Paul is dood!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
Lennon is niet dood, hij leeft!
Gelukkig ligt dat aan jou.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik ga alleen maar chagrijnig kijken van reggae hoor
Nee, dat gaat het echt niet worden. Zelfs niet als ik morgen niet zou hoeven te werken...quote:Op donderdag 30 december 2010 23:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oeh dat is gevaarlijk Diaan, ik ken dat heel goed, maar dan blijven de mooie nummers komen en wordt het uiteindelijk toch 3 uur 's nachts
Wel goed gelukt dan vind ikquote:Op donderdag 30 december 2010 23:43 schreef Flitspaal het volgende:
Alweer zo'n Paul-ik-knip-2-nummers-tot-1-werkje.
Knap, ik ben namelijk wel zoquote:Op donderdag 30 december 2010 23:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, dat gaat het echt niet worden. Zelfs niet als ik morgen niet zou hoeven te werken...
Ik ga hem vannacht aanhouden, wil geen moment meer missenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:44 schreef Aalbers het volgende:
Morgen de wekker vroeg zetten voor de muziek
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:45 schreef FritsFlits het volgende:
Altijd al een zeikplaat gevonden
nacht doorhalen?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:45 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ga hem vannacht aanhouden, wil geen moment meer missen
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:45 schreef Timo20 het volgende:
Zo, naar bed en even `t begin van de herhaling van de top2000agogo kijken en dan nog een beetje top2000 luisteren in bed![]()
Misschien wel jaquote:
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:45 schreef Timo20 het volgende:
Zo, naar bed en even `t begin van de herhaling van de top2000agogo kijken en dan nog een beetje top2000 luisteren in bed![]()
Prince zingt het zelf beter.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:45 schreef cafca het volgende:
Ja, er zijn van die nummers waarvan je van tevoren denkt: "Och.." En als je ze dan hoort zijn ze toch wel erg mooi
Maar dan ben je morgennacht te moe om tot 8 uur te feestenquote:
Eigenlijk kan ik het ook al jaren niet meer aan maar het gebeurd gewoonquote:Op donderdag 30 december 2010 23:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vroeger zou ik het ook wel kunnen denk ik. De laatste jaren niet meer.
Ik val uiteindelijk ook wel in slaap hoorquote:Op donderdag 30 december 2010 23:46 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Maar dan ben je morgennacht te moe om tot 8 uur te feesten
Als ik rond vijf uur in slaap val, slaap ik gerust tot vijf uur 's avonds door.. Als ik niet hoef wakker te worden, en geen wekker hoef te zetten wordt ik meestal na 12 uur wakker..quote:Op donderdag 30 december 2010 23:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik val uiteindelijk ook wel in slaap hoorEn ga morgen lekker uitslapen
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:48 schreef het_fokschaap het volgende:
hier ook maar slapen met het idee dat ik weer flink wat leuke nummers ga missen...helaas...
truste
Tijdens deze weken ben ik vroeger dan de kleine beneden... de kleine slaapkop..quote:Op donderdag 30 december 2010 23:47 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eigenlijk kan ik het ook al jaren niet meer aan maar het gebeurd gewoonMaar goed, heb dan ook geen kleine waarvoor ik vroeg op hoef te staan
Ik ben precies zoquote:Op donderdag 30 december 2010 23:48 schreef Aalbers het volgende:
[..]
Als ik rond vijf uur in slaap val, slaap ik gerust tot vijf uur 's avonds door.. Als ik niet hoef wakker te worden, en geen wekker hoef te zetten wordt ik meestal na 12 uur wakker..
Oh ik bedoel na 12 uur slaapquote:Op donderdag 30 december 2010 23:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben precies zoHoef morgen niet op tijd op dus zal wel rond 1 uur wakker worden
Slaap lekker.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:48 schreef het_fokschaap het volgende:
hier ook maar slapen met het idee dat ik weer flink wat leuke nummers ga missen...helaas...
truste
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Tijdens deze weken ben ik vroeger dan de kleine beneden... de kleine slaapkop..![]()
Pffffff.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:49 schreef Ferdo het volgende:
De slechtste 1 april-grap: het noodweer van pa Gaye.
Uitslapen, lukt me niet eens meer zo goed. Als ik mag uitslapen, ben ik rond half 10 er wel uit..quote:Op donderdag 30 december 2010 23:49 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik ben precies zoHoef morgen niet op tijd op dus zal wel rond 1 uur wakker worden
Dat is bij mij ongeveer ook wel zoquote:
Een hele top 2000?quote:Op donderdag 30 december 2010 23:50 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Heel topic gemist bij het samenstellen van mijn eigen lijst
Ik zal hem zo even posten en hoor graag wat jullie ervan vinden
Ja, is het ook... hij past zich aan aan het vakantiemodus.. Peace heeft wel vakantie.. en als ik moet werken, slaapt iedereen nog als ik opsta.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar wel fijn natuurlijk zo'n slaapkop
Ik kon als baby al tot 12 uur 's middags slapen, ik ben niets veranderd
Ik snap hem niet eens? En ja ik weet dat zijn vader hem heeft doodgeschoten. Maar dan snap ik hem nog niet, of het is niet grappigquote:Op donderdag 30 december 2010 23:49 schreef Ferdo het volgende:
De slechtste 1 april-grap: het noodweer van pa Gaye.
We slijpen de messenquote:Op donderdag 30 december 2010 23:50 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Heel topic gemist bij het samenstellen van mijn eigen lijst
Ik zal hem zo even posten en hoor graag wat jullie ervan vinden
Zijn vader voerde aan dat hij uit noodweer gehandeld zou hebben toen hij zijn zoon doodschoot.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:51 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik snap hem niet eens? En ja ik weet dat zijn vader hem heeft doodgeschoten. Maar dan snap ik hem nog niet, of het is niet grappig
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:51 schreef cafca het volgende:
Ah, sweet memories......wakker worden, op je horloge kijken en denken: "Snel aankleden, dan kunnen we nog net boodschappen doen!"
Op 1 April 1984quote:Op donderdag 30 december 2010 23:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zijn vader voerde aan dat hij uit noodweer gehandeld zou hebben toen hij zijn zoon doodschoot.
En dat was op 1 april.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Zijn vader voerde aan dat hij uit noodweer gehandeld zou hebben toen hij zijn zoon doodschoot.
Precies.quote:
Heb in het begin gedacht dat 'ie van Elton John was.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:52 schreef MaJo het volgende:
Wist niet dat dit nummer van Billy Joel wasVond het wel altijd al een heel mooi nummer
Was ook niet echt grappig bedoeld.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:53 schreef MaJo het volgende:
Ah met 1 april erbij snap ik, maar vind het nog steeds niet grappig
Had ook best gekund jaquote:Op donderdag 30 december 2010 23:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Heb in het begin gedacht dat 'ie van Elton John was.
Ik begrijp de verwarring, moet ik zeggen.quote:Op donderdag 30 december 2010 23:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Heb in het begin gedacht dat 'ie van Elton John was.
quote:Op donderdag 30 december 2010 23:55 schreef Diaan73 het volgende:
Nou, bedtijd voor mij. Veel plezier nog en tot morgen![]()
Truste, Diaan!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:55 schreef Diaan73 het volgende:
welterust! ik ga nog een uur of 4 door!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:55 schreef Diaan73 het volgende:
Tschuss...quote:Op donderdag 30 december 2010 23:55 schreef Diaan73 het volgende:
Ook & nogmaals!quote:Op donderdag 30 december 2010 23:55 schreef Diaan73 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |