Ja, de Elan 90. Die Classic is bijna hetzelfde geloof ik, alleen ander frontje en grepen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:38 schreef Vonkenboer het volgende:
Zoiets ? http://www.fornuizen.info/falcon/classic-90/
Dat denk ik ook, al is het wel een vrij moeilijk te bekijken schema, dat van die bruggen was mij ook niet in eerste instantie duidelijk.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:57 schreef crowone het volgende:
Je zal hem zelf moeten opsplitsen.
Als het schema juist is kan je volgens mij 1-2 & 4-5 voor de ene groep gebruiken en 3 & 6 voor de andere groep. Let wel op dat je in de meterkast een kookgroep hebt gebruikt!
Wat denkt de vonkenboer hier van??
Mijn vader dacht dit ook al maar wil 't zeker weten voor hij er stroom op zet. En ja, in de meterkast zit een kookgroep. 2 groepen zijn het.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:57 schreef crowone het volgende:
Je zal hem zelf moeten opsplitsen.
Als het schema juist is kan je volgens mij 1-2 & 4-5 voor de ene groep gebruiken en 3 & 6 voor de andere groep. Let wel op dat je in de meterkast een kookgroep hebt gebruikt!
Wat denkt de vonkenboer hier van??
Thanks, doen we!quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:18 schreef crowone het volgende:
Naar mijn mening moet dus het bruggetje 1-2 en 4-5 blijven zitten voor de 1e groep.
3 & 6 zijn dus nog vrij voor de 2e groep.
De grill sectie is dan gescheiden van de oven elementen. Wat wij echter niet weten wat nu de belasting is per groep en dat kan dus een bezwaar op leveren.
Neem contact op met de leverancier want de garantie is snel om zeep geholpen.
Zij geven geen advies voor 2 groepen en de keukenboer sluit hem niet aan.
Ook ik geef geen garantie.
Nouja, de keukenzaak zei dat we met 2x 230V genoeg hebben. We zijn nog 2x bij de importeur geweest; De Nardi in Barendrecht waar men dat ook betaamde.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:24 schreef crowone het volgende:
Waarom heb je niet voor 3 fasen gekozen?
Als ik het zo bekijk dat de rollade wordt gegrild en de taart in de andere oven gebakken terwijl moeders de was doet gaat bij jou de pc uit en moet er weer een topic worden geopend.
Hoe groot is de kans op gelijktijdigheid.?
Ja, nu is het niet echt denkbaar dat je tegelijkertijd 3 ovens voluit hebt staan knallen én de wasmachine draait én je bent aan 't stofzuigen met alle lampen aan. Wij hebben idd "slechts" 1x 35 Ampere hoofdstop (huis van 1950). Dus misschien is het wel handig hier een klein beetje rekening mee te houden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:33 schreef crowone het volgende:
Dat is ook voldoende maar zij houden er geen rekening mee dat jij nog meer apparaten tegelijk wilt gebruiken. Zij hebben niet gelogen.
Als jou hoofdzekering 35A is dan heb je 35A X 230V = 8050 W
Waarvan 7500 in dit apparaat.
Als je bedoelt dat je naar 3-fasen toegaat, komt daar een heel nieuwe kast voor de 3 fasen bij kijken. En hopen dat er ook drie fasen tot aan de hoofdzekering binnen komen, in de jaren 50 was slechts één van de drie gangbaar. Dus hopelijk werkt 't op de kookgroep.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 20:43 schreef crowone het volgende:
Wacht gewoon even af wat de importeur zegt, sluit hem daarna aan en probeer het rustig uit.
Je kan altijd nog ombouwen in de meterkast en de draden van de perilex vervangen of om kleuren.
??quote:Op zaterdag 28 januari 2012 21:24 schreef blomke het volgende:
Lijkt me dat je beide fasedraden met een brug op 1 t/m drie moet aansluiten en de 2 nullen op 4 t/m 6 ook met brug.
En dat dak dan, erachter komen dat t rot is, je van binnen naar buiten kijkt maar er niks aan doen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 18:47 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Hij heeft niet één bord voor ze kop, maar wel tien borden.
Echt een lamzak..
Hoe hij het ook had over de indeling op de bovenverdieping.
"Ja, mijn vriendin wou de badkamer in het midden, ik zou hem zelf aan de achterkant plaatsen.."
"Maar hij komt nu aan de voorkant van het huis" echt met zo'ngezicht erbij..
Nieuwe manier van ventileren?quote:Op zondag 29 januari 2012 12:26 schreef Vinz0r het volgende:
[..]
En dat dak dan, erachter komen dat t rot is, je van binnen naar buiten kijkt maar er niks aan doen.
Slaap lekker! Spannende dag hoor. Wel lekker even een paar uurtjes quality time voor alleen Dana.quote:Op zondag 29 januari 2012 22:59 schreef BJDD het volgende:
Bedtijd! Morgen de eerste ochtend voor Didi naar de psw! Spannend!
quote:Op maandag 30 januari 2012 12:59 schreef BJDD het volgende:
Aaaaaghhh net Didi ( 2jr ) van de psw gehaald...
Vraag ik aan Didi, heb je al een vriendje?
Jaaaaa
Vraag ik "wie dan", zegt ze "Papa!" hahahaha
Goed! Ze heeft niet gehuild, leuk meegedaan en was heel blij ons weer te zien!quote:
Herkenbaar!! Maud was allang van dr middagdutje af, maar sinds ze naar de PSZ gaat slaapt ze weer heerlijk 2 middagen :-)quote:Op maandag 30 januari 2012 22:44 schreef BJDD het volgende:
[..]
Goed! Ze heeft niet gehuild, leuk meegedaan en was heel blij ons weer te zien!
Maar wel bekaf toen ze thuis was... een beetje uit der ritme...
Nice!! Ben benieuwd naar t resultaat!quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:36 schreef BJDD het volgende:
En we kunnen weer fatsoenlijk op fok hehe...
Onder het mom "schilderen op een ander is ook niet altijd alles", vandaag maar weer een afspraak gemaakt bij de tatoeëerder voor mijn rechterarm....
OMG das een flink plaatje wat je krijgt dan.. Had in je fotoboek al hier en daar wat inkt gezien.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:52 schreef BJDD het volgende:
Op mijn rechterarm staat een koi karper; 17 februari wordt er een begin gemaakt met het helemaal dichtzetten van mijn rechter onder en boven arm....
Kosten ¤ 650,-
Anders was het toch opgegaan aan carnaval....
Ik zal dadelijk een foto plaatsen, hoe is nu is...quote:Op woensdag 1 februari 2012 17:01 schreef samsuus het volgende:
[..]
OMG das een flink plaatje wat je krijgt dan.. Had in je fotoboek al hier en daar wat inkt gezien.
Ik woon net aan de verkeerde kant van de rivier hequote:Op woensdag 1 februari 2012 17:17 schreef BJDD het volgende:
[..]
Ik zal dadelijk een foto plaatsen, hoe is nu is...
En als ie af is, komt er ook 1...
Doe je zelf carnaval?
quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:02 schreef BJDD het volgende:
Weer een nadeel van boven de rivieren wonen...
Ja.... zwaaien.... Maar dan ben je nog geen echte Brabo!quote:Op woensdag 1 februari 2012 18:35 schreef samsuus het volgende:
[..]pff ik kan naar brabant zwaaien! 500m van de rivier af...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |