijst hoor, maar wel een beetje standaard. Je hebt van elke band ongeveer het bekendste nummer gepakt. Vind jij die ook echt het mooiste? Van al die bands zou ik zelf bijna bij allemaal een ander nummer kiezen. Het lijkt nu net of je alleen de bekende nummers kent?
Ik heb één plaat van ze geprobeerd en die vond ik te hysterisch.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:14 schreef MaJo het volgende:
Daar moet iets aan gedaan worden natuurlijk! Arcade Fire niet kennen =![]()
![]()
't Zegt mij ook niets, eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, The Smiths, Pixies en Arcade Fire zijn er dit jaat met alle nummers weer uitgehaald.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:15 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nu niet meer? Dit jaar voor het eerst niet gestemd
Dat dacht ikquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:15 schreef cafca het volgende:
[..]
Yep
(kijk je niet zo heel makkelijk omheen)
The Smiths er niet meer bij, dat vind ik wel erg kwalijk ja.quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Nee, The Smiths, Pixies en Arcade Fire zijn er dit jaat met alle nummers weer uitgehaald.
Ah duidelijkquote:Op vrijdag 31 december 2010 00:15 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Misschien ken ik inderdaad vooral de bekende nummers. Maar ik ben van '89 dus van sommige artiesten ken ik er maar een paar. Van de jonge artiesten vind ik t wel de mooiste nummers.
'We Used To Wait'?quote:Op vrijdag 31 december 2010 00:16 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik heb één plaat van ze geprobeerd en die vond ik te hysterisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |