Ik heb alle afleveringen van CSI Miami, Las Vegas en NY.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NCIS is ook leuk!Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:28 schreef samsuus het volgende:
Las Vegas heb ik tot seizoen 8 op dvd. Miami tot seizoen 4. New York vind ik niet zo leuk..
Heb wel van alle series de boeken :-)Wow, heb je de boeken???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NCIS is ook leuk!
Ik wist niet eens dat die bestonden...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NCIS kijk ik wel eens op SBS, maar J vind er geen zak het niet leuk....
Te gemaakt, te nep -> geen fantasie...
Ik heb ze op de usb schijf ( CSI ) staan, dus geen dvd kwaliteit, maar zeker de moeite waard om te kijken.
Ik wacht op de aanschaf van een mediaplayer, dan ga ik ook voor de dvd.
[ Bericht 8% gewijzigd door bobenjanneke op 23-01-2012 23:38:28 ]
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:32 schreef bobenjanneke het volgende:
[..]
Wow, heb je de boeken???
Ik wist niet eens dat die bestonden...Hmm ik vind NCIS tegenwoordig wel vergelijkbaar met CSI, "vroeger" toen Grissom er nog was, toen was CSI echt super!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NCIS kijk ik wel eens op SBS, maar J vind er geen zak het niet leuk....
Te gemaakt, te nep -> geen fantasie...
Ik heb ze op de usb schijf staan, dus geen dvd kwaliteit, maar zeker de moeite waard om te kijken.
Ik wacht op de aanschaf van een mediaplayer, dan ga ik ook voor de dvd.
Maarre J hoeft toch niet alles mee te kijken?? Sam heeft ook alle seizoenen van Bones op zn ps3 staan, daar vind ik dus weinig aan en dan ga ik gewoon iets anders doen.. CSI boek lezen of zo haha..
Ja, de boeken zijn leuk! gebaseerd op de afleveringen dus soms herken je ineens t verhaal :-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Don't be afraid of letting go, you may lose out on something good, but you might gain something even better.
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:41 schreef samsuus het volgende:
[..]
Hmm ik vind NCIS tegenwoordig wel vergelijkbaar met CSI, "vroeger" toen Grissom er nog was, toen was CSI echt super!!
Maarre J hoeft toch niet alles mee te kijken?? Sam heeft ook alle seizoenen van Bones op zn ps3 staan, daar vind ik dus weinig aan en dan ga ik gewoon iets anders doen.. CSI boek lezen of zo haha..
Ja, de boeken zijn leuk! gebaseerd op de afleveringen dus soms herken je ineens t verhaal :-)Ik mis Ray Langston, die vond ik veel leuker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik wil ook wel iets anders gaan doen als J tv zit te kijken, maar de pc en tv staan naast elkaar.....
Ik heb vroeger veel gelezen, van John Grisham, maar de laatste paar jaar heb ik geen boeken meer gelezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 23 januari 2012 23:45 schreef bobenjanneke het volgende:
[..]
Ik mis Ray Langston, die vond ik veel leuker!
Ik wil ook wel iets anders gaan doen als J tv zit te kijken, maar de pc en tv staan naast elkaar.....
Ik heb vroeger veel gelezen, van John Grisham, maar de laatste paar jaar heb ik geen boeken meer gelezen.Nee dat meen je niet??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Grissom WAS gewoon CSI!!!
hihihi..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
K heb m gezien ja! Maar das Miami schatje, met Horatio :-)quote:Op maandag 23 januari 2012 23:57 schreef bobenjanneke het volgende:
Ken je trouwens die aflevering van CSI Las Vegas...
Van die pakketten bezorger met die porceleinen poppen uit mexico?
Afgelopen zondag was ie ( weer ) op televisie...
Dat bedoel ik ook!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:00 schreef samsuus het volgende:
[..]
K heb m gezien ja! Maar das Miami schatje, met Horatio :-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ehm.. goede vraag! Ben ik ergens een keer tegen gekomen en ik vond m dus ook heel erg mooi...quote:Op maandag 23 januari 2012 23:56 schreef bobenjanneke het volgende:
Hoe kom je trouwens aan dat prachtige onderschrift?
Het heeft echt een diepe en mooie betekenis! Heel filosofisch.... Echt heel mooi!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze vind ik ook mooi:
If you always do what you've always done,
than you'll always get what you always got...
Die heb ik een keer in NCIS gehoord
Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:02 schreef bobenjanneke het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 00:06 schreef samsuus het volgende:
[..]Ik heb er maar DM op gereageerd...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkte vanavond!!!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 16:20 schreef bobenjanneke het volgende:
Vanavond opa de laatste eer brengen....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Count your smiles instead of your tears & count your courage instead of your fears...
Hoe was het??quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:34 schreef bobenjanneke het volgende:
Zo...
Weer terug uit Vught.
Mijn beloftes zijn gedaan... Shag ligt in de kist, ben klaar met roken!
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 20:34 schreef bobenjanneke het volgende:
Zo...
Weer terug uit Vught.
Mijn beloftes zijn gedaan... Shag ligt in de kist, ben klaar met roken!
quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:07 schreef samsuus het volgende:
[..]
Hoe was het??
Je eerste avond al niet-roker! Good luck with that ;-)Ik heb nu bezoek.. Hoop vanavond nog met je kunnen buurten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb je al tijd gehad voor mijn weekend pm's?
Ik ga het niet-roken volhouden!
quote:
Ik hou het vol, omdat het een belofte aan mijn opa is, en niet omdat ik het vind stinken of omdat het te duur is....quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:10 schreef betyar het volgende:
Stelt niks voor dat stoppen. Ik ben wel wat kg. zwaarder geworden.
Blijf van de "vervangers" af. Roken is een gewoonte.quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:12 schreef bobenjanneke het volgende:
[..]
[..]
Ik hou het vol, omdat het een belofte aan mijn opa is, en niet omdat ik het vind stinken of omdat het te duur is....
Het aankomen wil voorkomen, door te gaan fitnessen/ met halters trainen en op mijn eten letten.
Ben ik ook niet van plan!quote:Op dinsdag 24 januari 2012 21:13 schreef betyar het volgende:
[..]
Blijf van de "vervangers" af. Roken is een gewoonte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |