quote:Op maandag 23 januari 2012 23:41 schreef samsuus het volgende:
[..]
Hmm ik vind NCIS tegenwoordig wel vergelijkbaar met CSI, "vroeger" toen Grissom er nog was, toen was CSI echt super!!
Maarre J hoeft toch niet alles mee te kijken?? Sam heeft ook alle seizoenen van Bones op zn ps3 staan, daar vind ik dus weinig aan en dan ga ik gewoon iets anders doen.. CSI boek lezen of zo haha..
Ja, de boeken zijn leuk! gebaseerd op de afleveringen dus soms herken je ineens t verhaal :-)Ik mis Ray Langston, die vond ik veel leuker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil ook wel iets anders gaan doen als J tv zit te kijken, maar de pc en tv staan naast elkaar.....
Ik heb vroeger veel gelezen, van John Grisham, maar de laatste paar jaar heb ik geen boeken meer gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:45 schreef bobenjanneke het volgende:
[..]
Ik mis Ray Langston, die vond ik veel leuker!
Ik wil ook wel iets anders gaan doen als J tv zit te kijken, maar de pc en tv staan naast elkaar.....
Ik heb vroeger veel gelezen, van John Grisham, maar de laatste paar jaar heb ik geen boeken meer gelezen.Nee dat meen je niet??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grissom WAS gewoon CSI!!!
hihihi..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
K heb m gezien ja! Maar das Miami schatje, met Horatio :-)quote:Op maandag 23 januari 2012 23:57 schreef bobenjanneke het volgende:
Ken je trouwens die aflevering van CSI Las Vegas...
Van die pakketten bezorger met die porceleinen poppen uit mexico?
Afgelopen zondag was ie ( weer ) op televisie...
Dat bedoel ik ook!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:00 schreef samsuus het volgende:
[..]
K heb m gezien ja! Maar das Miami schatje, met Horatio :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehm.. goede vraag! Ben ik ergens een keer tegen gekomen en ik vond m dus ook heel erg mooi...quote:Op maandag 23 januari 2012 23:56 schreef bobenjanneke het volgende:
Hoe kom je trouwens aan dat prachtige onderschrift?
Het heeft echt een diepe en mooie betekenis! Heel filosofisch.... Echt heel mooi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze vind ik ook mooi:
If you always do what you've always done,
than you'll always get what you always got...
Die heb ik een keer in NCIS gehoord
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:02 schreef bobenjanneke het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:06 schreef samsuus het volgende:
[..]Ik heb er maar DM op gereageerd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte vanavond!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:20 schreef bobenjanneke het volgende:
Vanavond opa de laatste eer brengen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Hoe was het??quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:34 schreef bobenjanneke het volgende:
Zo...
Weer terug uit Vught.
Mijn beloftes zijn gedaan... Shag ligt in de kist, ben klaar met roken!
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:34 schreef bobenjanneke het volgende:
Zo...
Weer terug uit Vught.
Mijn beloftes zijn gedaan... Shag ligt in de kist, ben klaar met roken!
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:07 schreef samsuus het volgende:
[..]
Hoe was het??
Je eerste avond al niet-roker! Good luck with that ;-)Ik heb nu bezoek.. Hoop vanavond nog met je kunnen buurten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je al tijd gehad voor mijn weekend pm's?
Ik ga het niet-roken volhouden!
quote:
Ik hou het vol, omdat het een belofte aan mijn opa is, en niet omdat ik het vind stinken of omdat het te duur is....quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:10 schreef betyar het volgende:
Stelt niks voor dat stoppen. Ik ben wel wat kg. zwaarder geworden.
Blijf van de "vervangers" af. Roken is een gewoonte.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:12 schreef bobenjanneke het volgende:
[..]
[..]
Ik hou het vol, omdat het een belofte aan mijn opa is, en niet omdat ik het vind stinken of omdat het te duur is....
Het aankomen wil voorkomen, door te gaan fitnessen/ met halters trainen en op mijn eten letten.
Ben ik ook niet van plan!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Blijf van de "vervangers" af. Roken is een gewoonte.
Vervangers, daarmee bedoel ik de snackjes die je onbedoeld zou kunnen gaan eten. Achter de pc of tijdens het autorijden, je bezigheden waar je standaard een sigaretje bij opstak.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:15 schreef bobenjanneke het volgende:
[..]
Ben ik ook niet van plan!
Is alleen maar flessentrekkerij...
En heb steun aangeboden gekregen, dus komt goed~!
Ohhh op die manier hahaha...quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:28 schreef betyar het volgende:
[..]
Vervangers, daarmee bedoel ik de snackjes die je onbedoeld zou kunnen gaan eten. Achter de pc of tijdens het autorijden, je bezigheden waar je standaard een sigaretje bij opstak.
Als je gaat voorboren, zul je weinig last krijgen van gespleten hout.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:19 schreef Saisai het volgende:
Hey.. ik ben van plan zelf een bartafel te maken van steigerhout. Aangezien dit hout snel splijt, welke (verzonken) schroeven kan ik dan het beste gebruiken?
Ik zat eerst te denken aan zelfborende schroeven maar daarna dacht ik goh, misschien kan ik gewoon het beste voorboren, dan maakt het niets uit welke schroef ik gebruik.
Of heb ik dat verkeerd? Alvast bedankt voor het meedenken
/edit
als ik het ga maken zal ik er een topic van maken
/edit #2
of hoort deze vraag ergens anders?
Ik vind voorboren zo'n gedoequote:Op dinsdag 24 januari 2012 23:23 schreef bobenjanneke het volgende:
[..]
Als je gaat voorboren, zul je weinig last krijgen van gespleten hout.
Mwoah, voor een tafel vind ik schroeven toch iets betrouwbaarder. Bovendien is het goedkoper omdat ik dan zo'n frees zou moeten kopen. Voor kastjes e.d. is het inderdaad wel ideaal.quote:Op woensdag 25 januari 2012 13:35 schreef betyar het volgende:
Daarom een lamellenfrees, gewoon zo'n goedkope om je bartafeltje te maken.![]()
Kijk ik normaal altijd, maar is herhaling.... dus niet gezien...quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:34 schreef betyar het volgende:
Bouwval gezocht. Welke idioot haalt het in zijn hoofd om de trap te plaatsen naar de woonkamer toe.?
Was een eigenwijze drol. Als het huis klaar is, is zij weg.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:37 schreef bobenjanneke het volgende:
[..]
Kijk ik normaal altijd, maar is herhaling.... dus niet gezien...
Af en toe die uitspraken van Bob Sikkes... Dan lig ik krom van het lachen!
Ben je al lang gestopt met roken?quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Was een eigenwijze drol. Als het huis klaar is, is zij weg.
Hoe was het dan geplaatst?quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:34 schreef betyar het volgende:
Bouwval gezocht. Welke idioot haalt het in zijn hoofd om de trap te plaatsen naar de woonkamer toe.?
TV-uitzending? Is die nog terug te vinden ergens?quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:34 schreef betyar het volgende:
Ruim twee jaar geleden en ja, mij zag je nooit zonder sigaret.quote:Op woensdag 25 januari 2012 21:40 schreef bobenjanneke het volgende:
[..]
Ben je al lang gestopt met roken?
En heb je veel gerookt?
quote:
http://www.rtl.nl/xl/#/u/a6ccebad-dd4e-3718-ac47-452e893aac7equote:Op donderdag 26 januari 2012 09:06 schreef blomke het volgende:
[..]
TV-uitzending? Is die nog terug te vinden ergens?
Ik heb van mijn 16e tot mijn 30e ( nu dus ) zware van nelle gerookt.quote:Op donderdag 26 januari 2012 09:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Ruim twee jaar geleden en ja, mij zag je nooit zonder sigaret.
Mwoah, vind het niet echt storend eigenlijkquote:Op donderdag 26 januari 2012 09:32 schreef betyar het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De "achterkant" van de trap zit richting de voordeur. Hierdoor krijg je niet alleen een klote situatie om spullen naar boven te brengen als de hal -want die wil hij ook een- klaar is ook zit je met de kelder. Of wil hij dat gat gewoon open laten liggen in de toekomstige hal? Dichtzetten met een deur en wandje is zo geen optie meer.
[..]
http://www.rtl.nl/xl/#/u/a6ccebad-dd4e-3718-ac47-452e893aac7e
Totdat je een bed naar boven wilt sjouwen.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 13:28 schreef Saisai het volgende:
[..]
Mwoah, vind het niet echt storend eigenlijk
Tja ik snap je punt, maar dat soort dingen doe je hopelijk maar één keer. Je bedenkt vaker naar boven te gaan terwijl je je in de woonkamer bevind. Daar zullen ze wel over na hebben gedacht denk ik. Maar 14 weken?quote:Op vrijdag 27 januari 2012 17:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Totdat je een bed naar boven wilt sjouwen.
Heb jij alleen een nacht-internet-abbo....quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:51 schreef Saisai het volgende:
[..]
Tja ik snap je punt, maar dat soort dingen doe je hopelijk maar één keer. Je bedenkt vaker naar boven te gaan terwijl je je in de woonkamer bevind. Daar zullen ze wel over na hebben gedacht denk ik. Maar 14 weken?
Ik denk dat je verschiet van het aantal dat je per jaar naar boven loopt met (grote) spullen.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 00:51 schreef Saisai het volgende:
[..]
Tja ik snap je punt, maar dat soort dingen doe je hopelijk maar één keer. Je bedenkt vaker naar boven te gaan terwijl je je in de woonkamer bevind. Daar zullen ze wel over na hebben gedacht denk ik. Maar 14 weken?
Ik vind hem vooral een enorme eigenwijze lamlul, kolere zeg.quote:Op vrijdag 27 januari 2012 16:27 schreef blomke het volgende:
Heb die uitzending teruggezien, wat me het meest verbaast, is het oeverloze ge-OH over de aanpak en het eindresultaat.
Na 14 weken waren de trap geplaatst, de vloerbalken vernieuwd en de dakkapel vervangen. Waar ben je dan mee bezig?
Hij heeft niet één bord voor ze kop, maar wel tien borden.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:40 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik vind hem vooral een enorme eigenwijze lamlul, kolere zeg.
Ja, ik heb mijn pa ook al een link gestuurd en die heeft 't ook gelezen. Misschien niet goed genoeg?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 19:18 schreef Vonkenboer het volgende:
Heb je je al ingelezen in dit topic ? Elektrisch koken; perilex aansluiten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |